ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 січня 2013 року № 2а-10390/12/1370
Львівський окружний адміністративний суд,
у складі:
головуючого-судді Кухар Н.А.
секретар судового засідання Самборська Ю.М.
за участю представника третьої особи Царик М.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Львові адміністративну справу за позовом Миколаївської міжрайонної державної податкової інспекції Львівської області ДПС до Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галич», третя особа яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору - Управління державної казначейської служби України у Миколаївському районі Львівської області про стягнення пені,-
в с т а н о в и в :
Миколаївська міжрайонна державна податкова інспекція Львівської області ДПС звернулась до суду з адміністративним позовом про стягнення з Сільськогосподарського Товариства з обмеженою відповідальністю «Галич» пені в сумі 532,03 грн.
Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач неналежним чином виконує вимоги законодавства щодо сплати заборгованості.
Позивач явку представника в судове засідання не забезпечив, подав клопотання про розгляд справи без участі його представника.
Представник третьої особи в судовому засіданні позов підтримала, надала пояснення, що коштів від Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галич» в рахунок сплати заборгованості по пені станом на дату розгляду справи не надходило, у зв'язку з чим просила позов задовольнити.
Відповідач явки повноважного представника в судове засідання не забезпечив. Суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача належним чином про час і місце розгляду судової справи з його участю та реалізації ним права судового захисту своїх прав та інтересів, а тому вважає за можливе розглянути справу без участі відповідача відповідно до положень ст. 128 КАС України.
Заслухавши думку представника третьої особи, розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд, даючи правову оцінку спірним правовідносинам, виходив з наступного.
Згідно розпорядження голови Миколаївської районнлої державної адміністрації № 22 від 21.01.2000 Колективне сільськогосподарське підприємство "Держів" перереєстровано в Сільськгосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Галич».
Як вбачається з матеріалів справи КСГП "Держів" надавалась фінансова допомога в сумі 1,5 тис.грн. для проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років на умовах повернення до 01.10.1998 року.
Відповідно до Договору № 20 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/1998 років (пункту 5.2) несвоєчасне повернення фінансової допомоги тягне за собою застосування санкцій передбачених законодавством.
Постановою Господарського суду Львівської області від 24.04.2008 року задоволено позов ДПІ у Миколаївському районі та стягнуто з Сільськгосподарське товариство з обмеженою відповідальністю «Галич» заборгованість по бюджетній позичці та нарахованої на неї пені за період з 01.10.1998 року по 18.03.2008 року на загальну суму 4620,10 грн.
У зв'язку із несвоєчасним поверненням фінансової допомоги відповідачем відповідно до вимог Порядку нарахування та погашення пені за платежами, що контролюються органами державної податкової служби було здійснено нарахування пені на загальну суму 532,03 грн.
Кредитуванням бюджету, відповідно до визначення, закріпленого у підп. 31 пункту 1 статті 2 Бюджетного кодексу України, є операції з надання коштів з бюджету на умовах повернення, платності та строковості, внаслідок чого виникають зобов'язання перед бюджетом (надання кредитів з бюджету), та операції з повернення таких коштів до бюджету (повернення кредитів до бюджету). Для цілей цього Кодексу до кредитів з бюджету також належать бюджетні позички та фінансова допомога з бюджету на поворотній основі.
Згідно зі статтею 50 Бюджетного кодексу України у разі надання кредитів з бюджету у позичальників виникає заборгованість перед бюджетом. З моменту надання кредитів з бюджету на суму отриманих з бюджету коштів права кредитора та право вимагати від позичальників повернення таких кредитів до бюджету у повному обсязі переходять до держави (Автономної Республіки Крим, територіальної громади). Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості не поширюється. Органи державної податкової служби України визначаються органами стягнення простроченої заборгованості суб'єктів господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим, територіальною громадою) за кредитами з бюджету.
Відповідно до частини 9 статті 17 Бюджетного кодексу України, прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами державної податкової служби, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання.
Відповідно до підп. 20.1.28. пункту 20.1 статті 20 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.
Позивачем надано розрахунок пені № 04-09/616 від 14.11.2012 року нарахованої на суму заборгованості по одержаній і неповерненій фінансовій допомозі за період з 19.03.2008 року по 03.03.2011 року відповідно до якого сума пені становить 532,03 грн.
У зв'язку з наведеним вище Миколаївська МДПІ як орган стягнення звернулась з даним позовом до суду.
Як повідомив предстаник управління державної казначейської служб України у Миколаївському районі станом на дату розгляду справи відповідач не погасив своєї заборгованості перед бюджетом по сплаті пені в сумі 532,03 грн.
Отже, позовні вимоги Миколаївської МДПІ є обґрунтованими, підтверджуються дослідженими у судовому засіданні доказами, тому підлягають задоволенню.
Відповідно до ч.4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст.7-14, 17, 18, 49, 51, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України , суд-
п о с т а н о в и в :
Позов задоволити повністю.
Стягнути з Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Галич» (ідентифікаційний код 20793209) до Державного бюджету України пені в сумі 532 (п'ятсот тридцять дві) грн. 03 коп.
Постанова суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова не набрала законної сили.
Апеляційна скарга на постанову подається протягом десяти днів з дня отримання копії повного тексту постанови до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Повний текст постанови виготовлено 30.01.2013 р.
Головуючий Кухар Н.А.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2013 |
Оприлюднено | 05.02.2013 |
Номер документу | 28943383 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Кухар Наталія Андріївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні