ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
08 січня 2013 р.Справа №801/234/13-а
Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Сидоренко Д.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська СПМК Теплицьтехмонтаж"
до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби
про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень ,
ВСТАНОВИВ:
До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшов адміністративний Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримська СПМК Теплицьтехмонтаж" до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби про визнання незаконними та скасування податкових повідомлень-рішень від 17.10.2012 року № 0004582204 та № 0004572204.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.
За результатами розгляду даного адміністративного позову, судом з'ясовано його невідповідність вимогам ч. 3 ст. 106 КАС України.
Так, в порушення ч. 3 ст. 106 КАС України позивачем до адміністративного позову не було додано належним чином оформленого документу про сплату у встановленому порядку та розмірі судового збору.
Відповідно до п.1 ч. 3 Прикінцевих та перехідних положень Кодексу адміністративного судочинства України судовий збір при зверненні до адміністративного суду сплачується у порядку, встановленому законодавством для державного мита.
Розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову визначений Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (набрав чинності з 01.11.2011 року).
Відповідно до ч.1 ст.4 цього Закону судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відмітка відділення поштового зв'язку на конверті свідчить про те, що адміністративний позов позивачем було направлено до суду 28.12.2012 року.
Отже, ставка судового збору має визначатись з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати, встановленого станом на 01 січня 2012 року.
Законом України "Про Державний бюджет України на 2012 рік" з 01.01.2012 року було встановлено розмір мінімальної заробітної плати в сумі 1073,00 грн.
З огляду на зазначене вище, керуючись ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", розмір судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру на день подання позивачем позову становив 1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати (107,3 грн.) та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат (2146,00 грн.); за подання адміністративного позову немайнового характеру -0,03 розміру мінімальної заробітної плати, що в грошовому еквіваленті становить 32,19 грн.
Позивачем до матеріалів адміністративного позову було додано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 32,19 грн., тобто у сумі, що передбачена за подання адміністративного позову немайнового характеру.
Проте, заявлені позивачем вимоги щодо визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень свідчать про майновий характер позовних вимог.
Позиція суду щодо визначення даного адміністративного позову як позову майнового характеру обґрунтована наступним.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.
Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.
Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.
Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.
З огляду на викладене, адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.
Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.
Як вбачається з матеріалів адміністративного позову податковим повідомленням-рішенням від 17.10.2012 року №0004582204 визначено суму грошового зобов'язання позивача з податку на дприбуток155419,75. Податковим повідомленням-рішенням від 17.10.2012 року №0004572204 визначено суму грошового зобов'язання позивача з податку на додану вартість у сумі 144092,50 грн.
Відтак, наслідком податкових повідомлень-рішень, які оскаржуються, є зміна складу майна позивача.
За таких обставин, суд дійшов висновку, що даний позов має ознаки адміністративного позову майнового характеру.
З урахуванням наведеного, позивачу необхідно надати докази сплати судового збору у розмірі, передбаченому за подання адміністративного позову майнового характеру, за належними реквізитами.
У відповідності до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків
Керуючись ч. 3, ч.4 ст. 106, ст. 108 КАС України, суд
УХВАЛИВ:
1. Залишити позовну заяву без руху.
2. У строк до 01.02.13 усунути вказані недоліки , а саме: надати документ про сплату у встановленому порядку та розмірі судового збору за належними реквізитами:
розрахунковий рахунок: 31210206784002
Банк: ГУ ДКСУ в АРК м. Сімферополь
МФО 824026, ЄДРПОУ 38040558
Одержувач: Держбюджет м. Сімферополь
Призначення платежу: "судовий збір, код 35174235, пункт 3.1".
3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 801/234/13-а та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.
У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Сидоренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2013 |
Оприлюднено | 29.01.2013 |
Номер документу | 28869380 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Сидоренко Д.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні