ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
УХВАЛА
"12" листопада 2012 р.Справа № 5023/1154/12 вх. № 1154/12
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Савченко А.А.
при секретарі судового засідання Яковенко К.І.
за участю сторін:
ліквідатора - ОСОБА_1, ліцензія НОМЕР_7 від 09.07.2010 р.
розглянувши клопотання ліквідатора ФОП ОСОБА_5 арбітражного керуючого ОСОБА_1 про затвердження оплати послуг ліквідатора та визначення порядку використання коштів, отриманих від реалізації майна банкрута
По справі за заявою ФОП ОСОБА_5, м. Харків
до ФОП ОСОБА_5, м. Харків
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
Постановою господарського суду Харківської області від 22.03.2012 р. по справі № 5023/1154/12 ФОП ОСОБА_5, ідентифікаційний код НОМЕР_1, визнано банкрутом на підставі ст. 47-49 ЗУ "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та відкрито ліквідаційну процедуру.
16.10.2012 р. до канцелярії суду від ліквідатора ФОП ОСОБА_5 арбітражного керуючого ОСОБА_1 надійшло клопотання про затвердження оплати послуг ліквідатора та визначення порядку використання коштів, отриманих від реалізації майна банкрута.
Ухвалою господарського суду Харківської області від 18.10.2012 р. клопотання було призначено до розгляду в судовому засіданні на 06.11.2012 р. об 10:40 год.
В судовому засіданні 06.11.2012 р. оголошувалась перерва до 12.11.2012 р. до 14:00 год.
09.11.2012 р. до канцелярії суду від ліквідатора ФОП ОСОБА_5 арбітражного керуючого ОСОБА_1 за вх. № 18551 надійшли письмові пояснення, в яких ліквідатор посить суд встановити оплату праці арбітражного керуючого за виконання ліквідаційної процедури з березня 2012 року по листопад 2012 року включно в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат, що дорівнює 19 794 грн.; затвердити винагороду арбітражного керуючого ОСОБА_1 у розмірі 10% від суми коштів, які отримані від продажу майна банкрута ФОП ОСОБА_5 у ліквідаційній процедурі; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 за організацію аукціону виконану Товарною біржею "Всеукраїнський торгівельний центр" відповідно до Угоди на організацію аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року в розмірі 11% від вартості майна 23 419,00 грн.; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна з ПП "Центр оцінки та юридичної допомоги" від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 12.04.2012 року в розмірі 7 000 грн.; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 по сплаті за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212900 грн., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8 в розмірі 10645 грн.; зобов'язати приватного нотаріуса ОСОБА_8 розподілити грошові кошти отримані від арбітражного керуючого ОСОБА_1, наступним чином:
- перерахувати грошові кошти в сумі 23419 грн. на розрахунковий рахунок Товарної біржі "Всеукраїнський торгівельний центр" за організацію аукціону виконану на підставі Угоди на проведення аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року та Акту виконаних робіт від 20.08.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 7000 грн. на розрахунковий рахунок ПП "Центр оцінки та юридичної допомоги" за проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 11.04.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 10645 грн. приватному нотаріусу ОСОБА_8 за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212900 грн. коп., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8
- перерахувати грошові кошти в сумі 21290 грн. арбітражному керуючому ОСОБА_1, як винагороду за проведення ліквідаційної процедури;
- перерахувати грошові кошти в сумі 19794 грн. арбітражному керуючому ОСОБА_1, як винагороду за проведення ліквідаційної процедури;
- перерахувати грошові кошти в сумі 130752 грн. як часткове погашення боргу ГІАТ "Райффайзен банк Аваль" .
12.11.2012 р. до канцелярії суду від ліквідатора ФОП ОСОБА_5 арбітражного керуючого ОСОБА_1 за вх. № 18677 надійшли письмові пояснення, в яких останній просить суд встановити оплату праці арбітражного керуючого за виконання ліквідаційної процедури з квітня 2012 року по жовтень 2012 року включно в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат, що дорівнює 15 412 грн.; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 за організацію аукціону виконану Товарною біржею "Всеукраїнський торгівельний центр" відповідно до Угоди на організацію аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року в розмірі 11% від вартості майна 23 419 грн.; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна з Приватним підприємством "Центр оцінки та юридичної допомоги" від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 12.04.2012 року в розмірі 7000 грн.; затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 по сплаті за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212 900 грн. 00 коп., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8 в розмірі 10645 грн.; зобов'язати приватного нотаріуса ОСОБА_8 розподілити грошові кошти отримані від арбітражного керуючого ОСОБА_1, наступним чином:
- перерахувати грошові кошти в сумі 23419 грн. на розрахунковий рахунок Товарної біржі "Всеукраїнський торгівельний центр" за організацію аукціону виконану на підставі Угоди на проведення аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року та Акту виконаних робіт від 20.08.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 7000 грн. на розрахунковий рахунок ПП "Центр оцінки та юридичної допомоги" за проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 11.04.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 10645 грн. приватному нотаріусу ОСОБА_8 за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212900 грн. коп., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8
- перерахувати грошові кошти в сумі 15412,00 грн. арбітражному керуючому ОСОБА_1, як винагороду за проведення ліквідаційної процедури;
- перерахувати грошові кошти в сумі 165424,00 грн. як часткове погашення боргу ГІАТ "Райффайзен банк Аваль" .
Ліквідатор у судовому засіданні підтримує клопотання про розподіл коштів, просить суд його задовольнити з урахуванням уточнень, викладених в письмових поясненнях від 12.11.2012 р. за вх. № 18677.
Суд, розглянувши клопотання ліквідатора про розподіл коштів, вислухавши пояснення представника кредитора та присутнього в судовому засіданні ліквідатора, дослідивши матеріали справи в їх сукупності, вважає необхідним зазначити наступне.
Відповідно до ч.14 ст.3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Згідно ч.7 ст. 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у разі необхідності постійного управління нерухомим майном або цінним рухомим майном громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, господарський суд призначає для цієї мети ліквідатора та визначає розмір його винагороди. У цьому разі продаж майна громадянина-підприємця здійснюється ліквідатором.
Постановою господарського суду Харківської області від 22.03.2012 року визнано фізичну особу-підприємця ОСОБА_5, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру. Ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1, але розмір винагороди арбітражного керуючого судом не визначено.
У відповідності до ч.4 ст. 43 Конституції України кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.
Суд вважає необхідним зазначити, що оплата послуг арбітражного керуючого, пов*язаних з виконанням ним своїх повноважень, є обов`язковою та є платою за працю арбітражного керуючого. Ліквідатором наведено відповідний розрахунок розміру оплати послуг, викладений в поясненні від 12.11.2012р., за час здійснення ним своїх повноважень.
За таких обставин, клопотання ліквідатора в частині встановлення розміру оплати послуг ліквідатора в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень, починаючи з дати його призначення, затвердження розміру оплати послуг ліквідатору фізичної особи - підприємця ОСОБА_5 арбітражному керуючому ОСОБА_1 у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень з квітня 2012 року по жовтень 2012 року включно у сумі 15412,00 грн. є обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Відповідно до абзацу 3. ч.7 ст. 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кошти, отримані від продажу майна громадянина-підприємця, визнаного банкрутом, а також наявні у нього кошти у готівковій формі вносяться на депозитний рахунок нотаріальної контори або приватного нотаріуса та використовуються за рішенням господарського суду, який визнав громадянина-підприємця банкрутом.
На виконання постанови господарського суду Харківської області від 22.03.2012 року по справі № 5023/1154/12 суду ліквідатором було виявлено майно, що належить банкруту, а саме: квартира АДРЕСА_1 та належить боржнику на підставі договору № 312 від 21.01.2008 року, посвідченого приватним нотаріусом ХМНО ОСОБА_6 Це майно було включено до складу ліквідаційної маси згідно акту про включення майна до складу ліквідаційної маси від 24.03.2012 року.
У газеті "Урядовий кур'єр" № 66 (4710) від 11 квітня 2012 року було опубліковане оголошення про визнання фізичної особи-підприємця ОСОБА_5 банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, встановлено строк для задоволення вимог кредиторів.
Інших активів банкрута у ході ліквідаційної процедури виявлено не було, що підтверджується довідкою КП "Харківське МБТІ" № 4109 від 14/05/2012 року, листом УДАІ УМВС в Харківській області № 3665 від 08.05.2012 року, листом Державної інспекції сільського господарства в Харківській області № 1129 від 27.04.2012 року, листом ДП "Центр державного земельного кадастру № 07/1789 від 07.05.2012 року.
У встановленому Законом порядку ліквідатором були здійснені заходи щодо продажу вищевказаного майна на аукціоні на Товарній біржі "Всеукраїнський торгівельний центр", продаж відбувся 20 серпня 2012 року.
Ліквідатором було укладено з суб'єктом оціночної діяльності ПП "Центр оцінки та правової допомоги" угоду № 08/04 від 08.04.2012 року про виконання робіт з незалежної оцінки майна, укладено договір № Б/Н на організацію та проведення аукціону від 20.07.2012 року та підписано акт виконаних послуг від 20.08.2012 року, відповідно до акту виконаних послуг та договору винагорода ТБ "Всеукраїнський торгівельний центр" складає 11 % від вартості майна боржника.
Відповідно до протоколу проведення аукціону №1 від 20 серпня 2012 року у торгах брали участь: Фізична особа ОСОБА_7 та Товариство з обмеженою відповідальність "Агентство нерухомості "Компаньйон". Переможцем аукціону з продажу майна банкрута стало Товариство з обмеженою відповідальність "Агентство нерухомості "Компаньйон" (код 38279264, адреса: Харківська області, м. Харків, вул. Коломенська, 15) майно, а саме: квартира АДРЕСА_1, було придбане за ціною 212 900 грн., початкова ціна продажу склала 212 900 грн. Після проведення аукціону між ліквідатором ОСОБА_1 та переможцем аукціону було укладено договір купівлі-продажу квартири від 29.08.2012 року, який було посвідчено приватним нотаріусом ХМНО ОСОБА_8 за реєстровим номером № 1370.
29.08.2012 року арбітражний керуючий ОСОБА_1 звернувся із заявою до приватного нотаріуса ОСОБА_8 для зарахування грошових коштів, що були отримані від продажу нерухомості в розмірі 212 900 грн. на її депозитний рахунок, на що було отримано згоду приватного нотаріуса ОСОБА_8 на зарахування відповідних коштів на рахунок НОМЕР_4 у ПАТ "БАНК КІПРУ" за № 117/02-23 від 29.08.2012 року. Даним листом приватний нотаріус ОСОБА_8 повідомила, що плата за вчинення цієї нотаріальної дії складає 5 (п'ять) % від отриманої на депозитний рахунок суми та надала квитанцію № 16 від 30.08.2012 року на суму 10645 грн.
Відповідно до платіжного доручення № 2 від 30.08.2012 року Товариство з обмеженою відповідальність "Агентство нерухомості "Компаньйон" перерахувало грошові кошти в розмірі 212 900 (двісті дванадцять тисяч дев'ятсот) грн. 00 коп. на депозитний рахунок приватного нотаріуса.
Отже, судом встановлено, що витрати ліквідатора на здійснення ліквідаційної процедури складають 41064,00 грн., зокрема, витрати за організацію аукціону виконану Товарною біржею "Всеукраїнський торгівельний центр" на підставі Угоди на проведення аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року та Акту виконаних робіт від 20.08.2012 року в сумі 23419,00 грн., витрати за проведення оцінки майна ПП "Центр оцінки та юридичної допомоги" за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 11.04.2012 року в сумі 7000,00 грн., витрати у розмірі 10645,00 грн. за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212900,00 грн. на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8
Ці витрати ліквідатора підтверджуються наявними в матеріалах справи документами.
Частиною 1 ст. 49 Закону про банкрутство передбачено, що до задоволення вимог кредиторів із коштів, внесених на депозит нотаріальної контори або приватного нотаріуса, відшкодовуються витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство громадянина-підприємця і виконанням постанови господарського суду про визнання громадянина-підприємця банкрутом.
Перелік таких витрат встановлено п.п "г" п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Цей перелік не є вичерпним і може включати згідно із законом інші додаткові витрати, зокрема на: проведення оцінки вартості майна, організацію продажу майна, нотаріальні послуги (в т.ч. обслуговуванням депозиту), комісію банку (обслуговування рахунку, переведення коштів), тощо.
Відповідно до ч. 16 ст. 3-1 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду.
Враховуючи, що комітету кредиторів по даній справі не було створено, суд вважає, що клопотання ліквідатора в частині затвердження витрат ліквідатора у загальному розмірі 41064,00 грн.є законним, обґрунтованим та підлягає задоволенню.
Ліквідатором надано до матеріалів справи докази на підтвердження продажу ліквідатором майна банкрута та знаходження грошових коштів в сумі 212900,00 грн. на депозитному рахунку приватного нотаріуса Харківського міського нотаріального округу Харківської області ОСОБА_8, р/р НОМЕР_4 у ПАТ "Банк Кипру", МФО 320940, код НОМЕР_2.
Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення визнаних судом вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Відповідно до абз. 2 ст. 49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги кредиторів задовольняються в такій черговості:
у першу чергу задовольняються вимоги громадян, перед якими громадянин-підприємець несе відповідальність за заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних періодичних платежів, а також вимоги щодо стягнення аліментів, вимоги щодо стягнення на майно, яке перебуває у заставі з підстав, не пов'язаних із здійсненням громадянином-підприємцем підприємницької діяльності; витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії,
у другу чергу проводяться розрахунки щодо виплати вихідної допомоги та оплати праці особам, які працюють за трудовим договором (контрактом), і щодо виплати авторської винагороди, а також задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування щодо повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
у третю чергу задовольняються вимоги кредиторів за зобов'язаннями, забезпеченими заставою майна громадянина-підприємця;
у четверту чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
у п'яту чергу проводяться розрахунки з іншими кредиторами.
Вимоги кожної наступної черги задовольняються після задоволення вимог попередньої черги.
За недостатністю коштів на депозитному рахунку нотаріальної контори або приватного нотаріуса для повного задоволення всіх вимог однієї черги кошти розподіляються між кредиторами відповідної черги пропорційно сумам їх вимог.
Відповідно до п.п. 9.1, 9.2. п. 9 Глави 21 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.02.2012р. за №296/5 видача з депозиту грошових сум або цінних паперів здійснюється за заявою, яку подає депонент, за заявою та рішенням господарського суду, які подає ліквідатор громадянина-підприємця. На заяві нотаріусом здійснюється службова відмітка про встановлення особи депонента, ліквідатора громадянина-підприємця, реквізити документа, на підставі якого особу було встановлено, та вказується документ, що підтверджує право на одержання депозитних сум (свідоцтво про право на спадщину, рішення суду, довіреність тощо). Видача банками грошових сум депонентам проводиться на підставі платіжних доручень приватних нотаріусів шляхом безготівкового перерахування на рахунок депонента або переказу коштів для виплати депоненту готівкою в банку.
Ліквідатором отримано від продажу майна грошові кошти в сумі 212900,00 грн. Зазначені грошові кошти внесено на депозитний рахунок приватного нотаріуса, а тому ці кошти необхідно розподілити та направити на задоволення вимог кредиторів наступним чином:
- перерахувати грошові кошти в сумі 23419,00 грн. на розрахунковий рахунок Товарної біржі "Всеукраїнський торгівельний центр" за організацію аукціону, виконану на підставі Угоди на проведення аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року та Акту виконаних робіт від 20.08.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 7000,00 грн. на розрахунковий рахунок ПП "Центр оцінки та юридичної допомоги" за проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 11.04.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 10645,00 грн. приватному нотаріусу ОСОБА_8 за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212900 грн., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8
- перерахувати грошові кошти в сумі 15412,00 грн. арбітражному керуючому ОСОБА_1, як винагороду за проведення ліквідаційної процедури;
- перерахувати грошові кошти в сумі 165424,00 грн. як часткове погашення боргу ГІАТ "Райффайзен банк Аваль" .
Керуючись ст. ст. 1, 22-32, 47-49 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд, -
УХВАЛИВ:
1. Встановити оплату праці арбітражного керуючого за виконання ліквідаційної процедури з квітня 2012 року по жовтень 2012 року включно в розмірі 2-х мінімальних заробітних плат, що дорівнює 15412,00 грн.
2. Затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 за організацію аукціону виконану Товарною біржею "Всеукраїнський торгівельний центр" відповідно до Угоди на організацію аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року в розмірі 11% від вартості майна 23 419 (двадцять три тисячі чотириста дев'ятнадцять) грн. 00 коп.
3. Затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна з Приватне підприємство "Центр оцінки та юридичної допомоги" від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 12.04.2012 року в розмірі 7 000 (сім тисяч) грн. 00 коп.
4. Затвердити розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого на здійснення ліквідаційної процедури ФОП ОСОБА_5 по сплаті за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212 900 (двісті дванадцять тисяч дев'ятсот) грн. 00 коп., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8 в розмірі 10 645 (десять тисяч шістсот сорок п'ять) грн. 00 коп.
5. Визначити порядок використання коштів, отриманих від реалізації майна суб`єкта підприємницької діяльності фізичної особи ОСОБА_5, отриманих від арбітражного керуючого ОСОБА_1, що знаходяться на депозитному рахунку приватного нотаріуса Харківського міського нотаріального округу Харківської області ОСОБА_8 р/р НОМЕР_4 у ПАТ "Банк Кипру", МФО 320940, код НОМЕР_2, а саме приватному нотаріусу ОСОБА_8:
- перерахувати грошові кошти в сумі 23 419 (двадцять три тисячі чотириста дев'ятнадцять) грн. 00 коп. на розрахунковий рахунок 26001011002060 ПАТ "БТА БАНК" м. Харків, МФО 321723, Товарній біржі "Всеукраїнський торгівельний центр", ЄДРПОУ 37875935 за організацію аукціону виконану на підставі Угоди на проведення аукціону № Б/Н від 20.07.2012 року та Акту виконаних робіт від 20.08.2012 року;
- перерахувати кошти в сумі 7 000 (сім тисяч ) грн. 00 коп. на розрахунковий рахунок 26002146265900 в ПАТ "Укрсиббанк" м. Харків, МФО 351005 Приватному підприємству "Центр оцінки та юридичної допомоги" ЄДРПОУ 35360315, за проведення оцінки майна за угодою про виконання робіт з незалежної оцінки майна від 08.04.2012 року та актом прийому-передачі робіт з незалежної оцінки майна від 01.04.2012 року;
- перерахувати грошові кошти в сумі 10 645 (десять тисяч шістсот сорок п'ять) грн. 00 коп. приватному нотаріусу ОСОБА_8 ІПН НОМЕР_2 на розрахунковий рахунок № НОМЕР_5 у АТ "СБЕРБАНК РОСІЇ", МФО 320627, ЄДРПОУ НОМЕР_2 за вчинення нотаріальних дій стосовно передачі грошових коштів в розмірі 212 900 (двісті дванадцять тисяч дев'ятсот) грн. 00 коп., на депозитний рахунок приватного нотаріуса ОСОБА_8;
- перерахувати грошові кошти в сумі 15 412 (п'ятнадцять тисяч чотириста дванадцять) грн. 00 коп. арбітражному керуючому ОСОБА_1 ІПН НОМЕР_3 на розрахунковий рахунок НОМЕР_6 ПАТ "ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК", МФО 334851, як оплата праці арбітражному керуючому за період з квітня 2012 року по жовтень 2012 року включно;
- перерахувати грошові кошти в сумі 165 424 (сто шістдесят п'ять тисяч чотириста двадцять дві) грн. 00 коп. як часткове погашення боргу ПАТ "Райффайзен банк Аваль" ЄДРПОУ 23321095 на розрахунковий рахунок № 290921074, МФО 350589.
6. Ухвалу направити ліквідатору.
Суддя Савченко А.А.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2012 |
Оприлюднено | 16.01.2013 |
Номер документу | 28604565 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Савченко А.А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні