Постанова
від 22.11.2012 по справі 2а-10190/12/0170/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

22 листопада 2012 р. 11:23 Справа №2а-10190/12/0170/14

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кірєєва Д.В., за участю секретаря Цатурян С.О.,

за участю представників сторін:

від позивача - Біда Володимир Андрійович, паспорт НОМЕР_1, довіреність № 3 від 30.10.2012; Гукова Олена Миколаївна, паспорт НОМЕР_2, довіреність № 1 від 16.10.2012 р.;

від відповідача - Бора Ігор Юрійович, посвідчення НОМЕР_3, довіреність № 4/10-0 від 01.03.2012 р.;

від третьої особи - Алябишева Марія Вікторівна, посвідчення № НОМЕР_4, довіреність № 11/01-05/5762 від 16.10.2012 р.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ»

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим,

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Державний реєстратор Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АРК,

про визнання незаконним та скасування рішення № 179/15-2 від 04.09.2012 року

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ» (далі-позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АРК з адміністративною позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АРК (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі № 179/15-2 від 04.09.2012 р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ» (Свідоцтво № 100341690 на бланку серії НБ № 385854 від 27.06.2011 р.).

Позовні вимоги мотивовані тим, що у Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АРК були відсутні підстави, визначені чинним законодавством, зокрема, Податковим кодексом України, для анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.09.2012 року відкрито провадження по справі, після закінчення підготовчого провадження справу призначено до судового розгляду.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 27.09.2012 року відмовлено у задоволенні клопотання про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.

Представники позивача у судовому засіданні 22.11.2012 року позов підтримали, надали пояснення по суті справи.

Представник відповідача у судовому засіданні 22.11.2012 року позовні вимоги не визнав, надав заперечення на адміністративний позов.

Представник третьої особи у судовому засіданні 22.11.2012 року позовні вимоги не визнав, про що надав письмові пояснення.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, заслухавши представників осіб, що беруть участь у справі, суд

ВСТАНОВИВ:

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до п. 1 ч.2 статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття суб'єктів владних повноважень, до яких належать орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 3 КАС України визначено поняття справи адміністративної юрисдикції, - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ст.ст. 1, 4 Закону України "Про державну податкову службу в Україні до системи органів державної податкової служби належать: Державна податкова адміністрація України, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), районах у містах. Державна податкова адміністрація України є центральним органом виконавчої влади. Державні податкові адміністрації в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі підпорядковуються Державній податковій адміністрації України.

Основним завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (ст. 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні".

Враховуючи зазначене, відповідач, здійснюючи свої повноваження у спірних відносинах є суб'єктом владних повноважень, спір що виник між сторонами пов'язаний із захистом прав позивача у сфері публічно-правових відносин і є справою адміністративної юрисдикції, його належить розглядати в порядку, встановленому КАС України.

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" зареєстроване у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради Автономної Республіки Крим 13.12.1994 року, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 433495 (Ідентифікаційний код юридичної особи 04600079). Місцезнаходження юридичної особи: 95044, АР Крим, м. Сімферополь, вул. 60 лет Октября, б. 6 (а.с.11).

Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" знаходиться на податковому обліку у Державній податковій інспекції у м. Сімферополі АРК з 02.02.1995 року за № 2339/1 (а.с.12).

Згідно Свідоцтва № 100341690 від 22.07.1997 року, виданого Державною податковою інспекцією в м. Сімферополі АРК, позивач є платником податку на додану вартість. Індивідуальний податковий номер -046000701298 (а.с. 13).

04.09.2012 року Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі АРК було прийнято рішення № 179/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ", у зв'язку з надходженням відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, щодо відсутності ТОВ "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" за його місцезнаходженням відповідно до підпункту "ж" п. 184.1 статті 184 розділу V Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (а.с. 8).

Ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платники податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенція контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулюються Податковим кодексом України (далі ПК України), який набрав чинність з 01.01.2011 р.

У ст. 4 ПК України визначені основні засади податкового законодавства України. Відповідно до п. 4.1. ст.4 ПК України податкове законодавство України ґрунтується, зокрема, на принципі рівності усіх платників перед законом, недопущення будь-яких проявів податкової дискримінації - забезпечення однакового підходу до всіх платників податків незалежно від соціальної, расової, національної, релігійної приналежності, форми власності юридичної особи, громадянства фізичної особи, місця походження капіталу.

Розділ V ПК України визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування ПДВ експортних та імпортних операцій.

У п. 180.1. ст.180 ПК України зазначено, що для цілей оподаткування платником ПДВ є, зокрема, будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку.

Вимоги щодо реєстрації осіб як платників ПДВ встановлені у ст. 181 ПК України.

Порядок анулювання реєстрації платників ПДВ визначений у ст.184 ПК України, п.п "ж" п.184.1 якої вказує, що анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку, відбувається у разі якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до п.184.2. ст.184 ПК України анулювання реєстрації на підставах, визначених у підпунктах "б" - "и" п. 184.1. цієї статті, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного органу державної податкової служби. Свідоцтво про реєстрацію платника податку вважається анульованим з дати анулювання реєстрації платника податку.

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" № 755 від 15.05.2003 року (далі Закон № 755) регулює відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців.

Ст. 19 Закону № 755 регулює порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, ч. 11 якої зазначає, що юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Ч. 12. ст. 19 Закону № 755 визначено, що у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Відповідно до ч.14 ст. 19 Закону № 755 у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Отже, відповідно до вимог вказаної правової норми у юридичної особи виникає обов'язок підтвердити відомості про юридичну особу лише тоді, коли на її адресу надійшло та уповноважена особа отримала відповідне повідомлення від державного реєстратора про необхідність підтвердження відомостей. Крім того, лише в разі отримання такого повідомлення у юридичної особи виникає такий обов'язок, який вона повинна виконати протягом місяця з дня отримання цього повідомлення.

Судом встановлено, що 30 серпня 2012 року на адресу відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців надійшло повідомлення ДПІ у м. Сімферополі АРК ДПС №1202/18-3 від 28.08.2012 року про відсутність ТОВ «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ» за місцезнаходженням: м. Сімферополь, вул. 60 лет Октября, б. 6 (а.с. 106, 107).

30.08.2012 р. державним реєстратором Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АРК на адресу позивача направлено запит про підтвердження реєстраційних відомостей про юридичну особу (вих. №11/01-21/1444) (а.с. 99).

03.09.2012 р. зазначений запит повернено на адресу відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з відміткою про відсутність адресата за його місцезнаходженням (а.с. 100).

На підставі вищевикладеного, державним реєстратором було зроблено висновок, що підприємство не знаходиться за юридичною адресою та 04.09.2012 р. внесено запис в ЄДР про відсутність позивача за місцезнаходженням.

Суд вважає, що Державним реєстратором не було дотримано вимог Закону щодо направлення відповідного запиту ТОВ «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ» рекомендованою кореспонденцією у зв'язку з наступним.

Правила надання послуг поштового зв'язку затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 (далі - Правила).

Згідно із пунктом 2 Правил, рекомендоване поштове відправлення - реєстрований лист, поштова картка, бандероль, секограма, дрібний пакет, мішок "M", які приймаються для пересилання без оцінки відправником вартості його вкладення.

Відповідно до пункту 17 Правил, внутрішні реєстровані поштові відправлення (крім прямих контейнерів), поштові перекази можуть прийматися для пересилання з рекомендованим повідомленням про їх вручення.

Пунктом 2 Правил зазначено, що повідомлення про вручення поштового відправлення, поштового переказу -повідомлення, яким оператор поштового зв'язку доводить до відома відправника чи уповноваженої ним особи інформацію про дату вручення реєстрованого поштового відправлення, виплати коштів за поштовим переказом та прізвище одержувача.

Враховуючи зазначене вище, датою надходження юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу є дата, зазначена в повідомленні про вручення поштового відправлення.

Адресат внутрішнього поштового відправлення (посилки, листа чи бандеролі з оголошеною цінністю), поштового переказу повідомляється про надходження адресованого йому поштового відправлення, поштового переказу за телефоном, номер якого зазначається відправником на поштовому відправленні, бланку поштового переказу, або за відповідним повідомленням (п.21 Правил)

Рекомендовані поштові відправлення, у тому числі рекомендовані листи з позначкою "Судова повістка", рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень, поштових переказів, повідомлення про надходження електронних поштових переказів, які не були вручені під час доставки, повторні повідомлення про надходження реєстрованих поштових відправлень (крім зазначених в абзаці четвертому пункту 93 цих Правил), поштових переказів, адресовані фізичним особам, під час доставки за зазначеною адресою або під час вручення в об'єкті поштового зв'язку вручаються адресату, а у разі його відсутності - повнолітньому члену сім'ї за умови пред'явлення документа, що посвідчує особу, а також документа, що посвідчує родинні зв'язки з адресатом (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо), чи рішення органу опіки і піклування про призначення їх опікунами чи піклувальниками (п.99 Правил).

У разі відсутності адресата або повнолітніх членів його сім'ї до абонентської поштової скриньки адресата вкладається повідомлення про надходження зазначеного реєстрованого поштового відправлення, поштового переказу, рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, поштового переказу (ч.2 п.99 Правил).

Згідно п.102 Правил, рекомендовані поштові відправлення, рекомендовані повідомлення про вручення поштових відправлень, поштових переказів, не вручені адресатам під час доставки додому вручаються в об'єкті поштового зв'язку.

У разі неможливості вручення одержувачам поштові відправлення, внутрішні поштові перекази зберігаються об'єктом поштового зв'язку місця призначення протягом одного місяця з дня їх надходження, відправлення "EMS" - 14 календарних днів, міжнародні поштові перекази - відповідно до укладених угод (п.116 Правил).

Внаслідок того, що державний реєстратор не здійснив направлення запиту про підтвердження відомостей про юридичну особу рекомендованою кореспонденцією, як зазначено в ст.19 Закону № 755, відділом поштового зв'язку не було направлено позивачеві повідомлення про необхідність отримати зазначений запит в об'єкті поштового зв'язку, та як наслідок позивач був позбавлений можливості надати державному реєстратору необхідні дані.

Таким чином, суд приходить до висновку, що порушення Державним реєстратором порядку перевірки відомостей про юридичну особу за запитом ДПІ в м. Сімферополі призвело до необґрунтованого внесення до Єдиного державного реєстру відомостей про відсутність позивача за місцем знаходження.

Більш того, 04.09.2012 року керівником ТОВ «УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ» було подано до Державного реєстратора реєстраційну картку на підтвердження відомостей про юридичну особу та 04.09.2012 року відповідний запис був внесений до Єдиного державного реєстру державним реєстратором. Таким чином, на час розгляду справи статус відомостей про юридичну особу підтверджений, стан юридичної особи - зареєстрована.

Не зважаючи на викладене, без врахування факту реєстрації позивача за юридичною адресою, Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АРК рішенням №179/15-2 від 04.09.2011р. було анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість.

Крім того, наказом ДПА України № 336 від 17.05.2010 року «Про затвердження положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків» (далі Положення №336), листом ДПА України № 15371/7/10-3017 від 30.07.2010 р. «Про направлення Методичних рекомендацій щодо взаємодії (орієнтованого алгоритму дій) органів державної податкової служби при скасуванні державної реєстрації суб'єктів господарювання, анулюванні свідоцтва платника ПДВ (у т.ч. через процедуру банкрутства та\або скасування державної реєстрації (далі - Методичні рекомендації), а також телеграмою ДПА України за № 13694/7\29-1017 від 09.07.2010 р. визначено організацію роботи органів державної податкової служби щодо встановлення місцезнаходження платників податків, які відсутні за зареєстрованим місцезнаходженням.

Зокрема, як вбачається з Методичних рекомендацій та розділу 3 Положення № 336 щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням та місцезнаходження якого не з'ясовано, відповідний структурний підрозділ органу ДПС перед направленням запиту до органів податкової міліції про встановлення місцезнаходження платника податків проводить заходи, передбачені п. 3.1 розділу 3 Положення № 336, а саме: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками.

Твердження відповідача про те, що розшукати позивача не уявляється можливим є необґрунтованими, оскільки підрозділ податкової міліції обмежився тільки констатуванням відсутності позивача за юридичною адресою, а будь-яких заходів по встановленню місцезнаходження позивача останнім не проводилось.

З урахуванням викладеного, суд прийшов до висновку, що в межах спірних правовідносин підстави для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, визначені підпунктом "ж" пункту 184.1. статті 184 Податкового кодексу України, були відсутні.

Будь-яких інших доказів на підтвердження обставин, які б свідчили про наявність підстав для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 Податкового кодексу України, відповідачем до суду не надано.

Враховуючи викладене, беручи до уваги відсутність законодавчо визначених підстав для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість на думку суду, рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АРК про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" № 179/15-2 від 04.09.2012 року є протиправним та підлягає скасуванню.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги чи заперечення. Відповідач не довів суду належними та допустимими доказами обґрунтованість своїх заперечень.

Згідно з ч.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Враховуючи викладене, на думку суду, відповідачем не доведено правомірність та обґрунтованість підстав для прийняття спірного рішення з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

У судовому засіданні 22.11.2012 року оголошена вступна та резолютивна частина постанови, згідно зі ст. 160 КАСУ постанова складена у повному обсязі 27.11.2012 року.

Керуючись ст.ст. 94,158-163,167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати рішення №179/15-2 від 04.09.2012 р. Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АРК про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" ЄДРПОУ 04600079.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю " УКРТОРГСЕРВІС-ЮГ" (ЄДРПОУ 04600079) витрати зі сплати судового збору у сумі 32,20 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кірєєв Д.В.

Дата ухвалення рішення22.11.2012
Оприлюднено02.01.2013
Номер документу28245901
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-10190/12/0170/14

Ухвала від 14.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 15.03.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 18.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 16.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 22.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 17.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні