Ухвала
від 11.12.2012 по справі 5010/2170/2011-8/75
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

11 грудня 2012 р. Справа № 5010/2170/2011-8/75

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Шіляк М. А.,

при секретарі судового засідання Феденько Н. М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву (вх. № 7534/12-с вх від 13.11.12) Відділу регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської районної державної адміністрації про відстрочку виконання рішень господарського суду Івано-Франківської області

за позовом: Приватного підприємства "Дизайн-Студія "ПараПлан"

вул. С. Петлюри, 65/2, м. Коломия, Коломийський район,

Івано-Франківська область, 78200

до відповідача: Відділу регіонального розвитку, містобудування і

архітектури Косівської райдержадміністрації

м-н Незалежності, 11, м. Косів, Івано-Франківська область, 78600

про стягнення заборгованості за виконані роботи, інфляційних втрат та 3% річних в сумі 68 065 грн. 05 коп.

За участю представників сторін:

від відповідача (заявника): Яремин С. М. - начальник відділу регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрації, (посвідчення № 94);

від позивача представники не з'явилися.

ВСТАНОВИВ:

24.11.11 господарським судом Івано-Франківської області винесено рішення по справі № 5010/2170/2011-8/75 про стягнення з Відділу регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської райдержадміністрації на користь Приватного підприємства "Дизайн-Студія "ПараПлан" 49 834 грн. 00 коп. - заборгованості за виконані роботи, 498 грн. 35 коп. - державного мита та 172 грн. 79 коп. - витрат з інформаційно-технічного забезпечення судового процесу. В частині позову про стягнення 14 053 грн. 19 коп. - інфляційних втрат та 4 177 грн. 86 коп. - 3% річних залишено без розгляду.

На виконання рішення господарського суду Івано-Франківської області від 24.11.11 видано наказ № 2231 від 06.12.11.

До господарського суду надійшла заява Відділу регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської районної державної адміністрації ( вх. № 7534/12-с вх від 13.11.12) в якій заявник просить відстрочити виконання рішень господарського суду Івано-Франківської області по справах: від 04.10.11 по справі № 5010/1851/2011-14/97; від 24.11.11по справі № 5010/2170/2011-8/75; від 25.11.11 по справі № 5010/2171/2011-14/110; від 25.11.11 по справі № 5010/2175/2011-14/111; від 25.11.11 по справі № 5010/2167/2011-14/109; від 29.11.11 по справі № 5010/2168/2011-15/119; від 08.12.11 по справі № 5010/2173/2011-18/88; від 13.12.11 по справі № 5010/2172/2011-16/95 до поступлення коштів з державного бюджету на погашення заборгованості за виконані роботи з ліквідації наслідків стихійного лиха, що мало місце 23-27липня 2008 року. В обґрунтування заяви зазначено наступне. На підставі наказів господарського суду Івано-Франківської області відділом примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Івано-Франківській області винесено постанови про стягнення з боржника виконавчого збору та про стягнення з боржника витрат на проведення виконавчих дій. Загальна сума боргу згідно перелічених вище рішень та наказів господарського суду Івано-Франківської області становить 618 223 грн. 26 коп. Постановою відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції в Івано-Франківській області від 12.10.12 ЗВП № 34098844 накладено арешт на кошти боржника. Фінансування робіт з ліквідації наслідків стихії 2008 року здійснювалось за рахунок коштів державного бюджету відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.02 № 689. Згідно Генерального плану з ліквідації наслідків стихії 2008 року для Косівського району передбачалось кошти в сумі 235 878,922 тис. грн., а поступило лише 112 269,248 тис. грн. в 2008-2009 роках, що становить 48 відсотків від потреби. Заборгованість перед позивачем виникла у зв'язку з недопоступленням відповідних коштів з державного бюджету. Косівська районна державна адміністрація та Косівська районна районна рада клопотали про виділення коштів, необхідних для завершення робіт та погашення заборгованості за виконані роботи з ліквідації наслідків стихійного лиха, що мало місце 23-27 липня 2008 року, зверненнями до Президента України В. Ф. Януковича, Прем'єр-міністра України М. Я. Азарова, народних депутатів України, керівництва обласної державної адміністрації та її структурних підрозділів. Проте, впродовж 2010-2012 років кошти на погашення боргів за виконані роботи з ліквідації наслідків стихії 2008 року в державному та інших бюджетах не надходили. Як зазначає представник відповідача (заявника) на даний час у відділі регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської районної державної адміністрації відсутні кошти для виконання рішень господарського суду Івано-Франківської області. При поступлення коштів з державного бюджету на ліквідації наслідків стихії 2008 року борг перед позивачем (стягувачем) буде погашено першочергово.

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 14.11.12 в прийнятті заяви щодо відстрочки виконання рішень розглянутих іншим складом суду відмовлено та розгляд заяви в частині справи № 5010/2170/2011-8/75 від 24.11.11 призначено до розгляду в судовому засіданні на 27.11.12.

Ухвалою господарського суду Івано-Франківської області від 27.11.12 розгляд заяви відкладено на 11.12.12.

Представник відповідача (заявника) подав суду лист № 1-04/890 від 08.10.12, в якому зазначено, що управління Державної казначейської служби України у Косівському районі Івано-Франківської області повідомило, що КФК 210120 (загальний фонд місцевого бюджету) кошторисні призначення на 2012 рік на погашення боргу перед підрядними організаціями за виконані роботи з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2007 року відсутні (вх. № 8291/2012-с вх від 11.12.12).

В судовому засіданні представник відповідача (заявника) усно уточнив та просив відстрочити виконання рішення господарського суду Івано-Франківської області від 24.11.11 по справі № 5010/2170/2011-8/75 до березня 2013 року.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, причин неприбуття суду не повідомив, хоча був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду заяви.

Розглянувши заяву, заслухавши пояснення представника відповідача (заявника), дослідивши та оцінивши докази відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України (надалі - ГПК України), судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 121 ГПК України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, за поданням прокурора або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні за викликом сторін, прокурора і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.

Як зазначено у п. 10 постанови Пленуму Верховного Суду України від 26.12.03 № 14 "Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність органів і посадових осіб державної виконавчої служби та звернень учасників виконавчого провадження" при вирішенні заяв сторони про відстрочку або розстрочку виконання рішення суду потрібно мати на увазі, що відповідно до ст. 121 Господарського процесуального кодексу України, їх задоволення можливе лише у виняткових випадках, які суд визначає виходячи з особливого характеру обставин, що ускладнюють або виключають виконання рішення.

Підставою для відстрочки, розстрочки, зміни способу та порядку виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у визначений строк або встановленим господарським судом способом. При цьому слід мати на увазі, що згоди сторін на вжиття заходів, передбачених статтею 121 ГПК, ця стаття не вимагає, і господарський суд законодавчо не обмежений будь-якими конкретними термінами відстрочки чи розстрочки виконання рішення. Проте, вирішуючи питання про відстрочку чи розстрочку виконання рішення, зміну способу і порядку виконання рішення, господарський суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи (Постанова Пленуму Вищого господарського суду № 9 від 17.10.12 "Про деякі питання практики виконання рішень, ухвал, постанов господарських судів України").

При вирішенні питання про відстрочку виконання рішення суду враховуються інтереси обох сторін. Підставою для відстрочки виконання рішення мають бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення.

Як вбачається з матеріалів справи, скрутний фінансовий стан відповідача (заявника) Відділу регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської райдержадміністрації та неналежне виконання ним зобов'язань з оплати за виконані роботи з ліквідації наслідків наслідків стихійного лиха, що мало місце 23-27 липня 2008 року спричинено з недопоступленням коштів з державного бюджету на погашення боргу.

Відповідно до ст. 43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Суд, враховуючи інтереси обох сторін, письмові пояснення та докази, а також фінансові обставини, наявні у відповідача (заявника), відповідно до ст. 43 ГПК України, з метою реального виконання рішення господарського суду Івано-Франківської області від 24.11.11 по справі № 5010/2170/2011-8/75, вважає за необхідне відстрочити його виконання терміном до березня 2013 року.

Керуючись ст. 86, ч. 3 ст. 121 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Заяву Відділу регіонального розвитку, містобудування і архітектури Косівської районної державної адміністрації про відстрочку виконання рішень господарського суду Івано-Франківської області (вх. № 7534/12-с вх від 13.11.12) задовольнити частково.

Відстрочити виконання рішення господарського суду Івано-Франківської області від 24.11.11 по справі № 5010/2170/2011-8/75 до березня 2013 року.

Копію ухвали направити сторонам та Відділу державної виконавчої служби Косівського районного управління юстиції для відома (вул. Незалежності, 85, м. Косів, Івано-Франківська обл., 78600)

Суддя Шіляк М. А.

Виготовлено в КП "Діловодство спеціалізованого суду"


Каркузаєва Н. Ш. 11.12.12

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення11.12.2012
Оприлюднено13.12.2012
Номер документу27966019
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5010/2170/2011-8/75

Ухвала від 11.12.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

Ухвала від 27.11.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

Ухвала від 11.12.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

Ухвала від 14.11.2012

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

Рішення від 24.11.2011

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Шіляк М. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні