Ухвала
від 13.02.2012 по справі 2а-1771/12/0170/7
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

13 лютого 2012 р.Справа №2а-1771/12/0170/7

Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Маргарітов М.В., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Магістраль-Крим"

до Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим

про скасування податкових повідомлень-рішень ,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Магістраль-Крим" (далі позивач) звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом про скасування податкових повідомлень-рішень Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим (далі відповідач) № 0001042304 від 01.12.2011 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 13381,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн. та № 0001052304 від 01.12.2011р. про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 16726,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн.

Позовна заява не відповідає частині 3 статті 106 КАС України з наступних підстав: до адміністративного позову не додано належного документу про сплату судового збору.

Так, до адміністративного позову позивачем додано платіжне доручення № 573 від 09.02.2012 року про сплату судового збору за подання позовної заяви в сумі 32,19 грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову визначений Законом України "Про судовий збір" від 08.07.2011 № 3674-VI (набрав чинності з 01.11.2011 року).

Відповідно до п. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" сума судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру складає 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,2 розміру мінімальної заробітної плати (107,3 грн.) та не більше 2 розмірів мінімальної заробітної плати (2146,00 грн).

Позивачем до матеріалів адміністративного позову додано квитанцію про сплату судового збору у розмірі 32,19 грн., тобто у сумі, що передбачена за подання адміністративного позову немайнового характеру.

Проте, заявлені позивачем вимоги щодо скасування податкових повідомлень-рішень № 0001042304 від 01.12.2011 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 13381,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн. та № 0001052304 від 01.12.2011р. про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 16726,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн. свідчать про майновий характер позовних вимог, з огляду на наступне.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно, оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Аналогічна позиція Вищого адміністративного суду України, викладену у листі № 165/11/13-12 від 18.01.2012 року, в якому зазначено, що звернення до суду із вимогами про скасування рішень відповідачів - суб'єктів владних повноважень, безпосереднім наслідкам яких є зміни складу майна позивача, є майновими.

У зв'язку із наведеним, вимоги позивача до Красноперекопської об'єднаної державної податкової інспекції в АР Крим скасування податкових повідомлень-рішень № 0001042304 від 01.12.2011 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів у розмірі 13381,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн. та № 0001052304 від 01.12.2011р. про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 16726,00 грн. та нарахування штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 1,00 грн. є такими, що впливають на майновий стан позивача, тобто є майновими.

Враховуючи вищевикладене судом встановлено, що сплачена платіжним дорученням № 573 від 09.02.2012 року сума судового збору є невірною, а саме необхідно провести доплату до належної суми судового збору у розмірі 269,71 грн.

Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків до 20.03.2012 року, шляхом подання до суду належним чином оформленого оригіналу документу про сплату судового збору у розмірі 269,71 грн. за реквізитами: Рахунок: 31210206784002; Одержувач: Державний бюджет міста Сімферополь, 22030001; ЄДРПОУ: 38040558; МФО: 824026; Банк одержувача: Головне управління державного казначейства України в АР Крим; Призначення платежу: "Код 35174235, судовий збір, пункт 3.1".

Керуючись 108, 160, 165 суд

УХВАЛИВ:

1. Залишити позовну заяву без руху.

2. У строк до 20.03.12 усунути вказані недоліки а саме: додати до адміністративного позову платіжні документи про сплату у встановленому порядку та розмірі судового збору, а саме 269,71 грн., за подання до суду адміністративного позову майнового характеру.

3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи 2а-1771/12/0170/7 та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.

У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Маргарітов М.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення13.02.2012
Оприлюднено11.02.2013
Номер документу29192724
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1771/12/0170/7

Ухвала від 25.03.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 25.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Іщенко Галина Михайлівна

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

Ухвала від 13.02.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

Ухвала від 02.04.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

Постанова від 05.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Маргарітов М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні