ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
19 листопада 2012 р. (16:37) Справа №2а-11119/12/0170/29
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі:
головуючого судді - Пакет Т.В.,
при секретарі судового засідання - Мельниковій А.М.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом прокурора м. Алушти в інтересах держави в особі виконавчого комітету Алуштинської міської ради до Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», треті особи ОСОБА_1, державний реєстратор виконавчого комітету Алуштинської міської ради, державний реєстратор виконавчого комітету Сімферопольської міської ради, ОСОБА_2 про визнання недійсними установчих документів, визнання недійсною державну реєстрацію та припинення юридичної особи.
Обставини справи: прокурор м. Алушти в інтересах держави в особі виконавчого комітету Алуштинської міської ради звернувся до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс» про визнання недійсними установчі документи (статут) Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», затверджені загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», відповідно до протоколу №01/08 від 05 серпня 2008 року з моменту їх державної реєстрації, а саме з 07 серпня 2008 року; визнання недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс»; припинення юридичної особи - Товариство з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс» (ідентифікаційний код - 34459557, місцезнаходження: Автономна Республіка Крим, місто Алушта, селище Бондаренкове, вулиця Кеппена, будинок 9а).
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 10 жовтня 2012 року відкрито провадження по справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду, а також залучено до участі у справі в якості третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_1, державного реєстратора виконавчого комітету Алуштинської міської ради, державного реєстратора виконавчого комітету Сімферопольської міської ради. Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 26 жовтня 2012 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_2.
Позовні вимоги мотивовані тим, що під час проведення перевірки прокуратурою м. Алушти встановлено порушення державної реєстрації ТОВ «Південна Рив'єра Плюс», а також порушення державної реєстрації змін до установчих документів зазначеного товариства. У ході перевірки встановлено, що 04 липня 2006 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації ТОВ «Південна Рив'єра Плюс». Відповідно до протоколу №01/08 від 05 серпня 2008 року Загальними Зборами учасників ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» затверджено нову редакцію статуту зазначеного товариства та 07 серпня 2008 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради проведено відповідну реєстрацію змін до установчих документів, номер запису 18821050006008968. Відповідно до п.1.2 вказаного статуту єдиним учасником ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» є громадянин України ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1). 23 жовтня 2008 року у зв'язку із зміною місцезнаходження юридичної особи виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим замінено свідоцтво про державну реєстрацію та ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №145855. З листа Євпаторійського МВ ГУ МВС України в АР Крим №46 від 16 січня 2012 року стало відомо, що ОСОБА_1 було отримано паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 з порушенням Наказу МВС України №316-94, у зв'язку з чим даний паспорт підлягає вилученню та знищенню. Порушення видачі паспорту громадянина України на ім'я ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Москва, Російської Федерації, полягає у тому, що ОСОБА_1 є громадянином Російської Федерації, про що свідчить виданий 20 січня 1999 року 11 відділенням міліції 2 РУВС ЦАО м. Москви на його ім'я паспорт громадянина Російської Федерації. Таким чином, установчі (статутні) документи ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» містять неправдиву (тобто таку, що не відповідає дійсності) інформацію щодо його директора, що суперечить вимогам чинного законодавства. Таким чином, при перереєстрації ТОВ «Південна Рив'єра Плюс», єдиним учасником цього товариства ОСОБА_1 державному реєстратору було пред'явлено недійсний паспорт громадянина України, тобто були допущенні порушення вимог закону, які не можна усунути.
У судовому засіданні прокурор Блохіна Г.В. позовні вимоги підтримала у повному обсязі та просила їх задовольнити.
У судовому засіданні представник відповідача Савельєв А.С. позов не визнав та заперечував проти його задоволення, посилаючись на те, що при створенні ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» не було допущено порушень закону, які не можуть бути усунуті.
Представник виконавчого комітету Алуштинської міської ради, державний реєстратор виконавчого комітету Алуштинської міської ради, державний реєстратор виконавчого комітету Сімферопольської міської ради у судове засідання не з'явилися, про час, дату та місце розгляду справи повідомлені належним чином, надали суду заяви про розгляд справи у їх відсутність.
Третя особа ОСОБА_1 у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, про що свідчить поштове повідомлення про вручення телеграми (а.с.3 том №2).
Третя особа ОСОБА_2 у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце розгляду справи повідомлений належним чином, шляхом передачі телефонограми, яку ОСОБА_2 прийняв особисто (а.с.249 том №1).
Заслухавши пояснення прокурора, представника відповідача, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд -
ВСТАНОВИВ:
Статтею 121 Конституції України встановлено, що прокуратура України становить єдину систему, на яку покладаються, зокрема, представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом.
Відповідно до частини 2 статті 60 КАС України з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом, бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за адміністративним позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення Верховним Судом України, про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами для представництва інтересів громадянина або держави.
Відповідно до статті 36-1 Закону України "Про прокуратуру" представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів громадянина є його неспроможність через фізичний чи матеріальний стан, похилий вік або з інших поважних причин самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні повноваження, а інтересів держави - наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Формами представництва, зокрема, є звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи, невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і посадових осіб; участь у розгляді судами справ. Прокурор самостійно визначає підстави для представництва у судах, форму його здійснення і може здійснювати представництво в будь-якій стадії судочинства в порядку, передбаченому процесуальним законом.
Як зазначено у Рішенні Конституційного Суду України від 08.04.1999 N3-рп/99 (справа про представництво прокуратурою України інтересів держави в арбітражному суді), прокурори та їхні заступники подають до суду позови саме в інтересах держави, а не в інтересах підприємств, установ і організацій, незалежно від їх підпорядкування і форм власності. Інтереси держави можуть збігатися повністю, частково або не збігатися зовсім з інтересами державних органів, державних підприємств та організацій чи з інтересами господарських товариств з часткою державної власності у статутному фонді.
З огляду на викладене, прокурор може звертатися до суду в інтересах держави, які, в свою чергу, можуть бути пов'язані з необхідністю захисту прав державних органів, а також підприємств, установ, організацій незалежно від їх підпорядкування та форм власності.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» державний реєстратор - посадова особа, яка відповідно до цього закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Пленум Верховного Суду України в пункті 12 постанови від 24.10.2008 №13 «Про практику розгляду судами корпоративних спорів» роз'яснив, що не є корпоративними спори про визнання недійсними установчих документів господарського товариства та припинення юридичної особи, які порушуються за позовами органів Державної податкової служби України та інших суб'єктів владних повноважень, що здійснюють контроль за діяльністю товариства, а також органів, що здійснюють державну реєстрацію юридичних осіб. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 КАС України зазначені спори віднесено до компетенції адміністративних судів як публічно-правові за зверненням суб'єкта владних повноважень.
Порядок державної реєстрації юридичної особи та її припинення регулюється Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців"№ 755-IV від 15.05.2003 року (далі Закон № 755-IV).
Статтею 2 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15 травня 2003 року № 755-IV визначено, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Відповідно до ч.1 ст.4 Закону України №755-IV державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України №755-IV зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом.
Статтею 5 Закону України №755-IV передбачено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором виключно у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця.
Судом встановлено, що 04 липня 2006 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про проведення державної реєстрації ТОВ «Південна Рив'єра Плюс», ідентифікаційний код - 34459557, місцезнаходження: Україна, АР Крим, Київський район, м. Сімферополь, вул. З.Рухадзе, буд. 18, корп. 2, кв. 3, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.205-210 том №1).
07 серпня 2008 року на підставі договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі ТОВ «Південна Рив'єра Плюс», посвідченого 05 серпня 2008 року приватним нотаріусом Сімферопольського міського нотаріального округу ОСОБА_5 за реєстровим №2204, учасник ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» ОСОБА_6 передала у власність ОСОБА_1 належну їй частку у статутному капіталі ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» (надалі - товариство), що становить 100% статутного капіталу товариства, загальною вартістю 120000 грн., а ОСОБА_1 прийняв зазначену частку у статутному капіталі товариства з усіма правами та обов'язками, що належали учаснику товариства відповідно до статуту товариства та законодавства України (а.с.83 - зворотна сторона - 85 том №1).
Відповідно до протоколу №01/08 від 05 серпня 2008 року Загальними Зборами учасників ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» затверджено нову редакцію статуту зазначеного товариства та 07 серпня 2008 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради проведено відповідну реєстрацію змін до установчих документів, номер запису 18821050006008968 (а.с.71-зворотна сторона - 82 том №1).
Відповідно до п.1.2 вказаного статуту єдиним учасником ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» є громадянин України ОСОБА_1 (ідентифікаційний номер НОМЕР_1).
23 жовтня 2008 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані зі змінами в установчих документах, а саме про зміну місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» (98540, АР Крим, місто Алушта, селище Бондаренкове, вулиця Кеппена, 9а) та у зв'язку із зміною місцезнаходження юридичної особи виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим замінено свідоцтво про державну реєстрацію та ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №145855 (а.с.8 том №1).
У ході прокурорської перевірки встановлено, що ОСОБА_1 було отримано паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 з порушенням Наказу МВС України №316-94, у зв'язку з чим даний паспорт підлягає вилученню та знищенню, що вбачається з листа Євпаторійського МВ ГУ МВС України в АР Крим №46 від 16 січня 2012 року (а.с.7).
Також, на запит суду начальником Євпаторійського МВ ГУ МВС України в АР Крим надано повідомлення від 13 жовтня 2012 року №0114/849, відповідно до якого ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженець м. Москва, РФ, був документований СГІРФО Євпаторійського МВ ГУ МВС України в АР Крим паспортом громадянина України серії НОМЕР_2 від 14 серпня 1999 року у зв'язку з обміном паспорту колишнього СРСР зразку 1974 року. За результатами перевірки було встановлено, що паспорт громадянина України серії НОМЕР_2 від 14 серпня 1999 року виданий Євпаторійським МВ ГУ МВС України в АР Крим на ім'я ОСОБА_1 в порушення вимог наказу МВС України №316-94 «Про затвердження Інструкції щодо правил та порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України», що діяв на тот період, підлягає вилученню та знищенню. Станом на 13 листопада 2012 року паспорт на ім'я ОСОБА_1, серії НОМЕР_2, виданий Євпаторійським МВ ГУ МВС України в АР Крим, не здано, у зв'язку з чим виставлені сторожеві листки в ОАСР УПРГіРФЛ ГУ ДМС України в АР Крим на недійсність даного паспорту та його вилучення (а.с.237).
Суд зазначає, що порушення видачі паспорту громадянина України на ім'я ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Москва, Російської Федерації, полягає у тому, що ОСОБА_1 є громадянином Російської Федерації, про що свідчить виданий 20 січня 1999 року 11 відділенням міліції 2 РУВС ЦАО м. Москви на його ім'я паспорт громадянина Російської Федерації (а.с.10). Таким чином, громадянин Російської Федерації ОСОБА_1 не мав права на отримання паспорту громадянина України, оскільки відповідно до ч. 4 Конституції України в Україні існує єдине громадянство.
Крім цього, той факт, що ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженець м. Москва, є громадянином Російської Федерації, також підтверджується копією свідоцтва про одруження, виданим 11 вересня 2001 року відділом реєстрації актів цивільного стану Ялтинського міського управління юстиції АР Крим (а.с.236).
Відповідно до ст. 57 Господарського кодексу України установчими документами суб'єкта господарювання є рішення про його утворення або засновницький договір, a у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 58 Господарського кодексу України суб'єкт господарювання підлягає державній реєстрації як юридична особа чи фізична особа-підприємець, у порядку визначеному законом.
Відповідно до ч. 3 ст. 8 Закону України №755-IV установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.
Також, ч. 4 ст. 53 Закону України №755-IV встановлено, що особи, винні у внесенні до установчих документів або інших документів, які подаються державному реєстратору, завідомо неправдивих відомостей, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, встановлену законом.
Установчі (статутні) документи ТОВ «Південна Рив'єра Плюс», а саме статут у новій редакції зареєстрований 07 серпня 2008 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради, містить неправдиву (тобто таку, що не відповідає дійсності) інформацію щодо єдиного учасника ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» ОСОБА_1, який представлявся у правовідносинах громадянином України за недійсним паспортом, що суперечить вимогам чинного законодавства, у зв'язку з чим суд дійшов висновку, що установчі документи (статут) Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», затверджені загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», відповідно до протоколу №01/08 від 05 серпня 2008 року мають бути визнані недійсними з моменту їх державної реєстрації, а саме з 07 серпня 2008 року.
Статтею 55-1 Господарського кодексу України визначені ознаки фіктивності, що дають підстави для звернення до суду про припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем, в тому числі визнання реєстраційних документів недійсними, до яких відносяться, зокрема реєстрація (перереєстрація) на недійсні (втрачені, загублені) та підроблені документи.
Відповідно до ст. 31 Закону України №755-IV у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Відповідно до ч. 1 ст. 27 Закону України №755-IV, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є, зокрема, невідповідність установчих документів вимогам частини 3 ст. 8 цього закону та невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Відповідно до ст. 30 Закону України №755-IV, у редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин, державний реєстратор відмовляє у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи за наявності підстав, встановлених частиною першою статті 27 цього Закону.
Судом встановлено, що на час проведення державної реєстрації змін до установчих документів, державному реєстратору виконавчого комітету Сімферопольської міської ради було надано статут у новій редакції, що містить неправдиву інформацію щодо єдиного учасника товариства ОСОБА_1, тобто не відповідає вимогам ч. 3 ст. 8 Закону України №755-IV, а також відомості про учасника товариства ОСОБА_1, що не відповідають відомостям щодо нього, оскільки, як встановлено судом, його особа посвідчувалася за недійсним паспортом, тобто існували підстави для відмови у проведені державної реєстрації. Однак, про ці обставини державному реєстратору відомо не було, у зв'язку з чим і було проведено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи ТОВ «Південна Рив'єра Плюс».
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 110 Цивільного кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням суду про визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом.
Частиною 2 ст. 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» встановлено, що підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема є: визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом.
На підставі вищевикладеного, суд дійшов висновку про те, що з моменту державної реєстрації ТОВ «Південна Рив'єра Плюс» на ОСОБА_1, а саме з 07 серпня 2008 року були допущенні порушення вимог закону, які не можна усунути.
За таких обставин, позовні вимоги прокурора м. Алушти є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Під час судового засідання, яке відбулось 19 листопада 2012 року, були оголошені вступна та резолютивна частини постанови.
Відповідно до ст. 163 КАС України повний текст постанови складено 21 листопада 2012 року.
Керуючись ст.ст. 9, 11, 69-71, 94, 158, 159, 161-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов задовольнити.
Визнати недійсними установчі документи (статут) Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», затверджені загальними зборами учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс», відповідно до протоколу №01/08 від 05 серпня 2008 року з моменту їх державної реєстрації, а саме з 07 серпня 2008 року.
Визнати недійсною державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс».
Припинити юридичну особу - Товариство з обмеженою відповідальністю «Південна Рив'єра Плюс» (ідентифікаційний код - 34459557, місцезнаходження: Автономна Республіка Крим, місто Алушта, селище Бондаренкове, вулиця Кеппена, будинок 9а).
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Т.В.Пакет
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 19.11.2012 |
Оприлюднено | 04.12.2012 |
Номер документу | 27747706 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Цикуренко Антон Сергійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Пакет Т.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні