Постанова
від 07.08.2012 по справі 2а-6732/11/0170/24
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

07 серпня 2012 р. (17:03) Справа №2а-6732/11/0170/24

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кащеєвої Г.Ю., за участю секретаря Багдасарян Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом позовом прокурора Первомайського району АР Крим в інтересах держави в особі Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим

до Державного підприємства радгосп-завод ім.1 Мая

про стягнення,

за участю:

прокурор - Березовиченко Ю.Ю., посвідчення № 10180,

представник позивача - Маслікова Л.Г., довіреність № 2198/10-0/10 від 18.04.2012 р.,

представник відповідача - не з'явився

Обставини справи. До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернувся прокурор Первомайського району АР Крим в інтересах держави в особі Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим (далі - позивач) з адміністративним позовом до Державного підприємства радгосп-завод ім. 1 Мая (далі - відповідач) про стягнення податкового боргу в сумі 267 261,49 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що Державне підприємство радгосп-завод ім. 1 Мая у зв'язку з неналежним виконанням податкових зобов'язань має податковий борг на загальну суму 267 261,49 грн., який складається із заборгованості зі сплати податку з доходів фізичних осіб в сумі 214 640,60 грн., податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в сумі 14 929,61 грн., фіксованого сільськогосподарського податку в сумі 20 651,15 грн., інших зборів за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища в сумі 3 748,57 грн., частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до бюджету в сумі 8 170,98 грн., податку з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів у сумі 4 950,58 грн. та земельного податку в сумі 170,00 грн. Приймаючи до уваги факт несплати відповідачем суми заборгованості, позивач просить стягнути наведені суми у судовому порядку.

У судовому засіданні прокурор та представник позивача підтримали позовні вимоги та просили суд задовольнити позов у повному обсязі.

Відповідач явку представника у судове засідання не забезпечив, про час, дату та місце судового засідання повідомлений належним чином.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представника позивача, дослідивши надані сторонами докази по справі у їх сукупності, суд,-

ВСТАНОВИВ:

Державне підприємство радгосп-завод ім. 1 Мая є юридичною особою (код ЄДРПОУ 00413009), зареєстрованою 17.03.1995 року Первомайською районною державною адміністрацією АР Крим, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію серії А00 № 446723 та витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (а.с. 8,97-98).

Відповідно до довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України № 05.3-06-19/2078, виданої Головним управлінням статистики в АР Крим від 30.11.2004 року відповідач здійснює наступні види діяльності за КВЕД: 01.13.0 Вирощування фруктів, ягід, горіхів, культур для виробництва напоїв і прянощів; 01.21.0 Розведення великої рогатої худоби; 01.11.0 Вирощування зернових, технічних та решти культур, не віднесених до інших класів рослинництва; 52.11.0 Роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно з продовольчим асортиментом; 51.39.0 Неспеціалізована оптова торгівля продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; 15.93.0 Виробництво вин (а.с. 7).

Відповідач перебуває на обліку у Красноперекопській ОДПІ в АР Крим як платник податків з 03.04.1995 року за № 5, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків форми № 4-ОПП від 02.02.2010 року № 8/29-0 (а.с. 14).

Судом встановлено, що відповідачем самостійно визначені суми податку на додану вартість, які підлягають нарахуванню до сплати в бюджет за підсумками поточного звітного періоду, з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду у податкових деклараціях з ПДВ від 12.10.2010 року № 7826 у розмірі 5961,00 грн. (а.с. 81-82), від 15.11.2010 року № 9212 - 802,00 грн. (а.с. 83-84), від 17.12.2010 року № 9776 - 4148,00 грн. (а.с. 85-86), від 18.01.2011 року № 10807 - 2336,00 грн. (а.с. 87-88), від 18.02.2011 року № 9000477553 - 299,00 грн. (а.с. 38-39), від 18.03.2011 року № 9001303173 - 1391,00 грн. (а.с. 135-136).

Проте, зазначені суми ПДВ відповідачем у повному обсязі сплачені не були, а тому заборгованість, яка підлягає сплаті відповідачем становить 14 929,61 грн., що підтверджується обліковою карткою (а.с. 22-26).

Відповідачем у розрахунку чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансової господарської діяльності у 2010 році від 09.11.2010 року № 9008 самостійно визначена частина прибутку, що вилучається до бюджету за три квартали 2010 року в сумі 8272,00 грн. Із зазначеної суми відповідачем сплачено 101,82 грн. (а.с. 89). Таким чином заборгованість відповідача з чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету за результатами щоквартальної фінансової господарської діяльності у 2010 році становить 8170,98 грн., про що свідчить облікова картка (а.с. 40-41).

Відповідно до податкового розрахунку фіксованого сільськогосподарського податку за 2010 рік від 29.01.2010 року № 314 відповідачем самостійно нарахована сума податку у розмірі 44420,05 грн., зокрема, у вересні 2010 року - 7403,35 грн., у жовтні - 4442,00 грн., у листопаді - 4442,00 грн., у грудні - 4442,02 грн. Загальна сума за період вересень-грудень 2010 року становить 20729,35 грн. (а.с. 49-51). Із зазначеної суми відповідачем сплачено 78,20 грн., про що свідчить облікова картка (а.с. 44-48).

Таким чином сума, яка підлягає сплаті відповідачем становить 20 651,15 грн.

Відповідно до розрахунків суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів від 24.02.2010 року № 1329 станом 14.11.2010 року та станом на 14.01.2010 року відповідачем самостійно визначений податок, що підлягає сплаті за 1 квартал 2010 року в сумі 2476,50 грн. до 15.04.2010 року, за 2 квартал 2010 року - в сумі 2476,50 грн. до 15.07.2010 року, за 3 квартал 2010 року - в сумі 2476,50 грн. до 15.10.2010 року, за 4 квартал 2010 року - в сумі 2476,50 грн. до 15.01.2011 року (а.с. 59-60, 94-96).

За відповідачем числиться заборгованість із зазначеного виду податкових зобов'язань у розмірі 4 950,58 грн., що підтверджується обліковою карткою (а.с. 61).

Відповідно до податкових розрахунків збору за забруднення навколишнього природного середовища за 9 місяців 2010 року від 26.10.2010 року № 8563 відповідачем самостійно нарахований збір за звітний квартал у розмірі 2554,02 грн. (а.с. 92) та за 2010 рік від 24.01.2011 року № 11115 - у розмірі 1497,02 грн. (а.с. 93).

Зазначені суми відповідачем сплачені не були, про що свідчить облікова картка (а.с. 65).

У зв'язку з не сплатою відповідачем земельного податку з юридичних осіб відповідно до податкового повідомлення - рішення від 28.03.2011 року № 0000331503 до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн. Зазначене повідомлення -рішення отримано відповідачем 29.03.2011 року, про що свідчить підпис на повідомленні (а.с. 93).

Як свідчать матеріали справи, відповідно до податкової декларації з податку на доходи фізичних осіб від 20.03.2011 року № 9001415329 сума заборгованості з податку на доходи фізичних осіб станом на 01.01.2011 року за даними обліку податкового агенту становить 414 951,85 грн. (а.с. 134) .

Судом встановлено, що із зазначеної суми за постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 06.04.2011 року у справі № 2а-16380/10/12/0170 з відповідача стягнено заборгованість у сумі 200 311,25 грн. (а.с. 139-140).

Таким чином залишок боргу, який підлягає стягненню становить 214 640,60 грн.

Судом встановлено, що Державне підприємство радгосп-завод ім. 1 Мая зверталося до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Красноперекопської ОДПІ в АР Крим про зобов'язання Красноперекопську ОДПІ в АР Крим списати безнадійний податковий борг Державного підприємства радгосп-завод ім. 1 Мая по податкам за період з 01.03.2010 року по 31.12.2010 року на загальну суму 429 055,97 грн. у зв'язку з форс-мажорними обставинами.

Проте, постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.10.2011 року у справі № 2а-7914/11/0170/15, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 26.03.2012 року, у задоволенні позовних вимог Державного підприємства радгосп-завод ім. 1 Мая відмовлено (а.с. 116-119).

Перевіряючи наявність підстав для задоволення адміністративного позову, суд зазначає наступне.

До спірних правовідносин в частині порядку погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів) за 2010 рік підлягають застосуванню норми Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III (далі - Закон № 2181).

Згідно з п. 2.1.4 ч. ст. 2 Закону № 2181 контролюючими органами є податкові органи - стосовно податків і зборів (обов'язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпунктах 2.1.1 - 2.1.3 цього пункту.

Відповідно до п. 1.1 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 платники податків - юридичні особи, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичні особи, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно з законами покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), пеню та штрафні санкції.

Згідно з п. 1.2 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 податкове зобов'язання - зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Відповідно до п.п. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4 Закону № 2181 платник податків самостійно обчислює суму податкового зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації, крім випадків, передбачених підпунктом "г" підпункту 4.2.2 пункту 4.2, а також пунктом 4.3 цієї статті.

Податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків у податковій декларації, вважається узгодженим з дня подання такої податкової декларації (п. 5.1 ст. 5 Закону № 2181).

Платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом десяти календарних днів, наступних за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закону для подання податкової декларації (п.п. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 Закону № 2181).

Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків (п.п. 5.4.1 п. 5.4 ст. 5 Закону № 2181).

Згідно з п. 1.3 ч. 1 ст. 1 Закону № 2181 податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Відповідно до п.п. 6.2.1 п. 6.2 ст. Закону № 2181 у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.

Згідно з п.п. 6.2.2 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 податкові вимоги мають містити крім відомостей, передбачених підпунктом 6.2.3 цієї статті, посилання на підстави їх виставлення; суму податкового боргу, належного до сплати, пені та штрафних санкцій; перелік запропонованих заходів із забезпечення сплати суми податкового боргу.

Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.

Згідно з 6.2.3 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181 податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - не раніше першого робочого дня після закінчення граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. Перша податкова вимога містить повідомлення про факт узгодження податкового зобов'язання та виникнення права податкової застави на активи платника податків. обов'язок погасити суму податкового боргу та можливі наслідки непогашення його у строк;

б) друга податкова вимога - не раніше тридцятого календарного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення платником податків суми податкового боргу у встановлені строки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, викладених у першій податковій вимозі, може містити повідомлення про дату та час проведення опису активів платника податків, що перебувають у податковій заставі, а також про дату та час проведення публічних торгів з їх продажу.

Податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення (п.п. 6.2.4 п. 6.2 ст. 6 Закону № 2181).

Судом встановлено, що Красноперекопською ОДПІ виставлені відповідачу перша податкова вимога від 18.10.2010 року № 1/167, яка отримана посадовою особою відповідача 19.10.2010 року (а.с. 78) та друга податкова вимога від 18.11.2010 року № 2/172, яка отримана посадовою особою відповідача 18.11.2010 року (а.с. 79).

Відповідно до п.п. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 Закону № 2181 джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Судом встановлено, що рішенням заступника начальника Красноперекопської ОДПІ, начальника Первомайського відділення від 20.12.2010 року вих. № 8389/10/2110 вирішено застосувати до Державного підприємства радгосп-завод ім. 1 Мая заходи стягнення узгодженої суми податкового боргу за рахунок активів, що перебувають у його власності, а також за рахунок тих активів, прав власності по яких він набуде у майбутньому (а.с. 80).

Щодо податкових зобов'язань, які виникли після 01.01.2011 року, вони є узгодженими відповідно до п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України, яким встановлено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Згідно з п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п. 58.1 ст. 58 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення.

Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

До податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання та штрафних (фінансових) санкцій.

Згідно з п. 58.2 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення надсилається (вручається) за кожним окремим податком, збором та/або разом із штрафними санкціями, передбаченими цим Кодексом, а також за кожною штрафною (фінансовою) санкцією за порушення норм іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на такий контролюючий орган, та/або пенею за порушення строків розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до п. 58.3 ст. 58 ПК України податкове повідомлення-рішення вважається надісланим (врученим) юридичній особі, якщо його передано посадовій особі такої юридичної особи під розписку або надіслано листом з повідомленням про вручення.

Судом встановлено, що податковим повідомленням - рішенням від 28.03.2011 року № 0000331503 до відповідача застосовані штрафні санкції у розмірі 170,00 грн. Зазначене повідомлення - рішення отримано відповідачем 29.03.2011 року, про що свідчить підпис на повідомленні (а.с. 93).

Приймаючи до уваги набрання чинності Податковим кодексом України від 02.12.2010 року № 2755 на момент розгляду справи, органи державної податкової служби є контролюючими органами (п.п. 41.1.1 п. 41.1 ст. 41 ПК України).

Відповідно до п. 20.1.18. ст. 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Згідно з п. 95.1 ст. 95 ПК України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до п. 95.3 ст. 95 ПК України стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Приймаючи до уваги те, що сума податкового боргу у розмірі 267 261,49 грн. відповідачем станом на день розгляду справи не сплачена та у порядку, передбаченому ст. 71 КАС України, не надані докази сплати заборгованості або необґрунтованості позову, позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсязі.

У судовому засіданні 07.08.2012 року судом проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Постанову складено у повному обсязі 10.08.2012 року.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з Державного підприємства радгосп-завод ім. 1 Мая (96300, АР Крим, Первомайський район, смт. Первомайське, вул. Б. Хмельницького, 11, код ЄДРПОУ 00413009) податкову заборгованість в сумі 267 261,49 грн., у т.ч.:

- отриману, але не перераховану суму податку з доходів фізичних осіб на загальну суму 214 640,60 грн., стягнення звернути на активи відповідача, на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 33216800700213, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583 банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 11010100;

- податок на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в сумі 14 929,61 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 31119029700212, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 14010100;

- фіксований сільськогосподарський податок в сумі 20 651,15 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 19040100;

- інші збори за забруднення навколишнього природного середовища до Фонду охорони навколишнього природного середовища в сумі 3 748,57 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 33117329700213, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 19050200;

- частину чистого прибутку (доходу), що вилучається до бюджету в сумі 8 170,98 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 31119074700212, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 21010100;

- податок з власників наземних транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів в сумі 4 950,58 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 33219807700213, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 120200100;

- земельний податок з юридичних осіб в сумі 170,00 грн., стягнення звернути на активи відповідача на користь місцевого бюджету Первомайської селищної ради Первомайського району, р/р 33216811700213, отримувач місцевий бюджет Первомайської селищної ради Первомайського району, ЗКПО 34740583, банк ГУ ДКУ в АР Крим м. Сімферополь, МФО 824026, код платежу 13050100;

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Г.Ю.Кащеєва

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення07.08.2012
Оприлюднено05.12.2012
Номер документу27747517
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6732/11/0170/24

Ухвала від 10.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 23.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Ухвала від 22.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дудкіна Тетяна Миколаївна

Постанова від 07.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні