Справа № 1570/4968/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 жовтня 2012 року
м.Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Цховребової М.Г.
при секретарі судового засідання - Парій І.І.
за участю:
представника позивача - Костенко А.А.
представника відповідача - Колеснікова О.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом Комунальної установи «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С. Василька»до Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області, третя особа -Одеська обласна рада, про визнання недійсною та скасування постанови, -
встановив:
Комунальна установа «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С. Василька»звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області, третя особа - Одеська обласна рада, про визнання недійсною та скасування постанови відповідача про накладення штрафу № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року.
В судовому засіданні представник позивача підтримала адміністративний позов, просила суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених у позовній заяві. (а.с.3-6)
Представник відповідача заперечував проти позову, просив суд відмовити у його задоволенні з тих підстав, по суті, що при винесенні оскарженої постанови відповідач діяв в межах законодавчо визначених повноважень, обставини, викладені в акті № 05/11-14-0001 від 5 липня 2012 року, є доведеними та достатніми для винесення зазначеної постанови про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику.
Представник третьої особи в судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового засідання. (а.с.44) Про причини неприбуття суд не повідомив, заяви про відкладення розгляду справи від нього не надійшло. Заперечення проти позову до суду не надійшли.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд дійшов до висновку, що у задоволенні адміністративного позову слід відмовити повністю, з наступних підстав.
В судовому засіданні встановлено, що 24.11.1997 року Комунальна установа «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С. Василька»(далі -ОУМДТ ім. В.С. Василька / позивач) зареєстрована виконавчим комітетом Одеської міської ради як юридична особа, ідентифікаційний код: 02224867, місцезнаходження: 65026, м. Одеса, вул. Пастера, 15. (а.с.28-30, 57, 58-64)
Приписом Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області № 05/11-07-0048 від 22.11.2011 року, на підставі ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст. 9 Закону України «Про електроенергетику»та акта перевірки (протоколу) від 18.11.2011 року № 05/11-07-0048, директору ОУМДТ ім. В.С. Василька - Прокопенко Валентині Михайлівні приписано: забезпечити наявність затвердженої проектної документації (креслення, пояснювальні записки тощо) з усіма змінами, відповідно до п. 5.3.1 Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), до 01.07.2012 року. (а.с.32-33)
З 03.07.2012 року по 05.07.2012 року службовою особою Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області, відповідно до ст. 4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», ст. 9 Закону України «Про електроенергетику», ст. 14 Закону України «Про теплопостачання»та Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 року № 929 (із змінами і доповненнями), у присутності уповноваженої особи суб'єкта господарювання: Прокопенко Валентини Михайлівни, вжито позаплановий захід державного енергетичного нагляду (контролю) на енергетичному об'єкті: ОУМДТ ім. В.С. Василька, предмет державного нагляду (контролю): перевірка виконання суб'єктами господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених за результатами здійснення заходів з державного енергетичного нагляду, а саме: Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048.
За результатами проведення позапланового заходу складено акт перевірки (протокол) № 05/11-14-0001 від 05.07.2012. (а.с.13-14)
Відповідно до зазначеного акта (протоколу) встановлено: ухилення позивача від виконання вимог Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048, а саме: п. 1 -забезпечити наявність затвердженої проектної документації (креслення, пояснювальні записки тощо) з усіма змінами. (ПТЕЕС пункт: 5.3.1)
Постановою Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року, за результатами розгляду акта перевірки № 05/11-14-0001 від 5 липня 2012 року інспекції Держенергонагляду в Одеській області за результатами перевірки позивача, складеного 5 липня 2012 року службовою особою Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області про правопорушення: ухилення від виконання вимог Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048 у частині п. 1, що є порушенням ст. 27 Закону України «Про електроенергетику», відповідно до ст. 27 Закону України «Про електроенергетику», на позивача накладено штраф у розмірі 6970 грн. (а.с.7-8)
Не погоджуючись із вищезазначеною постановою відповідача , позивач оскаржив її у судовому порядку.
В судовому засіданні також встановлено, що відповідно до п. 1.6 Статуту позивача (а.с.59), позивач є юридичною особою з моменту державної реєстрації, має відокремлене майно на праві оперативного управління, укладає від свого імені угоди, набуває майнові та особисті немайнові права, може бути позивачем та відповідачем у судах, має самостійний баланс, основні та інші рахунки тощо.
3 грудня 1997 року між Управлінням охорони об'єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації, надалі іменується «Держорган», та Одеським українським музично-драматичним театром ім. В. Василька, надалі іменується «Орендар», укладено охоронно-орендний договір на користування пам'яткою містобудування та архітектури (а.с.65-69), відповідно до якого, з урахуванням додаткової угоди до нього від 20.03.2001 року (а.с.70-71), зокрема:
- Держорган здає, а Орендар приймає у користування Пам'ятку загальною площею приміщень 7178,8 кв. м. Пам'ятка передається в орендне користування разом із прилеглою до неї територією;
- Орендар самостійно укладає договори на надання експлуатаційних і комунальних послуг по Пам'ятці та її території з відповідними службами;
- Орендар зобов'язується утримувати Пам'ятку і майно, яке є її невід'ємною частиною, а також її територію за рахунок власних коштів у належному санітарному, протипожежному та технічному стані у відповідності до норм та правил, які діють в Україні тощо.
19 грудня 2008 року посадовими особами управління охорони об'єктів культурної спадщини облдержадміністрації та Одеського академічного українського музично-драматичного театру ім. В. Василька підписано акт прийому-передачі пам'ятки містобудування та архітектури в оперативне управління (а.с.72), відповідно до якого, зокрема: назва нерухомості пам'ятки містобудування та архітектури: колишній театр Сибірякова 1903 року спорудження, архітектор С.А. Ландесман, прийнятий під охорону держави рішенням Одеського облвиконкому від 25.02.1981 року № 152; будівля експлуатується і знаходиться в задовільному технічному стані за винятком обладнання та мереж електрифікації, що потребують капітального ремонту.
Електропостачання позивачу здійснюється на підставі договору № 2751 від 26.07.2004 року між Центральним РЕМ ВАТ «ЕК Одесаобленерго»як власником мереж та електроенергії та позивачем як споживачем електроенергії. (а.с.74)
На підтвердження здійснення позивачем заходів щодо забезпечення наявності затвердженої проектної документації (креслення, пояснювальні записки тощо) з усіма змінами, відповідно до п. 5.3.1 ПТЕЕС, позивачем надані докази щодо листування із Одеською обласною радою щодо намагання позивача виконати вимоги іншого Припису (від 19.01.2011 року № 05/10-0031), зокрема, листи позивача від 19.07.2011 року № 220, від 29.08.2012 року № 222, від 30.08.2011 року № 238 та відповіді на них облради від 15.09.2011 року № 04-03/2939, від 28.09.2012 року № 04-03/3047 та № 04-03/3053. (а.с.15-17, 46-49)
При цьому, в судовому засіданні представником позивача зазначено, що доказів про здійснення позивачем заходів щодо усунення виявлених порушень чинного законодавства на виконання вимог Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048 (передбачення усунення виявлених порушень у плані роботи, кошториси, калькуляції тощо) у термін, визначений даним Приписом, та відповідно доказів сповіщення відповідача про здійснені позивачем заходи, у позивача немає, такі заходи позивачем не здійснювались.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин): Законами України «Про електроенергетику» від 16 жовтня 1997 року № 575/97-ВР (далі -ЗУ № 575/97-ВР), «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»від 5 квітня 2007 року № 877-V (далі -ЗУ № 877-V), «Про теплопостачання»від 2 червня 2005 року № 2633-IV (далі -ЗУ № 2633-IV), Положенням про Міністерство палива та енергетики України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року № 1540 (далі -Положення № 1540), Положенням про порядок накладення на суб'єктів господарювання штрафів за порушення законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 року № 1312 (далі -Положення № 1312), Наказом Міністерства палива та енергетики «Про державний енергетичний нагляд»від 03.11.2006 року № 422 (далі -Наказ № 422), Інструкцією з організації проведення заходів державного енергетичного нагляду за суб'єктами електроенергетики, суб'єктами відносин у сфері теплопостачання і споживачами електричної енергії та оформлення їх результатів, затвердженою наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.06.2008 року № 345.
Відповідно до п. 1 Положення № 1540 Міністерство палива та енергетики України (Мінпаливенерго) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінпаливенерго є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики в електроенергетичному, ядерно-промисловому та нафтогазовому комплексах (далі - паливно-енергетичний комплекс).
Відповідно до п. 1 Наказу № 422 Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд) безпосередньо підпорядкована Мінпаливенерго щодо виконання функцій, покладених на Держенергонагляд Положенням про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 07.08.96 № 929, здійснює допоміжні заходи із забезпечення надійного і сталого функціонування об'єднаної енергетичної системи України та діє у складі державного підприємства "Національна енергетична компанія «Укренерго»(НЕК «Укренерго»).
Державне підприємство «Національна енергетична компанія «Укренерго»відповідно Статуту, затвердженого наказом Міністерства палива та енергетики України від 27.02.2007 № 121, є державним унітарним підприємством електроенергетичної галузі та входить до сфери управління Міністерства палива та енергетики, створене відповідно до наказу Міністерства енергетики України від 16.04.1998 № 54 на базі державних підприємств «Національний диспетчерський центр електроенергетики «України»та «Державна електрична компанія «Укрелектропередача».
Відповідно до Статуту Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго», до напрямків його діяльності відноситься здійснення державного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії відповідно до Закону України «Про електроенергетику»та Положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до ч.ч. 1, 4 ст. 9 ЗУ № 575/97-ВР, державний нагляд в електроенергетиці здійснюють Державна інспекція з експлуатації електричних станцій і мереж та Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, та інші органи, визначені законодавством України. Нагляд за електричними та тепловикористовуючими установками та тепловими мережами споживачів та суб'єктів електроенергетики здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.
Державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд). (абз. 1 п. 1 Положення № 929)
Часиною 1 статті 4 ЗУ № 877-V передбачено, державний нагляд (контроль) здійснюється за місцем провадження господарської діяльності суб'єкта господарювання або його відокремлених підрозділів, або у приміщенні органу державного нагляду (контролю) у випадках, передбачених законом.
Згідно із ч. 5 ст. 9 ЗУ № 575/97-ВР, державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії мають право:
- безперешкодного доступу до електричних і тепловикористовуючих установок та теплових мереж споживачів та суб'єктів електроенергетики;
- отримувати від споживачів та суб'єктів електроенергетики інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань відповідно до нормативно-правових актів;
- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень нормативно-правових актів;
- давати споживачам та суб'єктам електроенергетики приписи про приведення засобів обліку, контролю та регулювання споживання електричної і теплової енергії у відповідність з нормами, правилами і стандартами в електроенергетиці;
- надсилати власникам об'єктів споживача подання про невідповідність займаній посаді працівника електротехнічного профілю, який своєчасно не пройшов перевірку знань з електробезпеки та експлуатації струмоприймачів;
- вимагати від споживачів та суб'єктів електроенергетики додержання встановлених нормативно-правовими актами режимів споживання електричної і теплової енергії;
- надавати приписи щодо неприпустимості продовження експлуатації електричних і тепловикористовуючих установок споживачів, якщо це створює загрозу життю обслуговуючого персоналу, здоров'ю населення;
- застосовувати в установленому законодавством України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення нормативно-правових актів та складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Державний нагляд у сфері теплопостачання здійснюють державні інспекції та інші органи у порядку, встановленому законом. Державні інспектори мають право:
- безперешкодно у будь-який час відвідувати об'єкти теплопостачання для перевірки додержання нормативно-правових актів у сфері теплопостачання з питань, що належать до їх компетенції, отримувати від посадових осіб інформацію щодо виконання цих актів;
- надавати в межах своїх повноважень приписи про усунення порушень нормативно-правових актів;
- отримувати інформацію, необхідну для виконання покладених на них завдань;
- надсилати приписи керівникам теплогенеруючих або теплопостачальних організацій про приведення засобів контролю, обліку та регулювання теплової енергії і теплоносія на об'єктах теплопостачання у відповідність із нормами та стандартами у сфері теплопостачання;
- надавати приписи щодо неприпустимості продовження експлуатації об'єктів у сфері теплопостачання, якщо це створює загрозу життю та здоров'ю обслуговуючого персоналу та здоров'ю населення;
- застосовувати в установленому законом порядку санкції до суб'єктів відносин у сфері теплопостачання за порушення нормативно-правових актів з питань, що належать до їх компетенції. (ст. 14 ЗУ № 2633-IV)
Згідно з ч. 11 ст. 4 ЗУ № 877-V плановий чи позаплановий захід повинен здійснюватися у присутності керівника або його заступника, або уповноваженої особи суб'єкта господарювання.
Статтею 11 ЗУ № 877-V передбачено, що суб'єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) зобов'язаний:
- допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення заходів державного нагляду (контролю) за умови дотримання порядку здійснення державного нагляду (контролю), передбаченого цим Законом;
- виконувати вимоги органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства;
- надавати документи, зразки продукції, пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону;
- одержувати примірник припису або акта органу державного нагляду (контролю) за результатами проведеного планового чи позапланового заходу.
Відповідно до ст. 12 ЗУ № 877-V, невиконання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виявлених під час здійснення заходу державного нагляду (контролю), тягне за собою застосування до суб'єкта господарювання штрафних санкцій у порядку, встановленому законом.
У разі застосування санкцій за порушення вимог законодавства, зокрема, якщо законом передбачаються мінімальні та максимальні розміри санкцій, враховується принцип пропорційності порушення і покарання.
Згідно з ч. 9 ст. 4 ЗУ № 877-V невиконання приписів, розпоряджень та інших розпорядчих документів органу державного нагляду (контролю) тягне за собою застосування штрафних санкцій до суб'єкта господарювання згідно із законом.
Відповідно до положень ч.ч. 3-7 ст. 27 ЗУ № 575/97-ВР, суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність за правопорушення в електроенергетиці, зокрема за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів, в тому числі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Державні інспектори з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії на підставі акта перевірки, оформленого в установленому порядку, за наявності порушень, передбачених цією статтею, видають у межах своєї компетенції суб'єктам господарської діяльності постанови про накладення штрафів за встановленою формою. Оскарження дій щодо накладення штрафів провадиться у судовому порядку. Суми стягнених штрафів зараховуються до Державного бюджету України. Санкції, передбачені частиною восьмою статті 24, частинами третьою, четвертою і п'ятою статті 26 та частиною третьою цієї статті, застосовуються в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Згідно із п.п. 7, 8 Положення № 1312 рішення про накладення штрафу приймається на підставі акта перевірки суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами НКРЕ, та акта перевірки (протоколу) суб'єкта господарювання, складеного посадовими особами Державної інспекції з експлуатації електричних станцій і мереж або Держенергонагляду. Рішення про накладення штрафу оформляється постановою НКРЕ, Державної інспекції з експлуатації електричних станцій та мереж і постановою (розпорядженням) Держенергонагляду.
На підставі встановлених в судовому засіданні обставин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов до висновків про те, що:
1) дослідженими в судовому засіданні вищенаведеними доказами по справі у їх сукупності та встановленими судом обставинами, зокрема, що:
- Припис Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області № 05/11-07-0048 від 22.11.2011 року, за ухилення від виконання вимог якого на позивача накладено штраф оскарженою постановою, -не скасований, тобто є чинним,
- оскаржену постанову прийнято за результатами розгляду акта перевірки № 05/11-14-0001 від 5 липня 2012 року інспекції Держенергонагляду в Одеській області за результатами перевірки позивача, складеного 5 липня 2012 року службовою особою Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області про ухилення від виконання вимог Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048 у частині п. 1, -інших постанов про накладення на позивача штрафу за порушення законодавства про електроенергетику з таких самих підстав (тобто, за результатами розгляду того самого акта перевірки та за ухилення від виконання вимог того самого Припису) не прийнято,
- електропостачання позивачу здійснюється на підставі договору саме між позивачем як споживачем електроенергії та Центральним РЕМ ВАТ «ЕК Одесаобленерго»як власником мереж та електроенергії;
- доказів про здійснення позивачем заходів щодо усунення виявлених порушень чинного законодавства на виконання вимог Припису від 22.11.2011 року № 05/11-07-0048 (передбачення усунення виявлених порушень у плані роботи, кошториси, калькуляції тощо) у термін, визначений даним Приписом, та відповідно доказів сповіщення відповідача про здійснені позивачем заходи, у позивача немає, такі заходи позивачем не здійснювались, -
спростовані обставини, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги;
2) на виконання вимог ч. 2 ст. 71 КАС України відповідачем доказана правомірність постанови Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року;
відповідно:
3) постанова Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області про накладення штрафу № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року -прийнята на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством України, та з дотриманням інших вимог ч. 3 ст. 2 КАС України, відповідно, підстав для визнання її недійсною та скасування немає.
Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 86, 94, 128, 158-162, 167, 184-186 КАС України, суд -
постановив:
У задоволенні адміністративного позову Комунальної установи «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С. Василька»до Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго»в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області, третя особа -Одеська обласна рада, про визнання недійсною та скасування постанови відповідача про накладення штрафу № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року -відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
В повному обсязі постанову складено 26 жовтня 2012 року.
Суддя М.Г. Цховребова
У задоволенні адміністративного позову Комунальної установи «Одеський академічний український музично-драматичний театр ім. В.С. Василька» до Державного підприємства «Національна енергетична компанія «Укренерго» в особі Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії в Одеській області, третя особа - Одеська обласна рада, про визнання недійсною та скасування постанови відповідача про накладення штрафу № 05/10-01-0001 від 24 липня 2012 року - відмовити повністю.
26 жовтня 2012 року
.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.10.2012 |
Оприлюднено | 22.11.2012 |
Номер документу | 27562022 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Цховребова М. Г
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні