Рішення
від 30.01.2013 по справі 5024/2201/2011
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

73000, м. Херсон, вул. Горького, 18

тел. /0552/ 49-31-78, 42-06-22, 32-11-36


Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 січня 2013 р. Справа № 5024/2201/2011

Господарський суд Херсонської області у складі судді Немченко Л.М. при секретарі Червоній Т.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом Херсонської міської ради, м. Херсон

до відповідача-1Антонівської селищної Ради, с. Антонівка м. Херсон

до відповідача-2 - дочірнього підприємства Херсонське ремонтно-будівельне управління ВАТ " Херсонські комбайни, м. Херсон

про визнання недійсним та скасування п.п.1 п.1 та п. п. 2.1 п.2 рішення №434 від 24.11.2005р. та визнання договору недійсним

за участю:

представників сторін:

від позивача - Токузан С.Ж. - представник, довіреність №9-44-9/21 від 17.01.2013 р.

від відповідача-1 - Гончаров М.В. - представник, довіреність б/н від 03.01.2013 р.

від відповідача-2 - не прибув

Херсонська міська рада (позивач) звернувся з позовом, в якому просить суд визнати незаконним та скасувати п.п.1.1 п.1 та п.п.2.1 п.2 рішення Антонівської селищної ради (відповідач-1) від 24.11.2005р. №434 "Про затвердження проекту землеустрою та передачу в оренду земельних ділянок підприємствам та суб'єктам підприємницької діяльності в смт. Антонівка для здійснення підприємницької та іншої діяльності та скасування деяких пунктів рішень сесії селищної ради", а також визнати недійсним укладений між відповідачами (Антонівська селищна рада та дочірнє підприємство Херсонське ремонтно-будівельне управління ВАТ "Херсонські комбайни" (відповідач-2)) 06.01.2006р. за №040671300003 договір оренди земельної ділянки площею 2,5675 га, яка розміщена вул.14 Східна,45.

Ухвалою від 05 грудня 2011р. провадження у справі зупинено до розгляду Дніпровським районним судом м. Херсона адміністративної справи №2-а-9075/11 та справи №2а-4721/10 Суворовським райсудом м. Херсона.

Ухвалою від 22.10.2012р. провадження у справі поновлено.

Ухвалою від 06 листопада 2012р. провадження у справі зупинено до розгляду Одеським апеляційним адміністративним судом апеляційної скарги на постанову Херсонського окружного адміністративного суду у справі №2а-6394/11/2170.

Ухвалою від 11.01.2013р. провадження у справі поновлено, оскільки перегляд Одеським апеляційним адміністративним судом апеляційної скарги на постанову Херсонського окружного адміністративного суду у справі №2а-6394/11/2170 дуже затягнутий, бо судом встановлено, що станом на січень 2013 року не визначена навіть дата розгляду скарги . На думку господарського суду зупинення розгляду господарської справи до розгляду апеляційної скарги на рішення по адміністративній справі порушує розумні строки розгляду господарської справи.

Відповідач - 1- позовні вимоги не визнав та пояснив, що селищною радою передано в оренду вищевказану земельну ділянку на підставі повноважень, визначених пунктами "а", "в" статті 12, пунктом 12 розділу X Земельного кодексу України (втратив чинність з 01.01.2013 року), статтею 4 Закону України "Про оренду землі", а також на підставі технічної документації по встановленню адміністративних меж Антонівської селищної ради, та населених пунктів на території цієї ради, затвердженої рішенням Херсонської обласної ради від 10 березня 1994 року №311. У абзаці четвертому частини другої статті 79-1 Земельного кодексу України в редакції Закону №5245-VІ від 06.09.2012 року зазначено, що формування земельних ділянок здійснюється шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.

Антонівська селищна рада позов не визнає також з посиланням на те, що Указ Президії Верховної Ради УРСР від 04.09.1984р. №7541-Х "Про зміну меж м. Херсона" та розпорядження Ради Міністрів УРСР від 07.07.1989р. №234-р не містить жодної норми про включення до меж м. Херсона земель Антонівської селищної ради.

Відповідач-1 зазначає, що оспорюваний договір укладався за наявності висновку управління Держкомзему у м. Херсоні, яким ДП ХРБУ ВАТ "Херсонські комбайни" погоджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 2,5675 га по вул. 14 Східна, 45 в смт. Антонівка без будь-яких заперечень щодо належності вказаної земельної ділянки саме до селища Антонівка.

Відповідач-1 пояснив, що рішенням Херсонської облради від 10.03.1994р. №311 затверджено технічну документацію, розроблену Херсонською філією інституту землеустрою, по встановленню адміністративних меж населених пунктів на її території, якою передбачено: загальна площа території цієї ради - 4573,6га, в тому числі: смт. Антонівка - 1547,4га, с. Молодіжне 37,3га. Майже через 8 років, 14.01.2002р. Херсонська обласна рада рішенням №493 визнала таким, що втратило чинність рішення облради від 10.03.1994р. №311. Зазначений акт не містить підстав для його прийняття і в наступний час оскаржений до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Відповідач -1 також звертає увагу на наявність постанови Дніпровського районного суду м. Херсона від 23.06.2011р. по справі №2а-2104/11, якою спростовується висновок управління Держкомзему у м. Херсоні про межу між м. Херсоном та смт. Антонівка по Кіндійському шосе, вул.22 Східній, вул. Кіндійській.

З посиланням на п.1 Перехідних положень Закону України "Про розмежування земель державної та комунальної власності", приписи ст.ст.174-176 ЗК України відповідач-1 звертає увагу на непроведення розмежування земель комунальної власності меж м. Херсона та с. Антонівка, в зв'язку з чим вул.14-та Східна обліковується у складі земель с. Антонівка, а у позивача відсутні підстави для розпорядження зазначеною земельною ділянкою.

В підтвердження своїх доводів відповідач-1 надав доказ присвоєння кадастрових номерів земельним ділянкам фізичних осіб, які набули право власності на земельні ділянки, які розміщенні за адресою від вул.4 Східна до 32 Східна. Всі земельні ділянки мають код 6510165300. Зазначений код відповідно до Класифікатора об'єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-96 відповідає селищу міського типу Антонівка

Відповідач-2 своїм правом на судовий захист не скористався, в засідання суду не з'являвся, відзив на позов і витребувані судом документи не надав, незважаючи на те, що був повідомлений про час розгляду справи .

Ухвали суду направлені відповідачу-2 у встановленому порядку відповідно до пункту 3.5.11 Інструкції з діловодства в господарських судах України, затвердженої наказом Вищого господарського суду України від 10.12.2002року №75 (з подальшими змінами), повертались до суду з відмітками "за зазначеною адресою не проживає".

Як вбачається з наданого позивачем витягу з ЄДРПОУ за № 11858648 у даних ЄДРПОУ значиться Дочірнє підприємство "Херсонське ремонтно-будівельне управління" відкритого акціонерного товариства "Херсонські комбайни", код 00236926, місцезнаходження (юридична адреса) 73000 м. Херсон, вул. Тираспільська, буд.1.

Зміни до юридичної адреси в установленому порядку не вносилися.

Враховуючи викладене, відповідач-2 вважається належним чином повідомленим про дату і місце розгляду справи, тому суд, згідно ст. 75 ГПК України проводить її розгляд по наявних документах.

Справу розглянуто понад встановлений ст. 69 ГПК України двохмісячний строк, що ухвалою від 22.01.2013р. продовжено на 15 днів.

Після закінчення розгляду справи в судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд

в с т а н о в и в:

Згідно договору оренди земельної ділянки від 04.01.2006 року Антонівська селищна рада на підставі рішення від 24.11.2005 року №434 передала в оренду Дочірньому підприємству "Херсонське ремонтно-будівельне управління" відкритого акціонерного товариства "Херсонські комбайни" земельну ділянку площею 2,5675 га, розташовану по вул. 14 Східна, 45 у смт. Антонівка, який зареєстровано у Херсонському міському відділі ДП "Херсонський регіональний центр державного земельного кадастру" від 26.01.2006 року за №040671300003. зазначений договір був укладений на підставі рішення Антонівської селищної ради від 24.11.2005р. №434 "Про затвердження проекту землеустрою та передачу в оренду земельних ділянок підприємствам та суб'єктам підприємницької діяльності в смт.Антонівка для здійснення підприємницької та іншої діяльності та скасування деяких пунктів рішень сесії селищної ради".

Херсонська міська рада звернулась до суду з позовом про визнання частково недійсним вказаного рішення та договору від 04.01.06.

Позов обґрунтований тими обставинами, що об'єкт оренди знаходиться в адміністративних межах м. Херсона, а не Антонівської селищної ради, тому розпорядження зазначеною земельною ділянкою, в тому числі й в частині укладення договору оренди, повинно здійснюватися Херсонською міською радою.

На думку позивача, прийнявши оскаржуване рішення та уклавши оспорюваний договір оренди земельної ділянки, Антонівська селищна рада порушила виключне право Херсонської міської ради на розпорядження належними їй землями, що призвело до матеріальних втрат територіальної громади м. Херсона в зв'язку з ненадходженням до бюджету орендної плати.

Відповідно до ст.32 ГПК України доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін.

Відповідно до ст. 33 ГПК У країни кожна сторона повинна довести ті обставини на які посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до пункту г) статті 6 Земельного кодексу України до повноважень Верховної Ради України в галузі земельних відносин належить встановлення і зміна меж районів і міст.

Відповідно до статті 174 Земельного кодексу України рішення про встановлення і зміну меж районів і міст приймається Верховною Радою України за поданням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської чи Севастопольської міської рад.

У частині другій статті 173 Земельного кодексу України ( в редакції Закону №5003-уі від 21.06.2012 року) зазначено, що межі району, села, селищ міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць.

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про державний земельний кадастр" (набрав чинності з 01.01.2013 року): Державний земельний кадастр - єдина державна геоінформаційна система відомостей про землі, розташовані в межах державного кордону України, їх цільове призначення, обмеження у їх використанні, а також дані про розподіл земель і якісну характеристику земель, їх оцінку, про розподіл земель між власниками і користувачами.

Відповідно до частини першої статті 21 Закону України "Про Державний земельний кадастр" відомості про межі земельної ділянки вносяться до Державного земельного кадастру:

- на підставі відповідної документації із землеустрою щодо формування земельних ділянок - у випадках, визначених статтею 79-1 Земельного кодексу України, при їх формуванні;

- на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) - у разі встановлення (відновлення) меж земельної ділянки за її фактичним використанням відповідно до статті 107 Земельного кодексу України;

- на підставі проектів землеустрою щодо впорядкування існуючих землеволодінь - у разі зміни меж суміжних земельних ділянок їх власниками.

Відомості про межі адміністративно-територіальних одиниць вносяться до Державного земельного кадастру на підставі проектів землеустрою щодо встановлення та зміни меж адміністративно-територіальних одиниць.

При розгляді справи з урахуванням вищенаведених норм законодавства суд досліджував докази встановлення у відповідності до вимог чинного законодавства меж міста Херсон та селища Антонівка для встановлення факту перевищення своїх повноважень Антонівською селищною радою при укладенні спірного договору та при прийнятті спірного рішення щодо розпорядження землями, які розміщенні у межах міста Херсона, розпорядником яких є Херсонська міська рада.

Щодо визначення меж міста Херсона судом встановлено наступне. Указом Президії Верховної Ради УРСР від 04.09.1984 № 7541-Х "Про зміну меж міста Херсона" до меж міста включено 1052, 9 га земель, раніше відведених під житлове і промислове будівництво, село Приміське і селище Урожайне Зеленівської селищної Ради Дніпровського та селище Садове Комишанської селищної Ради Комсомолького районів міста Херсона разом із прилеглими землями загальною площею 242,1 га, які генеральним планом розвитку міста передбачені під житлове і промислове будівництво. Відповідно до розпорядження Ради Міністрів УРСР від 07.07.1989 р. № 234-р та додатку до нього № 40 Херсонському міськвиконкому в постійне користування надано 143,1 га земель радгоспу-заводу "Янтарний", м. Херсон, під індивідуальне житлове будівництво.

Із огляду на дані документи не можливо встановити чи відноситься земельна ділянка, яка була предметом спірного договору та розміщена за адресою вул. 14 Східна 45, оскільки за наданими документами прийнятими Верховною Радою УРСР та Радою Міністрів УРСР визначена тільки площа та прилеглі селища, що увійшли до складу міста.

У відповідь на запит суду комісія з проведення реорганізації управління Держкомзему у місті Херсоні Херсонської області листом №01-3474 від 02.12.11 повідомила, що спірна земельна ділянка знаходиться у межах території Херсонської міської ради. На обґрунтування наданої інформація в листі було посилання на розроблений Херсонською філією інституту землеустрою "Укрземпроект" на замовлення Херсонського міськкомунгоспу за договором від 07.12.1983 р. № 258 з додатковою угодою від 06.03.1984 р. № 7 Проект встановлення меж м. Херсона із землекористування спецрадгоспу "Херсонський", радгоспу-заводу "Янтарний", радгоспу "Овочевий" Херсонського міськвиконкому. Згідно з його графічною частиною, межа між м. Херсоном та смт. Антонівкою проходить по Кіндійському шосе, вул. 22 Східній та вул. Кіндійській.

У відповідності до ст. 173 ЗК України адміністративно-територіальні межі встановлюються за проектами із землевідведення. У абзаці четвертому частини другої статті 79-1 Земельного кодексу України (в редакції Закону №5245-VІ від 06.09.2012 року) зазначено, що формування земельних ділянок здійснюється шляхом визначення меж земельних ділянок державної чи комунальної власності за проектами землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів.

Відповідно до ст. 186 ЗК України проекти землеустрою мають погоджуватися відповідними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Позивач не надав доказів затвердження вищезгаданого проекту встановлення меж м. Херсона у порядку визначеному ст. 186 ЗК України, оскільки проект встановлення міської межі м. Херсона, на яку посилалося у відповіді управління Держкомзему не був затверджений у визначеному порядку, а іншого проекту не розроблялося.

У зв'язку з вищезазначеним, суд не може прийняти наданий доказ встановлення меж міста, що доводить про розміщення спірної земельної ділянки на території Херсонської міської ради, як належний у розумінні ст. 32 Господарського процесуального кодексу України.

Що стосується доводів Антонівської селищної ради про розміщення спірної земельної ділянки на території відповідача суд встановив наступне.

Рішенням Херсонської обласної Ради народних депутатів від 10.03.1994 р. № 311 "К" "Про затвердження технічної документації по встановленню адміністративних меж Антонівської селищної Ради народних депутатів, а також населених пунктів на території цієї Ради" затверджено розроблену технічну документацію по встановленню адміністративних меж Антонівської селищної Ради народних депутатів, а також меж населених пунктів на її території, якою передбачено: загальна територія цієї Ради - 4573,6 га, в тому числі смт. Антонівка - 1547,4 га та селище Молодіжне - 37,3 га.

Пізніше назване рішення визнано таким, що втратило чинність, відповідно до рішення Херсонської обласної Ради народних депутатів від 14.01.2002 р. № 493.

Антонівська селищна рада в 2011 році оскаржила зазначене рішення в порядку адміністративного судочинства.

Постановою Херсонського окружного адміністративного суду від 05.03.2012 року у справі № 2-а-6394/11/2170 визнано протиправним та скасовано рішення Херсонської обласної ради XXII сесії двадцять третього скликання № 493 від 14.01.2002 року "Про визнання таким, що обласної ради від 10 березня 1994 року № 311".

Однак, суд не може взяти зазначений факт до уваги, оскільки постанова суду від 05.03.12 була оскаржена у апеляційному порядку. На день розгляду справи адміністративна справа № 2-а-6394/11/2170 у апеляційному порядку не переглянута.

Таким чином, на день винесення рішення у відповідача-1 також відсутні належні докази, у розумінні ст. 32 Господарського процесуального кодексу України, розміщення земельної ділянки за адресою вул.14 Східна,45 у адміністративних межах Антонівської селищної ради.

Суд приймає до уваги доводи відповідача-1 про наступне.

Згідно ЗУ "Про державний земельний кадастр" кадастровий номер земельної ділянки - це індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, що присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Частиною шостою статті 16 цього ж Закону установлено, що кадастровий номер скасовується лише у разі скасування державної реєстрації земельної ділянки. Зміна власника чи користувача земельної ділянки, зміна відомостей про неї не є підставою для скасування кадастрового номера.

Порядок присвоєння земельним ділянкам кадастрових номерів та їх структура визначалися постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2010 року №749 "Про затвердження тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці" (втратила чинність з 01.01.2013 року на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.10.2012 р.).

Згідно з пунктом 8 затвердженого вказаною постановою Тимчасового порядку присвоєння кадастрового номера земельній ділянці, кадастровий номер земельної ділянки складається, Зокрема з таких структурних елементів: КОАТУУ: НКЗ: НКК: НЗД, де КОАТУУ - десятизначний код згідно з Класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-96, останніми двома цифрами якого є нулі. Отже, в структурі кадастрового номеру земельної ділянки присутні номери інших просторових утворень, зокрема код адміністративно-територіальних одиниць України - Автономної Республіки Крим, областей, районів та населених пунктів - сіл, селищ і міст.

У підтвердження доводів відповідача щодо належності земельної ділянки за адресою: вул. 14 Східна, 45 у смт Антонівка у складі Державного земельного кадастру до меж смт. Антонівка, а не м. Херсон слід навести ряд виданих Державних актів на право власності на земельну ділянку, а саме: землевласнику Ревіній Ользі Валентинівні, що знаходиться за адресою вул. 4 Східна,17 смт Антонівка м. Херсон, кадастровий номер 6510165300:04:049:0005; землевласнику Тісовській Нелі Олександрівні, що знаходиться за адресою вул. 5 Східна, 25 смт Антонівка м. Херсон, кадастровий номер 6510165300:04:050:0008; землевласнику Федоренко Пелагеї Іванівни що знаходиться за адресою вул. 6 Східна, 8 смт Антонівка м. Херсон, кадастровий номер 6510165300:04:050:009; землевласнику Кучеренко Оксані Ростиславівні, що знаходиться за адресою вул. 6 Східна, 17 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:04:051:00:05; землевласнику Іванову Сергію Гавриловичу, що знаходиться за адресою вул. 6 Східна, 19 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:04:051:00:13; землевласнику Картавцеву Олександру Івановичу, що знаходиться за адресою вул. 12 Східна, 46 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:04:037:0003; землевласнику Лебідь Ніні Федорівні, що знаходиться за адресою вул. 23 Східна, 5 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:05:018:0002; землевласнику Урсуленко Олексію Анатолійовичу, що знаходиться за адресою вул. 23 Східна, 43 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:04:003:0010: землевласнику Іваськевич Лідії Антонівні, що знаходиться за адресою вул. 29 Східна, 33-б смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:05:010:0006, землевласнику Хоміч Тамарі Олексіївні, що знаходиться за адресою вул.29 Східна, 15 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:05:025:0007, землевласнику Кондрашиній Тетяні Олександрівні, що знаходиться за адресою вул. 30 Східна, 55 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:05:011:0005; землевласнику Анісімову Олександру Степановичу, що знаходиться за адресою вул. 32 Східна, 42 смт Антонівка м. Херсон кадастровий номер 6510165300:05:014:0006.

В якості доказів вищезгадані державні акти додані до матеріалів справи.

У Класифікаторі об'єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014-96 код 6510165300 відповідає селищу міського типу Антонівка.

У той час як місту Херсон відповідає код 6510100000, згідно Класифікатора об'єктів адміністративно-територіального устрою України ДК 014- 96.

Таким чином, із наданих фактів витікає, що за державними актами на про встановлення права власності на земельні ділянки, що розміщені з 4 Східної по 32 Східні за кадастровим номером значиться що територіально вони находяться на території Антонівської селищної ради. Відповідно і земельна ділянка, що знаходиться 14 Східна 45 знаходиться на території відповідача-1

З'ясувавши обставини справи, дослідивши докази на їх підтвердження та надавши їм правову оцінку, суд визнав позов не обґрунтованим та таким, що не підлягає задоволенню у зв'язку з тим. що позивач не довів обставини на які посилався належними доказами.

Крім того, що стосується визнання недійсним договору, то у частині третій статті 173 Земельного кодексу України (в редакції Закону №5245-уі від 21.06.2012 року) зазначено, що включення земельних ділянок у межі району, села, селища, міста, району у місті не тягне за собою припинення права власності і права користування цими ділянками, земельних ділянок, визначених частиною четвертою цієї статті.

Таким чином, навіть якби позивач довів включення спірної земельної ділянки до адміністративних меж Херсонської міської ради, підстави для визнання недійсним договору оренди цієї земельної ділянки були б відсутні, а в цей договір мали б бути внесені відповідні зміни щодо Орендодавця.

Що стосується визнання недійсним п.п.1.1 п.1 та п.п.2.1 п.2 рішення Антонівської селищної ради від 24.11.2005р. №434 "Про затвердження проекту землеустрою та передачу в оренду земельних ділянок підприємствам та суб'єктам підприємницької діяльності в смт. Антонівка для здійснення підприємницької та іншої діяльності та скасування деяких пунктів рішень сесії селищної ради" , то суд також керувався роз'ясненнями президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000 р. № 02-5/35 "Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів".

Згідно п. 2 роз'яснення президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000р. № 02-5/35 "Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів" підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі.

Згідно ст. 12 ЗК України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить, зокрема, розпорядження землями територіальних громад; надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності відповідно до цього Кодексу; здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.

Суд дійшов до висновку, що позивач не довів факту порушення його прав на розпорядження земельною ділянкою, що знаходиться по вул. 14 Східна 45, у зв'язку з прийняттям спірних пунктів оскаржуваного рішення.

Як би навіть позивач довів факт включення спірної земельної ділянки до адміністративних меж Херсонської міської ради та факт розпорядження Антонівською селищною радою спірною земельною ділянкою, то він у порядку ст. 173 ЗК України вніс відповідні зміни до договору оренди і таким чином захистив свої права.

Керуючись ст.ст. 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

в и р і ш и в:

1. Відмовити у задоволенні позовних вимог.

Повне рішення складено 04.02.2013р.

Суддя Л.М. Немченко

СудГосподарський суд Херсонської області
Дата ухвалення рішення30.01.2013
Оприлюднено08.02.2013
Номер документу29136175
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5024/2201/2011

Рішення від 30.01.2013

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 05.12.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 25.11.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 25.11.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

Ухвала від 01.11.2011

Господарське

Господарський суд Херсонської області

Немченко Л.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні