Постанова
від 14.01.2013 по справі 2а-13797/12/0170/2
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

14 січня 2013 р. Справа №2а-13797/12/0170/2

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.,

при секретарі Проніні Є.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю « ГАММА-ГРУПП»

до Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АРКрим ДПС

про визнання протиправними дій та спонуканню до виконання певних дій .

за участю представників:

від позивача - Константінова Н.С. - пред-к, дов. від 18.12.2012 р.

від відповідача - Джелілова А.Н. - пред-к, дов.№33/2Д-1/10 від 03.03.2012 р.

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю « ГАММА-ГРУПП» (далі позивач) звернулось до суду з позовом , в якому просило визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АРКрим ДПС ( далі відповідач) щодо зняття з особового рахунку позивача грошових коштів у сумі 3640,11 грн. з податку на прибуток та у сумі 4063,26 грн. з ПДВ які погасили пеню , донараховану згідно вимог ст..129 ПК України на податкове зобов'язання за результатами документальної перевірки на підставі акту перевірки №135/2300/359484440 від 31.05.2011р., спонукати відповідача здійснити повернення грошових коштів у сумі 3640,11 грн. з податку на прибуток та у сумі 4063,26 грн. з ПДВ які погасили пеню , донараховану згідно вимог ст.129 ПК України. Вимоги мотивовані тим,що відповідач , незважаючи на своєчасну сплату нарахованого за результатами перевірки податкового зобов'язання , протиправно нарахував пеню, списав на її погашення поточні платежі позивача.

У судовому засіданні 20.12.2012 р. представник відповідача надав заперечення на позов (вих. № 2488/09-1/10 від 201.12.2012 р.) , в яких зазначив про відсутність підстав для задоволення позову, представник позивача наполягав на задоволенні позову, просив надати додатковий час для вивчення заперечень .

У судове засідання, яке відбулось 14.01.2013 р., представник позивача надав додаткові пояснення , в яких зазначив,що існують підстави для задоволення позову, представник відповідача наполягав на відсутності підставі для задоволення позову, вважав що пеня нарахована позивачу з дотриманням вимог ст. 129 ПК України.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників сторін , суд

ВСТАНОВИВ

Відповідач провів виїзну планову перевірку дотримання позивачем вимог податкового валютного та іншого законодавства за період з 01.09.2009 р. по 31.12.2010р. , за результатами якої 31.05. 2011 р. склав акт № 135/23/35948440 .

За результатами вивчення матеріалів вказаної перевірки відповідачем 02.06.2011р. прийняти податкові повідомлення - рішення № 0000282300 , згідно з яким позивачу донараховане податкове зобов'язання по податку на додану вартість в розмірі 17653 грн. та нараховані штрафні санкції у сумі 4413,25 грн. та №0000262300 , згідно з яким нараховане податкове зобов'язання по податку на прибуток у сумі 22068 грн. та застосовані штрафні (фінансові) санкції у розмірі 5517 грн.

Позивач перерахував 09.06.2011 р. суми податкових зобов'язань по податку на прибуток та ПДВ, штрафні санкції, визначені у податкових повідомленнях - рішеннях від 02.06.2011 р. № 0000282300 та №0000262300, про що свідчать платіжні доручення № 206 та №207 від 09.06.2011р.

На адресу позивача надійшов лист відповідача № 1590/10-1/20 від 22.10.2012 р. , яким він був повідомлений про те,що 30.08.2012 р. грошові кошти в сумі 3640,11 грн. з податку на прибуток та у сумі 4063,26 грн. з ПДВ погасили пеню , нараховану відповідно до ст.129 ПК України на податкове зобов'язання , донараховане за результатами документальної перевірки ( акт № 135/23/35948440 від 31.05.2011 р.).

Ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст.2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, яки повинен він дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта, встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії) : 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З 01.01.2011 р. набрав чинність Подктковий кодекс України ( далі ПК України), яким врегульовані відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів.

Згідно з п.п. 14.1.39. ПК України грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності;

Податкове зобов'язання - сума коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк) (п.п. 14.1.156 ПК України в редакції, яка діяла на час проведення перевірки).

Відповідно до п.п. 14.1.157 ПК України податкове повідомлення-рішення - письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов'язок платника податків сплатити суму грошового зобов'язання, визначену контролюючим органом у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законодавчими актами, контроль за виконанням яких покладено на контролюючі органи, або внести відповідні зміни до податкової звітності;

У ст.20 ПК України визначені права органів державної податкової служби. Згідно з п. 20.1.28. ст.20 цього Кодекс органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з п.п.54.3.2 п. 54.3. ст. 54 ПК України контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок результатів діяльності платника податків, крім електронної перевірки, свідчать про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, заявлених у податкових (митних) деклараціях, уточнюючих розрахунках;

Відповідно до п. 53.1 ст.53 ПК України у разі коли сума грошового зобов'язання платника податків, передбаченого податковим або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, розраховується контролюючим органом відповідно до статті 54 цього Кодексу (крім декларування товарів, передбаченого для громадян), або у разі коли за результатами перевірки контролюючий орган встановлює факт невідповідності суми бюджетного відшкодування сумі, заявленій у податковій декларації, або зменшує розмір задекларованого від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, розрахованого платником податків відповідно до розділу V цього Кодексу, такий контролюючий орган надсилає (вручає) платнику податків податкове повідомлення-рішення. Податкове повідомлення-рішення містить підставу для такого нарахування (зменшення) податкового зобов'язання та/або зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість; посилання на норму цього Кодексу та/або іншого закону, контроль за виконанням якого покладено на контролюючі органи, відповідно до якої був зроблений розрахунок або перерахунок грошових зобов'язань платника податків; суму грошового зобов'язання, що повинен сплатити платник податку; суму зменшеного (збільшеного) бюджетного відшкодування та/або зменшення від'ємного значення результатів господарської діяльності або від'ємного значення суми податку на додану вартість; граничні строки сплати грошового зобов'язання та/або строки виправлення платником податків показників податкової звітності; попередження про наслідки несплати грошового зобов'язання або внесення виправлень до показників податкової звітності в установлений строк; граничні строки, передбачені цим Кодексом для оскарження податкового повідомлення-рішення.

У п. 57.3 ст.57 ПК України вказано, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

У п.п.129.1.2 п.129 ст.129 ПК України зазначено,що пеня нараховується у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

Суд, вивчивши надані сторонами документи, зокрема, особові рахунки позивача по податку на прибуток та ПДВ, встановив,що податковим органом на підставі вимог п.п.129.1.2 п.129 ст.129 ПК України , приймаючи до уваги дату сплату позивачем сум податкових зобов'язань та штрафних санкцій , визначених у податкових -повідомленнях рішення від 02.06.2011 р. № 0000282300 та №0000262300, нарахована пеня у сумі 3640,11грн. по податку на прибуток та у сумі 4063,26 грн. по ПДВ.

Суд вважає , що дій відповідача по нарахуванню пені не можна визнати правомірними з наступних підстав.

Ст.58 Конституції України визначає, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.

Матеріали справи свідчать про те, що податковим органом 02.06.2011 р. прийняти податкові повідомлення - рішення № 0000282300 та №0000262300 за результатами вивчення матеріалів виїзної планової перевірки дотримання позивачем вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.09.2009 р. по 31.12.2010р. , результати якої були оформлені актом № 135/23/35948440 від 31.01.2011 р.

На час проведення позивачем господарської діяльності, дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства при здійсненні якої перевірялась відповідачем , спеціальним законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів ( обов 'язкових платежів) був Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами».

Контролюючий орган був зобов'язаний самостійно визначити суму податкового зобов'язання платника податків у разі якщо дані документальних перевірок результатів діяльності платника податків свідчали про заниження або завищення суми його податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях ( п.п.. «б» п.п.. 4.2.2. п.4.2. ст. 4 Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»).

Відповідно до п.п. 5.2.1 п. 5.2.ст. 5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 статті 4 цього Закону, вважалось узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 цього пункту.

У п.п. 5.3.1. п. 5.3. ст..5 Закону було визначено,що платник податків був зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, визначеного контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах "а" - "в" підпункту 4.2.2 пункту 4.2 статті 4, протягом десяти календарних днів від дня отримання податкового повідомлення, крім випадків коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру апеляційного узгодження.

Порядок нарахування та сплати пені були визначені у ст. 16 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими»

У п.п 16.1.1. п.16.1 ст.16 Закону було вказано, що після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховувалась пеня. Нарахування пені розпочиналось при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні згідно з нормами цього Закону ( абз. «б» п.п 16.1.2. п.16.1 ст.16 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими»).

Відповідно до п.п.16.3.1. п. 16.3. ст.16 Закону нарахування пені закінчувалось у день прийняття банком, обслуговуючим платника податків, платіжного доручення на сплату суми податкового боргу. У разі часткової сплати суми податкового боргу нарахування пені зупинялась на таку сплачену частку.

Як зазначено вище, судом встановлено, що податкові зобов'язання по податку на прибуток та ПДВ, зазначені у податкових повідомленням - рішеннях № 0000282300 та №0000262300 від 02.06.2011 р., були розраховані податковим (контролюючим) органом в наслідок встановлення при проведенні виїзної планової перевірки дотримання позивачем вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.09.2009 р. по 31.12.2010р. , результати якої були оформлені актом № 135/23/35948440 від 31.01.2011 р., факту заниження ним податкових зобов'язань, заявлених у податкових деклараціях за період часу, що перевірявся.

Матеріали справи свідчать про те,що позивач , погодившись з розрахованими податковим органом сумами податкових зобов'язань та застосованих до нього штрафних санкцій, сплатив визначені в них суми 09.06.2011р. у повному обсязі, у термін , зазначений у п. 57.3 ст.57 ПК України.

За таких обставин ,приймаючи до уваги те,що податковим органом були розраховані податкові зобов'язання та застасовані штрафні санкції за наслідками вивчення матеріалів перевірки діяльності позивача за період з 01.09.2009 р. по 31.12.2010р. , виходячи зі змісту ст.16 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими», суд, керуючись наведеними вище положеннями ст. 58 Конституції України, з урахуванням того , що знайшов підтвердження факт оплати грошових зобов'язаннь, визначених у податкових повідомленням - рішеннях № 0000282300 та №0000262300, в термін , зазначений у п. 57.3 ст.57 ПК України , вважає,що у контролюючого органу були відсутні підстави для нарахування пені згідно з вимогами п.п.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України, оскільки Законом України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими» не було передбачено нарахування пені у день настання строку погашення податкового зобов'язання, нарахованого контролюючим органом або платником податків у разі виявлення його заниження на суму такого заниження та за весь період заниження (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження).

В силу викладеного , керуючись встановленим у ст. 8 КАС України принципом верховенства права , згідно з яким людина , її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави , діючи відповідно до ст. 9, ст.11 КАС України, проаналізувавши матеріали справи , суд вважає, що права позивача підлягають захисту шляхом визнання протиправними дій відповідача щодо нарахування відповідно до п.п.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України пені по податку на прибуток у сумі 3640,11 грн. та по ПДВ у сумі 4063,26 грн.

Судом встановлено,що позивач 30.08.2011 р. за рахунок поточних платежів позивача грошовими коштами в сумі 3640,11 грн. з податку на прибуток та в сумі 4063,26грн. з ПДВ погасив пеню , нараховану відповідно до ст.129 ПК України за наслідками сплати позивачем податкових зобов'язань , донараховане за результатами вивчення матеріалів документальної перевірки, оформленої актом № 135/23/35948440 від 31.05.2011р.

Приймаючи до уваги встановлення судом протиправності застосування контролюючим органом положень п.п.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України для нарахування пені по податковим зобов'язаням, розрахованим ним при вивчені правильності застосування податкового законодавства при здійсненні платником податків господарській діяльності в період часу до 01.01.2011р., не можна визнати правомірними дій відповідача щодо перерозподілу поточних платежів для погашення сум нарахованої пені.

Відповідно до п. 3.1 Інструкції про порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку платежів до бюджету, контроль за справлянням яких здійснюється органами державної податкової служби України, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 18.07.2005 р. N 276, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.08.2005 р. за N 843/11123 (далі -Інструкція № 276), якою встановлюється порядок ведення органами державної податкової служби оперативного обліку податків і зборів (обов'язкових платежів), з метою обліку нарахованих і сплачених сум платежів до бюджету органами державної податкової служби на кожний поточний рік відкриваються особові рахунки за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

Відповідно до п. 3.5 Інструкції № 276 у залежності від призначення платежів відкриваються особові рахунки, в тому числі для здійснення обліку податку на додану вартість для платників податків - юридичних та фізичних осіб.

Згідно з п. 3.6 Інструкції № 276 форми карток особових рахунків мають лицьовий та зворотний боки. На лицьовому боці картки відображаються умови справляння платежу та дані про платника податків. Зворотний бік картки відображає стан розрахунків платників з бюджетом (суми нарахованого та сплаченого платежу, пені, штрафних (фінансових) санкцій, плати за кредит щодо розстрочених (відстрочених) податкових зобов'язань, суми податкового боргу, надміру та/або помилково сплачені, та суми, заявлені до відшкодування, й інше).

Відповідно до п.4.1 Інструкції № 276 нарахуванню в особових рахунках платників підлягають в тому числі податкові зобов'язання, штрафні санкції та пеня, самостійно визначені платником.

Судом встановлено,що відповідач відобразив в картках особових рахунках позивача по податку на прибуток , пеню нараховану згідно з п.п.129.1.2 п.129.1 ст.129 ПК України по податку на прибуток у сумі 3640,11 грн. та по ПДВ у сумі 4063,26 грн., факт її погашення 30.08.2012р. за рахунок перерозподілу його поточних платежі.

В силу викладеного, виходячи зі змісту позовних вимог, керуючись ст. 8, ст. 9, ст.11 КАС України, суд вважає,що права позивача підлягають захисту шляхом спонукання відповідача відобразити в особових рахунках позивача по податку на прибуток та податку на додану вартість сплату ним сум 3640,11 грн. та 4063,26 грн. , виходячи з призначення платежу ,в якості сплати сум відповідних податків.

Під час судового засідання, яке відбулось 14.01.2013 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 21.01.2013 р.

Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бахчисарайському

районі АРКрим ДПС по нарахуванню Товариству з обмеженою відповідальністю «ГАММА-ГРУПП» відповідно до п.п. 129.1.2. п. 129.1 ст.129 Податкового кодексу України пені по податку на прибуток у сумі 3640,11 грн. та по податку на додану вартість у сумі 4063,26 грн.

3. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Бахчисарайському

районі АРКрим ДПС щодо списання з особових рахунків Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАММА-ГРУПП» 30.08.2012 р. грошових коштів в сумі 3640,11 грн. по податку на прибуток та в сумі 4063,26 грн. по податку на додану вартість для погашення пені , нарахованої по ст. 129 Податкового кодексу України за сплату податкових зобов'язань, донарахованих по результатам документальної перевірки, оформлених актом №135/23/35948440 від 31.05.2012 р.

4. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Бахчисарайському районі АРКрим

ДПС відобразити в особових рахунках Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАММА-ГРУПП» по податку на прибуток та податку на додану вартість сплату ним сум 3640,11 грн. та 4063,26 грн. , виходячи з призначення платежу , в якості сплати сум відповідних податків.

5. Стягнути з Державного бюджету України шляхом безспірного списання із рахунку

коштів, призначених на утримання Державної податкової інспекції у Бахчисарайському районі АРКрим ДПС , на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАММА-ГРУПП» (м.Бахчисарай, вул. Ракитського 19, код ЄДРПОУ 35948440) 139,49 грн. - судового збору.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Яковлєв С.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення14.01.2013
Оприлюднено24.01.2013
Номер документу28770593
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-13797/12/0170/2

Ухвала від 17.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 14.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 18.03.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Постанова від 14.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

Ухвала від 10.12.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Яковлєв С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні