Постанова
від 13.12.2012 по справі 2а-870/12/2770
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

13.12.12Справа №2а-870/12/2770

Окружний адміністративний суд міста Севастополя у складі:

судді - Водяхіна С.А.,

секретаря -Авчиян К.Е.,

за участю сторін:

представників позивача -Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»- Бондаря Віктора Івановича, довіреність від 05 січня 2012 року № 2-юр, Кузнецова Олександра Анатолійовича, директора підприємства, рішення № 1/10-06;

представника відповідача -Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя -Ксенза Олексія Миколайовича, довіреність від 14 вересня 2012 року № 1837/9/10-0,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за позовом Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»до Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

У квітні 2012 року Приватне підприємства "Кримбал-Трейд" звернулось до Окружного адміністративного суду м. Севастополі з позовом до Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 26 березня 2012 року № 0004891503 про донарахування податкового зобов'язання зі сплати орендної плати за землю у розмірі 470 658 грн. 87 коп.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 25 квітня 2012 року відкрито провадження у справі № 2а-870/12/2770.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 17 травня 2012 року було зупинено провадження у справі № 2а0870/12/2770.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 14 листопада 2012 року поновлено провадження у даній справі.

13 грудня 2012 року представником позивача було надано заяву про уточнення позовних вимог, відповідно до якої він просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 26 березня 2012 року № 0004891503, винесене Державною податковою інспекцією у Балаклавському районі м. Севастополя на підставі акту від 12 березня 2012 року № 21/192/1503/34680417 «Про результати документальної виїзної перевірки Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»з питання повноти та своєчасності нарахування та сплати орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної форм власності за період з 01 лютого 2009 року по 31 грудня 2011 року», так як Державна податкова інспекція у Балаклавському районі м. Севастополя неправомірно здійснила стягнення суми у розмірі 470 658 грн. 87 коп., що нарахована як недоплата та штрафні санкції з орендної плати за земельну ділянку, надану Севастопольською міською Радою відповідно до рішення Севастопольської міської Ради від 11 жовтня 2011 року № 1708 «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року під № 040756800130, земельної ділянки площею 1,4162 га по вул. Гончарна, 10, наданої Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будинків та споруд виробничого цеху кераміки», яке постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 19 червня 2012 року у справі № 2а-884/12/2770, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду м. Севастополя від 04 вересня 2012 року, було визнано протиправним та скасовано.

Ухвалою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 13 грудня 2012 року прийнято заяву приватного підприємства «Кримбал-Трейд»про уточнення позовних вимог у справі.

Позовні вимоги мотивовані тим, що податковим органом неправомірно розраховано податкове зобов'язання з орендної плати за землю за 2009 -2011 роки, виходячи з розміру орендної ставки за землю збільшеної на поправочний (штрафний) коефіцієнт 2,5.

У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги у повному обсязі та наполягали на їх задоволенні. Зазначили, що постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 19 червня 2012 року у справі № 2а-884/12/2770, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду м. Севастополя від 04 вересня 2012 року, рішення Севастопольської міської Ради від 11 жовтня 2011 року № 1708 «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року під № 040765800130, земельної ділянки площею 1,4162 га по вулиці Гончарна, 10, наданого Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будинків та споруд виробничого цеху кераміки», було визнано протиправним та скасовано.

Представник відповідача у судовому засіданні з позовом не погодився у повному обсязі з підстав викладених у письмових запереченнях. Пояснив, що при донарахуванні позивачу грошового зобов'язання з орендної плати за землю податковий орган керувався даними щодо розміру орендної плати за користування земельною ділянкою, наданими Севастопольською міською Радою як орендодавцем землі.

Суд, заслухавши пояснення представників сторін, встановивши обставини у справі, перевіривши докази та вивчивши матеріали справи, вважає, що позов підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що 12 березня 2012 року Державною податковою інспекцією у Балаклавському районі м. Севастополя було проведено невиїзну документальну перевірки Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»з питань повноти та своєчасності нарахування та уплати орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності за період з 01 лютого 2009 року по 31 грудня 2011 року.

За результатами перевірки встановлено порушення статей 13, 21 Закону України «Про оренду землі», пункту 288.1 статті 288 Податкового кодексу України, що призвело до заниження грошового зобов'язання з орендної плати за землю на 390 894 грн. 14 коп., та складено акт перевірки від 12 березня 2012 року № 21/192/1503/30700437.

Вказаний висновок про порушення податкового законодавства зроблений відповідачем на підставі інформації про розмір орендної плати за земельну ділянку від 17 січня 2012 року за вих. № 03-15/164, отриманої від Севастопольської міської Ради, відповідно до якої розмір орендної плати, що підлягає сплаті Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»відповідно до умов договору оренди від 03 грудня 2007 року № 040765800130 з врахуванням поправочного коефіцієнту 2,5, складає: за 2009 рік -100 692 грн. 28 коп., за 2010 рік -317 723 грн. 23 коп., за 2011 рік -317 723 грн. 23 коп.

На підставі акту перевірки Державною податковою інспекцією у Балаклавському районі м. Севастополя 26 березня 2012 року прийнято податкове повідомлення-рішення № 0004891503 про донарахування Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»грошового зобов'язання з орендної плати за землю у загальному розмірі 470 685 грн. 87 коп., з яких за основним платежем -390 894 грн. 14 коп., за штрафними санкціями -79 791 грн. 73 коп.

Відповідно до статті 4 та пункту 3 статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»(що діяв на час виникнення спірних правовідносин) платниками податків і зборів (обов'язкових платежів) є юридичні і фізичні особи, на яких згідно законам України покладений обов'язок сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі). Вони зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів у встановлений законом термін.

Відповідно до статті 2 Закону України «Про плату за землю»(що діяв до 01 січня 2011 року) використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель, розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом. За земельні ділянки, надані в оренду, справляється орендна плата.

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про плату за землю»підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру, а орендної плати за земельну ділянку, яка перебуває у державній або комунальній власності, - договір оренди такої земельної ділянки.

За правилами статті 14 Закону України «Про плату за землю»платники земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності (крім громадян) самостійно обчислюють суму земельного податку та орендної плати щороку за станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою центральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій.

Відповідно до статті 15 зазначеного Закону власники землі та землекористувачі сплачують земельний податок, а також орендну плату за земельні ділянки державної та комунальної власності з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою податок, а також орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про оренду землі»відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Згідно зі статтею 21 Закону України "Про оренду землі" (в редакції, що діяла на час виникнення спірних правовідносин) орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Закону України "Про плату за землю").

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою:

для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю";

для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю".

Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині.

Відповідно до статті 7 Закону України «Про плату за землю»ставки земельного податку з земель, грошову оцінку яких встановлено, встановлюються у розмірі одного відсотка від їх грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у частинах п'ятій - десятій цієї статті та частині другій статті 6 цього Закону.

З 01 січня 2011 року набрав чинності Податковий кодекс України, який містить у собі аналогічні приписи.

Так, відповідно до пункту 15.1 статті 15 Податкового кодексу України платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків ті зборів згідно з цим Кодексом.

Згідно з підпунктом 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Пунктом 269.1 статті 269 Кодексу передбачено, що платниками плати за землю є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі.

Відповідно до пункту 270.1 статті 270 Кодексу об'єктом оподаткування є, зокрема, земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні.

Згідно з пунктом 288.7 статті 288 Податкового кодексу України податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього Кодексу.

Пунктом 286.1 статті 286 Податкового кодексу встановлено, що підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Пунктом 286.2 вказаної статті передбачено, що платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і до 1 лютого поточного року подають відповідному органу державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від по боязку подання щомісячних декларацій.

З аналізу зазначених норм законодавства вбачається, що за користування землею необхідно в обов'язковому порядку вносити відповідну плату у вигляді або земельного податку, або орендної плати, в залежності від підстав набуття права користування землею. При цьому, розмір орендної плати за користування земельною ділянкою державної або комунальної форм власності встановлюється за згодою сторін у договорі оренди земельної ділянки.

У ході судового розгляду справи судом встановлено, що рішенням Севастопольської міської ради від 14 серпня 2007 № 2455 «Про припинення Приватному підприємству «Юкраїн-Сервіс»права постійного користування земельною ділянкою по вул. Комунаров, 18 та передачу в оренду Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»земельної ділянки по вул. Гончарна, 10 для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничої ділянки цеху кераміки»позивачу передано в оренду строком на 25 років земельну ділянку площею 1,4162 га у межах, встановлених технічною документацією з землеустрою, по вул. Гончарна, 10, для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничої ділянки цеху кераміки з віднесенням цих земель до категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

На виконання вказаного рішення між Севастопольською міською радою та Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»19 жовтня 2007 року було укладено договір оренди зазначеної земельної ділянки.

Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 договору оренди земельної ділянки позивачу передано у строкове платне користування земельну ділянку, що розташована за адресою: місто Севастополь, вул. Гончарна, 10, для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничої ділянки цеху кераміки.

Пунктом 4.2 договору оренди земельної ділянки визначено величину річної орендної плати за користування земельною ділянкою на період будівництва та на наступний період. При цьому зазначено, що грошова оцінка земельної ділянки для періоду реконструкції приймається до уваги не довше, ніж протягом двох років від дати прийому-передачі земельної ділянки. Грошова оцінка для наступного періоду приймається з моменту введення до експлуатації об'єкта будівництва, але не пізніш двох років від дати прийому-передачі земельної ділянки.

Згідно з пунктом 5.3 договору оренди цільове призначення земельної ділянки -реконструкція та обслуговування будівель та споруд виробничої ділянки цеху кераміки.

Відповідно до акту прийому передачі земельну ділянку по вул. Гончарна, 10 у місті Севастополі передано позивачу 19 жовтня 2007 року.

Рішенням Севастопольської міської ради «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року за № 040765800130, земельної ділянки площею 1,4162 га по вул. Гончарна, 10, переданої Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничого цеху кераміки»від 11 жовтня 2011 року № 1708 внесені зміни до договору оренди земельної ділянки від 19 жовтня 2007 року.

Зокрема, вказаним рішенням Севастопольською міською Радою збільшено річну орендну плату за користування земельною ділянкою. Приватне підприємство «Кримбал-Трейд»зобов'язано відшкодувати до бюджету суму орендної плати у розмірі 91 268 грн. 00 коп., не отриману у зв'язку з нездійсненням реконструкції будівель та споруд виробничого цеху кераміки на земельній ділянці по вул. Гончарна, 10, переданої на підставі договору оренди від 19 жовтня 2007 року.

Пункт 4.2 договору оренди від 19 жовтня 2007 року викладено у наступній редакції: «Величина річної орендної плати за користування земельною ділянкою відповідно до розрахунку складає: 4236309,70 х 0,03 = 127089 грн. 30 коп. При цьому нормативна грошова оцінка земельної ділянки для періоду реконструкції приймається до уваги не більш строку реконструкції встановленого проектною документацією, розробленою та затвердженою у встановленому порядку, з моменту оформлення відповідного документу дозвільного характеру на виконання будівельних робіт, та встановленого договором оренди на підставі відповідного рішення міської ради».

Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»було оскаржено у судовому порядку рішення Севастопольської міської Ради від 11 жовтня 2011 року № 1708 «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року за № 040765800130, земельної ділянки площею 1,4162 га, по вул. Гончарна, 10, переданої Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничого цеху кераміки».

Постановою Окружного адміністративного суду м. Севастополя від 19 червня 2012 року у справі № 2а-884/12/2770, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 04 вересня 2012 року, визнано протиправним та скасовано рішення Севастопольської міської Ради від 11 жовтня 2011 року № 1708 «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року за № 040765800130, земельної ділянки площею 1,4162 га, по вул. Гончарна, 10, переданої Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничого цеху кераміки».

Частиною п'ятою статті 124 Конституції України передбачено, що судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.

Згідно з частиною другою статті 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»судові рішення, що набрали законної сили, є обов'язковими до виконання усіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об'єднаннями на всій території України. Обов'язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається процесуальним законом.

Відповідно до частини першої статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Таким чином, факт протиправності збільшення Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»розміру річної орендної плати зі застосування поправочного коефіцієнту 2,5, встановлено судовим рішенням, що набрало законної сили, та не підлягає доказуванню у ході розгляду даної справи.

З матеріалів перевірки вбачається та не заперечувалось представником відповідача, що при розрахунку суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю за 2009 -2011 роки податковим органом було використано розмір річної орендної плати за землю з врахуванням поправочного (штрафного) коефіцієнту 2,5 у відповідності до рішення Севастопольської міської Ради від 11 жовтня 2011 року № 1708 «Про внесення змін до договору оренди від 19 жовтня 2007 року, зареєстрованого 03 грудня 2007 року за № 040765800130, земельної ділянки площею 1,4162 га, по вул. Гончарна, 10, переданої Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»для реконструкції та обслуговування будівель та споруд виробничого цеху кераміки».

Судом встановлено, що 25 грудня 2009 року за вхідним № 18989 Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»до Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя було надано уточнюючу декларацію з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності із визначенням зобов'язання за 2009 рік у розмірі 91 047 грн. 75 коп., де щомісячний платіж з січня по квітень 2009 року склав 4 137 грн.28 коп., за травень -4 137 грн. 32 коп., з червня по листопад 2009 року -10 051 грн. 61 коп., за грудень -10 051 грн. 65 коп.

29 січня 2010 року за вх. № 1220 позивачем було надано до податкового органу податкову декларацію з орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, відповідно до якої сума орендної плати на 2010 рік склала 127 089 грн. 29 коп., де щомісячний платіж з січня по листопад 2010 року склав -10 590 грн. 77 коп., за грудень 2010 року -10 590 грн. 82 коп.

28 січня 2011 року за вх. № 1091 Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»до Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя було надано податкову декларацію з орендної плати за земельні ділянки, згідно з якої сума орендної плати на 2011 рік склала 127 089 грн. 29 коп., де щомісячний платіж з січня по листопад 2011 року склав 10 590 грн. 77 коп., з грудень 2011 року - 10 590 грн. 82 коп.

Вказані суми грошового зобов'язання з орендної плати за землю було розраховано позивачем на підставі розрахунків орендної плати, що підписані орендодавцем та орендарем, та які є невід'ємною частиною договору оренди.

Таким чином, судом встановлено, що Приватним підприємством «Кримбал-Трейд»виконано покладений на нього обов'язок щодо нарахування податкового зобов'язання з орендної плати за землю за фактом користування землею у розмірі, що встановлений у договорі оренди землі

Згідно зі статтею 6 Конституції України органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах та відповідно до законів України.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини першої статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно зі частиною другою статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Проте, відповідач не надав суду доказів того, що при визначенні Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»податкового зобов'язання з орендної плати за землю, виходячи з розміру орендної ставки за землю збільшеної на поправочний (штрафний) коефіцієнт 2,5, він діяв у порядку, спосіб та у межах повноважень, що передбачені нормами діючого законодавства.

За таких обставин, податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя від 26 березня 2012 року № 0004891503 про донарахування Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»грошового зобов'язання з орендної плати за землю у розмірі 390 894 грн. 14 коп. та застосування штрафних санкцій у сумі 79 791 грн. 73 коп. є протиправним та підлягає скасуванню.

Керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Балаклавському районі м. Севастополя від 26 березня 2012 року № 0004891503 про донарахування Приватному підприємству «Кримбал-Трейд»грошового зобов'язання з орендної плати за землю у розмірі 390 894 грн. 14 коп. та застосування штрафних (фінансових) санкцій у сумі 79 791 грн. 73 коп.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Кримбал-Трейд»судовий збір у розмірі 2 146 грн. 00 коп.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України, та може бути оскаржена до Севастопольського апеляційного адміністративного суду у порядок і строки, передбачені статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України складено 18 грудня 2012 року.

Суддя С.А. Водяхін

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення13.12.2012
Оприлюднено03.01.2013
Номер документу28326990
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-870/12/2770

Ухвала від 01.11.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 03.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 24.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 04.01.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Келеберда В.І.

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 13.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 29.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 13.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Водяхін С.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні