КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-10713/12/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Пащенко К.С.
Суддя-доповідач: Костюк Л.О.
У Х В А Л А
Іменем України
"29" листопада 2012 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого -судді Костюк Л.О.;
суддів: Бужак Н.П., Троян Н.М.;
за участю секретаря: Кінзерської Т.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва Державної податкової служби на постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 05 жовтня 2012 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Центус Медікал»до Державної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва Державної податкової служби про визнання нечинним та скасування податкового повідомлення-рішення №0001972204 від 13.04.2012 року, -
В С Т А Н О В И Л А:
У серпні 2012 року позивач звернувся до Окружного адміністративного суду м.Києва з позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва Державної податкової служби про визнання нечинним та скасування податкового повідомлення-рішення №0001972204 від 13.04.2012 року. Свої позовні вимоги мотивував тим, що відповідачем незаконно прийнято податкове повідомлення-рішення №0001972204 від 13.04.2012 року.
Постановою Окружного адміністративного суду м.Києва від 05 жовтня 2012 року позов задоволено повністю.
Скасовано податкове повідомлення-рішення від 13.04.2012 року № 0001972204, прийняте Державною податковою інспекцією у Печерському районі міста Києва Державної податкової служби.
Не погоджуючись з зазначеним судовим рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції як таку, що постановлена з порушенням норм матеріального та процесуального права, та прийняти нову, якою у задоволенні позову відмовити повністю.
Заслухавши суддю -доповідача, розглянувши доводи апеляційної скарги, перевіривши матеріали справи, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду -без змін з таких підстав.
Згідно зі ст. 198, п. 1 ч. 1 ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції щодо задоволення позовних вимог, з огляду на наступне.
Як встановлено судом першої інстанції, 03.04.2012 року за результатами позапланової виїзної перевірки ТОВ «Центус Медікал» з питань дотримання вимог податкового законодавства при здійсненні фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ «ТД «Трейдстар» за серпень 2011 року ДПІ у Печерському районі м.Києва ДПС було складено Акт № 112/22-04/3292176, яким встановлено порушення позивачем п.п. 198.3, 198.6 ст. 198, п. 201.6 ст. 201 ПК України та, як наслідок, заниження податку на додану вартість у серпні 2011 року на 29480 грн.
На підставі Акту перевірки, 13.04.2012 року відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення № 0001972204, яким у зв'язку з порушенням п.п. 198.3, 198.6 ст. 198, п. 201.6 ст. 201 ПК України, позивачу визначено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 29480 грн., а також застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 7370 грн.
Як встановлено судом першої інстанції, позивачу на підставі договору купівлі-продажу від 01.08.2011 № 58 з ТОВ «ТД «Трейдстар»надано відповідні товари (плакати, коробки, наклейки, підставки) у серпні 2011 року на загальну суму 176879,98 грн. (в тому числі ПДВ у розмірі 29480 грн.), що підтверджується належним чином оформленими видатковою накладною від 30.08.2011 № 148 та податковою накладною від 30.08.2011 № 667, копії яких залучені до матеріалів справи. Позивач отримані послуги оплатив частково у розмірі 15000 грн., що підтверджується платіжним дорученням від 20.09.2011 № 1244, копія якого наявна в матеріалах справи.
Водночас, з аналізу Акту перевірки видно, що підставою для висновку відповідача про порушення позивачем п.п. 198.3, 198.6 ст. 198, п. 201.6 ст. 201 ПК України та, як наслідок, заниження податку на додану вартість у серпні 2011 року на 29480 грн., стала встановлена ним нікчемність вказаного Договору внаслідок отримання ДПІ у Печерському районі м. Києва ДПС акту ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від 30.11.2011 № 1440/3-23-30-37479199 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТД «Трейдстар»щодо підтвердження господарських відносин із платником податків-покупцями за період березень-серпень 2011 року, в якому встановлено: «згідно отриманих висновків ГВПМ ДПІ у Голосіївському районі м. Києва щодо наявності ознак «фіктивності»та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності ТОВ «ТД «Трейдстар»за березень-серпень 2011р., які були надані службовою запискою ГВПМ ДПІ у Голосіївському районі м. Києва віл 04.11.2011р. №5640/26-1/51 ТОВ «ТД «Трейдстар»має ознаки «фіктивності», а саме: - кількість працюючих - 1 особа; - наявність основних засобів - відсутні; - місцезнаходження не встановлено (акт від 07.07.2011 року №3248/26-1/51); проведено експертне дослідження документів експертом сектору техніко-криміналістичного забезпечення роботи Святошинського РУ ГУМВС України в м. Києві №1270 від 27.07.2011 року, в якому зазначено, що підпис від імені директора ТОВ «ТД «Трейдстар»ОСОБА_2 в представлених на дослідження документах (Договір №3706/28-417/1 від 04.05.2011р. про визнання електронних документів) ймовірно виконані не ОСОБА_2, а іншою особою. Крім того звітність за відповідні періоди надана в електронному вигляді при роздруківці в графі «підпис керівника»зазначено прізвище ОСОБА_2 - Направлено запит до регіону за місцем проживання керівника з метою встановлення причетності останнього до діяльності підприємства. - Встановлено наявність сформованого податкового кредиту ТОВ «ТД»Трейдстар»по операціям з придбання товарів, робіт, послуг по постачальнику, який не задекларував факт продажу товарів, робіт, послуг. Підприємство знято з обліку в ДПІ в Печерському районі від 28.01.2010 року.».
Згідно з ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Відповідно до ст. 228 ЦК України, правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним та Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.
Вчинення платником податків дій, що мають своїм результатом одержання податкової вигоди (звільнення від оподаткування, зменшення бази або ставки оподаткування, одержання права на залік або відшкодування податку на додану вартість тощо), саме по собі не означає, що відповідні правочини були вчинені з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства.
Тому, для встановлення факту вчинення правочину з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, зокрема, з метою ухилення від сплати податків, необхідно встановити необґрунтованість отриманої платником податків податкової вигоди, наприклад, внаслідок її виникнення не у зв'язку із здійсненням реальної підприємницької або іншої економічної діяльності.
При цьому, з огляду на принцип персональної відповідальності платника податку право на податковий кредит не може ставитись у пряму залежність від додержання податкової дисципліни третіми особами. Тобто якщо контрагент не виконав свого зобов'язання щодо сплати податку до бюджету, це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи, а тому сама по собі несплата податку продавцем (у тому числі внаслідок ухилення від сплати) не може бути підставою для відмови у праві платника податку на податковий кредит за наявності факту здійснення господарської операції.
Оскільки наслідки в податковому обліку платника створюють лише реально вчинені господарські операції, тобто такі, що пов'язані з рухом активів, зміною зобов'язань чи власного капіталу платника, та відповідають змісту, відображеному в укладених платником податку договорах, то факт виконання поставки товару входить до предмету доказування у справі. Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 31.03.2011 у справі №К-12509/08.
За змістом інформаційного листа Вищого адміністративного суду України № 742/11/13-11 від 02.06.2011 при дослідженні факту здійснення господарської операції оцінюватися повинні відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку. Не є обов'язковою передумовою для визначення контролюючими органами грошових зобов'язань визнання недійсними (у тому числі нікчемними) правочинів, які укладалися за ланцюгом між попередніми посередниками, через ланцюг яких декларувався рух товарів чи послуг, нібито придбаних останнім у такому ланцюгу платником податку. При цьому відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.
Чинне законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника ПДВ права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншим суб'єктом господарювання, зокрема, тим, який не був постачальником товарів (послуг), на вартість яких нарахований ПДВ, що включений платником податку до податкового кредиту. Аналогічна правова позиція викладена в постанові Верховного суду України від 31.01.2011 у справі за позовом ЗАТ «Мукачівський лісокомбінат»до Мукачівської об'єднаної державної податкової інспекції в Закарпатській області про визнання недійсним податкового повідомлення-рішення.
Як встановлено судом першої інстанції, зобов'язання за Договором між ТОВ «Центус Медікал» та ТОВ «ТД «Трейдстар» виконувались сторонами у повному обсязі, що підтверджується відповідними видатковою накладною від 30.08.2011 року № 148 та податковою накладною від 30.08.2011 року № 667.
Реальність спірних господарських операцій підтверджується також залученими до матеріалів справи: - договором оренди від 01.11.2010 № 1002/7, договором суборенди від 01.02.2011 № 02/11 та актами прийому-передачі до них, які підтверджують наявність у позивача приміщень для використання останнім поставленого ТОВ «Центус Медікал»товару; - договором про надання послуг від 10.01.2011 № 25/01М, товарно-транспортними накладними, актом списання, з метою виконання якого здійснювались спірні господарські операції між ТОВ «Центус Медікал»та ТОВ «ТД «Трейдстар»; - речовими доказами, а саме: фотокартками, підставкою для розміщення реклами, коробкою з фірмовим знаком «Bioderma»для пакування продукції, зразки рекламних наклейок для реклами парфумерної продукції «Bioderma»та », рекламний плакат 2 м. х 90 см. торгівельної марки «Filorga», які підтверджують купівлю та використання придбаного у ТОВ «ТД «Трейдстар»товару для участі у виставках.
Суд першої інстанції вірно не узяв до уваги посилання в Акті перевірки на отримання ДПІ у Печерському районі м. Києва ДПС акту ДПІ у Голосіївському районі м.Києва від 30.11.2011 № 1440/3-23-30-37479199 про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ТД «Трейдстар» щодо підтвердження господарських відносин із платником податків-покупцями за період березень-серпень 2011 року, в якому встановлено: «згідно отриманих висновків ГВПМ ДПІ у Голосіївському районі м. Києва щодо наявності ознак «фіктивності»та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності ТОВ «ТД «Трейдстар»за березень-серпень 2011р., які були надані службовою запискою ГВПМ ДПІ у Голосіївському районі м. Києва віл 04.11.20111р. №5640/26-1/51 ТОВ «ТД «Трейдстар»має ознаки «фіктивності», а саме: - кількість працюючих - 1 особа; - наявність основних засобів - відсутні; - місцезнаходження не встановлено (акт від 07.07.2011 року №3248/26-1/51); проведено експертне дослідження документів експертом сектору техніко-криміналістичного забезпечення роботи Святошинського РУ ГУМВС України в м. Києві №1270 від 27.07.2011 року, в якому зазначено, що підпис від імені директора ТОВ «ТД «Трейдстар»ОСОБА_2 в представлених на дослідження документах (Договір №3706/28-417/1 від 04.05.2011р. про визнання електронних документів) ймовірно виконані не ОСОБА_2, а іншою особою. Крім того звітність за відповідні періоди надана в електронному вигляді при роздруківці в графі «підпис керівника»зазначено прізвище ОСОБА_2 - Направлено запит до регіону за місцем проживання керівника з метою встановлення причетності останнього до діяльності підприємства. - Встановлено наявність сформованого податкового кредиту ТОВ «ТД»Трейдстар»операціям з придбання товарів, робіт, послуг по постачальнику, який не задекларував факт продажу товарів, робіт, послуг. Підприємство знято з обліку в ДПІ в Печерському районі від 28.01.2010 року.», оскільки, по-перше, відповідно до ст. 61 Конституції України, юридична відповідальність особи має індивідуальний характер, тому позивач не може нести відповідальності за можливі протиправні дії інших юридичних осіб, по-друге, порушення контрагентами позивача вимог законодавства про порядок здійснення господарської діяльності не може бути підставою для висновку про безтоварність відповідних господарських операцій, по-третє, поняття «добросовісний платник», яке вживається у сфері податкових правовідносин, не передбачає виникнення у платника додаткового обов'язку з контролю за дотриманням його постачальниками правил оподаткування, а сам платник не наділений повноваженнями податкового контролю для виконання функцій, покладених на податкові органи, а тому не може володіти інформацією відносно виконання контрагентами податкових зобов'язань (аналогічна правова позиція викладена в ухвалі Вищого адміністративного суду України від 26.09.2012 у справі № К/9991/5398/12), по-четверте, факти вчинення злочину, в тому числі у вигляді фіктивного підприємництва, ухилення від сплати податків та підробка документів, можуть встановлюватись виключно відповідним рішенням суду, по-п'яте, сам по собі акт не є беззаперечним, належним та допустимим доказом даних фактів, по-шосте, відповідачем всупереч ч. 2 ст. 71 КАС України, не надано належних доказів на підтвердження існування вказаних обставин.
Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Як вбачається з матеріалів справи, на момент підписання відповідних видаткової накладної від 30.08.2011 № 148 та податкової накладної від 30.08.2011 № 667, юридична особа ТОВ «ТД «Трейдстар»не була припинена, доказів існування вироків суду у кримінальних справах, якими б встановлювався факт фіктивного підприємництва, відповідачем не надано.
Таким чином, судом першої інстанції вірно було встановлено, що Договір між ТОВ «Центус Медікал» та ТОВ «ТД «Трейдстар» був укладений з метою здійснення передбаченої законодавством підприємницької діяльності, наявність у ТОВ «Центус Медікал»та ТОВ «ТД «Трейдстар» умислу на укладення вказаного Договору з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, відповідачем не доведено, натомість судом встановлено факт здійснення відповідних господарських операцій, а тому вказані правочини не можуть розглядатись як нікчемні з мотивів їх завідомої суперечності інтересам держави і суспільства відповідно до ст. 228 ЦК України.
Відповідно до п. 200.1 ст. 200 ПК України, сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Згідно з пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України, податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк).
Відповідно до пп. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК України, податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.
Згідно з п. 198.3 ст. 198 ПК України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.
При цьому в п. 187.1 ст. 187 ПК України передбачено, що датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Аналіз наведених норм дає підстави зробити висновок, що у ПК України передбачено єдину підставу для формування податкового кредиту, а саме наявність у платника податку -покупця належним чином оформленої податкової накладної або митної декларації.
Відповідно до змісту п.п. 201.4. та 201.8 ст. 201 ПК України, податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в встановленому порядку.
Згідно з п. 184.1 ст. 184 ПК України, реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку.
Відповідно до п. 2 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України № 969 від 21.12.2010 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 за № 1401/18696 (далі -Порядок № 969), податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку в податковому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість.
Сума ПДВ у розмірі 29480 грн. була віднесена позивачем до складу податкового кредиту на підставі податкової накладної, виписаної ТОВ «ТД «Трейдстар». На момент складання вказаної податкової накладної ТОВ «ТД «Трейдстар» було включене до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, а також зареєстроване платником податку на додану вартість відповідно до чинного законодавства, з урахуванням чого суд приходить до висновку про наявність у нього права на складання податкових накладних. Аналогічна правова позиція викладена у постанові Вищого адміністративного суду України від 10.01.2012 у справі № К/9991/81953/11.
Таким чином, сума податку на додану вартість у розмірі 29480 грн., віднесена ТОВ «Центус Медікал» до податкового кредиту, підтверджується податковими накладними, оформленими відповідно до вимог ст. 201 ПК України та Порядку № 969.
Якщо контрагенти по ланцюгу постачання товарів (послуг) не виконали свого зобов'язання по сплаті податку на додану вартість до бюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цих осіб. Аналогічна правова позиція викладена у постанові Вищого адміністративного суду України від 28.03.2012 у справі № К/9991/72712/11.
Враховуючи викладене, формування позивачем податкового кредиту з податку на додану вартість на підставі виписаної ТОВ «ТД «Трейдстар» податкової накладної, є правомірним та повністю відповідає вимогам чинного законодавства, у зв'язку з чим викладений в Акті перевірки висновок ДПІ у Печерському районі м.Києва ДПС про порушення ТОВ «Центус Медікал» п.п. 198.3, 198.6 ст. 198, п. 201.6 ст. 201 ПК України є необґрунтованим та таким, що не відповідає чинному законодавству та дійсним обставинами справи, а винесене на його підставі спірне податкове повідомлення-рішення від 13.04.2012 року № 0001972204 - безпідставним та неправомірним.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КАС України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно до частини 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Отже, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, всупереч наведеним вимогам, не надав суду належних доказів на підтвердження правомірності своїх дій та не спростував доводи позивача. В той же час позивач довів обґрунтуваність своїх позовних вимог.
Таким чином, підстав для задоволення апеляційної скарги немає, а її доводи спростовуються вище наведеним.
Зі змісту ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, обґрунтованим -ухвалене судом на підставі повного та всебічного з'ясування обставин в адміністративній справі, підтверджених доказами, дослідженими в судовому засіданні.
З урахуванням вище викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права і підстав для його скасування не вбачається.
Керуючись ст.ст. 2, 160, 167, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва Державної податкової служби - залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м.Києва від 05 жовтня 2012 року - без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення, проте на неї може бути подана касаційна скарга до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення цієї ухвали у повному обсязі, тобто з 04 грудня 2012 року.
Головуючий суддя Костюк Л.О.
Судді: Бужак Н.П.
Троян Н.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.11.2012 |
Оприлюднено | 10.12.2012 |
Номер документу | 27894391 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Костюк Л.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні