Постанова
від 24.12.2012 по справі 2а/0570/12130/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

24 грудня 2012 р. Справа № 2а/0570/12130/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 11:20

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Троянова О.В.

при секретарі Максімчук М.О.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом:

Публічного акціонерного товариства «Горлівський комбінат хлібопродуктів»(м. Горлівка)

до

Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (м. Донецьк)

про

визнання протиправною та скасування постанови №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів,

за участю сторін:

від позивача: Скроботов Є.А. за дов. б/н від 01.09.2012 року,

від відповідача: Мітасьова О.В. за дов. №2 від 23.05.2012 року,

Публічне акціонерне товариство «Горлівський комбінат хлібопродуктів» звернувся до суду з позовною заявою до Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, просив задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представники відповідача у судовому засіданні проти задоволення позову заперечував, просив відмовити в повному обсязі.

Дослідивши наявні в матеріалах справи докази, заслухавши доводи представника позивача, представника відповідача, суд -

ВСТАНОВИВ:

14 вересня 2012 року Публічне акціонерне товариство «Горлівський комбінат хлібопродуктів» звернувся до суду з позовною заявою до Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, що 28.10.2011 року він отримав розпорядження №437-ДО про усунення порушень законодавства про цінні папери в результаті виявленої невідповідності деяких положень Статуту підприємства чинному законодавству та в якому позивачу надано строк для усунення порушень до 28.04.2012 року.

31.07.2012 року позивачем отримано постанову №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкції про правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 85000,00 грн., не погодившись з вказаною постановою позивач звернувся до суду за захистом своїх прав.

Мотивував позовні вимоги тим, що постанова №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року була винесена із порушенням строків застосування штрафних санкцій, а також у зв'язку із тим що відповідач ніяк не реагував на численні звернення позивача у яких останній просив продовжити термін виконання розпорядження №437-ДО від 28.10.2011 року, а відповівши єдиним листом №03/01/3-09/1053/12 від 16.05.2012 року - відмовив у продовженні терміну виконання розпорядження №437-ДО від 28.10.2011 року.

Представник відповідача заперечував проти задоволення позову, у наданих суду письмових запереченнях зазначав, що позивачем зроблений не вірний висновок щодо порушення строків винесення постанови про накладення штрафу, зазначав, що дане порушення не є триваючим. Крім того вказав, що фактичне виконання 30.05.2012 року розпорядження №437-ДО від 28.10.2011 року не є підставою для звільнення його від застосування санкцій тому, що розпорядженням №437-ДО від 28.10.2011 року чітко встановлений строк усунення порушень, а саме до 28.04.2012 року. Просив відмовити у задоволені позовних вимог у повному обсязі.

Дослідивши матеріали справи, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Публічне акціонерне товариство "Горлівський комбінат хлібопродуктів", зареєстроване у якості юридичною особою та включено до ЄДРПОУ за № 00375906.

28.10.2011 року Донецьким територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку було винесене розпорядження №437-ДО про усунення порушень законодавства про цінні папери, у якому було зазначено, що деякі пункти статуту ПАТ «Горлівський комбінат хлібопродуктів» не відповідають вимогам діючого законодавства. Товариству надано строк для усунення виявлених порушень до 28.04.2012 року.

Листом №57 від 17.04.2012 року Публічне акціонерне товариство "Горлівський комбінат хлібопродуктів" звернулось на адресу відповідача з проханням продовжити термін усунення зазначених в розпорядженні №437-ДО від 28.10.2011 року порушень до 01.06.2012 року, оскільки загальні збори акціонерів, які призначені на 30.04.2012 року будуть розглядати питання, яке включене до порядку денного зборів щодо затвердження Нової редакції статуту Товариства.

Листом №63 від 08.05.2012 року Публічне акціонерне товариство "Горлівський комбінат хлібопродуктів" повідомило що вимоги викладені в розпорядженні враховані при розробці та затвердженні на загальних зборах акціонерів нової редакції статуту.

Відповідно до протоколу чергових загальних зборів акціонерів ПАТ "Горлівський комбінат хлібопродуктів" №14 від 30.04.2012 року прийнято рішення щодо затвердження статуту Товариства у новій редакції.

16.05.2012 року, у відповідь на лист №57 від 17.04.2012 року та лист №63 від 08.05.2012 року, Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку листом №03/01/3-09/1053/12 повідомило позивача, що він повинен був усунути зазначені в розпорядженні №437-ДО від 28.10.2011 року порушення до 28.04.2012 року.

29.05.2012 року, згідно штампу та печатки виконавчого комітету Горлівської міської ради була проведена реєстрація змін до установчих документів, тобто зареєстровано нову редакцію уставу Товариства.

Листом №71 від 29.05.2012 року Публічне акціонерне товариство "Горлівський комбінат хлібопродуктів" на адресу відповідача надіслало нотаріально засвідчену копію статуту позивача в новій редакції від 29.05.2012 року, редакція якого затверджена на чергових загальних зборах акціонерів Товариства, відповідач отримав зазначений лист 30.05.2012 року за вхідним № 155 про що є відмітка на супровідному листі.

Листом №72 від 29.05.2012 року Публічне акціонерне товариство "Горлівський комбінат хлібопродуктів" зверталось до відповідача щодо визнання поважними причини пропуску строку вказаному у розпорядженні №437-ДО від 28.10.2012 року та переглянути рішення відповідача викладене у листі №03/043-09/1053/12 від 16.05.2012 року, так як 30.04.2012 року відбулись збори акціонерів на якому було прийнято рішення про затверджено статуту у новій редакції.

20.06.2012 року, у відповідь на лист №72 від 29.05.2012 року, Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку листом №03/01/3-09/1683/12 повідомило позивача, що він повинен був усунути зазначені в розпорядженні №437-ДО від 28.10.2011 року порушення до 28.04.2012 року, а на дату підписання листу документів, які б свідчили про виконання розпорядження №437-ДО від 28.10.2011 року на адресу відповідача не надходили.

Постановою від 04.07.2012 року за №167 ДО-1-Е до Публічного акціонерного товариства "Горлівський комбінат хлібопродуктів" було застосовано штраф у розмірі 85000,00 грн. за повторне, протягом року, невиконання розпорядження Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Розглянувши подані позивачем документи і матеріали, заслухавши пояснення представника позивача, заперечення представника відповідача, з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо визнання недійсною та скасування постанови, суд зобов'язаний перевірити, чи є правомірними дії відповідача у зв'язку прийняттям такої постанови.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначається Законом України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні".

Державне регулювання ринку цінних паперів - здійснення державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері.

За приписами статті 5 Закону України " Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні " державне регулювання ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Статтею 7 Закону України " Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку покладено захист прав інвесторів (акціонерів) шляхом застосування заходів щодо запобігання і припинення порушень законодавства на ринку цінних паперів, застосування санкцій за порушення законодавства у межах своїх повноважень.

Згідно з пунктом 8 статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції, зокрема, за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів.

Розділом 8 Правил, встановлено, що уповноважена особа приймає рішення про накладення штрафу протягом 10 робочих днів після отримання акта про правопорушення на ринку цінних паперів та документів, що стосуються справи; рішення про накладення інших санкцій протягом 15 робочих днів після отримання акта про правопорушення на ринку цінних паперів та документів, що стосуються справи.

Перевіряючи дотримання Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку строку притягнення юридичної особи до відповідальності за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що факт порушення Публічним акціонерним товариством "Горлівський комбінат хлібопродуктів" законодавства про цінні папери Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку виявлено 28.10.2011 року, у зв'язку з чим складено Розпорядження № 437-ДО про усунення правопорушення законодавства про цінні папери.

Суд зауважує, що гарантією прав суб'єктів господарювання у разі застосування до них адміністративно-господарських санкцій є встановлення законодавцем максимального строку давності.

Суд зазначає, що відповідно до статті 250 Господарського кодексу України адміністративно-господарські санкції можуть бути застосовані до суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня порушення цим суб'єктом встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності, крім випадків, передбачених законом.

Враховуючи положення статті 250 Господарського кодексу України, Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку мало право застосовувати до позивача штрафні санкції протягом 6 місяців з дня виявлення порушення, але не пізніше як через 1 рік з дня порушення норми закону.

Приймаючи до уваги, що відповідачем порушення ПАТ "Горлівський комбінат хлібопродуктів" законодавства про цінні папери виявлено 28.10.2011 року, суд дійшов висновку, що відповідач мав право застосувати до позивача штрафні санкції до 28.04.2012 року, але не пізніше (оскільки попередня редакція статуту була прийнята 10.08.2011 року). Аналізуючи викладені норми відповідач повинен був застосувати до позивача штрафні санкції не пізніше 28.04.2012 року (не пізніше 6 місяців з дня виявлення порушення).

У зв'язку з тим, що Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку застосувало до ПАТ "Горлівський комбінат хлібопродуктів" штрафні санкції лише 04.07.2012 року, про що зазначено в постанові Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року, суд дійшов висновку, що Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку пропустило строк, встановлений Господарським кодексом України, для притягнення юридичної особи до відповідальності.

Відповідальність юридичних осіб за правопорушення на ринку цінних паперів встановлена Законом України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» № 448/96-ВР від 30.10.1996.

Відповідно до пункту 2 статті 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Згідно постанови № 167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року до позивача застосовані штрафні санкції за ухилення від виконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери.

Суд зазначає, що невиконання розпоряджень є протиправною бездіяльністю суб'єкта господарювання, оскільки воно є триваючим певний проміжок часу.

Як встановлено вище, п.1.11 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій затвердженими наказом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 9 січня 1997 р. N 2, які діяли на час порушення позивачем вимог законодавства на ринку цінних паперів, при триваючому правопорушенні юридична особа може бути притягнена до відповідальності за вчинення правопорушення не пізніше трьох місяців з дня його виявлення, за винятком порушень, за вчинення яких передбачено накладення штрафів.

Крім того, суд зауважує, що обмеження щодо строку накладення штрафних санкцій на юридичну особу за триваюче порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів до двох місяців з дня його виявлення також встановлено п.10 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 11 грудня 2007 р. N 2272, які зареєстровані в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008 р. за N 120/14811, якими передбачено, що при триваючому правопорушенні юридична особа може бути притягнена до відповідальності за вчинення правопорушення не пізніше двох місяців з дня його виявлення.

Суд зазначає, що розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери, було прийнято відповідачем 28.10.2011 року, відповідно до якого встановлений термін усунення порушень до 28.04.2012 року з покладанням обов'язку проінформувати відповідача до 28.04.2012 року.

У той же час розпорядження позивачем виконане у встановлений строк не було, тому відповідач мав право застосувати заходи відповідальності до ПАТ "Горлівський комбінат хлібопродуктів" за невиконання розпорядження №437-ДО до 28.06.2012 року, оскільки граничний строк його виконання був встановлений до 28.04.2012 року.

Приймаючи до уваги, що санкції були застосовані відповідачем згідно постанови 04.07.2012 року, тобто після спливу 2 місяців 6 днів з дня вчинення останнього правопорушення, суд вважає, що відповідачем порушені всі можливі строки застосування до позивача фінансових санкцій, як передбачений статтею 250 ГК України, так і передбачених Правилами розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку, що Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку не мало право застосовувати до позивача штрафні санкції після закінчення встановлених законодавством строків для їх застосування.

У зв'язку з тим, що Донбаське територіальне управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку в порушення встановлених законодавством строків для застосування штрафних санкцій винесено постанову про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року, суд дійшов висновку, що зазначену постанову не може бути визнано такою, що прийнята на підставі закону, безсторонньо (неупереджено) та добросовісно.

Щодо відмови відповідачем у продовженні строків на усунення порушень визначених розпорядженням №437-ДО до 28.06.2012 року, суд зазначає наступне.

Згідно з п.6 р.14 "Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій", затверджених Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 11.12.2007 N 2272, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2008р. за N 120/14811, уповноваженою особою, яка винесла розпорядження про усунення порушень, до моменту спливу терміну виконання розпорядження про усунення порушень за письмовим клопотанням порушника може бути прийнято рішення про продовження терміну виконання цього розпорядження, яке оформляється новим розпорядженням про усунення порушень та протягом трьох робочих днів направляється особі, у відношенні якої його винесено.

Відповідно до статті 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Як вбачається з наведеної норми, органи державної влади зобов'язані у будь-якому випадку надати відповідь на звернення. Окремими законодавчими актами може бути встановлено лише строк надання відповіді, а не обов'язок надання відповіді чи можливість не відповідати.

Оскільки відповідач не відповів на звернення до спливу строку усунення порушень, а за текстом листа №03/01/3-09/1053/12 від 16.05.2012 року та листа №03/01/3-09/1683/12 від 20.06.2012 року не вбачається, що ПАТ "Горлівський комбінат хлібопродуктів" було відмовлено у продовженні строків для усунення порушень, суд дійшов висновку, що позивач дізнався про відмову у задоволені свого клопотання лише при винесені постанови № 167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року. На думку суду відповідач припустився грубого порушення норм Конституції України, оскільки не надав обґрунтовану відповідь із зазначенням причин відмови у продовженні строків усунення порушення (аналогічна правова позиція викладена в постанові Донецького апеляційного адміністративного суду від 03.07.2012 року по справі №2а/0570/3169/2012).

Враховуючи викладене, постанова Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів № 167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року є протиправною та підлягає скасуванню.

Частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статті 72 цього Кодексу.

Згідно з частиною 2 статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, судові витрати, понесені позивачем, підлягають стягненню з Державного бюджету України на його користь.

Враховуючи вищевикладене та керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110, 121-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 181, 185-186, 254, п.7 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Публічного акціонерного товариства «Горлівський комбінат хлібопродуктів» до Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправною та скасування постанови №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів - задовольнити в повному обсязі.

Скасувати постанову Донбаського територіального управління Державної комісії з цінних паперів №167-ДО-1-Е від 04.07.2012 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Горлівський комбінат хлібопродуктів» (адреса: 84634, Донецька область, м. Горлівка, вул. Інтернаціональна, 18, ідентифікаційних код 00375906) судовий збір у розмірі 850 (вісімсот п'ятдесят) грн. 00 коп.

Постанова постановлена у нарадчій кімнаті та проголошено її вступну та резолютивну частину 24 грудня 2012 року.

Повний текст постанови виготовлений 29 грудня 2012 року.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Троянова О.В.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.12.2012
Оприлюднено08.01.2013
Номер документу28444301
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/12130/2012

Ухвала від 01.02.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 01.02.2013

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 24.12.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 01.11.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Постанова від 24.12.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 18.10.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 12.12.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 22.11.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

Ухвала від 22.11.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Троянова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні