Справа № 2а/2570/3440/2012
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 листопада 2012 р. м. Чернігів
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
Головуючої судді - Бородавкіної С.В.
при секретарі - Грузновій О.Є.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" до Державної податкової інспекції у м.Чернігові Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення ,-
В С Т А Н О В И В :
Позивач 05.11.2012 року звернувся до суду з позовом до Державної податкової інспекції у м.Чернігові Державної податкової служби і просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Чернігові №0003872320 від 25.10.2012 року.
Свої позовні вимоги мотивує тим, що взаємовідносини позивача з контрагентом ТОВ «Монтарія» ґрунтувалися на договорі купівлі-продажу товарів № 468 від 16.06.2011р., за яким контрагент, як продавець, зобов'язувався передавати у власність позивачу, як покупцю, продукцію, а позивач зобов'язувався прийняти та оплатити отриману продукцію шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок продавця. Договір від імені ТОВ «Монтарія» підписано директором Цимбалюк В.М., за підписом якого було видано видаткову та податкову накладні, рахунок-фактуру, товарно-транспортну накладну. Згідно з видатковою накладною № 468 від 16.06.2011 р. та акту прийому - передачі № 468 від 16.06.2011 р. позивачу поставлено продукцію на загальну суму 100 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 16 666,67 грн. Відповідно до зазначених первинних документів позивачу видано податкову накладну №468 від 16.06.2011р. відповідно до номенклатури продукції, визначеної в первинних документах та цін на продукцію. На підставі договору, акта прийому-передачі, рахунка-фактури № 468 від 16.06.2011 позивачем за отримані товарно-матеріальні цінності сплачено контрагенту 100 000 грн., в т.ч. ПДВ 16 666, 67 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 158 від 21.07.2011 року.
Взаємовідносини позивача з контрагентом ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» ґрунтувалися на договорі поставки від 28.07.2011 року №28/07-2011. Згідно цього договору контрагент як продавець зобов'язувався поставити позивачу як покупцю електротехнічну продукцію на об'єкт покупця, а останній в свою чергу, зобов'язувався прийняти і оплатити товар за ціною згідно накладних шляхом перерахування коштів на рахунок постачальника. На підтвердження виконання умов зазначеного договору, включення витрат на оплату наданих контрагентом послуг до складу валових витрат позивача, а також сплати податку на додану вартість у складі ціни за надані послуги, ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» були видані позивачу наступні первинні документи: рахунки-фактури, видаткові накладні, податкові накладні. Зазначені видаткові та податкові накладні згідно з податковим законодавством є документами, що дають право на податковий кредит, а також включення до складу валових витрат позивача відповідних сум - витрат на оплату придбаного товару (проводу АС-35 та кабеля ААБЛ 3*50). Таким чином, за результатами взаємовідносин з контрагентом позивачем було сформовано податковий кредит у розмірі 22 336 грн., в т.ч. за липень 2011р. на суму ПДВ 18 336 грн., за серпень 2011р. на суму ПДВ 4 000 грн. Таким чином, характер операцій по поставці зазначених товарів відповідає звичайній господарській діяльності позивача, а їх реальність підтверджується подальшим використанням позивачем у власній господарській діяльності відповідно до укладених договорів про надання послуг по забезпеченню зовнішнього електропостачання.
Представник відповідача позовні вимоги не визнав та пояснив, що від ДПІ у Шевченківському районі м.Києва листом №12528/7/23-403 від 19.09.2011 року отримано акт про результати невиїзної документальної перевірки ТОВ «Монтарія» з питань правильності нарахування податкових зобов'язань та податкового кредиту по податку на додану вартість за червень та липень 2011 року №1986/6304/37270391 від 07.09.2011 р. В ході перевірки встановлено відсутність реальної можливості поставок товарів (робіт, послуг) підприємству ТОВ «Монтарія» від контрагентів-постачальників, а саме відсутність майна, трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень, засобів для транспортування та іншого майна, які економічно необхідні для здійснення господарських операцій у зазначених обсягах, що свідчить про відсутність необхідних умов для реального настання результатів відповідної господарської діяльності. Отже, підприємством відображені в податковій звітності правовідносини з вищевказаними суб'єктами господарювання без мети реального настання правових наслідків, з метою заниження об'єкту оподаткування, несплати податків.
Від ДПІ у Печерському районі м.Києва отримано акт про результати документальної невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Радабудсервіс» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 01.03.2011 року по 31.08.2011 року №1507/23-7/37318176 від 22.11.2011 р. Перевіркою було встановлено, що операції ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, основних фондів, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного. Таким чином, у зв'язку з не підтвердженням податкового кредиту з ПДВ та валових витрат у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» відсутні об'єкти оподаткування податком на додану вартість та податком на прибуток по операціях з продажу товарів (послуг) підприємствам-покупцям.
Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню виходячи з наступного:
19.10.2012 року працівниками ДПІ у м.Чернігові була проведена документальна планова виїзна перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" з питань достовірності, повноти нарахування податку на додану вартість за червень 2011 року при проведенні господарських взаємовідносин з ТОВ «Монтарія» та по податковій декларації з податку на додану вартість за липень, серпень 2011 року при проведенні господарських взаємовідносин з ТОВ «Компанія «Радабудсервіс», за результатами якої складено акт №2158/22/37095358 від 19.10.2012 р. (а.с.9-19).
Перевіркою було встановлено наступні порушення: п.198.2, п.198.6 ст.198, п.200.1, п.200.2 ст.200 Податкового кодексу України, в результаті чого ТОВ "Енергоархпромбуд" занижено суму податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті до бюджету на загальну суму ПДВ 39003 грн., у т.ч. за червень 2011 р на суму ПДВ 16667 грн., за липень 2011 р. на суму ПДВ 18336 грн., за серпень 2011 р. на суму ПДВ 4000 грн.
На підставі акта перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0003872320 від 25.10.2012 р., яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на суму 44588,00 грн., в т.ч. +39003,00 грн. - за основним платежем та 5585,00 грн. - за штрафними санкціями (а.с.20).
Відповідно до ст. 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.
Господарська діяльність здійснюється у загальній економічній сфері, а тому має суто економічні властивості, що неможливо без вартісної оцінки і взаємооцінки, еквівалентності обміну, відповідних обчислень і розрахунків. Тому така ознака результатів господарської діяльності, як цінова визначеність, наявна в абсолютній більшості випадків, хоча в некомерційній господарській діяльності можливе безкоштовне надання результатів останньої.
Відповідно до п.185.1 ст.185 Податкового кодексу України об'єктом оподаткування є операції платників податку з:
а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю;
б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу;
в) ввезення товарів (супутніх послуг) на митну територію України в митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорт);
г) вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорт);
ґ) з метою оподаткування цим податком до експорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг), які перебувають у вільному обігу на території України, до митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України;
д) з метою оподаткування цим податком до імпорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг) з-під митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України, для їх подальшого вільного обігу на території України;
е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Відповідно до п.198.1 ст.198 Податкового кодексу України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:
а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;
б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);
в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;
г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.
Відповідно до п.198.2 ст.198 Податкового кодексу України датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:
дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;
дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Відповідно до п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Відповідно до п.201.6 ст.200 Податкового кодексу України податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.
Частинами 2 та 3 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні і зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов'язкові реквізити: назва документа; дата і місце складання; назва підприємства, від імені якого складається документ; зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що мають можливість ідентифікувати особу, які брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, на підтвердження включення сум ПДВ до складу податкового кредиту необхідні документи, оформлені відповідно до вимог, встановлених ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», зокрема: документи, що підтверджують факт отримання послуг від іншої особи та документи, що підтверджують зв'язок понесених витрат з господарською діяльністю платника податку.
Про відсутність реального характеру відповідних операцій можуть свідчити підтверджені доказами доводи податкового органу, зокрема, про наявність таких обставин:
- неможливість здійснення платником податку зазначених операцій з урахуванням часу, місця знаходження майна або обсягу матеріальних ресурсів, економічно необхідних для виробництва товарів, виконання робіт або послуг, нездійснення особою, яка значиться виробником товару, підприємницької діяльності;
- відсутність у платника податку необхідних умов для досягнення результатів відповідної підприємницької, економічної діяльності в силу відсутності управлінського або технічного персоналу, основних коштів, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів;
- облік для цілей оподаткування тільки тих господарських операцій, які безпосередньо пов'язані з виникненням права на податковий кредит або бюджетне відшкодування, якщо для даного виду діяльності також потрібне здійснення і облік інших господарських операцій;
- здійснення операцій з товарно-матеріальними цінностями, які не вироблялися або не могли бути вироблені в обсязі, зазначеному платником податку в документах обліку.
Одним із основних видів господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" є електромонтажні роботи, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с.7).
16.06.2011 р. між Товариством з обмеженою відповідальністю "Монтарія" (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" (покупець) було укладено договір купівлі-продажу товарів (а.с.21-22).
Відповідно до п.1.1 договору продавець зобов'язується передавати товар у власність покупця відповідно до його замовлення, а покупець зобов'язується приймати та оплачувати отриману продукцію на умовах, визначених у цьому договорі.
Відповідно до п.4.2, п.4.3 договору завантаження, вивіз та доставка продукції здійснюється транспортом та за рахунок продавця. Датою поставки (передачі у власність) продукції вважається дата, що вказана у видатковій накладній або в акті приймання-передачі продукції .
Відповідно до рахунку-фактури №468 від 16.06.2011 р. позивач придбав у ТОВ "Монтарія" товар на загальну суму 100000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1666,67 грн. (а.с.23)
Придбання товару також підтверджується податковою накладною №468 від 16.06.2011 р. на загальну суму 100000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 1666,67 грн. (а.с.26), видатковою накладною №468 від 16.06.2011 року (а.с.25), актом прийому-передачі №468 від 16.06.2011 р. (а.с.24).
Факт перевезення товару підтверджується товарно-транспортною накладною №468 від 16.06.2011 р. (а.с.27-28).
Позивачем було оплачено придбаний у ТОВ "Монтарія" товар, що підтверджується платіжним дорученням №158 від 21.07.2011 р. на загальну суму 100000,00 грн. (а.с.29).
Придбані матеріали оприбутковані позивачем як необоротні активи та основні засоби, що підтверджується відповідними оборотно-сальдовими відомостями (а.с.30-32), актами приймання-передачі основних засобів (а.с.33-50).
Для здійснення господарської діяльності позивач орендував за адресою: м.Чернігів, вул.Борисенка, 45 офісні приміщення загальною площею 25 кв.м., що підтверджується договором суборенди нерухомого майна №3 від 01.11.2010 року (а.с.63-64) та актом приймання-передачі від 01.11.2010 р. (а.с.65). В зазначеному офісі і було встановлено придбані у ТОВ «Монтарія» основні засоби.
28.07.2011 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Компанія «Радабудсервіс» (продавець) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" (покупець) було укладено договір поставки №28/07-2011 (а.с.52).
Відповідно до п.1.1 договору продавець зобов'язується поставити покупцеві електротехнічну продукцію на об'єкт покупця, а покупець зобов'язується прийняти і оплатити товар на умовах, визначених цим договором.
Відповідно до пунктів 3.1,3.2,3.3 договору доставка товару здійснюється за рахунок постачальника (на об'єкт за адресою яку вказує покупець). Поставка товару здійснюється постачальником протягом 3 днів, але тільки за умови отримання повного платежу. Датою поставки вважається дата підпису уповноваженого представника покупця на видатковій накладній, що передається одночасно з передачею товару на об'єкті покупця.
Відповідно до рахунку-фактури №СФ-0004004 від 27.07.2011 р. позивач придбав у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» провід АС-35 на загальну суму 110018,74 грн.,в т.ч. ПДВ - 18336,46 грн. (а.с.53).
Придбання товару також підтверджується податковою накладною №100 від 28.07.2011 р. на загальну суму 110018,74 грн.,в т.ч. ПДВ - 18336,46 грн. (а.с.56), видатковою накладною №РН-100 від 28.07.2011 р. на загальну суму 110018,74 грн.,в т.ч. ПДВ - 18336,46 грн. (а.с.54).
Факт перевезення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 28.07.2011 р. (а.с.55).
Позивачем було оплачено придбаний у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» товар, що підтверджується платіжним дорученням №167 від 28.07.2011 р. на загальну суму 110018,74 грн. (а.с.57).
Відповідно до рахунку-фактури №3108 від 31.08.2011 р. позивач придбав у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» кабель ААББЛ 3*50 на загальну суму 24000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4000,00 грн. (а.с.58).
Придбання товару також підтверджується податковою накладною №103 від 31.08.2011 р. на загальну суму 24000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4000,00 грн. (а.с.67), видатковою накладною №3108 від 31.08.2011 р. на загальну суму 24000,00 грн., в т.ч. ПДВ - 4000,00 грн. (а.с.59).
Факт перевезення товару підтверджується товарно-транспортною накладною від 31.08.2011 р. (а.с.60).
Позивачем було оплачено придбаний у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» товар, що підтверджується платіжним дорученням №189 від 31.08.2011 р. на загальну суму 24000,00 грн. (а.с.62).
Зазначений договір було укладено на виконання договору про надання підрядних послуг №18-06/2012-1 від 18.06.2012 р., який було укладено між фізичною особою-підприємцем ОСОБА_2 (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоархпромбуд» (підрядник) на виконання комплексу підрядних послуг щодо забезпечення зовнішнього електропостачання на об'єкті замовника «Кафе-бар», який знаходиться за адресою: вул.Київська,1, с.Вертіївка, Ніжинський район, Чернігівська область (а.с.96-98); та договору про надання субпідрядних послуг №04-07/2011 від 04.07.2011 р., який було укладено між Товариством з обмеженою відповідальністю «Джі Ем Ем Експерт» (замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «Енергоархпромбуд» (підрядник) по забезпеченню зовнішнього електропостачання бурової установки свердловини №1 Чернецької площі (пошукове буріння) в с.Чернецьке Талалаївського району Чернігівської області, а саме: будівництво відгалуження повітряної лінії 10 кВ до замовника (до КТП-10/0,4 кВ замовника) (а.с.99-100).
При виконанні зазначених договорів були використані придбані у ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» кабель ААББЛ 3*50 та провід АС-35, що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за липень 2011 року та серпень 2011 року, довідками про вартість виконаних будівельних робіт за липень 2011 року та серпень 2011 року (а.с.101-115).
На момент здійснення позивачем господарських операцій ТОВ "Монтарія" та ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» були належним чином зареєстровані в якості суб'єкта господарювання, що підтверджується довідками з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (73-79) та внесені до реєстру платників ПДВ.
Таким чином, суд вважає, що дані господарські операції між позивачем та ТОВ "Монтарія" та ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» мали реальний характер, оскільки придбання товару, зазначеного у податкових та видаткових накладних, відбулось з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд", наявні всі належні первинні документі, які вимагаються від покупця законодавством і підтверджують реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку, також господарська операція спричинила реальні зміни майнового стану платника податків.
З акту перевірки та доводів представника відповідача вбачається, що єдиною підставою для висновку відповідача про порушення Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" вимог податкового та іншого законодавства стали акти перевірки контрагентів позивача. Той факт, що в актах податкових органів зафіксовано відсутність за місцем реєстрації ТОВ «Монтарія» та ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» достатньої кількості трудових ресурсів та основних засобів, необхідних для здійснення будь-якого виду діяльності, не є достовірним доказом фіктивності угод, укладених такими юридичними особами.
Крім того, податковий орган, не подав жодних доказів на підтвердження того, що позивач діяв без належної обачності й обережності і йому мало бути відомо про порушення, які допускав його контрагент, а також не зазначено інших обставин, які могли б свідчити про недобросовісність позивача. Також не доведено та не надано доказів, які б свідчили про наявність обставин, що виключають обґрунтованість заявленої позивачем податкової вигоди - як-то безтоварний та/або фіктивний характер здійснених операцій.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Всупереч наведеним вимогам відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірності прийнятого ним податкового повідомлення-рішення №0003872320 від 25.10.2012 року.
Встановивши, на підставі досліджених доказів та їх правової оцінки, підтвердження відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами надання контрагентом позивачу товару, відображення таких операцій в бухгалтерському обліку позивача та надання до перевірки всіх необхідних первинних документів, які відповідали вимогам законодавства, суд вважає, що позивачем не було порушено вимог Податкового кодексу України, а тому позовні вимоги про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Чернігові №0003872320 від 25.10.2012 року з підстав, наведених позивачем у позовній заяві, підлягають задоволенню.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити.
Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м.Чернігові №0003872320 від 25.10.2012 року.
Стягнути з Державного бюджету України (р/р 31216206784002, код 38054398, отримувач: Державний бюджет м.Чернігова, банк отримувача: ГУ ДКСУ у Чернігівській області, МФО 853592) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Енергоархпромбуд" (код 37095358) судові витрати в сумі 445,88 грн.
Постанова набирає законної сили та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтями 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Бородавкіна С.В.
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.11.2012 |
Оприлюднено | 29.11.2012 |
Номер документу | 27693737 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Бородавкіна С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні