Справа № 0616/1254/2012
ПОСТАНОВА
іменем України
02 квітня 2012 року Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області с кладі:
головуючого-судді Верозуб О. А.,
при секретарі Янковій Л.П.,
з участю прокурора Кайданович О.В.,
адвоката ОСОБА_1,
розглянувши матеріал, який надійшов з Управління Служби безпеки України в Житомирській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, мешканця ІНФОРМАЦІЯ_2, сільський голова Ярунської сільської ради за ст. 172-4 КУпАП, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно адміністративного протоколу, встановлено, що ОСОБА_2 09.11.2010 р. був обраний на посаду сільського голови Ярунської сільської ради.
Відповідно до п.п. "В" п. 1 ч. І ст. 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" ОСОБА_2 є суб'єктом відповідальності згідно вищевказаного Закону (державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування), Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відповідальності за корупційні правопорушення" та Кодексу України про адміністративні правопорушення. Встановлено, що ОСОБА_2 здійснює свою діяльність як сільський голова Ярунської сільської ради Новоград - Волинського району Житомирської області відповідно до законодавства України, а також посадової інструкції сільського голови Ярунської сільської ради Новоград - Волинського району.
Відповідно до даних Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ОСОБА_2 є засновником сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Юрківщина», (код ЄДРПОУ 24700759), зареєстрованого за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, (підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 14.02.2011 року №13043749).
Згідно установчих документів СТОВ «Юрківщина» створено з метою одержання прибутку та наступного розділу між його учасниками. Основним видом діяльності підприємства є виробництво сільськогосподарської продукції, її переробка і реалізація, інші види господарської діяльності скеровані на задоволення потреб як учасників Товариства, так і всього населення України. На даний час підприємство є діючим, що підтверджується поясненням директора ОСОБА_3 та бухгалтерсько-фінансовими звітами товариства.
У відповідності до п.16.1 Статуту СТОВ «Юрківщина» передбачено, що органом управління Товариства є збори учасників, що складаються з учасників, або призначених працівників. Крім того, відповідно до п.16.3 вказаного Статуту, до виняткової компетенції зазначеного органу управління - зборів учасників - належить визначення основних напрямів діяльності Товариства, затвердження його планів і звітів про їх виконання, визначення; обрання та відкликання директора та ревізійної комісії тощо. Використання зазначених повноважень ОСОБА_2 підтверджується протоколом загальних зборів №2 від 01.11.2010 року (щодо обрання директора СТОВ).
Таким чином, ОСОБА_2, перебуваючи на посаді сільського голови Ярунської сільської ради Новоград - Волинського району Житомирської області, будучи посадовою особою місцевого самоврядування самостійно входить до складу органу управління СТОВ «Юрківщина», що являється порушенням вимог п.2 ч.І ст.7 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", за що передбачена відповідальність за ст. 172-4 КУпАП.
В судовому засіданні правопорушник свою вину не визнав, просить провадження по справі закрити у зв’язку із відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Прокурор в судовому засіданні проти закриття справи не заперечує.
Відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 13.03.2012 р. № 6-рп/2012 заборона особам, зазначеним у п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції", брати участь у загальних зборах підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку, як вбачається зі змісту положень п. 2 ч. 1 ст. 7 закону, суперечить частинам першій, другій стітті 24, частинам першій, четвертій статті 41 Конституції України та вирішив визнати такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), положення Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07.04.2011 р. № 3206-VI, а саме:
- п. 2 ч. 1 ст. 7 щодо заборони особам, зазначеним у п. 1 ч. 1 ст. 4 цього закону, брати участь у загальних зборахпідприємства або організації, що має на меті одержання прибутку;
- п. 2 розділу VII "Прикінцеві та перехідні положення".
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у зв’язку з відсутністю події і складлу адміністративного правопорушення.
Керуючись ст. ст. 247 ч. 1 п. 1, 172-4, 221, 283, 284, 287-291 КУпАП, -
ПОСТАНОВИВ:
Справу про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_2 про притягнення його до адміністративної відповідальності за ст. 172-4 КУпАП закрити у зв’язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня її винесення.
Суддя :
О. < По батькові >. Верозуб
Суд | Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 02.04.2012 |
Оприлюднено | 22.01.2014 |
Номер документу | 28395863 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Верозуб О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні