У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
м. Вінниця
18 січня 2013 р. Справа № 802/169/13-а
Суддя Вінницького окружного адміністративного суду Чернюк Алла Юріївна, розглянувши матеріали позовної заяви:
за позовом : Приватного акціонерного товариства "Вінницяагротранссервіс"
до: Замостянського відділу державної виконавчої служби Вінницького міського управління юстиції
про: визнання права власності на майно та зняття з нього арешту
В С Т А Н О В И В :
До Вінницького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного акціонерного товариства "Вінницяагротранссервіс" до Замостянського відділу державної виконавчої служби Вінницького міського управління юстиції про визнання права власності на майно та зняття з нього арешту.
Ознайомившись з позовною заявою та доданими матеріалами, вважаю, що зазначена позовна заява підлягає залишенню без руху з наступних підстав.
Частина 1 статті 6 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі - КАС України) передбачає, що кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
У відповідності ч.1 ст.17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема: 1) спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб'єктами владних повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень; 4) спори, що виникають з приводу укладання, виконання, припинення, скасування чи визнання нечинними адміністративних договорів; 5) спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках, встановлених Конституцією та законами України; 6) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим процесом чи процесом референдуму.
Положення п.4 ч.1 ст. 106 КАС України встановлюють, що зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу у відповідності п.3 ч.1 ст. 107 КАС України.
З наданих до суду доказів слідує, що позивач просить визнати за ПрАТ "Вінницяагротранссервіс" право власності на майно, що перебуває під арештом згідно постанови відділу державної виконавчої служби Замостянського районного управління юстиції м. Вінниці без № від 26.09.2000р. та зобов'язати Замостянське районне управління юстиції м. Вінниці винести постанову про зняття арешту з майна ПрАТ "Вінницяагротранссервіс" та вчинити відповідні дії для відновлення порушених прав не це майно.
Так, ч.1 ст. 181 КАС України передбачає, що учасники виконавчого провадження (крім державного виконавця) та особи, які залучаються до проведення виконавчих дій, мають право звернутися до адміністративного суду із позовною заявою, якщо вважають, що рішенням, дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси, а також якщо законом не встановлено інший порядок судового оскарження рішень, дій чи бездіяльності таких осіб.
Частиною 4 статті 82 Закону України "Про виконавче провадження" визначено, що рішення, дії чи бездіяльність державного виконавця або іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами до суду, який видав виконавчий документ, а іншими учасниками виконавчого провадження та особами, які залучаються до проведення виконавчих дій, - до відповідного адміністративного суду в порядку, передбаченому законом.
Тобто, даними нормами гарантовано, право особи звернутись до суду з позовом якщо вона вважає, що рішення чи дією або бездіяльністю державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби порушено їхні права, свободи чи інтереси.
Водночас, ч.1 ст. 15 Цивільно-процесуального кодексу України встановлює, що суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи щодо захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних, трудових відносин.
Таким чином, заявлені позовні вимоги підлягають уточненню, у відповідності до вимог КАС України, у зв'язку з чим, суд позбавлений можливості вирішити питання щодо відкриття провадження у справі.
За правилами визначеними частиною 1 статті 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених в статті 106 КАС України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, про що повідомляє позивача та надає йому строк для усунення недоліків.
Керуючись ст. ст. 6,17, 106,107, 108, 181 КАС України, -
У Х В А Л И В :
1. Позовну заяву Приватного акціонерного товариства "Вінницяагротранссервіс" до Замостянського відділу державної виконавчої служби Вінницького міського управління юстиції про визнання права власності на майно та зняття з нього арешту залишити без руху.
2. Надати позивачу п`ятиденний термін для усунення недоліків встановлених судом в мотивувальній частині ухвали суду, з моменту отримання даної ухвали .
3. Копію даної ухвали направити позивачу.
Ухвала суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України. Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя /підпис/ Чернюк Алла Юріївна
Копія вірна
Суддя
Секретар
Суд | Вінницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.01.2013 |
Оприлюднено | 05.02.2013 |
Номер документу | 28799232 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Чернюк Алла Юріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні