Постанова
від 18.01.2013 по справі 1570/3203/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/3203/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 січня 2013 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Цховребової М.Г.

при секретарі судового засідання - Парій І.І.

за участю:

представника позивача - Бєлєнького В.П.

представника відповідача - П'ятниченка А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліора-Р» до державної податкової інспекції у Біляївському районі Одеської області Державної податкової служби про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліора-Р» звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до державної податкової інспекції у Біляївському районі Одеської області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення відповідача від 17.04.2012 року № 0000741701.

В судовому засіданні представник позивача підтримав адміністративний позов, просив суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених в адміністративному позові. (т.1 а.с.2-5)

Представник відповідача заперечував проти позову, просив суд відмовити у його задоволенні з підстав, викладених у запереченнях проти адміністративного позову. (т.1 а.с.30-35)

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд дійшов до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню повністю, з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що 24.07.2008 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Ліора-Р» (далі - позивач / ТОВ «Ліора-Р») зареєстровано Біляївською районною державною адміністрацією Одеської області як юридична особа, ідентифікаційний код: 36012864, місцезнаходження: 67662, Одеська область, с. Велика Балка, вул. Чапаєва, 8. (т.1 а.с.45, 62-65) Фактичне місцезнаходження - бар «Базилік» за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 162. (т.1 а.с.17)

25.07.2008 року позивач узятий на облік в органах державної податкової служби за № 7411 та перебуває на обліку у державній податковій інспекції у Біляївському районі Одеської області Державної податкової служби (далі - відповідач / ДПІ у Біляївському районі). (т.1 а.с.37)

З 16.03.2012 року по 22.03.2012 року, на підставі направлення від 16.03.2012 року № 28/17 (т.1 а.с.49), виданого ДПІ у Біляївському районі службовій особі ДПІ у Біляївському районі, згідно наказу начальника ДПІ у Біляївському районі № 18 від 06.03.2012 року «Про призначення позапланової виїзної документальної перевірки ТОВ «Ліора-Р» код 36012864» з питання нарахування та перерахування до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб за період з серпня 2011 року по січень 2012 року» (т.1 а.с.47) та на підставі п. 78.1.13 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2756-VI, із змінами та доповненнями, проведена позапланова виїзна документальна перевірка фінансово-господарської діяльності ТОВ «Ліора-Р» з питань правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб за період з серпня 2011 року по січень 2012 року.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 29.03.2012 року № 224/17/36012864 «Про результати позапланової виїзної документальної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліора-Р» код за ЄДРПОУ 36012864 з питань нарахування та перерахування до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб за період з серпня 2011 р. по січень 2012 р.». (т.1 а.с.16-21)

Відповідно до висновку зазначеного акта документальною перевіркою встановлені порушення, зокрема:

- пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 та п. 177.8 ст. 177 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року, зі змінами та доповненнями, донараховано податку з доходів фізичних осіб у сумі 9189,00 грн., а саме за березень 2011 року - 300,00 грн., квітень 2011 року - 300,00 грн., травень 2011 року - 300,00 грн., червень 2011 року - 300,00 грн., липень 2011 року - 300,00 грн., серпень 2011 року - 300,00 грн., вересень 2011 року - 1185,00 грн., жовтень 2011 року - 1764,00 грн., листопад 2011 року - 1740,00 грн., грудень 2011 року - 1350,00 грн., січень 2012 року - 1350,00 грн.;

- наказу ДПА № 1020 від 24.12.2010 року «Про порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» (зареєстровано в Мін'юсті України 13.01.2011 року за № 46/18784).

Відповідно до акту при перевірці було використано:

- суцільним порядком: статутні документи, угоди та інші первинні документи, форма 1ДФ, вимога прокуратури вих. № 16-1200-12 від 02.03.2012 року, лист ДПІ у Київському районі м. Одеси вх. № 734/7 від 07.02.2012 року;

- інформація комп'ютерних автоматизованих інформаційних систем податкового органу: облік платників; ПДВ; АІС РПП; ТАХ 2011, 2012; інформаційно-пошукова система; АРМ Аудит.

Згідно змісту даного акта перевірки, вищенаведені порушення встановлені відповідачем виходячи з інформації, отриманої з:

- ВПМ ДПІ у Київському районі м. Одеси - лист ВПМ ДПІ у Київському районі м. Одеси за вх. № 734/7 від 07.02.2012 року (т.1 а.с.38) щодо надіслання на адресу відповідача копій матеріалів перевірки інформації, викладеної у зверненні громадянина ОСОБА_3 (т.1 а.с.39) відносно діяльності кафе «Базилік», що розташоване за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 162, для відповідного реагування.

Згідно пояснення ОСОБА_3, яке було надано податковій міліції ДПІ у Київському районі м. Одеси, ОСОБА_3 з 01.09.2011 року по 24.11.2011 року працював барменом в барі «Базилік», який розташований за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162. В даному барі працював приблизно три місяці та отримав заробітну плату за вересень 2011 року - 3900,00 грн. та жовтень 2011 року - 2760,00 грн., трудових договорів не заключав. За останній раз ОСОБА_3 згідно усного договору повинні були виплатити за листопад 2011 року - 2600,00 грн. за 13 робочих змін. СГД ОСОБА_3 не повернули «медичну книжку» та ксерокопію паспорту. Також без трудових договорів працювали інші працівники в барі;

- прокуратури Київського району м. Одеси - вимога прокуратури Київського району м. Одеси від 02.03.2012 року № 16-1209-12вих., яка надійшла до відповідача 03.03.2012 року за вх. № 20/9 (т.1 а.с.46), відповідно до якої, прокуратурою Київського району м. Одеси проведено перевірку додержання трудового законодавства ТОВ «Ліора-Р», в частині прихованих трудових відносин та виплати заробітної плати «в конвертах», та у якій, на підставі ст.ст. 8, 20 Закону України «Про прокуратуру», прокуратура Київського району м. Одеси просила провести розрахунок щодо розміру несплаченого податку на доходи фізичних осіб до ДПІ у Біляївському районі за вказаних у вимозі працівників (по кожному окремо).

Так, ТОВ «Ліора-Р» здійснює свою господарську діяльність шляхом надання послуг населенню у сфері громадського харчування в кафе-барі «Базилік», розташованому у м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162. В ході перевірки прокуратурою Київського район у м. Одеси встановлено, що в зазначеному кафе-барі працювали: з 15.09.2011 року по 31.01.2012 року ОСОБА_4 (середньомісячна заробітна плата складала 1500-2000 грн.), з 02.08.2011 року по 30.11.2011 року ОСОБА_3 (середньомісячна заробітна плата складала 3000,00 грн.), з 10.03.2011 року по 31.01.2012 року ОСОБА_5 (середньомісячна заробітна плата складала 2000,00 грн.), з 05.10.2011 року по 31.01.2012 року ОСОБА_6 (середньомісячна заробітна плата складала 2000 грн.), з 12.10.2011 року по 31.01.2012 року ОСОБА_7 (середньомісячна заробітна плата складала 3000,00 грн.), при цьому вказані особи не були офіційно оформлені, а саме з ними не укладені трудові угоди та заробітну плату отримували «в конвертах».

В судовому засіданні представник відповідача підтвердив, що під час проведення даної перевірки для відповідача підставами для висновків про встановлені порушення стали лише та виключно інформація, отримана від прокуратури Київського району м. Одеси, та інформація та матеріали, отримані від ВПМ ДПІ у Київському районі м. Одеси.

До даного акту перевірки відповідачем додано розрахунок податкових зобов'язань та розрахунок правильності обчислення сум податку з доходів фізичних осіб за період з березня 2011 року по січень 2012 року. (т.1 а.с.56-58)

Податковим повідомленням-рішенням відповідача від 17 квітня 2012 року № 0000741701 (т.1 а.с.15) позивача повідомлено, що згідно з пп. 54.3.5 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та відповідно до п. 119.1 ст. 119, п. 127.1 ст. 127 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, на підставі акта перевірки № 00224/1701/36012864 від 29.03.2012 року, встановлено порушення пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176, п. 177.8 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року, із змінами та доповненнями, наказу ДПА № 1020 від 24.12.2010 року «Про порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» (зареєстровано в Мін'юсті України 13.01.2011 року за № 46/18784), у зв'язку з чим позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: податок з доходів найманих працівників по актам перевірки, у загальному розмірі 11996,25 грн., в тому числі за основним платежем - 9189,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) - 2807,25 грн.

Не погоджуючись із вищезазначеним податковим повідомленням-рішенням відповідача , позивач оскаржив його у судовому порядку.

В судовому засіданні також встановлено, що 25 липня 2011 року між ТОВ «Телекарт-Прилад», яке іменується в подальшому «Орендодавець», та ТОВ «Ліора-Р», яке іменується в подальшому «Орендар», укладено договір оренди № 25/07/11 (т.1 а.с.71-77), відповідно до якого, зокрема:

- Орендодавець передає, а Орендар приймає в строкове платне користування на умовах Договору наступне нерухоме майно: приміщення бару та кафе загальною площею 344,5 кв.м за адресою: вул. Люстдорфська дорога, 162 (Об'єкт);

- Об'єкт передається в оренду з метою використання його для організації закладу громадського харчування та супутніх видів діяльності, пов'язаних з громадським харчуванням;

- Орендар вступає в користування Об'єктом з моменту підписання Договору, акту приймання-передачі Об'єкту, що є невід'ємною частиною Договору, який має бути підписаний Сторонами протягом п'яти днів з моменту набрання чинності Договором;

- договір набирає чинності з моменту його підписання.

25 липня 2011 року складено акт прийому-передачі нерухомого майна за договором оренди № 25/07/11 від 25 липня 2011 року у тім, що ТОВ «Телекарт-Прилад», яке іменується в подальшому «Орендодавець», передає, а ТОВ «Ліора-Р», яке іменується в подальшому «Орендар», приймає нерухоме майно (Об'єкт). (т.1 а.с.100-101)

22 серпня 2011 року державною податковою інспекцією у Київському районі м. Одеси позивачу видано Торговий патент на право здійснення торговельної діяльності, Серія ТПВ № 004832 (т.1 а.с.102), дійсний з 1 вересня 2011 року по 31 серпня 2016 року, який надає його власнику право на здійснення підприємницької діяльності у сфері ресторанного харчування у пункті продажу товарів: кафе, вул. Люстдорфська дорога, 162.

31.08.2011 року регіональним управлінням Департаменту САТ в Одеській області позивачу видано Ліцензію, Серія АГ № 423157 (т.1 а.с.103), на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями, у тому числі сидром та перрі (без додання спирту), відповідно до якої, місце торгівлі: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, кафе; термін дії ліцензії: з 01.09.2011 року до 01.09.2012 року.

Також, на підтвердження фактичного здійснення господарської діяльності ТОВ «Ліора-Р» до 01.09.2011 року в кафе «Базилік» за адресою: м. Одеса, вул. Дерибасівська, 1, та в кафе «Базилік» за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, - з 01.09.2011 року, тобто після прийняття нерухомого майна за договором оренди № 25/07/11 від 25 липня 2011 року, здійснення ремонту в орендованому приміщенні та отримання необхідної дозвільної документації, суду надано:

- накази про прийняття/зарахування на роботу (т.1 а.с.90, 91, т.2 а.с.27);

- Звіти по формі 1 ДФ за 3-4 квартали 2011 року та 1 квартал 2012 року (т.1 а.с.121-122);

- відомості про виплату грошей (т.2 а.с.15-25);

- наказ про відпустки (т.2 а.с.26);

- платіжні доручення щодо оплати за оренду приміщення (т.1 а.с.128-132);

- реєстраційне посвідчення № 1509002102 (т.1 а.с.133).

1 жовтня 2011 року між ТОВ «Ліора-Р», іменоване в подальшому «Орендодавець», та ОСОБА_8, іменований в подальшому «Орендар», укладено договір суборенди № 1 (т.1 а.с.78-79), відповідно до якого, зокрема:

- Орендодавець здає, а Орендар приймає в оренду приймає в оренду частину нежилого приміщення, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, кафе «Базилік» для організації кухні;

- приміщення та обладнання здаються в оренду строком на 35 місяців, з 01.10.2011 року по 01.09.2014 року. Договір вступає в силу з моменту його підписання.

На підтвердження виконання умов вищенаведеного договору суборенди та фактичного здійснення господарської діяльності в кафе «Базилік» за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, крім позивача іншим суб'єктом господарювання - фізичною особою - підприємцем ОСОБА_8, суду надано:

- акт приймання-передачі приміщення від 01.10.2011 року (т.1 а.с.99);

- Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця ОСОБА_8 (т.1 а.с.87);

- платіжні доручення щодо оплати за оренду приміщення (т.1 а.с.126-127);

- Трудові договори між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, укладені між ОСОБА_8 та двома найманими ним працівниками (т.1 а.с.88-89).

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч.ч. 2, 4, 6 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (у редакції, чинній на час виникнення відповідних відносин): Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі - ПК України).

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з п. 75.1 ст. 75 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі:

- податкових декларацій (розрахунків),

- фінансової, статистичної та іншої звітності,

- регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом,

- первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також

- отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Підпунктом 78.1.13 пункту 78.1 статті 78 ПК України передбачено, що документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі отримання інформації про ухилення податковим агентом від оподаткування виплаченої (нарахованої) найманим особам (у тому числі без документального оформлення) заробітної плати, пасивних доходів, додаткових благ, інших виплат та відшкодувань, що підлягають оподаткуванню, у тому числі внаслідок неукладення платником податків трудових договорів з найманими особами згідно із законом, а також здійснення особою господарської діяльності без державної реєстрації. Така перевірка проводиться виключно з питань, що стали підставою для проведення такої перевірки.

Пунктом 83.1 статті 83 ПК України встановлено, що для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є:

- документи, визначені цим Кодексом;

- податкова інформація;

- експертні висновки;

- судові рішення;

- інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Згідно з пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168 ПК України, податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.

Пунктом 176.2 статті 176 ПК України встановлено, що особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані:

а) своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок;

б) подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу державної податкової служби за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.

Відповідно до п. 177.8 ст. 177 ПК України, під час нарахування (виплати) фізичній особі - підприємцю доходу від здійснення нею підприємницької діяльності, суб'єкт господарювання та/або самозайнята особа, які нараховують (виплачують) такий дохід, не утримують податок на доходи у джерела виплати, якщо фізичною особою - підприємцем, яка отримує такий дохід, надано копію документу, що підтверджує її державну реєстрацію відповідно до закону як суб'єкта підприємницької діяльності. Це правило не застосовується в разі нарахування (виплати) доходу за виконання певної роботи та/або надання послуги згідно з цивільно-правовим договором, коли буде встановлено, що відносини за таким договором фактично є трудовими, а сторони договору можуть бути прирівняні до працівника чи роботодавця відповідно до підпунктів 14.1.195 та 14.1.222 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу.

Порядок заповнення і подання органам державної податкової служби України Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, та сум утриманого з них податку відповідно до вимог статті 51 глави 2, підпункту 70.16.1 пункту 70.16 статті 70 глави 6 розділу II, підпункту «б» пункту 176.2 статті 176 розділу IV Податкового кодексу України визначений Порядком заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженим Наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 року № 1020, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 січня 2011 року за № 46/18784.

На підставі аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, та встановлених в судовому засіданні обставин, зокрема виходячи з того, що:

- відповідачем призначено та фактично проведено позапланову виїзну документальну перевірку фінансово-господарської діяльності ТОВ «Ліора-Р» з питань правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум податку з доходів фізичних осіб за період з серпня 2011 року по січень 2012 року.

Проте, за результатами її проведення відповідачем законодавчо безпідставно встановлені вищенаведені порушення та донараховано позивачу податок з доходів фізичних осіб, в тому числі, за період з березня по липень 2011 року;

крім того:

- на порушення п. 83.1 ст. 83 ПК України під час проведення даної перевірки для відповідача підставами для висновків стали лише та виключно інформація, отримана від прокуратури Київського району м. Одеси, та інформація та матеріали, отримані від ВПМ ДПІ у Київському районі м. Одеси, зокрема, без фактичного дослідження, аналізу та надання оцінки: фінансової, статистичної та іншої звітності позивача; регістрів податкового та бухгалтерського обліку позивача, ведення яких передбачено законом, та первинних документів позивача, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на відповідача, в даному випадку, з питань, що стали підставою для проведення цієї перевірки;

В тому числі, в межах допущеного відповідачем під час проведення даної перевірки порушення п. 83.1 ст. 83 ПК України, не досліджено, не враховано та не надано оцінку наступним обставинам, зокрема, що:

- здійснення господарської діяльності ТОВ «Ліора-Р» в кафе «Базилік» за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, розпочато з 01.09.2011 року, тобто після прийняття нерухомого майна за договором оренди № 25/07/11 від 25 липня 2011 року та отримання необхідної дозвільної документації,

- у кафе «Базилік», розташованому за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 162, послуги у сфері громадського харчування у перевіряємий період на підставі договору суборенди також надавав ФОП ОСОБА_8, тощо;

- на виконання вимог ч. 1 ст. 71 КАС України позивачем доведені обставини, на яких ґрунтуються його вимоги;

суд дійшов до висновків про те, що:

- висновки відповідача про порушення позивачем пп. 168.1.1 п. 168.1 ст. 168, п. 176.2 ст. 176 та п. 177.8 ст. 177 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року, наказу ДПА № 1020 від 24.12.2010 року «Про порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку» (зареєстровано в Мін'юсті України 13.01.2011 року за № 46/18784) - є необґрунтованими та безпідставними.

Інших доводів та/або доказів щодо обґрунтування правомірності прийняття оскарженого податкового повідомлення-рішення відповідачем суду не наведено та не надано.

На виконання вимог ч. 2 ст. 71 КАС України відповідачем не доказана правомірність його рішення, оскарженого позивачем;

відповідно:

- податкове повідомлення-рішення від 17 квітня 2012 року № 0000741701 - прийняте відповідачем не на підставі та не у спосіб, що передбачені законодавством України; необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; непропорційно, зокрема без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, тому воно є недійсним та підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 72, 86, 94, 158-162, 167, 184-186 КАС України, суд -

постановив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліора-Р» - задовольнити повністю.

Визнати недійсним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Біляївському районі Одеської області Державної податкової служби від 17 квітня 2012 року № 0000741701.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

В повному обсязі постанову складено 18 січня 2013 року.

Суддя М.Г. Цховребова

18 січня 2013 року

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.01.2013
Оприлюднено13.02.2013
Номер документу29251867
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/3203/2012

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Алєксєєв В.О.

Ухвала від 18.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 06.02.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 17.03.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 17.12.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В. В.

Ухвала від 08.10.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Андрухів В. В.

Постанова від 16.05.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Алєксєєв В.О.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Алєксєєв В.О.

Постанова від 18.01.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 22.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні