ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
27 листопада 2012 р. 15:27 Справа №2а-7647/12/0170/14
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О., за участю представників сторін:
від позивача - Ушицький Євген Васильович, паспорт № НОМЕР_1, довіреність № 01 від 02.08.12 р.,
від відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ»
до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим
про скасування постанови № 35 від 24.04.2012 року.
Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим (далі - відповідач) про поновлення строку на оскарження постанови інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим № 35 від 24.04.2012 року, скасування постанови Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим № 35 від 24.04.2012 р.
Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 26.09.2012 року відкрито провадження по справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.
Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 30.10.2012 року Товариству з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» поновлено строк звернення до суду з адміністративним позовом до Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АРК про скасування постанови Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим № 35 від 24.04.2012 р.
Представник позивача у судовому засіданні 27.11.2012 року позовні вимоги підтримав в повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання 27.11.2012 року не з'явився, про день, час та місце розгляду справи був сповіщений належним чином.
Враховуючи, що матеріали справи містять достатньо доказів для з'ясування обставин у справі, суд, керуючись ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу у відсутність представника відповідача.
Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Відповідно до частини 2 статті 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.
Відповідно до п. 1 частини 2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Справою адміністративної юрисдикції (адміністративною справою) є переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п.1 ч.1 ст.3 КАС України).
Пунктом 7 частини 1 статті З КАС України дано визначення суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Відповідно до п. 1 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року N 439/2011, Державна архітектурно-будівельна інспекція України (Держархбудінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра будівництва та житлово-комунального господарства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства.
Указом Президента України від 8 квітня 2011 року N 439/2011 передбачено, що Державна архітектурно-будівельна інспекція України є правонаступником прав та обов'язків Державної архітектурно-будівельної інспекції - урядового органу, що діяв у системі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, Державної житлово-комунальної інспекції - урядового органу, що діяв у системі Міністерства житлово-комунального господарства України, з питань державного архітектурно-будівельного контролю, контролю у сфері житлово-комунального господарства.
Відповідно до п. 1 Положення про інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві і Севастополі, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку і будівництва України від 19.11.2007 р. №317 (далі - положення про інспекції) Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (далі - інспекції державного архітектурно-будівельного контролю) є територіальними органами Державної архітектурно-будівельної інспекції (далі - Держархбудінспекція), входять до сфери її управління, підзвітні і підконтрольні їй.
Отже, Інспекції Державного архітектурно - будівельного контролю в АР Крим у відносинах з фізичними та юридичними особами під час реалізації своїх завдань та функцій, встановлених законодавством України, є суб'єктами владних повноважень.
Враховуючи суб'єктний склад сторін та правову природу спірних правовідносин, а також те, що спір, який виник між сторонами по справі, є публічно-правовим, інший порядок судового оскарження спірного рішення для позивача законодавством не передбачений, справу належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Оцінюючи правомірність дій відповідача, суд керувався критеріями, закріпленими у частині 3 статті 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинні дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта.
Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно.
Тому вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача, суд зобов'язаний перевірити, чи здійснено такі дії на підставі закону в межах повноважень, безсторонньо та добросовісно.
Суд з'ясовує, чи використане повноваження, надане суб'єкту владних повноважень, з належною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотивовані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупередженості до особи, стосовно якої вчиняється дія; добросовісно, тобто щиро, правдиво, чесно; розсудливо, тобто доцільно з точки зору законів логіки і загальноприйнятих моральних стандартів; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорційно та адекватно; досягнення розумного балансу між публічними інтересами та інтересами конкретної особи, а також з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Оцінивши повідомлені сторонами обставини, дослідивши матеріали справи, аналізуючи обставини, якими обґрунтовувались вимоги та докази, якими вони підтверджуються, враховуючи правові норми, які належить застосовувати до цих спірних правовідносин, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню за наступних підстав.
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим - є територіальним органом Державної архітектурно-будівельної інспекції (далі -Держархбудінспекція), входить до сфери її управління, підзвітні і підконтрольні їй, здійснює свою діяльність відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 19.11.2007 № 317 "Про затвердження Положення про інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві і Севастополі", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 грудня 2007р. за № 1361/14628, у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами Президента України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку та будівництва та Державної архітектурно-будівельної інспекції, а також цим Положенням. Основними завданнями інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю є: участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері будівництва, містобудування та архітектури; виконання в межах компетенції дозвільних, реєстраційних функцій та здійснення контролю і нагляду у сфері будівництва, містобудування та архітектури (далі - державний архітектурно-будівельний контроль).
За приписами пунктів 5, 12 Положення про інспекції інспекції державного архітектурно-будівельного контролю мають право: 1) в установлених законодавством випадках проводити перевірку об'єктів будівництва і підприємств, що виготовляють будівельні матеріали, вироби і конструкції, незалежно від форм власності щодо дотримання вимог законодавства з питань, що належать до їх компетенції; складати протоколи та розглядати справи про правопорушення, пов'язані з недодержанням екологічних вимог під час проектування, розміщення, будівництва, реконструкції та прийняття в експлуатацію об'єктів чи споруд, недодержанням державних стандартів, норм і правил під час проектування і будівництва, а також самовільним будівництвом будинків або споруд відповідно до статті 244-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення і Закону України "Про відповідальність підприємств, їх об'єднань, установ та організацій за правопорушення у сфері містобудування". Від імені інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю розглядати справи про правопорушення і накладати стягнення мають право начальники інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю та їх заступники.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» - суб'єкт господарювання, що здійснює свою діяльність на підставі нової редакції Статуту, зареєстровано у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Судацької міської ради АР Крим 09.09.2010 року, за № 1 144 102 0000 000771, ідентифікаційний код юридичної особи 36855237, місцезнаходження юридичної особи: 98000, АР Крим, м. Судак, вул. Яблунева, будинок 37, що підтверджується Свідоцтвом про державну рестрацію юридичної особи (а.с.9).
Видами діяльності за КВЕД Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» згідно з Довідкою з ЄДРПОУ АБ № 190700, є: 45.21.1 - Будівництво будівель, 70.31.0 - Діяльність агентств нерухомості, 63.30.0 - Послуги з організації подорожувань, 74.40.0 - Рекламна діяльність, 74.14.0 - Консультування з питань комерційної діяльності та управління (а.с.30).
12 вересня 2001 року громадянину ОСОБА_2 було видано Державний акт І-КМ № 052433 на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,0611 га, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1, на підставі Рішення Виконавчого комітету Судакської міської ради за № 460 від 11.07.2001 року.
Державний акт зареєстровано в Книзі записів державних актів на право приватної власності на землю за № 000763.
25.07.2003 року відповідно договору купівлі-продажу, який зареєстровано в реєстрі за № 1702 ОСОБА_2 було продану 1/2 вказаної земельної ділянки ОСОБА_3, що підтверджується відміткою на Державному акті І-КМ № 052433 від 12.09.2001 року.
03.09.2003 року ОСОБА_2 відповідно за договором дарування 1/2 земельної ділянки, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1, була передана у власність ОСОБА_4, що підтверджується відміткою на Державному акті І-КМ № 052433 від 12.09.2001 року.
30.08.2011 року між ОСОБА_3, ОСОБА_4 (далі - Змовник) та ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» (далі - Підрядник) укладено Договір підряду. Згідно з п. 1.1 Договору Підрядник приймає на себе обов'язок, власними силами, засобами, матеріалами та на свій ризик виконати наступну роботу: «Будівництво житлового будинку АДРЕСА_1 в м. Судак».
20.12.2011 року ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» на ім'я замовників надіслано повідомлення про розірвання договору в односторонньому порядку у зв'язку з ненаданням дозвільних документів на початок будівництва (вих. № 15).
Згідно пояснень директора ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» Ушинського Є.В. на початку 2012 року Інспекціє Державного архітектурно-будівельного контролю в Автономній Республіці Крим на ім'я позивача було зроблено усний запит, щодо здійснення ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» будівельних робіт за адресою: АДРЕСА_1.
Повідомленням, що надійшло на адресу Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим 26.03.2012 р. ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» було повідомлено, що позивач не проводить і не проводив будь-яких робіт на об'єкті, що будується за адресою: АДРЕСА_1 та будь-яких договірних відносин із власником вищевказаного домоволодіння не має.
04.04.2012 року Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим на підставі направлення від 02.04.2012 р. проведено позапланову перевірку дотримання вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, додержання будівельних норм, стандартів і правил під час виконання підготовчих і будівельних робіт ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» на об'єкті будівництва, розташованого за адресою: АДРЕСА_1, за результатами якої встановлено факт будівництва об'єкта рекреаційного призначення без декларації на початок проведення таких робіт. Роботи проводяться з порушенням будівельних норм, без технічного та авторського нагляду .
23.04.2012 року Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим на адресу ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» видано припис № 99 про усунення порушення вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, державних будівельних норм, стандартів і правил (про зупинення підготовчих та будівельних робіт, які виконуються без повідомлення, реєстрації декларації про початок їх виконання або дозволу на виконання будівельних робіт) на об'єкт рекреаційного призначення, розташованого за адресою: АДРЕСА_1, у якому у зв'язку з встановленням в результаті перевірки порушення ч. 3 ст. 2 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» поставлено вимогу будівельні роботи призупинити, оформити дозвільні документи.
Крім того, Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим за результатами перевірки ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ», якою встановлено порушення ст. 35 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» 23.04.2012 р. складено протокол № 39 про вчинення правопорушення у сфері містобудівної діяльності.
Постановою Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим № 35 від 24.04.2012 року про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності згідно з ч. 2 ст. 3 Закону України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності» на ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» накладено штраф у сумі 39 384 грн.
Копію вказаної постанови направлено правопорушнику 25.04.12 р., але повернено за зворотною адресою, про що свідчать копія конверта з відмітками відділення зв'язку та довідка начальника ВПЗ м. Судак.
21 травня 2012 р. постановою Відділу державної виконавчої служби Судацького міського управління юстиції відкрито виконавче провадження з примусового виконання виконавчого документу: постанови № 35, яку було видано Інспекцією Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим про стягнення з боржника ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» на користь Держави суми у розмірі 39 384,00 грн.
04 липня 2012 року позивачем було отримано листа від відділу державної виконавчої служби Судацького МУЮ про відкриття виконавчого провадження № 35 від 21.02.2012 року.
У судовому засіданні 08.11.2012 р. свідок, головний державний інспектор Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим ОСОБА_5. пояснив, що їм при проведенні перевірки дотримання вимог законодавства при будівництві будівлі рекреаційного призначення, розташованого за адресою: АДРЕСА_1 встановлено факт будівництва об'єкта рекреаційного значення без декларації на початок проведення таких робіт, а також порушення Державних будівельних норм, без здійснення технічного та авторського нагляду та інші порушення при будівництві згідно з актом від 04.04.2012 р. При проведенні перевірки та складанні акту від 04.04.2012 р. та протоколу № 39 від 23.04.2012 р. були присутні директор ТОВ «ІНВЕСТБУД-ПІВДЕНЬ» Ушицькицй Є.В., якій від підпису в акті та протоколі відмовився. Також свідок пояснив, що при проведенні перевірки, було знято копію державного акту на земельну ділянку, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1.
Відповідно ст. 35 Закону України № 3038 від 17.02.2011 року після набуття права на земельну ділянку замовник може виконувати підготовчі роботи, визначені будівельними нормами, державними стандартами і правилами, крім винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, з повідомленням органу державного архітектурно-будівельного контролю.
Підготовчі роботи з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень замовник здійснює на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт.
Виконання підготовчих робіт, у тому числі з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень, може здійснюватися на підставі зареєстрованої декларації про початок виконання будівельних робіт чи дозволу на виконання будівельних робіт.
Виконання підготовчих робіт з винесення інженерних мереж та видалення зелених насаджень без реєстрації зазначеної декларації або отримання дозволу на виконання будівельних робіт забороняється.
Зареєстрована декларація про початок виконання підготовчих робіт не дає права на виконання будівельних робіт.
Реєстрацію декларації про початок виконання підготовчих робіт здійснює орган державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі протягом п'яти робочих днів з дня отримання декларації.
За наявності зареєстрованої декларації про початок виконання підготовчих робіт (направлення повідомлення до органу державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до частини першої цієї статті) отримання замовником та генеральним підрядником чи підрядником інших документів дозвільного характеру для виконання підготовчих робіт та видалення зелених насаджень у межах будівельного майданчика не вимагається.
Форма декларації про початок виконання підготовчих робіт, порядок її подання та реєстрації, форма повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.
Орган державного архітектурно-будівельного контролю відмовляє у реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт, якщо декларація подана чи оформлена з порушенням встановлених вимог.
Рішення про відмову в реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт приймається у строк, передбачений для реєстрації декларації.
У разі якщо орган державного архітектурно-будівельного контролю не зареєстрував декларацію про початок виконання підготовчих робіт або не відмовив в її реєстрації в установлений цією статтею строк, право на виконання підготовчих робіт виникає на одинадцятий робочий день з дня, коли декларація повинна бути зареєстрована, а рішення про відмову - прийнято. У такому разі декларація вважається зареєстрованою.
У разі якщо право на будівництво об'єкта передано іншому замовнику або змінено генерального підрядника чи підрядника (у разі якщо підготовчі роботи виконуються без залучення субпідрядників) або осіб, відповідальних за проведення авторського нагляду, чи відповідальних виконавців робіт, замовник протягом трьох робочих днів повідомляє про такі зміни орган державного архітектурно-будівельного контролю.
Продовження виконання підготовчих робіт без такого повідомлення забороняється.
Замовник зобов'язаний протягом семи календарних днів з дня надіслання повідомлення до органу державного архітектурно-будівельного контролю відповідно до частини першої цієї статті або реєстрації декларації про початок виконання підготовчих робіт, або з дня набуття права на виконання підготовчих робіт відповідно до частини сьомої цієї статті письмово поінформувати місцевий орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування за місцезнаходженням об'єкта будівництва про початок виконання підготовчих робіт.
Замовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту і достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про початок виконання підготовчих робіт, та виконання підготовчих робіт з порушенням вимог, визначених у цій статті.
Відповідно ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб зобов'язані діяти лише в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України, законодавець не надав відповідачу, повноважень вчиняти дії, що не визначені законом, через що недотримання вимог діючого законодавства у сфері містобудування, внаслідок яких прийнято постанову про накладення штрафних санкцій є протиправними діями відповідача, а тому прийняте за таких підстав рішення, що порушує права та законні інтереси позивача, підлягає скасуванню.
Суд зазначає, що у матеріалах справи відсутні докази скоєння правопорушення (встановлення факту будівельних робіт по об'єкту рекреаційного призначення без декларації на початок проведення таких робіт) саме позивачем, оскільки згідно матеріалам справи право власності на земельну ділянку, яка розташована за адресою: АДРЕСА_1, належить в рівних частках ОСОБА_8 та ОСОБА_4, що підтверджується Державним актом на право приватної власності на землю від 12.09.2001 року за № 000763. Договір підряду від 30.08.2011 року, який було укладено між позивачем та ОСОБА_3 та ОСОБА_4 на будівництво житлового будинку за адресою: АДРЕСА_1, був розірваний в односторонньому порядку, згідно листа № 15 від 20.12.2011 року. Таким чином вказаний Договір не підтверджує виконання позивачем підрядних робіт.
Відповідно ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем не було надано інших доказів проведення будівельних робіт, саме позивачем за адресою: АДРЕСА_1, у тому числі: актів виконаних робіт, накладних, рахунків, квитанцій, доручень та інш.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку, що постанова від 24.04.2012 року № 35 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування підлягає скасуванню.
Судові витрати понесені позивачем зі сплати судового збору відповідно до частини першої статті 94 КАС України підлягають відшкодуванню за рахунок Державного бюджету України.
У судовому засіданні 27.11.2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 30.11.2012 року
Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити.
2. Скасувати постанову Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю в АР Крим від 24.04.2012 р. № 35 про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудування.
3. Стягнути з Державного бюджету України, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНВЕСТБУД-ПІВАДЕНЬ» (ЄДРПОУ 36855237), в рахунок відшкодування понесених витрат зі сплати судового збору 393,84 грн.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кірєєв Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2012 |
Оприлюднено | 02.01.2013 |
Номер документу | 28245588 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кондрак Наталя Йосифівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Кондрак Наталя Йосифівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кірєєв Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні