9/422-ПН-05
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
73000, м. Херсон, вул. Горького, 18
Р І Ш Е Н Н Я
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13.01.2009 Справа № 9/422-ПН-05
Господарський суд Херсонської області у складі судді Задорожної Н.О. при секретарі Шульженко Г.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
за позовом Херсонської обласної організації Фізкультурно-спортивного товариства"Україна", м.Херсон
третя особа без самостійних вимог на стороні позивача - Херсонська обласна міжгалузева рада профспілок, м.Херсон
до відповідача 1 - Херсонського державного бюро технічної інвентаризації, м.Херсон
відповідача 2 - виконавчого комітету Херсонської міської ради, м.Херсон
третя особа без самостійних вимог на стороні відповідачів - Регіональне відділення Фонду державного майна України по Херсонській області, м.Херсон
про визнання права власності та зобов'язання до вчинення дій
за участю
прокурор - Федоренко О.Б.
від позивача: Яровий В.Ф. дов. від 25.11.2008 р
від відповідача 1 : не прибув.
від відповідача 2 : заст. нач. юр. відділу Мороз А.І. дов. №9-785-9/21 від 25.11.2008 р.
від третьої особи на стороні відповідачів - Гладкова Н.В., заст. нач. відділу юрид. забезпечення, дов. №34 від 08.10.2008р.
від третьої особи на стороні позивача - Скрицький Ю.О. дов. №02-23-183 від 24.11.2008 р.
Сутність справи: Позивач (Херсонська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, код ЗКПО 02660812) звернувся з позовом, у якому просить суд визнати за ним право власності на об'єкти нерухомості: ігрове поле, трибуни, міні-поле, 32 місця (тенісні корти); тир стрілковий; тенісний корт; будинок адміністративний; господарську будівлю; душові; зал штанги; адміністративну будівлю; гараж; туалет, реабілітаційний центр; зал боксу, які знаходяться за адресою: м.Херсон, вул.Перекопська, 7, а також елінг в/бази "Спартак", сарай, елінг в/б "Авангард", які знаходяться за адресою 3-й, 4-й затон р.Дніпро.
Просить також зобов'язати відповідача - виконавчий комітет Херсонської міської ради видати свідоцтво про право власності позивача на вищеперелічене майно, а відповідача - Херсонське ДБТІ здійснити державну реєстрацію права власності позивача на ці об'єкти нерухомості.
Обгрунтовуючи підстави позову, позивач посилається на те, що спірне майно протягом тривалого часу знаходиться на балансі позивача і до 17.04.1987р. належало добровільним спортивним товариствам профспілок - обласним радам "Авангард", ВДСТ "Труд", "Буревесник", "Колос", ВДСТ "Урожай", "Спартак", які в подальшому на підставі постанови Президії Української республіканської ради професійних спілок №П-5 від 17.04.1987р. були реорганізовані у Всесоюзне добровільне фізкультурне спортивне товариство профспілок (далі "ВДФСТ"). Цією ж постановою усе майно ( у тому числі спортивні споруди, дитячі спортивні школи і інше майно) передано до "ВДФСТ".
Постановою установчих зборів спортивного товариства профспілок "Україна" від 17.12.1991р. Українська республіканська організація Всесоюзного добровільного фізкультурно-спортивного товариства профспілок реорганізована у спортивне товариство профспілок "Україна", яке згідно п.2 Постанови від 17.12.1991р. є правонаступником ВДФСТ профспілок України.
Постановою з'їзду спортивного товариства профспілок "Україна" були внесені зміни до статуту товариства та змінена назва товариства на фізкультурно-спортивне товариство "Україна".
Відповідно до п.1.3 Статуту позивач є правонаступником майнових прав та зобов'язань Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок "Україна".
Згідно паспортів спортивних споруд (стадіон "Спартак" та спеціалізований зал боксу від 28.06.1989р.), вони знаходилися у віданні Херсонської обласної ради ФСТ. За нею ж на підставі рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 29.05.1968р. зареєстровано земельну ділянку площею 1га.
Фінансування будівництва та реконструкція спірного майна проводилися за рахунок ДСТ профспілок, ВДФСТ, Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок "Україна", правонаступником яких є саме позивач.
Крім того, з моменту реорганізації Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок "Україна" та створення юридичної особи - громадської організації Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", саме позивач проводив будівельні роботи з благоустрою та демонтажу частини спірного майна, в тому числі й тенісних кортів, що підтверджується листом управління містобудування та архітектури Херсонської міської ради вих.№1-14-352 від 11.03.2003р.
Здійснення позивачем будівельних робіт з поліпшення майна вплинуло на якість та кількість останнього. Позивач протягом тривалого часу несе витрати по утриманню та збереженню цього майна.
Позивач також звертає увагу суда на те, що спірне майно ніколи не перебувало у власності держави та ніколи не передавалося в управління Фонду державного майна України, як до 01.05.1992р. на виконання постанови Верховної Ради України "Про майнові комплекси та фінансові ресурси громадських організацій колишнього Союзу РСР, розташовані на території України від 10.04.1992р. №2268-ХІІ, так і після зазначеної дати у зв'язку з тим, що федерація профспілок України, її членські організації на момент проголошення незалежності України ніколи не були та не відносилися до загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу.
За тих же підстав на спірне майно не може поширюватися й постанова Верховної Ради України від 04.02.1994р. за №394-ХІІ "Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу".
Третя особа на стороні позивача - Херсонська обласна міжгалузева рада профспілок у наданих суду письмових поясненнях повністю погоджується з доводами позивача та підтримує їх.
Зауважує на тому, що передане на баланс позивача майно протягом значного часу утримується за рахунок коштів позивача, проведені за рахунок коштів позивача роботи з поліпшення, будівництва та реконструкції значно змінили та вплинули на кількісні та вартісні показники майна.
В наступний час Херсонська обласна міжгалузева рада профспілок доручила позивачу оформити право користування земельними ділянками, на яких розташоване спірне майно, та підтвердила передачу об'єктів нерухомості у власність Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна".
Відповідач - Херсонське державне бюро технічної інвентаризації правом надання своєї правової позиції щодо предмета заявленого позову не скористався, явку уповноваженого представника у судове засідання не забезпечив.
Звернувся з письмовим клопотанням, в якому просить суд розглянути справу без участі його представника.
Інші учасники судового процесу не заперечують щодо проведення розгляду справи без участі представника Херсонського ДБТІ.
Зважаючи на те, що Херсонське ДБТІ є органом, який відповідно до Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власності на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №7/5 від 07.02.2007р., здійснює функції щодо реєстрації прав власності на нерухоме майно на підставі правовстановлювальних документів і його відсутність не вплине на з'ясування обставин та дослідження доказів, що мають значення для правильного вирішення спору, суд задовольняє клопотання і проводить розгляд справи без участі представника та письмового відзиву Херсонського ДБТІ.
Відповідач - виконавчий комітет Херсонської міської ради проти позову заперечень не має. В наданих суду поясненнях зазначає, що його повноваження не поширюються на спірне майно, оскільки воно не відноситься до комунального майна територіальної громади міста.
Щодо видачі позивачу свідоцтва на право власності на об'єкти нерухомості, то виконавчому комітету не були надані правовстановлювальні документи та інвентарну справу, що унеможливило реєстрацію права власності на ці об'єкти.
Третя особа без самостійних вимог на стороні відповідачів - регіональне відділення ФДМУ по Херсонській області у наданих суду поясненнях зазначила, що відповідно до Положення про регіональне відділення ФДМУ відділення здійснює державну політику у сфері приватизації державного майна та є орендодавцем цілісних майнових комплексів державної власності.
Згідно з пунктом 3 Постанови Верховної Ради України "Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР" від 04.02.1994р. до законодавчого визначення правонаступників майна загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР ФДМУ здійснює право розпорядження цим майном у процесі приватизації та повноваження орендодавця майнових комплексів підприємств та організацій (їх структурних підрозділів).
Спірне майно не знаходиться в процесі приватизації, відділення не є орендодавцем зазначеного майна, державна частка в майні Херсонської обласної організації ФСТ "Україна" відсутня, отже, спірне майно знаходиться за межами повноважень РВ ФДМ України по Херсонській області.
Сторонами подано заяву про продовження встановленого ст.69 ГПК України строку розгляду справи на 1 місяць.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд
в с т а н о в и в:
Згідно Статуту Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", зареєстрованого 21.12.2001р. Херсонським обласним управлінням юстиції, позивач є правонаступником майнових прав та зобов'язань Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок України, основною метою діяльності якого є всебічне сприяння розвитку фізичної культури та спорту.
Як зазначає позивач, на його балансі знаходяться об'єкти нерухомості, а саме: ігрове поле; трибуни; міні-поле; 32 місця (тенісні корти); тир стрілковий, тенісний корт; будинок адміністративний; господарська будівля; душові; зал штанги; адміністративна будівля; гараж, туалет; реабілітаційний центр; зал боксу, розташовані за адресою: м.Херсон, вул.Перекопська, 7 та елінг в/бази "Спартак"; сарай, елінг в/б "Авангард", розташовані у 3-му та 4-ому затоні р.Дніпро в м.Херсоні.
Цей факт підтверджено наданою у справу довідкою про балансову приналежність будівель і споруд станом на 01.01.2005р., підписаною уповноваженими посадовими особами та засвідченою мокрою печаткою обласної організації ФСТ "Україна".
Як зазначає позивач, до 17 квітня 1987р. зазначене майно належало всесоюзним добровільним спортивним товариствам профспілок - обласним радам "Авангард", ВДСТ "Труд", "Буревесник", "Колос", ВДСТ "Врожай", "Спартак".
На виконання постанови Президії ВЦСПС від 20.02.1987р. №2-16 "Про заходи з удосконалення керівництва фізкультурним рухом профспілок" та постанови президії Української республіканської ради професійних спілок від 06.04.1987р. №П-3-1, президією Херсонської обласної ради професійних спілок прийнято постанову від 17.04.1987р. №П-5 "Про заходи з удосконалення керівництва фізкультурним рухом профспілок", згідно з якою у зв'язку із створенням всесоюзного добровільного фізкультурно-спортивного товариства профспілок (ВДФСТ профспілок) і ліквідацією всесоюзних добровільних спортивних товариств профспілок, ліквідовано обласні ради "Авангард", ВДСТ "Труд", "Буревесник", "Колос", ВДСТ "Врожай", "Спартак", ДСТ профспілок і міські та районні ради цих ДСТ. Встановлено керівним органом - обласну раду ВДФСТ, в містах і районах - міські та районні ради колективів фізичної культури та спортивних клубів. Цією ж постановою створено ліквідаційні комісії по ліквідації рад ДСТ та передано обласній раді ВДФСТ за станом на 01.07.1987р. грошові кошти, штати, інвентар, обладнання й інші матеріальні цінності, а також спортивні споруди, дитячо-юнацькі спортивні школи.
Згідно постанови установчих зборів спортивного товариства профспілок України від 17.12.1991р. Українську республіканську організацію ВДФСТ профспілок реорганізовано у спортивне товариство профспілок "Україна" з встановленням прав правонаступника.
Постановою з''їзду спортивного товариства профспілок "Україна" від 17.11.2000р. були внесені зміни до статуту товариства та змінена назва товариства на фізкультурно-спортивне товариство "Україна".
Таким чином, Херсонська обласна рада спортивного товариства профспілок "Україна" була перейменована у Херсонську обласну організацію фізкультурно-спортивного товариства "Україна", остання стала правонаступником майнових прав і обов'язків обласної ради (п.1.3 Статут, зареєстрованого 21.12.2001р., постанова Херсонської облради СТ профспілок "Україна" від 11.03.2002р. №4, п.3).
Згідно переліку інвентаризаційної відомості Президії Федерації Профспілок України від 17.09.2003р. №5-14 "Про проведення інвентаризації майна установ, організацій, підприємств і господарських товариств, створених за участі ФПУ та майна членських організацій ФПУ, за Херсонською обласною організацією ФСТ "Україна" за станом на 30.06.2003р. визначене наступне майно: гральне поле, трибуни, міні поле, тир стрілковий, тенісний корт, будинок адміністративний, господарський корпус, зал штанги, зал боксу, адмінбудинок, гараж 3-ох воротний, склад кирпичний, туалет у дворі, розташовані в м.Херсоні по вул.Перекопській, 7; елінг в/бази "Спартак", сарай р.Дніпро, 3-ій затон; елінг в/бази "Авангард" р.Дніпро, 4-й затон, плавбасейн "Золота рибка", м.Херсон, пр.Ушакова, 62а, залишковою вартістю 666,8 тис.грн.
Отже, наданими у справу належними доказами підтверджено факт правонаступництва позивачем прав і обов'язків внаслідок ліквідації облрад ДСТ, створення ВДФСТ профспілок та облрад ВДФСТ, реорганізації останніх у спортивні товариства профспілок "Україна" та Херсонську облраду СТ профспілок "Україна" з подальшим внесенням змін у назву та перейменування у Херсонську обласну організацію фізкультурно-спортивного товариства з передачею майна згідно інвентаризаційної відомості.
З наданих Федерацією професійних спілок України та Херсонської обласної міжгалузевої ради профспілок доказів і пояснень встановлено наступне.
Відповідно до Договору про закріплення прав щодо володіння, користування й розпорядження профспілковим майном від 18.11.1990р., затвердженого постановою президії Ради загальної Конференції Професійних Спілок СРСР від 18.11.1990р. за №2-1а за Федерацією незалежних профспілок України (яка 21 листопада 1992р. була перейменована в Федерацію професійних спілок України) було закріплене на праві власності майно, в тому числі гребна база "Спартак" у м.Херсоні, спортивний клуб "Спартак" у м.Херсоні по вул.Перекопській, 7. Отже, з листопада 1990р. всі права власності щодо цих об'єктів перейшли до ФПУ.
29 січня 1993р. Конгрес Федерації профспілок України прийняв постанову за №К-1-11 "Про власність професійних спілок", відповідно до якої майно профспілок України, об'єднаних у ФПУ віднесено до трьох рівнів: перший рівень - майно окремих профспілкових органів, яке знаходиться на їхньому балансі і використовується виключно для забезпечення виконання статутних завдань цих організацій; другий рівень - майно, яке знаходиться у загальній колективній власності регіональних міжспілкових або галузевих (міжгалузевих) профспілкових об'єднань; третій рівень - майно загальнопрофспілкове, яке знаходиться у загальній колективній власності всеукраїнських (національних) галузевих (міжгалузевих) профспілкових об'єдань, асоціацій профспілок України, обласних, міста Києва, Республіки Крим міжспілкових (регіональних) профоб'єднань.
Постановою Президії Федерації профспілок України від 23.03.1993р. №П-3-5 "Про перелік майна профспілок України" затверджені переліки майна профспілок, що відноситься до загальнопрофспілкової власності ФПУ, власності галузевих профспілок, регіональних профоб'єднань та обласних галузевих комітетів профспілок. Згідно з додатком 3 до зазначеної постанови до другого рівня власності, тобто власності регіональних міжспілкових або галузевих (міжгалузевих) профспілкових об'єднань, належать будинки спілок, учбово-методичні центри, спортивні заклади, бази відпочинку, жилі будинки, інші об'єкти та основні фонди, що знаходяться в регіонах України та не входять до переліку у додатках 1 та 2.
Постановою Президії ФПУ від 17.11.2005р. №П-22-26 "Про внесення змін і доповнень до постанови Президії ФПУ від 24.03.1993р. №П-3-5" уточнені об'єкти майна, які відносяться до власності регіональних профспілкових об'єднань та обласних профспілок. Серед об'єктів, що належать до власності Херсонської обласної міжгалузевої ради профспілок зазначене й спірне майно.
Таким чином, наданими у справу належними доказами доведено, що майно, на яке позивачем визнається право власності, ніколи не перебувало у власності держави, тимчасово не передавалось в управління та не приймалося Фондом державного майна України до 01.05.1992р. на виконання постанови Верховної Ради України "Про майнові комплекси та фінансові ресурси громадських організацій колишнього Союзу РСР, розташовані на території України" від 10.04.1992р. №2268-ХІІ, у зв'язку з тим, що ФПУ, її членські організації на момент проголошення незалежності України не були та не відносилися до загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР.
За викладених обставин, на спірне майно також не поширюється дія постанови Верховної Ради України від 04.02.1994р. №394-ХІІ "Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього Союзу РСР".
З огляду на викладене, судом встановлено, що з 1987р. спортивні будівлі та споруди фактично знаходилися в користуванні та володінні позивача, який є правонаступником спортивного товариства профспілок "Україна" - ВДФСТ профспілок - рад спортивних товариств профспілок, з передачею майна, прав і обов'язків.
Наданими у справу доказами підтверджений факт передачі Херсонською обласною міжгалузевою радою профспілок спірного майна Херсонській обласній організації фізкультурно-спортивного товариства для володіння, управління і використання у статутній діяльності ФСТ "Україна".
У наданих суду письмових поясненнях Херсонська обласна міжгалузева рада профспілок підтвердила факт передачі будівель та споруд, розташованих у м.Херсоні по вул.Перекопській, 7, а також водних баз на третьому та четвертому затонах р.Дніпро у власність позивача.
Відповідно до ст.28 Закону України "Про власність", який був чинним на момент встановлення правовідносин щодо права власності на спірне майно, об'єктами права власності громадських об'єднань, у тому числі професійних спілок, благодійних та інших громадських фондів, є майно культурно-освітнього та оздоровчого призначення, необхідне для забезпечення діяльності, передбаченої їх статутами.
З системного аналізу вищенаведених постанов вбачається, що спірне майно Херсонською облрадою профспілок було передано позивачу з 17.04.1987р. на підставі постанови Президії №П-5 від 17.04.1987р., що нею не заперечується і підтверджено у наданих суду поясненнях.
Жодна з сторін, присутніх у судовому засіданні, належними доказами не спростувала доводи позивача щодо його прав на спірне майно.
Щодо джерел фінансування будівництва та реконструкції майна, судом встановлено наступне.
З наданих в матеріали справи доказів вбачається, що згідно паспорта спортивної споруди - стадіону "Спартак" та паспорту спортивної споруди - "Спеціалізований зал боксу" від 28.06. 1989р. спірне майно, яке на сьогоднішній день є предметом судового розгляду, знаходилося у віданні Херсонської облради спортивних товариств.
Відповідно до рішення виконкому Херсонської міської Ради депутатів трудящих від 29.05.1968р. за водною станцією облради ДСТ "Спартак" було зареєстровано земельну ділянку площею 1га.
Відповідно до акту прийому споруди "Спеціалізований зал боксу" на стадіоні "Спартак" від 1976р., робочих проектів від 1985р., інших робочих проектів, акту від 01.12.1970р. (стрілковий тир), акту приймання-передачі основних засобів від 15.03.1982р. (адмінбудівля), акту від 19.01.1983р., інших документів, саме ДСТ "Спартак" є замовником та платником робіт, пов'язаних з будівництвом та реконструкцією спірного майна.
Із змісту договору про спільну діяльність від 01.10.1990р. вбачається, що замовником будівництва частини спірного майна, а саме лабораторного корпусу, туалету на 5 санітарних приборів та складу розміром 3,6 х 12м. є Херсонській відділ комплексного проектування інституту "Укркомунремдорпроект", який після закінчення будівництва вказаного майна, безоплатно передав майно ДСТ профспілок.
Отже, фінансування будівництва та реконструкція спірного майна проводилася за рахунок ДСТ профспілок, ВДФСТ, Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок "Україна", правонаступником яких є саме позивач.
Крім того, з моменту реорганізації Херсонської обласної ради спортивного товариства профспілок "Україна" та створення юридичної особи - громадської організації Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна" (позивач), саме позивач проводив будівельні роботи з благоустрою та демонтажу частини спірного майна, в т.ч. і тенісних кортів, що підтверджується листом Управління містобудування та архітектури Херсонської міської ради вих.№1-14-352 від 11.03.2003р.
Спірне майно, яке є предметом даної справи, було передано на баланс позивача та на сьогодняшній день значно змінено позивачем, що вплинуло на його якість та вартість, отже, саме позивач за власний рахунок здійснював всі витрати по утриманню вказаного майна та його збереженню.
Враховуючи викладене, позивачем доведено, що він є власником майна, яке використовується ним для здійснення статутної діяльності.
Відповідно до приписів ч.1 ст.328 ЦК України право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, зокрема із правочинів.
Відповідно до п.2 ст.331 ЦК України право на майно, що підлягає державній реєстрації, виникає з дня реєстрації цього майна або відповідних прав на нього, якщо інше не встановлено законом.
Згідно Тимчасового положення про порядок реєстрації прав власників на нерухоме майно, затвердженого наказом №7/5 від 07.02.2002р. Міністерства Юстиції України, (зі змінами внесеними наказом №6/5 від 28.01.2003р.) реєстрацію прав власності на нерухоме майно здійснюють комунальні підприємства, бюро технічної інвентаризації на підставі правовстановлювальних документів -свідоцтва про право власності на будівельні споруди і землю позивача.
Як свідчать матеріали справи, позивач звертався до відповідачів з листами щодо видачі свідоцтва на право власності спірного майна, але у видачі свідоцтва про право власності на майно та його реєстрації позивачу було відмовлено.
Зазначені обставини позбавляють позивача можливості реалізувати свої правомочності володіння, користування та розпорядження щодо належного йому майна відповідно до визначальних принципів власності, встановлених положеннями п.1-4 ст.319 ЦК України.
З'ясувавши обставини справи, дослідивши докази на їх підтвердження та надавши їм юридичну оцінку, суд визнав позов обгрунтованим і задовольняє його у повному обсязі.
Сплачене позивачем державне мито в сумі 85 грн. та 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу відшкодовуються йому в рівних частинах за рахунок відповідачів, з вини яких спір доведено до судового розгляду.
На підставі викладеного, ст. 328 ЦК України, ст. 144 ГК України, керуючись ст.ст.44, 49, 75, 82, 84, 85 ГПК України, суд
в и р і ш и в:
1.Позов задовольнити.
2. Визнати за Херсонською обласною організацією фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, вул.Перекопська,7 а/с 20, код ЗКПО 02660812 право власності на майно: ігрове поле, трибуни, міні-поле, 32 місця (тенісні корти), тир стрілковий, тенісний корт, будинок адміністративний, хоз. будівля, душові, зал штанги, адміністративна будівля, гараж, туалет, реабілітаційний центр, зал боксу, яке знаходиться за адресою м.Херсон, вул.Перекопська,7, а також елінг в/бази "Спартак", сарай, елінг в/б "Авангард", які знаходяться за адресою: м.Херсон, 3-й, 4-й затон р.Дніпро.
3.Стягнути з Виконавчого комітету Херсонської міської ради, м.Херсон вул. Ушакова,37 на користь Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, вул.Перекопська,7 а/с 20, код ЗКПО 02660812 МФО 352015 р/р 26005870811081 в АКБ ХФ "Укрсоцбанк" -42 грн.50 коп. витрат зі сплати державного мита та 59 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
4.Стягнути з Херсонського бюро технічної інвентаризації, м.Херсон, вул.Червонофлотська,14 на користь Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, вул.Перекопська,7 а/с 20, код ЗКПО 02660812 МФО 352015 р/р 26005870811081 в АКБ ХФ "Укрсоцбанк" -42 грн.50 коп. витрат зі сплати державного мита та 59 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
5. Зобов"язати Виконавчий комітет Херсонської міської ради, м.Херсон вул. Ушакова,37, код 04059958 видати Херсонській обласній організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, вул.Перекопська,7 а/с 20, код ЗКПО 02660812 свідоцтво про право власності на ігрове поле, трибуни, міні-поле, 32місця (тенісні корти), тир стрілковий, тенісний корт, будинок адміністративний, хоз. будівля, душеві, зал штанги, адміністративна будівля, гараж, туалет, реабілітаційний центр, зал боксу, яке знаходиться за адресою м.Херсон, вул.Перекопська,7, а також елінг в/бази "Спартак", сарай, елінг в/б "Авангард", які знаходяться за адресою: м.Херсон, 3-й, 4-й затон р.Дніпро.
6. Зобов"язати Херсонське бюро технічної інвентаризації, м.Херсон, вул.Червонофлотська,14, код ЗКПО 03355620 зареєструвати майно: ігрове поле, трибуни, міні-поле, 32 місця (тенісні корти), тир стрілковий, тенісний корт, будинок адміністративний, хоз. будівля, душові, зал штанги, адміністративна будівля, гараж, туалет, реабілітаційний центр, зал боксу, які знаходяться за адресою м.Херсон, вул.Перекопська,7, а також елінг в/бази "Спартак", сарай, елінг в/б "Авангард", які знаходяться за адресою: м.Херсон 3-й, 4-й затон р.Дніпро, як власність Херсонської обласної організації фізкультурно-спортивного товариства "Україна", м.Херсон, вул.Перекопська,7 а/с 20, код ЗКПО 02660812.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
Суддя Н.О. Задорожна
Дата підписання рішення
відповідно до вимог ст. 84 ГПК України
Суд | Господарський суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 13.01.2009 |
Оприлюднено | 06.02.2009 |
Номер документу | 2867679 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Херсонської області
Задорожна Н.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні