Постанова
від 18.01.2013 по справі 1570/6793/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/6793/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 січня 2013 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Самойлюк Г.П.

за участю секретаря: Казарян С.Б.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Одесі справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім «Мельвед» до державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби, Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради про скасування рішення №267 від 18.09.2012 року про анулювання реєстрації платника ПДВ та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

З позовом до суду звернулось товариство з обмеженою відповідальністю «Мельвед» до державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби, в якому позивач просив скасувати рішення ДПІ у Приморському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби №267 від 18.09.2012р. та зобов'язати відповідача поновити свідоцтво №100283506 про реєстрацію платника податку на додану вартість. 07.12.2012р. на адресу суду надійшла заява про зміну позовних вимог, в якій в якості другого відповідача зазначено відділ державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради та вимоги до останнього: зобов'язати відділ державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради скасувати в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис 15561440012034866 від 12.09.2012р. та реєстраційну дію «внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу».

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що 21.09.2012р. позивачем отримано рішення №267 від 18.09.2012р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ «ТД «Мельвед», підставою для прийняття якого став запис державного реєстратора про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Проте, позивач, посилаючись на п.12 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зазначив, що будь-яких листів на його адресу від державного реєстратора не надходило, товариство постійно знаходиться за адресою реєстрації та отримує кореспонденцію, тому відділом державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради протиправно здійснено запис 15561440012034866 від 12.09.2012р. та реєстраційну дію «внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу», а податковим органом прийнято рішення на підставі підпункту «ж» п.184.1 ст.184 розділу V Податкового кодексу, яким анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість незаконно.

Представник позивача у судовому засіданні, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві, підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача- державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби в судовому засіданні позов не визнав в повному обсязі, просив суд відмовити в його задоволенні з підстав, викладених у запереченнях та пояснив, що до ДПІ надійшла електронна відомість державного реєстратора Виконавчого комітету Одеської міської ради від 12.09.2012р. №15561440012034866, де було зроблено запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, що є підставою для прийняття рішення про анулювання реєстрації особи-платника ПДВ.

Відділ державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради явку представника в судове засідання не забезпечив, просив розглядати справу за його відсутності, надав заперечення на позов, в яких зазначив, що з позовними вимогами ТОВ «Торговий дім «Мельвед» не згодні. Так, після отримання повідомлення (форми 18-ОПП) від ДПІ у Приморському районі м.Одеси Одеської області ДПС 31.07.2012р., державним реєстратором на адресу ТОВ «Торговий дім «Мельвед» було надіслано повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Після повернення повідомлення про отримання поштового відправлення державним реєстратором Стукаленко К.Є. 12.09.2012р. внесено до ЄДР запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Згідно частини 4 статті 128 КАС України у разі неприбуття відповідача -суб'єкта владних повноважень, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин або без повідомлення ним про причини неприбуття розгляд справи не відкладається і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов висновку про задоволення позову, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755-IV від 15.05.2003р. (надалі Закон № 755-IV) регулює відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців.

Відповідно до абзацу 5 статті 1 Закону України № 755-IV, місцезнаходженням юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Згідно зі ст. 16 Закону № 755-IV, з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється Єдиний державний реєстр, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про проведення державної реєстрації юридичної особи, дати та номери записів про внесення змін до нього, дати видачі або заміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та номери записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.

Відповідно до ст. 17 зазначеного Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи, а також про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед» зареєстровано виконавчим комітетом Одеської міської ради 19.02.2009 року (а.с.5).

Як вбачається з матеріалів справи, товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед» зареєстровано як платник податку на додану вартість 20.03.2009 року за № 100283506 (а.с.21).

12.09.2012 року державним реєстратором згідно статті 19 Закону № 755-IV внесено запис "внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу" (а.с.53).

13.09.2012 року ДПІ в Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС отримано електрону відомість державного реєстратора виконавчого комітету Одеської міської ради від 12.09.2012 року № 1 5561440012034866 про внесення запису "внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу" (а.с.45-46).

На підставі вказаного запису ДПІ у Приморському районі м. Одеси Одеської області ДПС прийнято рішення №267 від 18.09.2012 р. про анулювання реєстрації платника ТОВ «Торговий Дім «Мельвед» (а.с.22).

Як вбачається з вищезазначеного рішення, підставою для його прийняття є наявність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних соіб-підприємців запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу ТОВ «Торговий Дім «Мельвед».

Відповідно до підпункту "ж" пункту 184.1 статті 184 розділу V Податкового кодексу України, анулювання реєстрації особи як платника ПДВ відбувається у разі, якщо до в ЄДР наявний запис про: відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання); відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Анулювання реєстрації особи як платника податку на додану вартість регулюється статтею 184 розділу V Податкового кодексу України та відбувається в порядку, встановленому "Положенням про реєстрацію платників податку на додану вартість", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011р. N1394, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.11.2011р. за N1369/2007 (далі -Положення №1394).

Державна податкова служба України забезпечує належний рівень взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при проведенні процедури анулювання реєстрації платників ПДВ, по яких в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців зроблено запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням.

Підрозділи органів державної податкової служби при виконанні службових обов'язків можуть виявляти відсутність платника податків за місцезнаходженням.

Порядок направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням органом державної податкової служби встановлено розділом ХІІ "Порядку обліку платників податків і зборів", затвердженого наказом Міністерства фінансів України №1588 від 09.12.2011р. та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2011р. за №1562/20300 (далі Порядок №1588).

Відповідно до п.12.2. Порядку №1588, підрозділи органу державної податкової служби встановлюють місцезнаходження платника податку:

- стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи;

- стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу.

У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками органів державної податкової служби здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.

Представник відповідача -ДПІ у Приморському районі міста Одеси Одеської області ДПС у судовому засіданні не зазначив яка-саме обставина слугувала підставою для встановлення відповідачем місцезнаходження ТОВ «ТД «Мельвед».

Окрім того, судом встановлено, що ДПІ у Приморському районі міста Одеси Одеської області ДПС 25.06.2012р. проведено документальну позапланову виїзну перевірку ТОВ «Торговий Дім «Мельвед» з питань достовірності нарахування сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість за липень 2011 року, січень 2012 року, за наслідками якої складено довідку №3719/15-525/36344268, якою підтверджено бюджетне відшкодування (а.с.25-34).

Як вбачається з матеріалів справи, згідно договору оренди приміщення від 15 листопада 2010 року ТОВ «Торговий Дім «Мельвед» є орендарем житлового примішення, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Лідерсовський бульвар, буд.17а.

Згідно п. 12.3 Порядку №1588, у разі неможливості вручення платнику податків довідки, свідоцтва, листа чи будь-якого іншого документа, направленого органом державної податкової служби, у зв'язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) замість акта перевірки місцезнаходження (місця проживання) платника податків оформляється довідка про неможливість вручення документа платнику податків із зазначенням причин та додаванням відповідних документів (за наявності). Заміна акта довідкою не проводиться, якщо іншими нормативно-правовими актами передбачено складання акта.

Відповідно до приписів п.12.4 Порядку №1588, щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою. До Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб вносяться дані про подання запиту.

Доказів на виконання вказаного пункту, зокрема, направлення запиту до податкової міліції на встановлення місцезнаходження платника податків за формою та виписки з Єдиного банку даних юридичних осіб про подання запиту відповідачем до суду не надано, а надано лише копію довідки про встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків №752 від 06.07.2012 року, з якої вбачається, що ТОВ «Торговий Дім «Мельвед» зареєстровано за адресою: м. Одеса, вул. Лідерсовський бульвар, 17а та зазначена довідка не містить результати проведення заходів щодо встановленн фактичного місцезнаходження.

Пунктом 12.5 Порядку №1588 встановлено, що якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою ст.19 Закону.

Відповідачем не надано до суду доказів внесення запису до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф.N 19-ОПП.

Відповідно п. 11 ст. 19 Закону України № 755-IV юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Згідно п.12 зазначеної статті, у разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки.

У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Відповідно до п.14 ст. 19 Закону України № 755-IV, у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Посилання відділу державних реєстраторів в запереченнях на адміністративний позов на направлення на адресу позивача повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу та отримання потового відправлення представником позивача 09.08.2012р. не приймаються судом до уваги, з наступних підстав.

По-перше, до суду не надано доказів того, що державним реєстратором на адресу ТОВ «ТД «Мельвед» надіслано повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу та доказів отримання зазначеного поштового відправлення позивачем. По-друге, судом встановлено, що 31.05.2010р. позивачем укладено з Українським державним підприємством поштового зв'язку «Укрпошта» Поштамт-Центр поштового зв'язку №1 типовий договір підприємства поштового зв'язку з установою (підприємством, організацією) про доставку періодичних друкованих видань і кореспонденції, згідно п. 7 якого пошта зобов'язується здійснювати доставку листоношею уповноваженій особі ТОВ «ТД «Мельвед»(а.с.23).

Як вбачається з листа Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» Поштамт-Центр поштового зв'язку №1 від 21.12.2012р. за 12/313-УДК на адресу ТОВ «ТД «Мельвед» : м. Одеса, вул. Лідерсовський бульвар, 17а за липень та серпень 2012 року в надходженні значиться наступна кореспонденція: рекомендований лист № 6504403827096 із Одеси-44 надійшов 05.07.12р., був вручений уповноваженій особі Зайцевій О.Л. 05.07.12р.; рекомендований лист № 6501204378119 із Одеси-12 надійшов 23.09.12р., був вручений уповноваженій особі Зайцевій О.Л. 24.09.12р.

Таким чином, доказів отримання зазначених повідомлень чи повернення поштових відправлень в разі неотримання відповідно п. 14 ст. 19 Закону України № 755-IV відповідачем до суду не надано, а наявний в матеріалах справи лист-відповідь Українського державного підприємства поштового зв'язку «Укрпошта» Поштамт-Центр поштового зв'язку №1 на запит щодо надходження замовної кореспонденції на адресу ТОВ «ТД «Мельвед» за липень,серпень 2012р. взагалі підтверджує відсутність надходження повідомлень з боку Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради.

Враховуючи зазначене, суд вважає, що відділ державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради не виконав вищевикладених законодавчих норм та приходить до висновку про необґрунтованість та протиправність дій відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради щодо внесення до ЄДР запису про «відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу» товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед», а тому останній підлягає скасуванню.

Враховуючи те, що державним реєстратором протиправно внесено реєстраційний запис «відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу» товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед», суд вважає, що рішення державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби №267 від 18.09.2012 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед» (код ЄДРПОУ 36344268) є протиправним та підлягає скасуванню з моменту його прийняття та реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім «Мельвед» (код ЄДРПОУ 36344268) платником податку на додану вартість з моменту анулювання реєстрації 18.09.2012 р. підлягає відновленню.

Відповідно до ст. 2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно ч.ч. 2, 3 зазначеної статті до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд вважає за необхідне зазначити, що позивачем надані докази щодо підтвердження відомостей про юридичну особу 17.10.2012р. (довідка з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.49-53), в якій вказано місцезнаходження ТОВ «ТД «Мельвед»: м. Одеса, Лідерсівський бульвар, будинок 17а.

Згідно ч. 4 ст. 69 КАС України, обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову (ч.1, 2 ст. 71 КАС України).

В зв'язку з викладеним, надавши правову оцінку всім обставинам справи, з метою захисту прав, свобод та інтересів позивача, суд дійшов до висновку про задоволення позову.

Розподілити судові витрати відповідно ст. 94 КАС України.

Керуючись ст. ст.2, 9, 69,70, 71,94,122,158-163 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В :

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім "Мельвед" до державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби, Відділу державних реєстраторів виконавчого комітету Одеської міської ради про скасування рішення №267 від 18.09.2012 року про анулювання реєстрації платника ПДВ та зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити.

Скасувати реєстраційний запис 1 556 144 0012 034866 року «Внесення інформації щодо відсутності підтвердження відомостей про юридичну особу», вчинений 12.09.2012р. державним реєстратором виконавчого комітету Одеської міської ради щодо товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім "Мельвед» (код ЄДРПОУ 36344268).

Визнати протиправним та скасувати рішення державної податкової інспекції у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби №267 від 18.09.2012р. про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім "Мельвед" (код ЄДРПОУ 36344268) з моменту його прийняття.

Зобов'язати державну податкову інспекцію у Приморському районі міста Одеси Одеської області Державної податкової служби відновити реєстрацію товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім "Мельвед" (код ЄДРПОУ 36344268) платником податку на додану вартість з моменту анулювання реєстрації 18.09.2012 року.

Постанова суду може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції в порядку та строки, встановлені ст. 186 КАС України.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено та підписано18 січня 2013 року

Cуддя: Г.П.Самойлюк

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2013
Оприлюднено21.01.2013
Номер документу28688111
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/6793/2012

Ухвала від 08.02.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 08.02.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 25.09.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Постанова від 18.01.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

Ухвала від 12.11.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Самойлюк Г. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні