Постанова
від 21.12.2012 по справі 2а-0770/4236/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2a-0770/4236/11

рядок статзвітності № 8.1.5

код - 9

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 грудня 2012 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Луцович М.М.

при секретарі судового засідання Симканич Ю.В.

за участю сторін:

сторони в судове засідання не з'явилися

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області до Ужгородської міської ради Засновника Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" Управління майном міста Ужгородської міської ради де третя особа без самостійних вимог Комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" про стягнення заборгованості в сумі 3230,00 грн., -

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у м. Ужгороді Закарпатської області звернулася до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Ужгородської міської ради Засновника Комунального підприємства "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" Управління майном міста Ужгородської міської ради де третя особа без самостійних вимог Комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" про стягнення заборгованості в сумі 3230,00 грн..

Позов мотивовано тим, що за КП "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" станом на момент звернення позивача до суду з позовною заявою рахується податковий борг в сумі 3230,00 грн. У зв'язку з тим, що за відповідачем рахується несплачений податковий борг, який станом на день звернення до суду становить 3230,00 грн., позивач просить задовольнити заявлені позовні вимоги

Позивач, а саме Державна податкова інспекція у м. Ужгороді в судове засідання не з'явився, проте надав суду заяву, якою просив розгляд даної справи провести без його участі. Відповідач в судове засідання повторно не з'явився, хоча про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином, а за таких обставин, на підставі ст. 35 КАС України, сторона вважається належним чином повідомленою про дату, час та місце судового засідання. Суд вважає, що спір можливо вирішити на підставі наявних у справі доказів.

Сторони в судове засідання не з'явилися, хоча про час та місце розгляду справи повідомлялися належним чином, а відтак у відповідності до ч. 1 ст. 41 КАС України фіксація судового процесу технічними засобами не здійснюється.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, приходить до висновку, що в задоволені позовних вимог слід відмовити повністю з наступних підстав.

Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що Комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" Ужгородської міської ради зареєстроване Виконавчим комітетом Ужгородської міської ради Закарпатської області, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 №784657 (а.с.6), та знаходиться за адресою: 8800, Закарпатська область, м. Ужгород, пл.. Поштова, б.3, код 35002022.

Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків форми №4-ОПП №30764 від 02 липня 2008 року Комунальне підприємство "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" Ужгородської міської ради взяте на облік 16.03.2007 року за № 9744 в державній податковій інспекції у м. Ужгороді (а.с. 6-зворотній бік).

У відповідності до п. 1.1 Статуту Комунального підприємства «Інспекція з благоустрою «Муніципальна поліція» Ужгородської міської ради (а.с.9-12) КП «Інспекція з благоустрою «Муніципальна поліція» є юридичною особою, має самостійний баланс та поточний рахунок, володіє відокремленим майном, має права та несе обов'язки, передбачені чинним законодавством.

Як вбачається з матеріалів справи, 13.10.2011 р. ДПІ у м. Ужгороді звернулася до міського голови Погорєлова В.В. та Управління майном міста з поданням щодо вжиття заходів про погашення вищезгаданої заборгованості КП "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" (а.с.14).

Разом з тим суд констатує що, в процесі розгляду справи позивачем не надано суду доказ на підтвердження внесення майна КП "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" у податкову заставу, його вартість, чи суму коштів отриманих за його реалізацію або відсутність у КП "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" будь якого власного майна яке відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, а також не додано постанови суду на підтвердження стягнення спірної суми коштів саме з КП "Інспекція з благоустрою "Муніципальна поліція" та наслідків виконання чи не виконання такого рішення.

Відповідно до ст. 96 Податкового кодексу України у разі якщо сума коштів, отримана від продажу внесеного в податкову заставу майна комунального підприємства, не покриває суму його податкового боргу і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням публічних торгів, або у разі відсутності у такого боржника власного майна, що відповідно до законодавства України може бути внесено в податкову заставу та відчужено, орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до органу місцевого самоврядування чи органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить майно такого платника податків, з поданням щодо прийняття рішення про:

- виділення коштів місцевого бюджету на сплату податкового боргу такого платника податків. Рішення про фінансування таких витрат, розглядається на найближчій сесії відповідної ради;

- затвердження плану досудової санації такого платника податків, який передбачає погашення його податкового боргу;

- ліквідацію такого платника податків та призначення ліквідаційної комісії;

- прийняття сесією відповідної ради рішення щодо порушення справи про банкрутство платника податків.

Відповідь щодо прийняття одного із зазначених рішень надсилається органу державної податкової служби протягом 30 календарних днів з дня направлення звернення.

У разі неотримання зазначеної відповіді у визначений цим пунктом строк або отримання відповіді про відмову у задоволенні його вимог орган державної податкової служби зобов'язаний звернутися до суду із позовною заявою про звернення стягнення податкового боргу на кошти державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно.

Відповідно до статті 71 частини 1 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. Позивачем не доведено обставин щодо протиправності дій відповідачів, не доведено неспроможності безпосередньо боржника КП «Інспекція з благоустрою «Муніципальна поліція» Ужгородської міської ради за рахунок власних коштів або майна погасити наявну заборгованість, у зв'язку з чим позовні вимоги є необґрунтованими, а відтак у задоволенні позову слід відмовити.

Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У задоволені позову Державної податкової інспекції у м. Ужгороді Закарпатської області -відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 КАС України десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Головуючий-суддя Луцович М.М.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.12.2012
Оприлюднено06.02.2013
Номер документу29071262
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/4236/11

Ухвала від 16.12.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Затолочний В.С.

Постанова від 21.12.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 16.12.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

Ухвала від 16.12.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Луцович М.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні