Миколаївський окружний адміністративний суд вул. Заводська, 11, м. Миколаїв, 54001 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Миколаїв.
28.11.2012 р. Справа № 2а-4526/12/1470
Миколаївський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Желєзного І.В. секретар судового засідання Салова І.О. розглянувши адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю "Укртранссервіс", (вул.Будівельників,18, к.66,м.Миколаїв,54034
доДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби , (вул. Гмирьова, 1/1, м. Миколаїв, 54028)
проскасування податкового повідомлення - рішення від 13.08.2012 року № 0001452301, ВСТАНОВИВ:
ТОВ «Укртранссервис»(далі позивач, підприємство) звернулося до суду з вимогами про скасування податкового повідомлення-рішення №0001452301 від 13.08.2012р., яким відповідачем визначено підприємству суму податкового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 78913грн. (63130грн. - за основним зобов'язанням, 15783грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями), посилаючись не невмотивованість підстав прийняття оспорюваного рішіенн (встановлення контролюючим органом безтоварності господарських операцій з ТОВ «Комай ЛТД»), зазначивши, що рішення прийняте Державною податковою інспекцією у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби без врахування всіх фактичних обставин здійснення підприємством господарських операцій та з порушенням приписів чинного законодавства.
Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби (надалі -ДПІ) позов не визнала, зазначивши про правомірність дій контролюючого органу при проведені перевірки позивача та законність прийнятого податкового повідомлення-рішення, яким суб'єкту господарювання визначено суму податкового зобов'язання з податку на прибуток, в зв'язку з безтоварністю господарських операцій з ТОВ «Комай ЛТД».
Дослідивши матеріали справи та оцінивши наявні в них фактичні дані, суд приходить до висновку про обгрунтованість заявлених вимог, виходячи з наступного.
При розгляді справи встановлено, що в період з 18 липня 2012 року по 23 липня 2012 року співробітниками відповідача проведено виїзну документальну позапланову перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртранссервіс», призначену на виконання постанови слідчого з ОВС СВ МП ДПА у Миколаївській області.
За результатами перевірки контролюючим органом складено акт «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «Укртранссервіс»з питань дотримання вимог податкового законодавства та дослідження правильності визначення повноти нарахування та своєчасності сплати податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства по взаємовідносинам з ТОВ «КОМПАЙ ЛТД»за період з 01.07.2010р. по 30.09.2010р.»№2018/22-200/35673932 від 30.07.2012р., в якому зафіксовано порушення підприємством вимог п.п.7.4.1., 7.4.5., п. 7.4. п. 7.7.1 п. 7.7. ст. 7 Закону України від 03.04.1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість»із змінами та доповненнями, п. 5.1. ст.. 5, п.п.5.2. ст.. 5, п.п. 5.3.9. п. 5.3 ст. 5 Закону України від 28.12.1994р. № 334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств.
На підставі встановлених в ході перевірки обставин відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення №0001452301 від 13.08.2012р., яким підприємству визначено суму податкового зобов'язання з податку на прибуток у розмірі 78 913грн. (63130грн. - за основним платежем, 15783грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями).
Підставою для прийняття оскаржуваного повідомлення-рішення є висновок контролюючого органу про безтоварності господарських операцій між позивачем та ТОВ «Комай ЛТД».
Відповідно до ст.86.9 ПК України, у разі якщо грошове зобов'язання розраховується органом державної податкової служби за результатами перевірки, призначеної відповідно до кримінально-процесуального закону або закону про оперативно-розшукову діяльність, податкове повідомлення-рішення за результатами такої перевірки не приймається до дня набрання законної сили відповідним рішенням суду (вирок, постанова у кримінальній справі). Матеріали перевірки разом з висновками органу державної податкової служби передаються правоохоронному органу, що призначив перевірку. Статус таких матеріалів перевірки та висновків органу державної податкової служби визначається кримінально-процесуальним законом або законом про оперативно-розшукову діяльність.
Отже, законодавець імперативно встановив заборону для контролюючих органів приймати рішення про визначення суб'єктам господарювання податкових зобов'язань за наслідками проведених перевірок, які призначались органом дізнання чи досудового слідства, до прийняття остаточного рішення по порушеній кримінальній справі. Зазначене, вказує на не легітимність оспорюваного податкового повідомлення-рішення, що є підставою для його скасування.
З врахуванням викладених обставин, суд приходить до висновку про передчасність прийняття оспорюваного податкового повідомлення-рішення, яке прийняте за результатами перевірки, призначеної відповідно до кримінально-процесуального закону.
Таким чином, відповідач -суб'єкт владних повноважень при прийнятті оспорюваного податкового повідомлення-рішення діяв не на підставі, не в спосіб, що передбачені законами України, та без врахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення.
Вищенаведене в сукупності є підставою для задоволення позову.
Відповідно до ч.1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені витрати з Державного бюджету України.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 70-71, 86, 122,138, 158-163 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити.
Скасувати податкове повідомлення-рішення №0001452301 від 13.08.2012 року Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Державної податкової служби.
Стягнути судові витрати в сумі 789 гривень 13 копійок з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання з рахунку Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Укртранссервис» (код ЄДРПОУ 35673932).
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів в порядку ст. 186 КАС України.
Суддя І. В. Желєзний
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.11.2012 |
Оприлюднено | 04.12.2012 |
Номер документу | 27785545 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Желєзний І. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні