2а-12108/12/0170/29 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 29 жовтня 2012 р.Справа №2а-12108/12/0170/29 Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Пакет Т.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом Приватного акціонерного товариства "Сільгосп-техніка" до Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції Автономної Республіки Крим Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: ПрАТ «Сільгосп-техніка» звернулося до суду з адміністративним позовом до Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції Автономної Республіки Крим Державної податкової служби про скасування податкового повідомлення-рішення №0002172301 від 17 жовтня 2012 року. Відповідно до ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом. Позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України з наступних підстав. Відповідно до ч. 3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Статтею 87 КАС України, зокрема, частиною 2, передбачено, що розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом. 01 листопада 2011 року набрав чинності Закон України “Про судовий збір” № 3674-VI від 08.07.2011 року. Частиною 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року N 3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Згідно із п. 3.1 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року № 3674-VI ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру становить 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. Мінімальна заробітна плата з 1 січня 2012 року, відповідно до ст. 13 Закону України “Про Державний бюджет України на 2012 рік”, становить 1073,00 грн. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій и бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація оскаржуваного податкового повідомлення-рішення, призведе до змінення майнового стану позивача. Відповідно, оскарження таких рішень спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного позивачу майна. За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. За таких обставин, звернені до суду вимоги про скасування податкового повідомлення-рішення №0002172301 від 17 жовтня 2012 року, безпосереднім наслідком якого є зміна складу майна позивача, є майновими. Аналогічна позиція викладена Вищим адміністративним судом України у листі №165/11/13-12 від 18.01.2012 року про надання роз'яснення щодо застосування підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України “Про судовий збір”. Враховуючи вищевикладене, судом встановлено, що сплачена позивачем, відповідно до платіжного доручення №103 від 22 жовтня 2012 року, сума судового збору в розмірі 32,19 грн. є недостатньою. Так, враховуючи, що оскаржуваним позивачем податковим повідомленням-рішенням визначена сума грошового зобов'язання у загальному розмірі 39912 грн., то при подачі даного позову позивач мав сплатити судовий збір у розмірі 399,12 грн., що становить 1 відсоток розміру майнових вимог. Таким чином, враховуючи сплачений позивачем судовий збір у сумі 32,19 грн., позивач має доплатити судовий збір у сумі 366,93 грн. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків . На підставі вищевикладеного позов ПрАТ «Сільгосп-техніка» підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення вказаних недоліків. Керуючись ст.ст. 105,106,108,160,165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 12.11.12 усунути вказані недоліки , а саме додати до адміністративного позову платіжний документ про сплату у встановленому порядку та за належними реквізитами судового збору за подання до суду адміністративного позову майнового характеру у розмірі 366,93 грн. 3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 2а-12108/12/0170/29 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення. У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя Т.В.Пакет
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 29.10.2012 |
Оприлюднено | 04.12.2012 |
Номер документу | 27747476 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Пакет Т.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Пакет Т.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Пакет Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні