cpg1251
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23.01.13 Справа № 5015/497/12 (30/215(10))
Львівський апеляційний господарський суд в складі колегії:
головуючого-судді Михалюк О.В.
суддів Новосад Д.Ф.
Мельник Г.І.
розглянув апеляційну скаргу Будинкоуправління № 1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району
на рішення господарського суду Львівської області від 28.08.2012р.
у справі № 5015/497/12 (30/215 (10))
за позовом Публічного акціонерного товариства «Львівобленерго», м.Львів
до відповідача-1 Будинкоуправління № 1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району, м.Львів
до відповідача-2 Львівської міської ради, м.Львів
до відповідача-3 Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради, м.Львів
за участю третьої особи 1, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Франківська районна адміністрація, м.Львів
за участю третьої особи 2, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Львівське комунальне підприємство «Вулицьке», м.Львів
за участю третьої особи 3, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Квартирно-експлуатаційний відділ м.Львова, м.Львів
про стягнення 28376,52 грн.,
з участю представників:
від ПАТ «Львівобленерго» Горбунова О.Л. - представник
від БУ № 1 - Жогальська І.Ф. - представник
від Львівської міської ради - Шевченко М.І. - головний спеціаліст
від Департаменту житлового господарства та інфраструктури - не з»явився
від Франківської райадміністрації - не з»явився
від ЛКП «Вулицьке» - Курек А.М. - представник
від КЕВ м.Львова - Безушко О.І. - юрисконсульт
В ході судового засідання сторонам права і обов"язки, передбачені ст.22 ГПК України роз"яснені, заперечень щодо складу суду не поступало.
В судовому засіданні проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
Рішенням господарського суду Львівської області від 28.08.2012р. у справі № 5015/497/12 (30/215 (10) (суддя Морозюк А.Я.) задоволено позов публічного акціонерного товариства «Львівобленерго», м.Львів та стягнуто з Будинкоуправління № 1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району, м.Львів 28 376,52 грн. недоврахованої електричної енергії та судові витрати.
Не погоджуючись з даним рішенням відповідач - Будинкоуправління № 1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району подав до Львівського апеляційного господарського суду апеляційну скаргу, в якій просить скасувати згадане рішення, посилаючись, зокрема, на те, що воно є незаконне, винесено з порушенням норм матеріального та процесуального права, висновки суду першої інстанції не відповідають обставинам справи враховуючи наступне:
· Під час нового розгляду даної справи господарським судом Львівської області не виконано вказівки, що містяться в постанові Вищого господарського суду України від 23.01.2012р. та не надано правової оцінки документам, про необхідність дослідження яких зазначено у даній постанові;
· З»ясовуючи належність спіорного житлового будинку на час існування спірних правовідносин суд першої інстанції помилково сконцентрувався на дослідженні та оцінці документів, які не є правовстановлюючими документами і відповідно не можуть доводити чи спростовувати факт передачі спірного будинку з державної у комунальну власність;
· Заперечуючи проти позову відповідач посилається на факт передачі житлового будинку по вул.Карпінця, 4а у м.Львові з державної в комунальну власність та зняття будинку з балансу БУ № 1, про що видана довідка № 56 від 09.02.2001р.
· Суд першої інстанції, оцінюючи спірні правовідносини, безпідставно не згадує акт приймання-передачі військового майна, яке належить до сфери управління Міністерства оборони України, затверджений міським головою м.Львова, а також рішення Львівської міської ради № 1018 від 23.11.2007р. «Про затвердження акта передачі-приймання інженерних об»єктів квартирно-експлуатаційного відділу м.Львова військ Західного оперативного командування». Як зазначає скаржник, до матеріалів справи долучено інформативну довідку Департаменту житлового господарства та інфраструктури № 1.4-1382/2501 від 12.04.2009р., в якій стверджується, що рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 23.11.2007р. № 1018 прийнято у власність територіальної громади м.Львова 36 житлових будинків, а також відповідні зовнішні інженерні мережі, які обслуговують цей житловий фонд. Франківська районна адміністрація у письмових поясненнях, наданих суду під час першого розгляду справи, також підтверджувала факт передачі вказаного житлового будинку в комунальну власність;
· Помилковим, та таким, що не грунтується на матеріалах справи є висновок суду першої інстанції про те, що відповідачем-1 не був переданий повний пакет документів на житловий будинок, оскільки відповідно до акта приймання-передачі відомчого житлового фонду у власність територіальної громади м.Львова житлового будинку № 4а по вул.Карпінця Будинкоуправління № 1 КЕВ м.Львова передало, а ЛКП «Вулецьке» прийняло технічну документацію. Факт прийняття технічної документації підтверджується підписами директора та головного бухгалтера ЛКП «Вулецьке», які посвідчено печаткою підриємства. Окрім того, акт передачі підписаний членами комісії, яка створена відповідно до розпорядження Франківської райадміністрації м.Львова № 300 від 20.04.2007р. та затверджений головою Франківської райдержадміністрації 31.01.2008р.;
· Обгрунтовуючи факт залишення спірного житлового будинку у віданні відповідача-1 місцевий господарський суд посилається також на матеріали інвентаризаційної справи і зазначає, що жодних відміток про передачу технічної документації, будинкових та особових книг мешканців будинку № 4а по вул.Карпінця у м.Львові в інвентаризаційній справі немає, не називаючи при цьому норми закону, яка передбачає обов»язкову наявність таких відомостей в інвентаризаційних справах;
· Підтвердженням факту передачі житлового будинку по вул.Карпінця, 4а у м.Львові у комунальну власність є також ухвала Львівської міської ради № 2651 від 21.05.2009р., якою внесено зміни у додаток № 1 до ухвали міської ради від 29.12.2005р. № 3028, а саме в додатку № 1 у переліку житлового фонду, що підлягає передачі у власність територіальної громади м.Львова, виключено 36 житлових будинків, в тому числі житловий будинок по вул.Карпінця, 4а, як такі, що вже прийняті до власності територіальної громади м.Львова згідно з рішенням від 23.11.2007р.
· Крім того, на думку скаржника, надані позивачем документи не підтверджують факт самовільного підключення БУ № 1 Львівської КЕЧ району до електромереж, що в свою чергу виключає відповідальність у вигляді стягнення недоврахованої електричної енергії.
Наводить скаржник і інші доводи, що є на його думку підставою для скасування оскаржуваного рішення.
Колегія суддів Львівського апеляційного господарського суду, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши наявні матеріали, проаналізувавши застосування норм матеріального та процесуального права, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення з огляду на наступне.
Між Відкритим акціонерним товариством "Львівобленерго", правонаступником якого є Публічне акціонерне товариство "Львівобленерго" (згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців АЄ№325583) (позивач, постачальник) та Будинкоуправлінням №1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району (відповідач-1, споживач) 29.03.2007 р. був укладений договір про постачання електричної енергії № 90501, відповідно до умов якого постачальник продає електричну енергію споживачу для забезпечення потреб його електроустановок, а споживач оплачує вартість використаної (купленої) електроенергії та здійснює інші платежі (п. 1).
Пунктом 4.4 договору, сторони погодили, що у разі виявлення однією із сторін порушень умов договору іншою стороною, за які законодавством передбачене застосування санкцій чи які тягнуть за собою збитки, недоотриману продукцію або вигоду, то на місці оформлюється двосторонній акт порушень. Точка обліку у м. Львові по вул. Карпінця, 4а не внесена до вказаного договору на постачання електричної енергії.
З матеріалів справи вбачається, що у зв'язку із виявленням постачальником електроенергії самовільного підключення електроустановок, струмоприймачів до електричної мережі, 14.12.2009р. був складений акт №023084 про порушення відповідачем-1 Правил користування електричною енергією, затверджених Постановою НКРЕ № 28 від 31.07.1996 р. "Про затвердження Правил користування електричною енергією" (надалі - ПКЕЕ), що не є власністю споживача і в той же день точка обліку по вул. Карпінця, 4а була відключена від електромережі. Протоколом № 3102-б від 06.04.2010р. відповідачу 1 нараховано до сплати за вказаним актом суму 5 965,08 грн. Однак, відповідач-1 повторно самовільно підключився до електромережі, про що був складений акт № 023089 від 23.12.2009р. Протоколом №3194 від 06.04.2010 р. відповідачу-1 було нараховано до сплати за вказаним актом 759,38 грн. Актом № 023236 від 25.01.2010р. було зафіксовано самовільне підключення до електромережі, у зв'язку із чим протоколом №3195 від 06.04.2010р. відповідачу-1 було нараховано до сплати за вказаним актом суму 2 780,30 грн. Чергове самовільне підключення до електромережі було зафіксовано актом №023514 від 08.07.2010р., у зв'яжу з чим Протоколом №3278 від 17.08.2010 р. відповідачу-1 було нараховано до сплати за вказаним актом суму 11 374,15 грн. Окрім того, актом від 05.10.2010р. № 023519 було зафіксовано відсутність пломб енергопостачальної організації, у зв'язку із чим протоколом №3285 від 18.10.2010 р. відповідачу-1 було нараховано до сплати за вказаним актом 7 498,61 грн. Таким чином, усього відповідачу-1 було нараховано 28376,52 грн. недоврахованої електричної енергії.
Статтею 26 Закону України „Про електроенергетику" та п. 1.3 Правил користування електричною енергією передбачено, що споживання електричної енергії можливе лише на підставі договору з енергопостачальником, а також споживач енергії зобов'язаний додержуватися вимог нормативно-технічних документів та договору про постачання енергії.
Згідно з ст. 27 Закону України "Про електроенергетику", правопорушення в електроенергетиці тягне за собою встановлену законодавством України цивільну, адміністративну і кримінальну відповідальність. Правопорушеннями в електроенергетиці є: крадіжка електричної і теплової енергії, самовільне підключення до об'єктів електроенергетики і споживання енергії без приладів обліку; пошкодження приладів обліку; розкомплектування та пошкодження об'єктів електроенергетики, розкрадання майна цих об'єктів; створення перешкод у здійсненні державного енергетичного нагляду та у виконанні робіт, пов'язаних з обслуговуванням об'єктів електроенергетики; порушення правил охорони електричних мереж; порушення правил користування енергією; насильницькі дії, які перешкоджають оперативному персоналу та посадовим особам об'єктів електроенергетики виконувати свої службові обов'язки; незабезпечення енергією споживачів, що не допускають порушень своїх обов'язків перед енергопостачальниками.
Згідно із п. 6.41 Правил користування електричною енергією, затверджених
Постановою Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України від 31.07.1996р. №28, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.08.1996р. за №417/1442, у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії, від якого споживач одержує електричну енергію, або електропередавальної організації порушень цих Правил або умов договору на місці виявлення порушення у присутності представника споживача оформляється акт порушень. Відповідно до п. 6.42. Правил користування електричною енергією на підставі акта порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків.
З приписів наведеного законодавства вбачається, що санкції за порушення Правил користування електричною енергією застосовуються саме до споживача, який допустив таке порушення.
Скаржник заперечуючи позовні вимоги стверджує, що вказаний об'єкт за адресою м. Львів, вул. Карпінця, 4а перебував на балансі Будинкоуправління №1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району, але був переданий у комунальну власність м. Львова на підставі ухвали Львівської міської ради №3028 від 29.12.2005 р. "Про прийняття у власність територіальної громади м. Львова відомчого житлового фонду, об'єктів інфраструктури та інженерного забезпечення квартирно-експлуатаційного відділу м. Львова військ Західного оперативного командування", акту приймання-передачі військового майна від 2007 р., акту приймання-передачі відомчого житлового фонду у власність територіальної громади м. Львова, затвердженого головою Франківської районної державної адміністрації 31.01.2008 р. На думку скаржника, незалежно від наявності застережень, згідно п. п. 5, 6 ст. 7 Закону України "Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності" передача оформляється актом приймання-передачі, який підписується головою і членами комісії. Право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акту прийому-передачі.
Однак як вбачається з наявного у матеріалах справи листа Франківської районної адміністрації від 26.10.2009 р. №24/3-с-1604 (том 1, а.с.130), відповідно до ухвали Львівської міської ради від 29.12.2005 р. № 3028 житлові будинки, що знаходяться на балансі КЕВ м. Львова, в тому числі і на вул. Карпінця,4а у встановленому законом порядку підлягали прийняттю у власність територіальної громади м. Львова. Рішенням Виконавчого комітету Львівської міської ради від 23.11.2007 р. № 1018 затверджено акт приймання-передачі військового майна, згідно цього рішення, 36 житлових будинків підлягали передачі на баланс Львівських комунальних підприємств м. Львова, в тому числі житловий будинок №4а на вул. Карпінця. Оскільки будинок знаходиться на території ЛКП "Вулецьке", БУ-1 КЕВ м. Львова повинен був передати вказаний будинок на баланс та обслуговування ЛКП "Вулецьке". Разом з цим, жодних документів від БУ-1 КЕВ м. Львова, на балансі якого знаходиться будинок №4а по вул. Карпінця, у Франківську районну адміністрацію і в ЛКП "Вулецьке" не поступало, розпорядження Франківської райадміністрації про прийняття на баланс та обслуговування ЛКП "Вулецьке" вказаного житлового будинку не приймалось, передача будинку на баланс ЛКП "Вулецьке" не здійснена, відповідно в договірні відносини з мешканцями зазначеного будинку останнє не вступало. Одночасно, у листі зазначено про припинення БУ-1 КЕВ м. Львова надання житлово-комунальних послуг мешканцям будинку. Затверджений акт приймання-передачі будинку №4 а на вул. Карпінця у власність територіальної громади м. Львова від 31.01.2008 р. вступає в силу після остаточного вирішення питань щодо передачі у встановленому порядку на баланс МКП "Львівовдоканал", ЛМКП "Львівтеплоенерго" відповідних водопровідних, каналізаційних тепломереж, сплати заборгованості за опалення перед ЛКП "Вуглецьке", пофарбування фасадного газопроводу будинку, вирішення питання з ВАТ "Львівобленерго" загальнобудинкового розпуску та відкриття особових рахунків мешканцям будинку. Проте, такі застереження виконанні не були, а отже відповідач-1 не передав ЛКП "Вуглецьке" технічну документацію, картотеку, авізо по будинку. Доказів зворотнього суду не надано.
Поряд з цим, Франківською райадміністрацією відзначено, що вона неодноразово зверталась до КЕВ м. Львова щодо здійснення передачі будинку у встановленому законом порядку на баланс і обслуговування ЛКП "Вулецьке", проте, документи на передачу будинку не оформлені. Відповідно до протоколу наради з приводу електропостачання будинків КЕВ м. Львова від 13.01.2010 р. (том. 1 а.с.131-132), затвердженого директором департаменту житлового господарства та інфраструктури, питання електропостачання будинку №4а на вул. Карпінця не врегульоване, будинкоуправління будинок не передало на баланс ЛКП "Вулецьке" проте, угоду з ВАТ "Львівобленерго" розірвало. Вирішено доручити КЕВ м. Львова до 15.01.2010 р. надати підписані акти приймання-передачі житлових будинків та зовнішніх інженерних мереж, БУ з 20.01.2010 р. вирішити питання щодо відновлення угоди на електропостачання будинку №4а по вул. Карпінця. Доказів виконання зазначених положень суду також не надано.
З огляду на зазначені матеріали справи, фактично передача будинку на баланс ЛКП "Вулецьке" станом на дату існування спірних відносин не відбулась, на дату існування спірних відносин будинок по вул. Карпінця, 4а, перебував у віданні відповідача-1. Натомість, як вбачається з матеріалів справи, ухвалою Львівської міської ради №2651 від 21.05.2009 р. було внесено зміни в додаток №1 до ухвали Львівської міської ради № 3028 від 29.12.2005 р., що полягали у викладенні його у новій редакції, у якій була виключена адреса м. Львів, вул. Карпінця, 4а. Як вбачається із матеріалів справи, вказана ухвала у встановленому порядку відповідачем-1 оскаржена не була.
Окрім цього, Положенням про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого Постановою КМ України від 06.11.1995 № 891, передбачено, що передача будинків відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться комісією з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність, яка утворюється Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями або виконкомом відповідної Ради. До складу цієї комісії входять представники відповідних місцевих комунальних підприємств, житлово-експлуатаційної організації, на баланс якої передаються будинки відомчого житлового фонду, регіонального відділення (представництва) Фонду державного майна місцевого фінансового органу, бюро технічної інвентаризації, що передає відомчий житловий фонд, та представники інших заінтересованих підприємств, установ, організацій (ч.1 п. 5 Положення).
Згідно з частиною 2 пункту 3 цього Положення, разом з відомчим житловим фондом передаються відповідним комунальним підприємствам зовнішні мережі електро-, тепло-, газо-, водопостачання і водовідведення, а також будівлі, призначені для обслуговування цього фонду (бойлерні, котельні, каналізаційні та водопровідні споруди, вбудовані і прибудовані приміщення, обладнання тощо).
Відповідно до п. 6 Положення, комісія з питань приймання відомчого житлового фонду в комунальну власність визначає технічний стан житлового будинку та об'єктів комунального призначення, що його обслуговують, відповідно до правил оцінки фізичного зносу житлових будинків, затверджених Держжитлокомунгоспом.
Якщо житловий будинок та об'єкт комунального призначення, що його обслуговують, відповідно до висновків цієї комісії визнані такими, що потребують ремонту, орган який утворив комісію, приймає рішення про джерела фінансування і терміни виконання робіт у тому числі з залученням в установленому порядку коштів підприємств, установ і організацій, які передають житловий фонд у комунальну власність.
Відповідно до пункту 8 Положення, передача відомчого житлового фонду в комунальну власність провадиться разом з відповідною технічною документацією на будинок (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж та ін.) а також документи, що встановлюють право на нього. У разі відсутності необхідної технічної документації вона відновлюється за рахунок підприємства, установи чи організації, що передає відомчий житловий фонд у комунальну власність.
Отже передача житлового фонду з державної у комунальну власність пов'язана із комплексом відповідних дій, без вчинення яких складання акту приймання -передачі та передача об'єкту не є можлива. Таким чином відповідно до акту приймання -передачі від 31.01.2008 р. відповідач-1, крім усунення недоліків зазначених у акті, зобов'язаний був передати ЛКП "Вулецьке" інвентарні книги, технічний паспорт на будинок, акт держкомісії про прийом будинку і здачу його в експлуатацію та ін. Однак докази передачі вказаних документів в матеріалах справи відсутні. Згідно інвентаризаційної справи №53 (яку було витребувано ухвалою суду від 29.03.2012 року та оглянуто судом першої інстанції) власником (балансоотримувачем) будинку №4 а по вул. Карпинця у м. Львові зазначено Будинкоуправління №1 Львівської КЕЧ району. Жодних відміток про передачу технічної документації, будинкових та особових книг мешканців будинку №4а по вул. Карпінця у м. Львові в інвентаризаційній справі немає. Більше того, розпорядження та накази щодо видачі дозволів мешканцям цього будинку на покращення житлових умов видає КЕВ м. Львова.
Таким чином, позивачем доведено, що відповідачем-1 на баланс ЛКП "Вулецьке" будинок №4а по вул. Карпінця у м. Львові передано у встановленому порядку не було.
Відповідно до ст. 526 ЦК України, зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.
Згідно п. 6.41. ПКЕЕ, затверджених Постановою НКРЕ № 28 від 31.07.1996 р. "Про затвердження Правил користування електричною енергією", у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії, від якого споживач одержує електричну енергію, або електропередавальної організації порушень цих Правил або умов договору на місці виявлення порушення у присутності представника споживача оформляється акт порушень.
Згідно п. 6.42. ПКЕЕ, на підставі акту порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Рішення комісії оформляється протоколом і набирає чинності з дня вручення протоколу споживачу. Разом з протоколом споживачу надаються розрахунок величини вартості та розрахункові документи для оплати недоврахованої електричної енергії та/або збитків. Споживач має право оскаржити рішення комісії в суді. У разі звернення до суду впродовж 10 робочих днів з дня вручення протоколу споживачу останній має право не оплачувати виставлені рахунки до вирішення спірних питань у судовому порядку.
Однак зазначені рішення відповідач-1 не оскаржував.
У відповідності до Постанови НКРЕ № 562 від 04.05.2006 р. "Про затвердження Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією", п. 2.1. пп. 1, 5 передбачають відповідальність, зокрема, за самовільне підключення електроустановок, струмоприймачів або електропроводки до електричної мережі енергопостачальника; порушення цілісності пломб, цілісності пломбувального матеріалу, на якому встановлені пломби (дріт, кордова нитка тощо), порушення цілісності гвинтів, на яких закріплено пломбувальний матеріал (далі - порушення пломб), або відсутності на приладах обліку пломб з відбитками тавр про повірку приладів обліку (за умови наявності акта про збереження пломб, складеного в порядку, установленому ПКЕЕ, або іншого документа, який підтверджує факт пломбування і передачу на збереження приладів обліку, установлених пломб, та за умови втручання споживача в роботу приладів обліку. При цьому, п. 2.7. Методики встановлює порядок визначення обсягу та вартості самовільно спожитої електричної енергії в разі виявлення порушень, зазначених в пп. 5 п. 2.1. методики та за умови відсутності договору про постачання електричної енергії.
З наведених норм вбачається, що за порушення Правил користування електричною енергією санкції застосовуються саме до споживача, який допустив таке порушення, в даному випадку до відповідача-1 - Будинкоуправління №1 Львівської квартирно-експлуатаційної частини району, а відтак нарахована позивачем сума вартості необлікованої електроенергії в розмірі 28 376,52 грн. підставно стягнута з відповідача-1.
Відповідно до ст.4 3 ГПК України судочинство у господарських судах здійснюється на засадах змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.
Відповідно до ст.32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у встановленому законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.
Відповідно до ст.33 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.
Згідно із ст.34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи.
Відповідно до ст.43 ГПК України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили.
За таких обставин, доводи скаржника зазначені в апеляційній скарзі, апеляційним судом не визнаються такими, що можуть бути підставою згідно ст.104 ГПК України для скасування чи зміни оскаржуваного рішення.
На підставі наведеного та відповідно до вимог ст.ст.91,101-105 ГПК України,-
Львівський апеляційний господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
Рішення господарського суду Львівської області від 28.08.2012р. у справі № 5015/497/12 (30/215 (10)) залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Судові витрати покласти на скаржника.
Повний текст постанови складено « 24» січня 2013 р.
Головуючий суддя Михалюк О.В.
суддя Новосад Д.Ф.
суддя Мельник Г.І.
Суд | Львівський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 23.01.2013 |
Оприлюднено | 31.01.2013 |
Номер документу | 28943466 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Львівський апеляційний господарський суд
Михалюк О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні