Справа № 1570/7865/2012
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 січня 2013 року 14 год. 20 хв. м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Корой С.М., розглянувши в порядку скороченого провадження позовну заяву державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби до приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» про стягнення заборгованості, -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби до приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» в якій позивач просить стягнути з приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» суму заборгованості по податку на додану вартість 4333 гривень та перерахувати дані кошти до Головного управління державної казначейської служби України в Одеській області на р/р 3111402900007, МФО 828011, код бюджетної класифікації 14010100, ідентифікаційний код - 37607526.
Судова кореспонденція яка надсилалась на юридичну адресу відповідача - приватного унітарного підприємства «Зевс плюс», що зазначена в позовній заяві та за якою відповідач зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а саме: 65029, м.Одеса, вул. Новікова, 5, повернулась до суду з відміткою відповідальної особи відділення зв'язку про відсутність відповідача за вказаною адресою, та завірена печаткою поштового відділення.
Відповідно до ч.11 ст.35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.
У зв'язку із вказаними обставинами суд вважає, що відповідач - приватне унітарне підприємство «Зевс плюс», отримав надіслану копію ухвали про відкриття скороченого провадження у справі належним чином, але жодних заяв про визнання позовних вимог чи заперечень на адміністративний позов до суду не надходило.
Відтак, суд прийшов до висновку, що спір підлягає вирішенню на підставі наявних у матеріалах справи доказів, оскільки вони повно та всебічно висвітлюють обставини спірних правовідносин.
Суд, дослідивши матеріали справи та надані докази, вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Приватне унітарне підприємство «Зевс плюс» зареєстроване Виконавчим комітетом Одеської міської ради за юридичною адресою: 65029, м.Одеса, вул. Новікова, 5, ідентифікаційний код - 32859463, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Відповідач перебуває на обліку в державній податковій інспекції у Малиновському районі м.Одеси з 09.03.2004 року за №2234, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 17.10.2012 року №9117/18-208.
18.12.2009 року головними державними податковими ревізорами - інспекторами відділу організації роботи та моніторингу фінансових операцій Управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом ДПА в Одеській області ОСОБА_1 та ОСОБА_2, та старшим державним податковим ревізором - інспектором відділу контрольно-перевірочної роботи управління оподаткування фізичних осіб ДПІ у Малиновському районі м.Одеси ОСОБА_3 проведено перевірку відповідача та складно акт перевірки №394/35-0207/32859463 від 18.12.2009 року з питань дотримання ПУП «Зевс плюс» вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період 01.01.2008 року по 30.09.2009 року. Вказаним актом перевірки встановлено порушення відповідачем п.п. 7.4.5 п.7.4. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість».
На підставі вказаного акту перевірки державною податковою інспекцією у Малиновському районі м.Одеси було складено податкове повідомлення - рішення від 30.12.2009 року №0007812301/0 яким визначено суму податкового зобов'язання в розмірі 4333 гривні, з яких 3333 гривні за основним платежем та 1000 гривень за штрафними (фінансовими) санкціями.
Зазначені вище обставини підтверджуються також даними зворотного боку облікової картки платника - приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» станом на 31.12.2010 року.
Відповідно до положень п.п. 7.4.5 п.7.4. ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту). У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.
Під час перевірки встановлено, що згідно наданих до перевірки реєстру виданих та отриманих податкових накладних у вересні 2009 року до складу податкового кредиту включено податкову накладну б/н від 30.11.2009 року на загальну суму 20 000 гривень у т.ч. ПДВ - 3333 гривень, яка була відсутня на дату складання акту перевірки. На підставі викладеного відповідачу було донараховано податку на додану вартість за вересень 2009 року на загальну суму 3333 гривень та штрафні санкції в розмірі 1000 гривень.
Відповідно до п.1,3 ч.1 ст.14 Закону України «Про систему оподаткування», в редакції, що діяла на момент виникнення заборгованості, до загальнодержавних належать такі податки і збори обов'язкові платежі): податок на додану вартість; податок на прибуток підприємств, у тому числі дивіденди, що сплачуються до бюджету державними некорпоратизованими, казенними або комунальними підприємствами.
Відповідно до вимог п.3 ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподатковування» платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані: сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно до ст.11 Закону України «Про систему оподаткування» відповідальність за правильність обчислення, своєчасність сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) і додержання законів про оподаткування несуть платники податків і зборів (обов'язкових платежів) відповідно до законів України. Фінансові санкції за наслідками документальних перевірок та ревізій, які здійснюються органами державної податкової служби України та іншими уповноваженими державними органами, застосовуються у розмірах, передбачених законодавчими актами, чинними на день завершення таких перевірок або ревізій.
Відповідно до п.п.6.2.1 п.6.2 ст.6 Закону у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги.
29.07.2010 року на адресу відповідача була надіслана податкова вимога №2/1752 на суму 4333 гривні, проте станом на час звернення до суду із заявленим позовом вказана заборгованість погашена не була.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1. ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» в редакції, що діяла на момент спірних правовідносин,активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Відповідно до положень п.п.16.1.4 ч.16.1 ст.16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.
Відповідно до положень п.п.20.1.28 ч.20.1 ст.20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини
Згідно вимог п.4 ч.1 та ч.2 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, скорочене провадження застосовується в адміністративних справах стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Положеннями ч.3 та 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, передбачено, що суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне та обґрунтоване судове рішення.
Відповідно до ч. 3, п.2, ч.5 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення десятиденного строку отримання відповідачем адміністративного позову, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.
Статтями 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Враховуючи викладене та посилаючись на зазначені вище норми законодавства, суд вважає, що позовні вимоги державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби до приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» про стягнення заборгованості є законними, обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.1 ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України постанови суду, прийняті в порядку скороченого провадження виконуються негайно.
На підставі зазначених норм законодавства та керуючись ст.ст. 2, 4, 6, 9, 11, 69 -71, 86, 94, 160-163, 167, 183-2, 186, 254 КАС України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов державної податкової інспекції у Малиновському районі м.Одеси Одеської області Державної податкової служби до приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» про стягнення заборгованості - задовольнити.
Стягнути з приватного унітарного підприємства «Зевс плюс» (юридична адреса: 65029, м.Одеса, вул. Новікова, 5, ідентифікаційний код - 32859463) суму заборгованості по податку на додану вартість в розмірі 4333 (чотири тисячі триста тридцять три) гривні та перерахувати дані кошти до Головного управління державної казначейської служби України в Одеській області на р/р 3111402900007, МФО 828011, код бюджетної класифікації 14010100, ідентифікаційний код - 37607526.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова за результатами скороченого провадження може бути оскаржена сторонами в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Строк для подання апеляційної скарги стороною або іншою особою, яка брала участь у справі, обчислюється з моменту отримання копії постанови.
Суддя С.М.Корой
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.01.2013 |
Оприлюднено | 05.02.2013 |
Номер документу | 28834029 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой С. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні