Ухвала
від 24.10.2012 по справі 2а-3448/11/0170/10
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 2а-3448/11/0170/10

24.10.12 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Санакоєвої М.А.,

суддів Яковенко С.Ю. ,

Іщенко Г.М.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Танго-Крим" на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кудряшова А.М. ) від 08.12.11 у справі № 2а-3448/11/0170/10

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Танго-Крим" (буд. 12, кв. 2, с.Щолкіне, Ленінський район, Автономна Республіка Крим , 98213)

до Управління Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель Республіканського комітету по земельних ресурсах АР Крим (вул. Кечкеметська, 114, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95038)

Головного державного інспектора по контролю за використанням та охороною земель сектору Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі АРК Сладенко К.І. (АДРЕСА_2)

про визнання протиправними дій та приписів,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 08.12.11 у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Не погодившись з постановою суду, представник позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Танго-Крим" звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить постанову суду першої інстанції скасувати, та прийняти нову, якою задовольнити позовні вимоги.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Відповідно до пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

У судове засідання сторони, їх представники не з'явились, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлені в встановленому законом порядку.

Судова колегія, керуючись положеннями пункту 2 частини першої статті 197 Кодексу адміністративного судочинства України, визнає за можливе перейти до письмового провадження по справі.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю "Танго-Крим"(ідентифікаційний номер 30025113, адреса: 98213, АР Крим, Ленінський район, місто Щолкіне, будинок 12, квартира 2) 14.07.1998 року зареєстроване Ленінською районною державною адміністрацією Автономної Республіки Крим як юридична особа.

Головним державним інспектором по контролю за використанням та охороною земель сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим Сладенко К.І. 02 березня 2011 року проведено перевірку ТОВ "Танго-Крим"з питань дотримання земельного законодавства на території Щолкінської міської ради, за результатами якої складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства. У вищевказаному акті відображено, що у результаті перевірки встановлено, що земельна ділянка -площею 3335,76 га на підставі держакту серії Б № 014080 надана Дирекції споруджуваної Кримської атомної електростанції. З часу купівлі-продажу (відповідно до договору купівлі-продажу № 17рк від 29.04.2002 року) майно належне ДП "ВКЄК"продано ТОВ "Танго-Крим". До теперішнього часу документи на право використання земельною ділянкою під майном, що перебуває у власності ТОВ "Танго-Крим"не оформлені, що є порушенням Земельного кодексу України. На час перевірки на земельної ділянці колишньої Кримської атомної електростанції площею 0,23 га почати земельні роботи по демонтажу трубопроводу циркуляційній системи без оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку. ТОВ "Танго-Крим"не представлено спеціальній дозвіл на зняття та переніс ґрунтового покриву (родючого шару) ґрунту, у зв'язку з відсутністю такого.

За результатами перевірки додержання вимог земельного законодавства 02 березня 2011 року сектором Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим відносно директора ТОВ "Танго-Крим" прийнятий припис № 000093 щодо усунення в 30-ти денний строк порушення земельного законодавства, яке полягає у тому, що земельна ділянка площею 0,23 га із земель раніше наданих для будівництва об'єктів атомної електростанції Кримської АЕС використовуються під демонтаж трубопроводу без оформлення правовстановлюючих документів.

Окрім того, за результатами перевірки додержання вимог земельного законодавства 02 березня 2011 року сектором Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим відносно директора ТОВ "Танго-Крим"також прийнятий припис № 000094 щодо усунення в 30-ти денний строк порушення земельного законодавства, яке полягає у тому, що на земельній ділянці площею 0,2342 га розпочати земельні роботи по демонтажу трубопроводу циркуляційній системи без оформлення спеціального дозволу на зняття та переніс ґрунтового покриву ґрунту.

Правові, економічні та соціальні основи організації державного контролю за використанням та охороною земель визначені Законом України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", який спрямований на забезпечення раціонального використання і відтворення природних ресурсів та охорону довкілля.

Згідно до статті 5 даного Закону, державний контроль за використанням та охороною земель, за додержанням законодавства про охорону земель здійснюють спеціально уповноважені органи виконавчої влади.

Статтею 9 вказаного Закону встановлено, що державний контроль за використанням та охороною земель у системі центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів здійснює Державна інспекція з контролю за використанням та охороною земель і її територіальні органи, зокрема, шляхом проведення перевірок.

Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) визначаються Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05.04.2007 року №877-V (далі Закон України №877).

Статтею 1 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.

Відповідно до статті 3 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", державний нагляд (контроль) здійснюється за принципами пріоритетності безпеки у питаннях життя і здоров'я людини, функціонування і розвитку суспільства, середовища проживання і життєдіяльності перед будь-якими іншими інтересами і цілями у сфері господарської діяльності; гарантування прав суб'єкту господарювання; об'єктивності та неупередженості здійснення державного нагляду (контролю); наявності підстав, визначених законом, для здійснення державного нагляду (контролю).

Процедура проведення перевірок, оформлення матеріалів за їх результатами визначена Порядком планування та проведення перевірок з питань здійснення державного контролю за використанням та охороною земель, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 12.12.2003 за № 312.

Відповідно до пункту 3.2 вказаного вище Порядку № 312, позаплановою перевіркою є перевірка, яка не передбачена планом роботи відповідного інспекційного органу Держкомзему. У разі неможливості своєчасного повідомлення юридичних і фізичних осіб про проведення позапланової перевірки (обмежені строки на її проведення тощо), вона проводиться без попереднього їх повідомлення, незалежно від кількості раніше проведених перевірок, за наявності таких обставин: зокрема, за наявності інформації щодо самовільного зайняття земельної ділянки та використання її без правовстановлюючих документів.

Частина 1 статті 6 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" передбачає, що підставами для здійснення позапланових заходів є, зокрема, звернення фізичних та юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства. Позаплановий захід у цьому разі здійснюється тільки за наявності згоди центрального органу виконавчої влади на його проведення.

На виконання листа прокуратури Автономної Республіки Крим від 17.02.2011 року № 05/4-217вих-11 (а.с.75), до виконання до Рескомзему направлено вимогу прокуратури Ленінського району АР Крим від 16.02.2011 року № 60/10/559вих-11, про проведення перевірки за фактом зняття та перенесення ТОВ "Танко-Крим" ґрунтового покриву на території Щолкінської міської ради (а.с. 76).

Згідно ч.1 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", для здійснення планового або позапланового заходу орган державного нагляду (контролю) видає наказ, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснюватися захід, та предмет перевірки.

На виконання даної вимоги закону був оформлений наказ на проведення позапланової перевірки від 22.02.2011 року № 476. Строк перевірки у направленні встановлено відповідно до вимог ст. 6 Закону, а саме - 10 робочих днів (з 23.02.2011 року по 09.03.2011 року).

Крім того, прокуратурою Ленінського району АР Крим (а.с. 79) був направлений лист від 24.02.2011 року № 60/10/825 вих-11 з проханням виділити спеціаліста у сфері геодезії для прийняття участі у проведені перевірки на адресу ПП "Землеупорядник", з урахуванням, що дане підприємство має ліцензію на виконання топографо-геодезичних, картографічних робіт (а.с. 81).

З матеріалів справи вбачається, що в рамках проведення перевірки на підставі направлення на проведення перевірки державним інспектором по контролю за використанням та охороною земель сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим Сладенко К.І. у присутності спеціаліста ПП ""Землеупорядник" - геодезіста Бабенко Б.Н., старшого оперуповноваженого СГ СБЕЗ Ленінського РВ Кисель Ю.Д. 25.02.2011 року був здійснений виїзд на земельну ділянку (а.с.57). Перед початком перевірки керівник ТОВ "Танго-Крим" Шименович Є.Г. був ознайомлений з направленням на перевірку та підставами її проведення.

Судом встановлено, що 02 березня 2011 року головним державним інспектором по контролю за використанням та охороною земель сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим Сладенко К.І. проведено перевірку ТОВ "Танго-Крим"з питань дотримання земельного законодавства на території Щолкінської міської ради, за результатами якої складено акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства.

Під час проведення перевірки інспектором було встановлено, що земельна ділянка -площею 3335,76 га на підставі держакту серії Б № 014080 надана Дирекції споруджуваної Кримської атомної електростанції. З часу купівлі-продажу (відповідно до договору купівлі-продажу № 17рк від 29.04.2002 року) майно належне ДП "ВКЄК" продано ТОВ "Танго-Крим". До теперішнього часу документи на право використання земельною ділянкою під майном, що перебуває у власності ТОВ "Танго-Крим"не оформлені. На час перевірки на земельної ділянці колишньої Кримської атомної електростанції площею 0,23 га почати земельні роботи по демонтажу трубопроводу циркуляційній системи без оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку. ТОВ "Танго-Крим"не представлено спеціальній дозвіл на зняття та переніс ґрунтового покриву (родючого шару) ґрунту.

Пунктами 5.1 -5.6 Порядку № 312 встановлено порядок оформлення результатів перевірок, а саме: при проведенні всіх видів перевірок державний інспектор складає акт перевірки дотримання вимог земельного законодавства.

За результатами перевірки, відповідачем був складений акт від 02 березня 2011 року, що підписаний інспектором, та особою, діючої на підставі довіреності - Кулака К.В., який був ознайомлений та отримав копію акту (а.с. 17).

Відповідно до частини другої статті 6 Конституції України, органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України.

Таким чином, обґрунтованим є висновок суду першої інстанції, що відповідачем не був порушений порядок проведення перевірок, акт перевірки складений з дотримання вимог земельного законодавства та відповідає вимогам чинного законодавства.

Перевіряючи правомірність дій відповідача по складанню приписів судова колегія зазначає наступне.

Статтею 8 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" встановлено, що органи державного нагляду (контролю) та їх посадові особи під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) зобов'язані: повно, об'єктивно та неупереджено здійснювати державний нагляд (контроль) у межах повноважень, передбачених законом; не втручатися і не перешкоджати здійсненню господарської діяльності під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), якщо це не загрожує життю та здоров'ю людей, не спричиняє небезпеки виникнення техногенних ситуацій і пожеж.

Згідно статті 8 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", орган державного нагляду (контролю) в межах повноважень, передбачених законом, під час здійснення державного нагляду (контролю) має право: вимагати від суб'єкта господарювання усунення виявлених порушень вимог законодавства; вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю); надавати (надсилати) суб'єктам господарювання обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків; накладати штрафні санкції та вживати заходи, передбачені законом.

Припис - обов'язкова для виконання у визначені строки письмова вимога посадової особи органу державного нагляду (контролю) суб'єкту господарювання щодо усунення порушень вимог законодавства. Припис не передбачає застосування санкцій щодо суб'єкта господарювання. Припис видається та підписується посадовою особою органу державного нагляду (контролю), яка здійснювала перевірку.

Таким чином, відповідач наділений повноваженнями складати приписи.

Крім того, судова колегія зазначає, що головний державний інспектор по контролю за використанням та охороною земель сектору Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі АРК Сладенко Катерина Іванівна під час проведення перевірки ТОВ "Танго-Крим" з питань дотримання земельного законодавства на території Щолкінської міської ради та складення акту за результатами перевірки та приписів виконувала свої обов'язки як працівник сектору Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі АРК, під час проведення перевірки вона виконувала ряд дій, обов'язок виконання яких покладений на неї як діючим законодавством щодо перевірок дотримання вимог земельного законодавства, так і посадовою інструкцією.

З урахуванням викладеного, колегія суддів дійшла висновку про наявність у відповідача повноважень щодо проведення перевірки з дотримання вимог земельного законодавства, складення акту та прийняття приписів за результатами здійсненої перевірки.

Судом встановлено, що під час перевірки додержання вимог земельного законодавства, проведеної 02 березня 2011 року спеціалістами сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим, виявлено зняття ТОВ "Танго-Крим" родючого шару ґрунту без спеціального дозволу, що є порушенням ст. 168 Земельного кодексу України, у зв'язку з чим був прийняти оскаржений припис № 000094 щодо усунення в 30-ти денний строк порушення земельного законодавства.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про охорону земель", родючість ґрунту -здатність ґрунту задовольняти потреби рослин в елементах живлення, воді, повітрі і теплі в достатніх кількостях для їх нормального розвитку, які в сукупності є основним показником якісності ґрунту.

Відповідно до ч.2 ст. 168 Земельного кодексу України, не дозволяється здійснювати зняття, перенесення ґрунтового покрову земельних ділянок без спеціального дозволу органів, що здійснюють державний контроль за використанням та охороною земель.

Згідно із Порядком видачі та анулювання спеціальних дозволів на зняття та перенесення ґрунтового покрову (родючого шару ґрунту) земельних ділянок, затвердженим наказом Державного комітету України по земельних ресурсах від 04.01.2005 року № 1, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.01.2005 року за № 70/10350 особи, які проводять гірничодобувні, геологорозвідувальні, будівельні та інші роботи, зобов'язані отримати дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покрову (родючого шару ґрунту) земельної ділянки, якщо це призводить до порушення поверхневого (родючого) шару ґрунту. Вказаний дозвіл відповідно до пункту 4.5 зазначеного Порядку видається інспекційним органом Держкомзему.

Таким чином, дозвіл на проведення земельних робіт не дає права на зняття та перенесення родючого шару ґрунту.

Відповідно до листу Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель від 22.06.2006 року № 6-8-995/560,572, дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) земельних ділянок видається у разі, якщо ґрунтовий покрив земельних ділянок характеризується родючістю і підлягає землюванню у випадку, коли відповідає вимогам та показникам, встановленим у ГОСТ 17.5.1.03-78, ГОСТ 17.4.2.02-83, ГОСТ 17.5.3.05-84, ГОСТ 26213-84, ГОСТ 17.5.3.06-85 (для Поліської зони вміст гумусу повинен становити не менш 1%, для Лісостепової -не менш 2%). Грунтовий покрив земельних ділянок, який не відповідає вимогам та показникам, встановленим у зазначених ГОСТах не є родючим і не підлягає землюванню, а отож дозвіл на зняття та перенесення ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) не видається. Така невідповідність має бути зафіксована у агрохімічному паспорті земель або у іншому документі, складеному спеціалістами. Самостійно визначити наявність підстав для звільнення від обов'язку отримання спеціального дозволу позивач не має права.

Інспектором зафіксовано, що позивачем не надано спеціальний дозвіл через його відсутність.

Таким чином, припис сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим, прийнятий 02 березня 2011 року, відносно директора ТОВ "Танго-Крим"№ 000094 є таким, що прийнятий у межах повноважень та компетенції відповідача, зроблений на підставі законодавства України, а тому підстави для його скасування відсутні.

Стосовно правомірності припису сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим відносно директора ТОВ "Танго-Крим"від 02 березня 2011 року № 000093 щодо усунення в 30-ти денний строк порушення земельного законодавства, яке полягає у тому, що земельна ділянка площею 0,23 га із земель раніше наданих для будівництва об'єктів атомної електростанції Кримської АЕС використовуються під демонтаж трубопроводу без оформлення правовстановлюючих документів, судова колегія зазначає наступне.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель", самовільне зайняття земельної ділянки -буд-які дії, які свідчать про фактичне використання земельної ділянки за відсутності відповідно рішення органу виконавчої влади чи органу місцевого самоврядування про її передачу у власність або надання у користування (оренду) або за відсутністю вчиненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятком дій, які відповідно до закону є правомірними.

При проведені перевірки, інспектором враховано наявність договору купівлі-продажу трубопроводу, однак, відповідно до ст.ст. 125, 126 Земельного кодексу України, використовувати земельну ділянку для будь-яких цілей можна після реєстрації належним чином оформлених прав на земельну ділянку з оформленням правовстановлюючих документів на земельну ділянку.

Відповідно до статті 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

При апеляційному розгляді справи встановлено, що у позивача відсутні будь-яки документи, на підтвердження права власності, постійного чи тимчасового користування земельною ділянкою площею 0,23 га.

Аналіз наведених норм та обставин, дає судовій колегії право на висновок, що позивачем порушені вимоги земельного законодавства, в частині використання земельної ділянки площею 0,23 га із земель раніше наданих для будівництва об'єктів атомної електростанції Кримської АЕС під демонтаж трубопроводу за відсутністю правовстановлюючого документа.

Судова колегія зауважує, що позивачем не доведена правомірність використання ним земельної ділянки 0,23 га із земель раніше наданих для будівництва об'єктів атомної електростанції Кримської АЕС під демонтаж трубопроводу без оформлення правовстановлюючих документів.

Таким чином, припис сектору Державної інспекції відділу держкомзему у Ленінському районі Автономної Республіки Крим Державної інспекції з контролю за використанням та охороною земель в Ленінському районі Автономної Республіки Крим прийнятий 02 березня 2011 року відносно директора ТОВ "Танго-Крим"№ 000093 є таким, що прийнятий у межах повноважень та компетенції відповідача, зроблений на підставі законодавства України, а тому підстави для його скасування відсутні.

Зважаючи на наведене, колегія суддів дійшла висновку, що правова оцінка, яку дав суд першої інстанції обставинам справи, не суперечить чинному законодавству.

Судове рішення не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Згідно статті 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи і ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 195,196, пунктом 1 частини першої статті 198, п.1 частини першої статті 205, статтями 200, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Танго-Крим" - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кудряшова А.М. ) від 08.12.11 у справі № 2а-3448/11/0170/10 - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Ухвалу може бути оскаржено до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий суддя підпис М.А.Санакоєва

Судді підпис С.Ю. Яковенко

підпис Г.М. Іщенко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя М.А.Санакоєва

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.10.2012
Оприлюднено10.01.2013
Номер документу28479915
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3448/11/0170/10

Ухвала від 24.10.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Санакоєва Майя Анзорівна

Постанова від 08.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні