Рішення
від 12.11.2012 по справі 5023/3974/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" листопада 2012 р.Справа № 5023/3974/12 вх. № 3974/12

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Суярко Т.Д.

при секретарі судового засідання Шевчук Ю.В.

за участю

позивача Ясинецький Д.В., дов. № 08-11/3276/2-12 від 03.09.12

відповідача: не з"явився

розглянувши справу за позовом Харківської міської ради, м. Харків

до Приватного підприємства "Фатум-1", м. Харків

про внесення змін до договору

ВСТАНОВИВ:

Позивач - Харківська міська рада звернувся до господарського суду із позовною заявою про внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 18.06.03р. №6346/03, укладеним з відповідачем - ПП "Фатум-1", шляхом визнання договору про зміну до вказаного договору оренди земельної ділянки укладеним в редакції, наведеній позивачем у позовні заяві. Позовні вимоги мотивовані прийняттям Харківською міською радою як уповноваженим органом рішення №335/07 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007р." та затвердженням рішенням Харківської міської ради від 27.02.2008 р. №42/08 (зі змінами та доповненнями, внесеними рішенням Харківської міської ради від 25.02.2009 р. №31/09) Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007 р.

У судовому засіданні 06.11.12р. оголошувалась перерва до 12.11.12р. о 12:00 год.

Представник позивача підтримує позовні вимоги у повному обсязі та просить суд їх задовольнити.

Представник відповідача у призначене судове засідання не з"явився, витребуваних судом документів не надав, про причини неявки суд не повідомив, про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про що свідчить наступне.

Згідно ст.64 ГПК України, ухвала про порушення провадження у справі надсилається зазначеним особам за повідомленою ними господарському суду поштовою адресою. У разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження у справі вручена їм належним чином.

Відповідно до п. 3.6 Роз'яснення президії Вищого арбітражного суду України від 18.09.1997 № 02-5/289 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України", особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце її розгляду судом, якщо ухвалу про порушення провадження у справі надіслано за поштовою адресою, зазначеною у позовній заяві.

Згідно Інформаційного листа Вищого господарського суду України N 01-8/1228, 02.06.2006 року "Про деякі питання практики застосування норм Господарського процесуального кодексу України, порушені у доповідних записках про роботу господарських судів у 2005 році" до повноважень господарських судів не віднесено установлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому примірники повідомлень про вручення рекомендованої кореспонденції, повернуті органами зв'язку з позначками "адресат вибув", "адресат відсутній" і т.п., з урахуванням конкретних обставин справи можуть вважатися належними доказами виконання господарським судом обов'язку щодо повідомлення учасників судового процесу про вчинення цим судом певних процесуальних дій.

Ухвали господарського суду Харківської області про порушення провадження у справі від 04.09.12р. та про відкладення розгляду справи від 22.10.12р., які надсилалися на адресу відповідача, зазначену у позовній заяві - м.Харків, вул.Котлова, 68, повернуті до суду з відміткою поштового відділення "за закінченням терміну зберігання" (арк.с.64-68, 121-125).

Ухвалу господарського суду про відкладення розгляду справи від 22.10.12р., надіслану на адресу позивача, вказану у Витягу з Єдиного дрежавного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (арк.с.70-75) - м.Харків, пр.Перемоги, 72-Д, отримано відповідачем, що підтверджується відміткою на повідомленні про вручення поштового відправлення (арк.с.117).

Враховуючи вищезазначене, суд приходить до висновку, що відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце розгляду справи.

З'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, дослідивши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані учасниками судового процесу докази, суд встановив наступне.

12.06.03р. між Харківською міською радою (позивач) - Орендодавець та ПП «Фатум-1» (відповідач) - Орендар було укладено договір оренди землі, відповідно до умов якого Орендодавець на підставі рішення 13 сесії Харківської міської ради 24 скликання від 30.04.03р. №107/03 «Про припинення та надання у користування земельних ділянок юридичним та фізичним особам» надає, а Орендар приймає в оренду земельну ділянку за адресою: м.Харків, проспект Перемоги, 72-б, загальною площею 0,2490 га, строком до 01.01.29р. для експлуатації та обслуговування стаціонарного торгівельного майданчика.

За актом приймання-передачі від 18.06.03р. (арк..с.44) вказану земельну ділянку було передано Орендареві.

Згідно п.2.1. Договору, плата за землю вноситься Орендарем щомісячно у вигляді орендної плати у грошовій формі у розмірі 2388,33 грн., не пізніше 15 числа наступного місяця.

Орендна плата за землю збільшується при зміні розміру земельного податку відповідно до Законів України, при цьому сторони укладають додаткову угоду, яка є невід»ємною частиною цього договору оренди (п.2.2 Договору).

Згідно п.п. «а» п.3.1.2 Договору, Орендодавець має право вносити зміни в розділ 2 цього договору в разі зміни ставки земельного податку в законодавчому порядку.

25.12.2007 р. Харківською міською радою прийнято рішення №335/07 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007р.", яким затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 253,30 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2007 р. та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 даного рішення встановлено, що плата за землю на підставі даних "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007" вводиться в дію з 01.03.2008 р.

Рішенням Харківської міської ради від 27.02.2008 р. №42/08 (зі змінами та доповненнями, внесеними рішенням Харківської міської ради від 25.02.2009 р. №31/09) затверджено Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007 р.

Пункт 1.1. Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007р. регламентує надання підприємствам, установам та організаціям міста, фізичним особам інформації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для обчислення земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності та здійснення цивільно-правових угод із земельними ділянками. Пунктом 2 встановлюються обов'язки суб'єктів процесу встановлення плати за землю щодо впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова.

Як вказує позивач, 23.10.09р. Управління земельних відносин листом №8936/0/84-09 попередило відповідача, що у звязку зі зміною нормативної грошової оцінки земель, необхідно привести розмір орендної плати за укладеними договорами оренди у відповідність до чинного законодавства та необхідно отримати для цього витяг з технічної документації про визначення нормативно грошової оцінки орендованої земельної ділянки. Також відповідачеві було наведено перелік документів, необхідних для укладання додаткової угоди про приведення розміру орендної плати за укладеними договорами оренди у відповідність до чинного законодавства.

Крім того, позивач також посилається на направлення Управлінням земельних відносин відповідачеві пропозицій №6827/0/84-11 від 21.07.11р. та №11943/0/84-11 від 20.12.11р. про внесення змін до договору оренди щодо розміру орендної плати за землю.

Однак, як вказує позивач, вказані пропозиції та попередження залишені відповідачем без відповіді.

Згідно акту №2191/12 обстеження земельної ділянки по пр.Перемоги, 72-Д від 18.06.12р. (арк..с.49), складеного головним спеціалістом відділу самоврядного контролю за використанням та охороною земель управління земельних відносин Харківської міської ради Калашниковим Анатолієм Валерійовичем, земельна ділянка площею 0,2490 га по пр.Перемоги, 72-Д використовується ПП «Фатум-1» для експлуатації та обслуговування стаціонарного торговельного майданчика. Додаткову угоду до договору оренди землі №6346/03 ПП «Фатум-1» не укладено.

Відповідно до п.4.1. Договору, зміна умов договору оренди землі можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди, спір вирішується в судовому порядку.

Як вбачається з матеріалів справи, предметом спору у даній справі є вимога Харківської міської ради про внесення змін до договору оренди №6346/03 від 18.06.03р. шляхом визнання додаткової угоди до договору оренди землі укладеною.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, суд виходить з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст.13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, що знаходяться на території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.

Відповідно до ст.12 Земельного кодексу України до повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст належить: здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.

Згідно п.12 Перехідних положень Земельного кодексу України до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.

Отже, земельна ділянка за адресою: м. Харків, земельна ділянка площею 0,2490 га по пр.Перемоги, 72-Д, належить територіальній громаді міста Харкова в особі Харківської міської ради на праві власності.

Відповідно до статті 1 Закону України "Про оренду землі" орендою землі є засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для проведення підприємницької та інших видів діяльності.

Відповідно до статей 651, 652 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Зокрема, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору.

Статтею 632 Цивільного кодексу України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Орендна плата за землю визначена у частині 1 статті 21 Закону України "Про оренду землі" як платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін.

Оскільки відповідно до частини першої статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, внесення змін до договору оренди землі у разі зміни ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів уповноваженим органом повинно здійснюватися з дотриманням порядку, визначеного вказаною нормою зазначеного Кодексу. У разі не досягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. (Аналогічна позиція викладена у постанові Вищого господарського суду України по справі № 60/287-10 від 13.03.12р.).

Позивач посилається на те, що Управлінням земельних відносин направлялися відповідачеві пропозиції №6827/0/84-11 від 21.07.11р. та №11943/0/84-11 від 20.12.11р. про внесення змін до договору оренди щодо розміру орендної плати за землю.

Однак, як вказує позивач, вказані пропозиції та попередження залишені відповідачем без відповіді, а тому позивач просить внести змін до спірного договору в судовому порядку.

Як вже зазначалося вище, орендна плата за землю збільшується при зміні розміру земельного податку відповідно до Законів України, при цьому сторони укладають додаткову угоду, яка є невід»ємною частиною цього договору оренди (п.2.2 Договору), а згідно п.п. «а» п.3.1.2 Договору, Орендодавець має право вносити зміни в розділ 2 цього договору в разі зміни ставки земельного податку в законодавчому порядку.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" № 309-VI від 03.06.08р. внесені зміни до частин 4, 5 статті 21 Закону України "Про оренду землі", згідно з якими річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю";

- для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим законом.

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині. Вказаний закон набрав чинності з моменту опублікування 04.06.08р.

У зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.11р. Закон України "Про плату за землю" втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно цим Кодексом.

Згідно статті 288 Податкового кодексу України розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: - для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; - для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом.

Мінімальний розмір річної орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, передбачений Податковим кодексом України, що діє на час вирішення спору, повністю відповідає мінімальному розміру річної орендної плати, який передбачала стаття 21 Закону України "Про оренду землі", в редакції, що діяв до 01.01.2011 р.

Відповідно до ст. 14 Податкового кодексу України, плата за землю це загальнодержавний податок, який справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки.

Базою оподаткування плати за землю згідно ст. 271 Податкового кодексу України, є нормативно-грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку встановленого розділом ХІІІ Податкового кодексу України, а у разі, якщо нормативно-грошову оцінку не проведено, - площа земельних ділянок.

Таким чином, у разі зміни нормативно-грошової оцінки землі, яка є базою оподаткування для плати за землю, змінюється річна сума податкового зобовязання по земельному податку та орендній платі за земельні ділянки державної та комунальної власності, що є підставою для зміни договору (аналогічної позиції дотримується й Вищий господарський суд України у постанові від 03.04.12р. по справі №5021/2044/2011).

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (Постанови Верховного Суду України від 06.12.2010 р. по справі № 2-1/10068-2008, від 27.12.10р. у справі №27/15-10, від 23.05.11р. №7/105-10(30/234-09), №41/81пд від 04.07.11р., постанови Вищого господарського суду України №60/287-10 від 13.03.12р., №5023/4142/11 від 08.05.12р.).

Крім цього, згідно зі ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень визначених законом, приймають рішення які є обовязковими до виконання на відповідній території, а тому в разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за земельні ділянки, ці обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу місцевого самоврядування у встановленому законом порядку.

Таким чином, у разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.

Доказів скасування зазначених вище рішень Харківської міської ради, якими внесені зміни щодо ставок орендної плати за земельні ділянки комунальної власності, матеріали справи не містять.

Згідно з ч. 3 ст. 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

За таких обставин суд приходить до висновку про наявність у справі достатніх правових підстав для визнання позовних вимог законними, обґрунтованими і такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується ст. 49 ГПК України. У спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав судовий збір покладається на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Таким чином судовий збір у даній справі покладаються на відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 13, 144 Конституції України, ст.ст. 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, ст.ст. 179, 187, 284 Господарського кодексу України, ст.ст. 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, ст.ст. 15, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 13, 15, 18 Закону України "Про оцінку землі", ст.ст. 271, 288 Податкового кодексу України, ст.ст. 1, 4, 4-3, 12, 33, 43, 47, 49, 75, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Внести зміни до договору оренди земельної ділянки від 18.06.03р. №6346/03 шляхом визнання договору про зміну до вказаного договору земельної ділянки укладеним в наступній редакції:

" ДОГОВІР ПРО ЗМІНУ

договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Гавриловою С.А. "12" червня 2003 року в реєстрі за № 4617, зареєстрованого "18" червня 2003 року за № 6346/03 у Харківському міському управлінні земельних ресурсів.

"____"


20 р.

Харківська міська рада Харківської області в особі міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича з одного боку та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО „ФАТУМ-1" в особі директора Кравченка Ігоря Віталійовича з другого боку, домовились про нижченаведене:

І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про оренду землі», рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.12.2007р. №335/07 „Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007р.», рішень 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008р. №42/08 «Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007р.» та №41/08 «Про затвердження «Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові», рішення 25 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 10.09.2008 р. №242/08 «Про внесення змін до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008р. №41/08 «Про затвердження «Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові» пункти 2.1., 2.2. та 5.1. г) договору оренди земельної ділянки, зареєстрованого «18» червня 2003 року за №6346/03 змінити та доповнити розділ 2. «Плата за землю» пунктами 2.3. та 2.4. і викласти у такій редакції:

«2.1 Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації (додаток до листа №2309/08 від 18.04.2011р.) становить 4490815 гривень (чотири мільйона чотириста дев'яносто тисяч вісімсот п'ятнадцять гривень).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

2.2. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком №481/11 від 06.06.2011 р. на рік становить 5,6 % від її нормативної грошової оцінки і складає 251485,64 гривні (двісті п'ятдесят одна тисяча чотириста вісімдесят п'ять гривень шістдесят чотири копійки), або в місяць - 20957,14 гривень (двадцять тисяч дев'ятсот п'ятдесят сім гривень чотирнадцять копійок).

2.3. Орендар самостійно здійснює обчислення розміру орендної плати за землю з урахуванням індексації нормативної грошової оцінки, визначеної законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами.

2.4. Розмір орендної плати переглядається у разі:

а) зміни умов господарювання, передбачених договором;

б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів;

в) внаслідок інфляції - щорічно;

г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря,

що підтверджено документами;

д) в інших випадках, передбачених законом».

«5.1. г) За несвоєчасну сплату орендної плати нараховується пеня відповідно до чинного законодавства. Пеня повинна сплачуватись разом з заборгованістю з поточних платежів орендаря».

2. Цей договір про зміну є невід'ємною частиною договору оренди земельної ділянки, посвідченого приватним нотаріусом Харківського міського нотаріального округу Гавриловою С.А. «12» червня 2003 року в реєстрі за № 4617, зареєстрованого «18» червня 2003 року за №6346/03 у Харківському міському управлінні земельних ресурсів і складений та підписаний в чотирьох примірниках, один з яких зберігається в справах нотаріуса, другий залишається в органі, який провів державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ:

Харківська міська рада Харківської області (м. Харків, м-н Конституції, 7 код 04059243)

В особі міського голови


Г.А. Кернес

/підпис/

ОРЕНДАР

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАТУМ-1» (61052, м. Харків, вул. Котлова, б. 68 р/рах. 26008180400000 в ХФ АКІБ „УкрСіббанк" ХРУ, м. Харків, МФО 351641 код 32030366)

В особі директора


І. В. Кравченко

/ підпис/

Стягнути з Приватного підприємтства «ФАТУМ-1» (61052, м. Харків, вул. Котлова, б. 68 р/рах. 26008180400000 в ХФ АКІБ „УкрСіббанк" ХРУ, м. Харків, МФО 351641 код 32030366) на користь Харківської міської ради (м. Харків, м-н Конституції, 7 код 04059243) 1073,00 грн. судового збору.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 13.11.2012 р.

Суддя Суярко Т.Д.

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення12.11.2012
Оприлюднено06.12.2012
Номер документу27841626
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5023/3974/12

Ухвала від 30.11.2012

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Потапенко В.І.

Ухвала від 25.09.2012

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

Ухвала від 12.03.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

Ухвала від 05.03.2013

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

Постанова від 24.12.2012

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Потапенко В.І.

Ухвала від 22.10.2012

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

Рішення від 12.11.2012

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

Ухвала від 04.09.2012

Господарське

Господарський суд Харківської області

Суярко Т.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні