Постанова
від 12.12.2012 по справі 2а-15402/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

12 грудня 2012 року № 2а-15402/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Федорчука А.Б., розглянувши адміністративну справу в письмовому провадженні

за позовом Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин

«Столичний»

до Державного управління охорони навколишнього природного середовища

в м. Києві

про визнання незаконним та скасування рішення

На підставі ч. 6 ст. 128 КАС України суд розглядає справу у письмовому провадженні.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Публічне акціонерне товариство «Київський завод шампанських вин «Столичний»звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державного управління охорони навколишнього природного середовища в місті Києві про визнання незаконним та скасувати рішення, щодо припинення права спеціального водокористування, прийнятого Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (адреса місцезнаходження: 04080, м. Київ вул. Турівська, 28; код ЄДРПОУ: 05524162) у відношенні Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний»(адреса місцезнаходження: 04073, м. Київ, вул. Сирецька, 27; код ЄДРПОУ: 30373419); визнати незаконною вимогу Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (адреса місцезнаходження: 04080, м. Київ вул. Турівська, 28; код ЄДРПОУ: 05524162) про необхідність отримання позивачем спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами, що міститься в Умовах (останній абзац) при дотриманні яких дозволяється спеціальне водокористування Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний».

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем без належних на те підстав було винесено спірне рішення, оскільки на даний час не має обмежень встановлених ст. 23 Кодексу України про надра стосовно водозабору підземних вод (без спеціального дозволу на користування надрами), оскільки: видобуває підземні води як землекористувач в межах наданої земельної ділянки; видобуває підземні води виключно для власних господарсько-побутових потреб; видобуває підземні води в кількості не більше 136,1 м 3 /добу, а висновки Відповідача проте, що Позивач перевищує гранично допустимий ліміт водозабору встановлений ст. 23 Кодексу України про надра, у розмірі 300 м 3 /добу є помилковими.

Представник Відповідача проти позовних вимог заперечує, в обґрунтування заперечень зазначає, що Рішення прийнято на підставі та у межах наданих Відповідачу повноважень з урахуванням матеріалів перевірки дотримання вимог природоохоронного законодавства дійсненої уповноваженим на те органом - Державною екологічною інспекцією у м. Киві.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

В С Т А Н О В И В:

Публічне акціонерне товариство «Київський завод шампанських вин «Столичний»(далі по тексту -ПАТ «КЗШВ «Столичний») зареєстроване в якості юридичної особи 14.04.1999, ідентифікаційний код 30373419, користується земельною ділянкою по вул. Сирецькій, 27 у Подільському районі міста Києва (ділянка на якій знаходяться три артезіанські свердловини) на законних підставах (договір оренди земельної ділянки від 20.11.2003р. та договір про поновлення договору оренди земельної ділянки від 27.11.2009р.).

Державними інспекторами з охорони навколишнього природного середовища м. Києва Бобою Мар'яною Миколаївною та Озірською Оксаною Вікторівною з 31.08. - 06.09.2012 року проведена позапланова перевірка дотримання ПАТ «КЗШВ «Столичний»вимог природоохоронного законодавства.

За результатами перевірки складено акт 09/1218А від 06.09.2012р. (надалі по тексту Акт перевірки).

В акті перевірки зазначено, що ПАТ «КЗШВ «Столичний»порушено умови, при дотриманні яких дозволяється спеціальне водокористування, а саме, вказано, що підприємством здійснюється забір підземних вод за відсутності спеціального дозволу на користування надрами.

За результатами перевірки Державною екологічною інспекцією у місті Києві винесено припис № 09/554п від 06.09.2012р., яким позивача зобов'язано усунути порушення вимог природоохоронного законодавства та зобов'язано ПАТ «КЗШВ «Столичний»одержати спеціальний дозвіл (ліцензію) на користування надрами.

На адресу Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві надійшов лист №4327-09/09 від 11.10.2012 р. від Державної екологічної інспекції в місті Києві щодо анулювання дозволу №УКР-769-Кіє.

На підставі вищезазначеного листа Державним управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві було прийнято рішення від 22.10.2012 р. №06-07/6801/1 щодо припинення дії дозволу №УКР-769-Кіє на спеціальне водокористування Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний» з 05.11.2012 року до виконання умов при дотримання яких дозволяється водокористування.

Суд вважає, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню з огляду на наступне:

Судом встановлено, що ПАТ «КЗШВ «Столичний»має дозвіл на спеціальне водокористування від 18.06.2012 № УКР-769-Кіє, виданий Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві терміном дії з 18.06.2012р. до 18.06.2015р.

У відповідності до дозволу на спеціальне водокористування, ПАТ «КЗШВ «Столичний»здійснює задоволення власних господарсько-питних потреб водою з трьох артезіанських свердловин: №1 (м. Київ, вул. Сирецька, 27, експлуатує сеноманський водоносний горизонт, глибина свердловини 70,0 м, продуктивність -16,0 м 3 /год); №2 (м. Київ, вул. Сирецька, 27, експлуатує сеноманський водоносний горизонт, глибина свердловини 106,5 м, продуктивність -16,0 м 3 /год) та №3 (м. Київ, вул. Сирецька, 27, експлуатує юрський водоносний горизонт, глибина свердловини 265,0 м, продуктивність - 25,0 м 3 /год), також визначено ліміт забору води: не більше 26,1 тис. м 3 /рік , 136,1 м 3 /добу.

Перевіркою встановлено та підтверджено матеріалами справи, що облік забору позивачем води із артезіанських свердловин №1, №2 та №3 здійснюється водовимірювальними приладами - лічильниками «Взлет ЭР-У»ЭРСВ 210/50 зав. № 204301, «Взлет ЭР-У»ЭРСВ 210/50 зав. № 204302, «Взлет ЭР-У»ЭРСВ 210/50 зав. № 204303.

Наказом Державного комітету статистики України від 27.07.1998 №264, затверджено типову форму ПОД-11 - Журнал обліку водоспоживання /водовідведення/.

Згідно вищезазначеного наказу, дані журналів первинного обліку є основою для заповнення статистичної звітності за формою № 2-тп (водгосп), складання проектів планів з охорони і раціонального використання водних ресурсів, а також для розрахунків плати за використання води промисловими та сільськогосподарськими підприємствами.

Кожне підприємство (організація, установа) повинне мати укрупнену балансову схему прямоточного, оборотного водопостачання та водовідведення із зазначенням та нумерацією місць виміру забору (приймання) та скидання води, а також пунктів передачі її іншим споживачам.

Вимір витрат води проводиться у пункті обліку на кожному водозаборі та випуску зворотних вод, а також у системах оборотного водопостачання, повторного використання зворотних вод та у пунктах передачі (приймання води) іншим водокористувачам.

На кожний водозабір, скидання зворотних вод, пункт одержання та передачі свіжої та зворотної води, оборотну систему і т. п. відкривається окремий журнал або відводиться у ньому необхідна кількість листів.

Відповідно до наказу Державного комітету статистики України від 27.07.1998 №264, при наявності на одному підприємстві декількох водозаборів та випусків зворотних вод на кожний з них ведуть журнал первинного обліку використання вод за кількісними та якісними показниками (типові форми №№ ПОД-11, ПОД-12, ПОД-13).

Вибір водовимірювальних приладів та обладнання визначається їх призначенням, величиною витрат води (максимальних та мінімальних), що необхідно вимірювати, продуктивністю водозабірних та водоскидних споруд, складом зворотних вод.

Форма ПОД-11 застосовується для визначення кількості води, що забирається із водних об'єктів чи з інших систем водопостачання; передається іншим водокористувачам або скидається до водних об'єктів; відводиться на поля фільтрації, у накопичувачі, випаровувачі і т. п.; використовується у системах оборотного та повторно-послідовного водопостачання.

Записи у журналі за типовою формою № ПОД-11 ведуться на основі проведення замірів витрат води.

Графа 2 заповнюється на основі показників водовимірювальної апаратури. При обліку води водомірами з підсумковим обладнанням до цієї графи заносяться попередні та наступні показники витратоміра у тис. куб. м. Різниця показників заноситься до графи 4 з підведенням підсумків за кожний місяць та в цілому за рік.

Якщо облік води здійснюється витратоміром, який має реєструючий вторинний прилад, то у журналі записується порядковий номер діаграми, знятої з вторинного приладу. Після планіметрування діаграми у графі 4 вказується добова витрата води в куб. м/доб. Підсумкові витрати води за місяць та в цілому за рік проставляються у тис. м. куб.

При обліку води витратоміром з показуючим обладнанням у графі 2 у чисельнику вказуються одноразові дані, що зняті із вторинного приладу витратомірного обладнання, а у знаменнику - відповідні величини витрати води у куб. м/год. Витрата води за кожну добу визначається множенням середньогодинної витрати води на кількість годин роботи витратоміра за добу і записується у графу 4. Підсумкові витрати води за місяць та в цілому за рік проставляються у тис. м. куб.

Журнал перевіряється та підписується керівником відповідної служби у терміни, що визначаються періодичністю проведення замірів витрати води.

Публічним акціонерним товариством «КЗШВ «Столичний»ведеться журнал встановленого зразка ПОД-11, в якому щоденно здійснюється облік забору підземних вод, шляхом внесення даних з лічильників.

Слід зазначити, що порушень ведення журналу ПОД-11 чи невідповідність вказаних у ньому даних перевіркою не встановлено та під сумнім не ставилося.

При цьому суд, відмічає, що перевіряючими в акті перевірки також, вказано, що згідно з даними журналу первинного водообліку (форма ПОД-11) та звіту про використання води (форма №2-ТП) позивачем ліміт забору води за допомогою трьох артезіанських свердловин на господарсько-побутові потреби не перевищено.

Суд вважає за необхідне також зазначити, що під продуктивністю водозабору на добу, згідно ст. 23 Кодексу України про надра, розуміється фактичний об'єм води, видобутий за добу всіма водозаборами в межах однієї земельної ділянки, а не максимальний об'єм води, який можливо добути за добу, при безперервній (24-годинній) роботі всіх водозаборів в межах однієї земельної ділянки.

Також, при вирішенні спору суд враховує, що відповідно до вимог статті 48 Водного кодексу України, спеціальне водокористування - це забір води з водних об'єктів із застосуванням споруд або технічних пристроїв, використання води та скидання забруднюючих речовин у водні об'єкти, включаючи забір води та скидання забруднюючих речовин із зворотними водами із застосуванням каналів.

Спеціальне водокористування здійснюється юридичними і фізичними особами насамперед для задоволення питних потреб населення, а також для господарсько-побутових, лікувальних, оздоровчих, сільськогосподарських, промислових, транспортних, енергетичних, рибогосподарських та інших державних і громадських потреб.

В дозволі на спеціальне водокористування від 18.06.2012 № УКР-769-Кіє, виданому ПАТ «КЗШВ «Столичний», зазначена мета водокористування -господарсько-питні та виробничі потреби підприємства.

Відповідно до міждержавного стандарту «ГОСТ 17.1.1.04-80», затвердженого постановою Державного комітету СРСР по стандартам від 31.03.1980р. № 1452, який діє в Україні, до господарсько-побутових потреб належать: господарсько-питне водопостачання (централізоване та нецентралізоване) територій житлової забудови та громадських будівель міських промислових районів та сільськогосподарських районів; кондиціювання повітря в громадських та житлових будівлях; полив та миття територій населених пунктів (вулиць, площ, зелених насаджень), робота фонтанів тощо; полив посадок в міських та селищних теплицях і парниках; інші потреби (в тому числі гасіння пожеж, промивання водопровідних та каналізаційних мереж).

Не належать до господарсько-побутових потреб лікувальні, курортні та оздоровчі цілі, потреби сільського господарства (без зрошення та обводнення), а також зрошення та обводнення; промислові (виробничі) потреби; потреби теплоенергетики; територіальний перерозподіл стоку поверхневих вод та поповнення запасів підземних вод; скидання стічних вод та інші потреби, а також багатоцільове водокористування.

Відповідно до п. 133 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (затверджено Законом України від 19 травня 2011 року № 3392-VI) спеціальний дозвіл на користування надрами є документом дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, необхідність отримання якого передбачена Кодексом України про надра.

Абзацом 2 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»передбачено, що виключно законами встановлюється необхідність одержання документів дозвільного характеру.

Відповідно до ст. 148 Господарського кодексу України правовий режим використання окремих видів природних ресурсів (землі, вод, лісів, надр, атмосферного повітря, тваринного світу) встановлюється законами.

Дозвіл на спеціальне водокористування згідно з п. 70 вищезгаданого Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності є документом дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Згідно зі статтею 49 Водного кодексу України, видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється за клопотанням водокористувача з обгрунтуванням потреби у воді, погодженим з державними органами водного господарства, - в разі використання поверхневих вод, державними органами геології - в разі використання підземних вод та державними органами охорони здоров'я - в разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних. Порядок погодження та видачі дозволів на спеціальне водокористування затверджується Кабінетом Міністрів України. У дозволі на спеціальне водокористування встановлюються ліміт забору води, ліміт використання води та ліміт скидання забруднюючих речовин. У разі настання маловоддя ці ліміти можуть бути зменшені спеціально уповноваженими державними органами без коригування дозволу на спеціальне водокористування.

Відповідно до п. 4 Порядку обмеження, тимчасової заборони (зупинення) чи припинення діяльності підприємств, установ, організацій і об'єктів у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього природного середовища, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 29 жовтня 1992 року № 2751-ХІІ, на підставі якого було винесено Рішення, діяльність підприємств обмежується або тимчасово забороняється (зупиняється) у разі перевищення ними лімітів використання природних ресурсів, порушення екологічних нормативів, екологічних стандартів, а також вимог екологічної безпеки, зокрема: введення в дію підприємств, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання екологічних вимог і виконання заходів, передбачених проектами на їх будівництво (реконструкцію); відсутність споруд, устаткування і пристроїв для очищення викидів та скидів або їх знешкодження, а також приладів контролю за кількістю і складом забруднюючих речовин та характеристиками шкідливих факторів на підприємствах, діяльність яких пов'язана з шкідливим впливом на навколишнє природне середовище, або порушення правил експлуатації зазначених споруд, устаткування, пристроїв і приладів; використання природних ресурсів, викидів і скидів забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, складування, захоронення, зберігання або розміщення виробничих, побутових та інших відходів без відповідних дозволів; перевищення гранично допустимих чи тимчасово узгоджених викидів і скидів забруднюючих речовин в навколишнє природне середовище, рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого впливу фізичних факторів, біологічного впливу та радіоактивного забруднення; порушення екологічних вимог при виробництві, зберіганні, транспортуванні, знешкодженні, захороненні токсичних та інших речовин, небезпечних для навколишнього природного середовища, здоров'я та життя людей; відсутності або нездійснення заходів, спрямованих на запобігання залповим викидам і скидам, що створюють високі та екстремально високі рівні забруднення повітряного та водного басейнів і ґрунтів, становлять небезпеку для здоров'я та життя людей, тваринного і рослинного світу; виробництва й експлуатації транспортних та інших пересувних засобів і установок, у викидах і скидах яких вміст забруднюючих речовин перевищує встановлені нормативи; впровадження відкриттів, винаходів, застосування нової техніки, імпортного устаткування, технологій і систем, що не відповідають екологічним вимогам; порушення екологічних вимог при дислокації військових частин, проведенні ними військових навчань, маневрів, переміщенні військ і військової техніки (крім випадків надзвичайних ситуацій, що оголошуються відповідно до законодавства України); порушення інших вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.

З аналізу вищезазначених норм закону, суд приходить до висновку, що підставою для тимчасової заборони (зупинення) діяльності підприємств є не будь-які порушення природоохоронного законодавства, а лише ті, наслідком яких є порушення екологічних нормативів, стандартів, перевищення лімітів.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом у Позивача на момент розгляду справи наявний дозвіл на спеціальне водокористування, окрім того, Позивач систематично сплачує плату за користування надрами та збір за спеціальне використання вод.

Враховуючи матеріали справи та норми законів, суд приходить до висновку, що Позивач не здійснював протиправних дій та не перевищував лімітів використання природних ресурсів, порушення екологічних нормативів та екологічних стандартів.

Також, суд звертає увагу, що неминучим наслідком тимчасової заборони (зупинення) діяльності Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний»по видобуванню підземних вод з свердловин, буде зупинка виробництва на підприємстві. Адже, використання артезіанських свердловин є єдиним і незамінним джерелом постачання води відповідної якості, яке в належному об'ємі може забезпечити виробничий процес Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин

«Столичний».

З аналізу матеріалів справи та норм закону, суд приходить до висновку про відсутність законодавчо визначених підстав для винесення рішення, щодо припинення дозволу, прийнятого Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві у відношенні Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний», а тому останній підлягає визнанню судом протиправним та скасуванню.

Крім того, Суд звертає увагу, що в рішенні від 22.10.2012 р. №06-07/6801/1 Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві про припинення дії дозволу №УКР-769-Кіє не зазначено конкретно, що малося на увазі до виконання умов при дотримання яких дозволяється водокористування.

Абзацом 2 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»передбачено, що виключно законами встановлюється необхідність одержання документів дозвільного характеру.

Відповідно до п. 133 Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (затверджено Законом України від 19 травня 2011 року № 3392-VI) спеціальний дозвіл на користування надрами є документом дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, необхідність отримання якого передбачена Кодексом України про надра.

У відповідності до ст. 148 Господарського кодексу України правовий режим використання окремих видів природних ресурсів (землі, вод, лісів, надр, атмосферного повітря, тваринного світу) встановлюється законами.

Дозвіл на спеціальне водокористування згідно з п. 70 вищезгаданого Переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності є документом дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Обов'язок отримання спеціального дозволу на користування надрами не може встановлюватися документом дозвільного характеру -дозволом на спеціальне водокористування, -оскільки останній не є законом. Зокрема, обов'язок отримання позивачем спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами не може встановлюватися умовами дозволу № УКР-769-Кіє на спеціальне водокористування. Умовами, які передбачені у дозволах на спеціальне водокористування, передбачаються технічні вимоги до водокористування, але не правовий режим користування водними ресурсами як різновидом надр.

Враховуючи вищевикладене, Суд приходить до висновку, що вимоги Позивача в частині визнати незаконною вимогу Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві про необхідність отримання позивачем спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами, що міститься в Умовах (останній абзац) при дотриманні яких дозволяється спеціальне водокористування Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний»підлягають задоволенню.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з частиною першою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи вищенаведене, суд прийшов до висновку про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Керуючись ст.ст. 69, 70 71, 128, 158-163,167 КАС України, Окружний адміністративний суд м. Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати незаконним та скасувати рішення, щодо припинення права спеціального водокористування, прийнятого Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (адреса місцезнаходження: 04080, м. Київ вул. Турівська, 28; код ЄДРПОУ: 05524162) у відношенні Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний»(адреса місцезнаходження: 04073, м. Київ, вул. Сирецька, 27; код ЄДРПОУ: 30373419). та ухвалити постанову про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

3. Визнати незаконною вимогу Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (адреса місцезнаходження: 04080, м. Київ вул. Турівська, 28; код ЄДРПОУ: 05524162) про необхідність отримання позивачем спеціального дозволу (ліцензії) на право користування надрами, що міститься в Умовах при дотриманні яких дозволяється спеціальне водокористування Публічного акціонерного товариства «Київський завод шампанських вин «Столичний».

Постанова відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя А.Б. Федорчук

Дата ухвалення рішення12.12.2012
Оприлюднено14.12.2012
Номер документу27992371
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15402/12/2670

Ухвала від 10.04.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Постанова від 12.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні