ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 листопада 2012 р. № 2а-8294/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд
в складі: головуючої cудді -Потабенко В.А.
за участю секретаря судового засідання -Гойни Є.А.,
за участю представників сторін:
від позивача: не з'явились,
від відповідача: Хомик К.В., згідно довіреності,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Агро Захід Компані" до Державної податкової інспекції в м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби про визнання нечинним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
в с т а н о в и в :
товариство з обмеженою відповідальністю "Агро Захід Компані" (надалі - ТзОВ "Агро Захід Компані") звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції в м. Червонограді Львівської області Державної податкової служби (надалі - ДПІ в м. Червонограді), в якому просить визнати нечинним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 12.09.2012 року № 0000272200, що прийняте за наслідками виїзної планової документальної перевірки ТзОВ "Агро Захід Компані" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року, оформленої актом № 1298/2200/35845373 від 11.09.2012 року.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що довідки, які підтверджують, що нерезиденти, яким ТзОВ "Агро Захід Компані" виплачувався дохід, є резидентами країн, з якими укладено міжнародні договори про уникнення подвійного оподаткування, ні під час перевірки, ні після неї податковим органом не вимагались. В той час, вказані довідки є в наявності у платника податків і могли бути надані ДПІ в м. Червонограді. Таким чином, оспорюване податкове повідомлення-рішення прийнято безпідставно і, відтак, підлягає скасуванню.
В судовому засіданнях представники позивача Малко А.М. та Бігун Ю.М. позовні вимоги підтримали повністю, просили позов задовольнити.
В судове засідання 07.11.2012 року представники позивача не з'явились, хоча належним чином були повідомлені про час та місце розгляду справи.
Відтак, суд вважає, справу можливо розглядати у відсутності представників позивача, на підставі наявних в матеріалах справи доказів, відповідно до ст. 71 КАС України.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила з підстав, наведених у письмових запереченнях від 15.10.2012 року, суть яких зводиться до наступного. Відповідно до вимог п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби в повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки. У разі, якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому п. 44.7 Податкового кодексу України платник податків не надасть посадовим особам органу державної податкової служби, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складання такої звітності. Крім того, відповідно до п. 103.4 та 103.5 ст. 103 Податкового кодексу України, підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 цієї статті, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України (далі - довідка), а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України. Довідка видається компетентним (уповноваженим) органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором України, за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, і повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України. Оскільки позивач подав такі довідки лише під час розгляду справи в суді, то слід зробити висновок, що такі довідки були в нього відсутні під час формування податкової звітності та проведення перевірки. Крім того, за перевіряємий період підприємство мало взаємовідносини з 41 нерезидентом, а до матеріалів справи долучено довідки лише по 23 нерезидентах. З урахуванням наведеного у задоволенні позову слід відмовити повністю.
В ході розгляду справи судом було досліджено докази, подані сторонами та наявні в матеріалах справи.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши подані документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що у задоволенні позову слід відмовити, виходячи з наступних підстав.
ТзОВ "Агро Захід Компані" зареєстровано виконавчим комітетом Червоноградської міської ради 01.04.2008 року, код 35845373, перебуває на податковому обліку в ДПІ в м. Червонограді, згідно свідоцтва № 100110705 від 10.04.2008 року є платником ПДВ.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідачем проведена планова виїзна документальна перевірка ТзОВ "Агро Захід Компані" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року, за результатами якої складено акт № 1298/2200/35845373 від 11.09.2012 року.
Крім іншого, вказаною перевіркою встановлено порушення позивачем вимог п.1.35 ст.1, п.13.5 ст.13 Закону України від 28.12.1994 року №334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" (із змінами та доповненнями), п. 3, п. 4 "Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.05.2001 № 470, що призвело до заниження податку з доходу нерезидента всього на суму 306596,04 грн., в тому числі: за 2010 рік на суму 232813,97 грн., за І-ий квартал 2011 року на суму 73782,07грн.; п.103.4. ст.103, п.160.1, п.160.5 ст.160 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-УІ (із змінами та доповненнями ), що призвело до заниження податку з доходу нерезидента всього на суму 154584,86 грн., в тому числі: за II-IV квартали 2011року на суму 150830,59грн., за І-ше півріччя 2012 року на суму 3754,27грн.
Так, під час перевірки встановлено, що ТзОВ "Агро Захід Компані" протягом перевіреного періоду користувалось транспортними послугами, наданими нерезидентами-перевізниками. За одержані послуги товариство проводило розрахунки з такими нерезидентами без оподаткування виплачених доходів у джерела виплати таких доходів за рахунок цих доходів, чим порушено п.1.35 ст.1, п.13.5 ст.13 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", п.3, п.4 Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування", та п.п. 103.4 ст.103, п.160.1, п.160.5 ст.160 Податкового кодексу України.
До такого висновку податковий орган прийшов в зв'язку з непредставленням платником податків під час проведення перевірки довідок, які підтверджують, що нерезиденти є резидентами країни, з якою укладено міжнародні договори, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором.
На підставі акта перевірки ДПІ в м. Червонограді прийнято податкове повідомлення-рішення від 12.09.2012 року № НОМЕР_1, яким позивачу визначено податкове зобов'язання за платежем податок на прибуток іноземних юридичних осіб в розмірі 549480,00 грн., у тому числі за основним платежем -461181,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями -88299,00 грн.
В судовому засіданні встановлено, що ТзОВ "Агро Захід Компані" за період 01.01.2010 року по 30.06.2012 року здійснювало господарську діяльність, в ході якої придбавало послуги з перевезення вантажів в таких нерезидентів, як Aval Logistic GmbH, Transport Ciezarovy I Handl, Agrypin, Bel-Trans Marek Sak, Bella plus Isabella Madej, Beta Prim Sp. z o.o., Bonet s.c. Bozena Pawlak Wojciech Pawlak, FH Rafex Rafal Szmst, GREMIO SPEDYCJA, Grzegorz Wiewior, JBS Beata Sadziak, K&L sp. z 0.0. Stare Zegrze, KONTINENTAL Lukasz Sushon, Leszek i Agata, MAGNETA LT, Marek Gregorczyk, P.H.U. "ANEX" Jarkowska Anna, P.H.U. FRUT - POL Pawel Giza, P.P.H.U. "JAST" Jacek Bajor, P.W. Transtyp, Stanislaw Typek, P.W. VIA TUTA TRANS- Wiusz Typek, POLEWCZAK Transport Krajowy I Miedzynarodowy, POLFROST, Przedsiebiorstwo Przewozowe Jan Wnuk, Przedsiebiorstwo Transportowo-Handlowe Transbol, PRZEDSIEBIORSTWO USLUGOWO-HANDLOWE TOMASZ GORSKI, RD-TRANS Robert Zajac, ТОLTRANS Transport I spedycja, Tr. i Sp. NENPOL, Trader Zakrzewska Lidia, TRANS MET, Transport i Spedycja Krzysztof Lisiecki, TRANS-ZAM Stanisiaw Grelak, ULTRANS Ursula Przydzial, USLUGI TRANSPORTOWE Bogdan Przydzial, USLUGI TRANSPORTOWE Janusz Zieba, USLUGI TRANSPORTOWE Tomasz Wierzchowski, USLUGI TRANSPORTOWE Beata Marynczak, Woodex PPH, ОСОБА_1.
Відповідно, в результаті надання таких послуг вказаними нерезидентами було отримано дохід з джерелом його походження з України.
Вказані обставини сторонами не оспорюють ся, і відповідно до вимог ст. 72 КАС України, доказуванню не підлягають.
Згідно 1.35 ст. 1 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" (в редакції, що діяла на момент взаємовідносин платника податків з нерезидентами), фрахт - винагорода (компенсація), що сплачується за договорами перевезення, найму або піднайму судна або транспортного засобу (їх частин) для цілей: перевезення вантажів та пасажирів морськими або повітряними суднами; перевезення вантажів залізничним або автомобільним транспортом.
Доходи нерезидентів, отримані як фрахт, оподатковуються за правилами, визначеними пунктом 13.5 статті 13 цього Закону.
Відповідно до п. 13.5 ст. 13 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", сума фрахту, що сплачується резидентом нерезиденту за договорами фрахту, оподатковується за ставкою 6 відсотків у джерела виплати таких доходів за рахунок цих доходів. При цьому базою для оподаткування є базова ставка такого фрахту, а особами, уповноваженими стягувати цей податок та вносити його до бюджету, є резидент, який виплачує такі доходи, незалежно від того, чи є він платником цього податку чи ні, а також чи є він суб'єктом спрощеного оподаткування чи ні.
Аналогічними за змістом є також і нормами Податкового кодексу України, згідно яких фрахт - винагорода (компенсація), що сплачується за договорами перевезення, найму або піднайму судна або транспортного засобу (їх частин) для перевезення вантажів та пасажирів морськими або повітряними суднами або перевезення вантажів залізничним або автомобільним транспортом (п.п.14.1.260 п. 14.1 ст. 14).
Статтею 103 Податкового кодексу України регулюється порядок застосування міжнародного договору України про уникнення подвійного оподаткування стосовно повного або часткового звільнення від оподаткування доходів нерезидентів із джерелом їх походження з України.
Так, п. 103.1 ст. 103 передбачено, що застосування правил міжнародного договору України здійснюється шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору України.
Відповідно до п. 103.4 -п. 108 ст. 103 Податкового кодексу України, підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 103.5 і 103.6 цієї статті, особі (податковому агенту), яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України.
Довідка видається компетентним (уповноваженим) органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором України, за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, і повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України.
У разі потреби така довідка може бути затребувана у нерезидента особою, яка виплачує йому доходи, або органом державної податкової служби під час розгляду питання про повернення сум надміру сплачених грошових зобов'язань на іншу дату, що передує даті виплати доходів.
У разі потреби особа, яка виплачує доходи нерезидентові, може звернутися до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) щодо здійснення центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, запиту до компетентного органу країни, з якою укладено міжнародний договір України, про підтвердження зазначеної у довідці інформації.
При здійсненні банками та фінансовими установами України операцій з іноземними банками, пов'язаних з виплатою процентів, підтвердження факту, що такий іноземний банк є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір України, не вимагається, якщо це підтверджується витягом з міжнародного каталогу "International Bank Identifier Code" (видання S.W.I.F.T., Belgium International Organization for Standardization, Switzerland).
Особа, яка виплачує доходи нерезидентові у звітному (податковому) році, у разі подання нерезидентом довідки з інформацією за попередній звітний податковий період (рік) може застосувати правила міжнародного договору України, зокрема щодо звільнення (зменшення) від оподаткування, у звітному (податковому) році з отриманням довідки після закінчення звітного (податкового) року.
Згідно п. 103.10 ст. 103 Податкового кодексу України, у разі неподання нерезидентом довідки відповідно до пункту 103.4 цієї статті доходи нерезидента із джерелом їх походження з України підлягають оподаткуванню відповідно до законодавства України з питань оподаткування.
Відповідно до п. 3 Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування", затв. постановою Кабінету Міністрів України від 006.05.2001 року № 470, застосування норм міжнародного договору здійснюється шляхом звільнення від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України, зменшення ставки податку або шляхом повернення різниці між сплаченою сумою податку і сумою, яку нерезиденту необхідно сплатити відповідно до міжнародного договору.
Пунктами 4, 5 вказаного Порядку встановлено, що підставою для звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України є подання нерезидентом з урахуванням особливостей, передбачених пунктами 5 і 6 цього Порядку, особі, яка виплачує йому доходи, довідки (або її нотаріально засвідченої копії), яка підтверджує, що нерезидент є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір (далі - довідка), а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором.
Довідка видається компетентним органом відповідної країни, визначеним міжнародним договором, за формою згідно з додатком 1 або згідно із законодавством такої країни. Довідка, яка надається за формою, затвердженою згідно із законодавством відповідної країни, повинна бути належним чином легалізована, перекладена відповідно до законодавства України та обов'язково містити таку інформацію:
повну назву або прізвище нерезидента;
підтвердження, що нерезидент є особою, на яку поширюється дія положення міжнародного договору, тобто відповідно до законодавства відповідної країни підлягає оподаткуванню в цій країні на підставі постійного місцеперебування (місця проживання) або на іншій підставі;
назву компетентного органу, прізвище та підпис уповноваженої особи компетентного органу, яка засвідчує підтвердження;
дату видачі.
Довідка дійсна в межах календарного року, в якому вона видана.
У разі необхідності така довідка може бути затребувана у нерезидента особою, яка виплачує йому доходи, або органом державної податкової служби під час розгляду питання про повернення сум надміру сплаченого податку на іншу дату, що передує даті виплати доходів.
У разі необхідності особа, яка виплачує доходи нерезидентові, може звернутись до органу державної податкової служби за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) щодо здійснення Державною податковою адміністрацією запиту до компетентного органу країни, з якою укладено міжнародний договір, про підтвердження зазначеної у довідці інформації.
При здійсненні банками та фінансовими установами України операцій з іноземними банками, пов'язаних з виплатою процентів, підтвердження факту, що такий іноземний банк є резидентом країни, з якою укладено міжнародний договір, не вимагається, якщо це підтверджується витягом з міжнародного каталогу "International Bank Identifier Code" (видання S. W. I. F. T., Belgium & International Organization for Standardization, Switzerland).
Згідно п. 6 Порядку, особа, яка виплачує доходи нерезидентові у звітному (податковому) році, у разі подання нерезидентом довідки з інформацією за попередній звітний податковий період (рік) може застосувати положення міжнародного договору, зокрема щодо звільнення (зменшення) від оподаткування, у звітному (податковому) році з отриманням довідки після закінчення звітного (податкового) року.
Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується представниками сторін, під час проведення ДПІ в м. Червонограді планової перевірки питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2010 року по 30.06.2012 року ТзОВ "Агро Захід Компані" не було представлено довідок компетентних (уповноважених) органів відповідних країн, які би підтверджували той факт, що контрагенти позивача (нерезиденти) є резидентами країни, з якою укладено міжнародний договір України.
Такі довідки були представлені лише суду в ході розгляду справи, в кількості 33 шт., в той час як з матеріалів справи вбачається, що ТзОВ "Агро Захід Компані" мало взаємовідносини з 41 контрагентом-нерезидентом.
Відповідно до п. 85.2 ст. 85 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.
У разі якщо до закінчення перевірки або у терміни, визначені в абзаці другому пункту 44.7 цієї статті платник податків не надає посадовим особам органу державної податкової служби, які проводять перевірку, документи (незалежно від причин такого ненадання, крім випадків виїмки документів або іншого вилучення правоохоронними органами), що підтверджують показники, відображені таким платником податків у податковій звітності, вважається, що такі документи були відсутні у такого платника податків на час складення такої звітності (п. 44.6 ст. 44 Податкового кодексу України).
Водночас, суд вважає за необхідне зазначити наступне.
Долучені до матеріалів справи копії довідок нерезидентів щодо підтвердження факту їх походження з країни, з якою укладено міжнародний договір України, а також інших документів, якщо це передбачено міжнародним договором України в порушення норм як Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", так і Податкового кодексу України, а також Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування" належним чином не легалізовані та не перекладені відповідно до законодавства України.
Законом України "Про міжнародне приватне право", а саме ст. 13 встановлено, що документи, що видані уповноваженими органами іноземних держав у встановленій формі, визнаються дійсними в Україні в разі їх легалізації, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України.
Згідно ст. 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Статтею 3 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (дата набрання чинності для України 22.12.2003 року) встановлено, що єдиною формальною процедурою, яка може вимагатися для посвідчення автентичності підпису, якості, в якій виступала особа, що підписала документ, та, у відповідному випадку, автентичності відбитку печатки або штампу, якими скріплений документ, є проставлення передбаченого статтею 4 апостиля компетентним органом держави, в якій документ був складений.
Статтями 4, 5 вказаної Конвенції визначено, що передбачений в частині першій статті 3 апостиль проставляється на самому документі або на окремому аркуші, що скріпляється з документом; він повинен відповідати зразку, що додається до цієї Конвенції.
Однак апостиль може бути складений офіційною мовою органу, що його видає. Типові пункти в апостилі можуть бути викладені також другою мовою. Заголовок "Apostille" (Convention de la Haye du 5 octobre 1961)" повинен бути викладений французькою мовою.
Апостиль проставляється на вимогу особи, яка підписала документ, або будь-якого пред'явника документа.
Заповнений належним чином апостиль засвідчує справжність підпису, якість, в якій виступала особа, що підписала документ, та, у відповідному випадку, автентичність відбитку печатки або штампу, якими скріплений документ.
Підпис, відбиток печатки або штампа на апостилі не потребують ніякого засвідчення.
Судом при вирішенні справи взято до уваги також листи Міністерства юстиції України від 09.07.2004 року № 26-38-290 та від 11.05.2010 року № 26-26/291, згідно з якими не вимагається легалізація офіційних документів, виданих компетентними органами Договірних сторін.
Водночас, оскільки надані ТзОВ "Агро Захід Компані" суду довідки не апостильовані та не перекладені відповідно до законодавства України, позивач не мав права проводити розрахунки з контрагентами (перевізниками нерезидентами) без оподаткування виплачених доходів у джерела виплати таких доходів за рахунок цих доходів.
Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положення ст. 9 КАС України передбачає, що суди при вирішенні справи керуються принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Статтю 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
За наслідком розгляду справи суд погоджується з висновками податкового органу про те, що ТзОВ "Агро Захід Компані" допустило порушення п.1.35 ст.1, п.13.5 ст.13 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств", п. 3, п. 4 "Порядку звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерелом їх походження з України згідно з міжнародними договорами України про уникнення подвійного оподаткування", п.103.4. ст.103, п.160.1, п.160.5 ст.160 Податкового Кодексу України, що призвело до заниження податку з доходу нерезидента всього на суму 154584,86 грн., в тому числі: за II-IV квартали 2011року на суму 150830,59грн., за І-ше півріччя 2012 року на суму 3754,27грн.
Таким чином, правомірним є застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій відповідно до ст. 123 Податкового кодексу України в розмірі 88299,00 грн.
Отже, прийняте відповідачем спірне податкове повідомлення-рішення від 12.09.2012 року № 0000272200 є правомірним.
Відтак, у задоволенні позову слід відмовити.
Відповідно до ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати позивачу у даній справі не відшкодовуються.
Керуючись ст.ст. 2, 7-14, 18, 19, 69-71, 86, 94, 158-163, 167 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
у задоволенні позову відмовити повністю.
Постанова може бути оскаржена в порядку та строки, передбачені ст.ст. 186, 254 КАС України.
Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови виготовлений 12.11.2012 року.
Суддя Потабенко В.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 07.11.2012 |
Оприлюднено | 04.12.2012 |
Номер документу | 27785480 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Потабенко Варвара Анатоліївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні