Україна
Донецький окружний адміністративний суд
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
29 січня 2013 р. Справа №2а/0570/17728/2012
Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17
час прийняття постанови: 10 год. 18 хв.
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Бабіча С.І.,
при секретарі судового засідання Ковальському А.В.,
за участю:
представника позивача - Малишевої І.М.,
представника відповідача - не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Управління Пенсійного фонду України в Пролетарському районі міста Донецька до Державного підприємства Шахтоуправління імені газети «Правда» про стягнення заборгованості зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій призначених за списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року в розмірі 3 650 155,30 гривень,
ВСТАНОВИВ:
Управління Пенсійного фонду України в Пролетарському районі міста Донецька звернулось до суду з позовною заявою про стягнення з відповідача, Державного підприємства Шахтоуправління імені газети «Правда» суми заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року в розмірі 3 626 189,30 гривень.
Позовні вимоги вмотивовані тим, що п. 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 09 липня 2003 року № 1058-IV (надалі Закон № 1058-IV) та п. 6.1 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої постановою правління Пенсійного фонду України від 19 грудня 2003 року № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 року за № 64/8663( надалі Інструкція № 21-1) передбачено порядок відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
В судовому засіданні представник позивача підтримала заявлені позовні вимоги в повному обсязі, надавши пояснення, аналогічні тим, що викладені у позовній заяві. До початку розгляду справи по суті надала заяву про збільшення розміру позовних вимог. Додатково зазначила, що шахти «Кальмуська», «№6 Капітальна» та «№8» входять до складу Шахтоуправління імені газети «Правда», але Шахтоуправлінням не відшкодовано заборгованості зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій призначених за списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року по працівникам цих шахт. Тому просила збільшити суму позовних вимог на 23 966,00 гривень та стягнути з Шахтоуправління імені газети «Правда» заборгованість зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій призначених за списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року в розмірі 3 650 155,30 гривень.
Враховуючи, що відповідно до ч.1 ст. 51 КАС України, позивач має право в будь-який час до закінчення судового розгляду збільшити або зменшити розмір позовних вимог або відмовитися від адміністративного позову, а також те, що позивач має право до початку судового розгляду справи по суті змінити предмет або підставу позову, шляхом подання письмової заяви, суд приймає вказану заяву позивача.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про час, дату і місце розгляду справи повідомлявся належним чином. Клопотань щодо відкладення розгляду справи або розгляд справи за його відсутності до суду не надав.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, справа розглядається за відсутності осіб, які не з'явились, на підставі доказів, наявних у матеріалах справи.
Вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, з'ясувавши обставини, що мають значення для вирішення спору та перевіривши їх доказами, наданими сторонами, визначившись із правовою нормою, яку слід застосувати до спірних відносин, суд встановив наступне.
Державне підприємство Шахтоуправління імені газети «Правда» (код ЄДРПОУ 00174697) зареєстроване виконавчим комітетом Донецької міської ради якості юридичної особи 24.04.1996 року про що в той же день були внесені відомості ЄДРПОУ.
На підставі наказу Міністра вугільної промисловості від 16 вересня 1996 року № 457 «Про передачу структурної одиниці об'єднання «Донецьквугілля» Шахтоуправління ім. Газети «Правда» до Компанії «Укрвуглереструктуризація» Шахтоуправління ім. газети «Правда» передано до складу вугільної компанії «Укрвуглереструктуризація». Пунктом 3 цього наказу передбачено, що на час закриття Шахтоуправління ім. газети «Правда» Компанія «Укрвуглереструктуризація» є її правонаступником та виконує зобов'язання щодо оплати обсягів виконаних робіт, регресних позовів, побутового вугілля, вихідних пособій відповідно до кошторису закриття шахти, (а.с.5).
З метою покращення управління процесами ліквідації шахт, зменшення витрат на їх утримання відповідно до п.п.2.1. п.2 наказу Української державної компанії з реструктуризації підприємств вугільної промисловості «Укрвуглереструктуризація» від 4 квітня 2000 року № 43 «Про включення шахт, що ліквідуються, до регіональних дирекцій Компанії» Шахтоуправління ім. газети «Правда» включено до складу «Єдиної дирекції шахт ім. Газети «Правда» та «Мушкетівська», що ліквідуються», (а.с.6-7).
Наказом Української державної компанії з реструктуризації підприємств вугільної промисловості «Укрвуглереструктуризація» від 25 грудня 2000 року № 238 «Про удосконалення управління процесами ліквідації шахт» з 1 січня 2001 року на базі Куйбишевської та колишньої Пролетарської дирекцій з ліквідації шахт утворена Пролетарська дирекція з ліквідації шахт, до складу якої включено Шахтоуправління ім. Газети «Правда», (а.с.8-9).
5 червня 2003 року Міністерства палива та енергетики України виданий наказ № 280 «Про вдосконалення структури управління процесом ліквідації вугледобувних, вугледобувних і торфодобувних підприємств, що належать до сфери управління Мінпаливенерго», яким реорганізоване Державне підприємство «Українська державна компанія з реструктуризації підприємств вугільної промисловості «Укрвуглереструктуризація» і «Міжрегіональна державна компанія з реструктуризації підприємств вугільної та торф'яної промисловості «Вуглеторфреструктуризація» шляхом злиття та створення на їх базі об'єднання «Українська державна об'єднана дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних, вуглепереробних і торфодобувних підприємств», (далі - Об'єднана дирекція «Укрвуглеторфреструктуризація»), у складі якої створена «Донецька обласна дирекція Державного підприємства «Укрвуглереструктуризація» - Державне підприємство «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств». Крім того, цим наказом визначено, що новоутворені об'єднання, в тому числі Державне підприємство «Донецька обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств», є правонаступниками майнових прав та обов'язків Державного підприємства «Укрвуглереструктуризація», (а.с.10).
На підставі наказу Міністерства вугільної промисловості України від 2 квітня 2010 року № 99 «Про припинення діяльності ДП «Укрвуглеторфреструктуризація» припинена діяльність цього підприємства шляхом поділу на державні підприємства «Донвуглереструктуризація», «Обласна дирекція «Луганськвуглереструктуризація» та «Центрально-Західна Компанія «Вуглеторфреструктуризація», встановивши, що ці підприємств є правонаступниками усіх прав та обов'язків, пов'язаних з діяльністю ДП «Укрвуглеторфреструктуризація» згідно з розподільчими балансами, (а.с.11-12).
Наказом ДП «Донвуглереструктуризація» від 14 квітня 2010 року № 2 «Про зміну структури управління» ліквідована низка структурних підрозділів, в тому числі Пролетарське управління з ліквідації шахт, та створені відокремлені підрозділи із самостійним балансом без права юридичної особи, включаючи «Донецьку виконавчу дирекцію з ліквідації шахт», (а.с.13).
Згідно з положеннями ст.44 Гірничого закону України від 6 жовтня 1999 року № 1127-XIV припинення діяльності гірничих підприємств здійснюється у формі ліквідації, реорганізації або консервації гірничих підприємств. Гірниче підприємство підлягає ліквідації, реорганізації або консервації у випадках, передбачених Кодексом України про надра.
Порядок ліквідації гірничого підприємства регламентований ст.45 Гірничого закону України, відповідно до якої ліквідація гірничого підприємства здійснюється за проектом, затвердженим власником (керівником) гірничого підприємства, який пройшов екологічну, технічну та інші види експертиз, а також погоджений в установленому законодавством порядку з органами гірничого нагляду, органами місцевого самоврядування та іншими заінтересованими органами.
Проект ліквідації гірничого підприємства затверджується одночасно з комплексним планом соціального захисту працівників, які вивільняються, розвитку соціальної інфраструктури та з визначенням джерел фінансування цих заходів.
Питання правонаступництва гірничих підприємств, що ліквідуються, вирішуються Кабінетом Міністрів України відповідно до законодавства.
Вказані обставини встановлені у постанові Донцького окружного адміністративного суду від 17 вересня 2012 р. у справі № 2а/0570/10633/2012, яка набрала законної сили.
Водночас суд відзначає, що відповідач перебуває у стані припинення, проте, не виключений з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто статусу юридичної особи не втратив і, як наслідок несе самостійну майнову відповідальність, в тому числі за зобов'язаннями, які виникли перед УПФУ, що підтверджується відповідним витягом з ЄДРПОУ станом на 18.01.2013 року, наданим позивачем.
Докази, які б спростовували вищевикладені обставини, суду не надані.
З матеріалів справи вбачається, що на підприємстві відповідача працювали особи, зайняті на роботах, що дають право на призначення пенсії на пільгових умовах відповідно до п. «а» ст. 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» від 05.11.1991 року № 1788-ХІІ, та яким призначено пенсію на пільгових умовах за списком № 1
Управління Пенсійного фонду України в Пролетарському районі міста Донецька у спірних правовідносинах здійснює повноваження, покладені на нього ст. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», Положенням про Пенсійний фонд України, затвердженим Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 384/2011.
У відповідності до ст. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», у період до перетворення Пенсійного фонду України в неприбуткову самоврядну організацію він функціонує як центральний орган виконавчої влади на підставі норм цього Закону (крім норм, зазначених в абзаці шостому пункту 1 цього розділу) та Положення про Пенсійний фонд України, яке затверджує Президент України. Бюджет Пенсійного фонду України в зазначений період затверджує Кабінет Міністрів України.
Згідно зі ст. 1 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 384/2011, Пенсійний фонд України є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Віце-прем'єр-міністра України - Міністра соціальної політики України (далі - Міністр). Пенсійний фонд України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики з питань пенсійного забезпечення та збору, ведення обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок).
Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» регулюються принципи, засади, механізм функціонування системи загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, питання призначення, перерахунку і виплати пенсій, надання соціальних послуг з коштів Пенсійного фонду.
Законом України від 31.05.2005 року № 2613-IV, який набрав чинності з 01.01.2006 року, внесено зміни до Прикінцевих положень вищевказаного Закону.
Так, відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», пенсійне забезпечення застрахованих осіб, які працювали або працюють на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком № 1 та на інших роботах із шкідливими і важкими умовами праці за списком № 2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, та за результатами атестації робочих місць, на посадах, що дають право на призначення пенсії за віком на пільгових умовах або за вислугу років, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, мали право на пенсію на пільгових умовах або за вислугу років, здійснюється згідно з окремим законодавчим актом через професійні та корпоративні фонди.
До запровадження пенсійного забезпечення через професійні та корпоративні фонди, зокрема, особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, пенсії призначаються за нормами цього Закону в разі досягнення пенсійного віку та наявності трудового стажу, передбаченого Законом України «Про пенсійне забезпечення».
У цьому випадку розміри пенсій визначаються відповідно до статті 27 та з урахуванням норм статті 28 цього Закону. При цьому зберігається порядок покриття витрат на виплату і доставку цих пенсій, що діяв до набрання чинності цим Законом.
Відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 Прикінцевих положень Закону № 1058-IV, підприємства та організації з коштів, призначених на оплату праці, вносять до Пенсійного фонду плату, що покриває фактичні витрати на виплату і доставку пенсій особам, які були зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджених Кабінетом Міністрів України, крім тих, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, починаючи з дня набрання чинності цим Законом, у розмірі 20 відсотків з наступним збільшенням її щороку на 10 відсотків до 100-відсоткового розміру відшкодування фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій до набуття права на пенсію за віком відповідно до цього Закону.
В абзаці п'ятому цього ж підпункту зазначено, що виплата пенсій особам, які були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників, за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та особам, пенсії яким призначені відповідно до пунктів "в" - "е" та "ж" статті 13 Закону України "Про пенсійне забезпечення", здійснюється до 1 січня 2005 року за рахунок коштів Пенсійного фонду, а з 1 січня 2005 року - за рахунок коштів Державного бюджету України до досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону;
Аналіз наведених положень дає підстави для висновку про те, що витрати на виплату та доставку пенсій особам, які були зайняті на роботах за списком № 1, покриваються підприємствами та організаціями.
Винятком із цього правила є лише порядок покриття витрат на виплату та доставку пенсій особам, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, оскільки за змістом абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 2 Прикінцевих положень Закону № 1058-IV виплата пенсій таким особам здійснюється до 1 січня 2005 року за рахунок коштів Пенсійного фонду, а з 1 січня 2005 року - за рахунок коштів Державного бюджету України до досягнення пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, то і витрати на виплату та доставку пільгових пенсій покриваються за рахунок Пенсійного фонду та Державного бюджету України відповідно.
Однак специфіка такого порядку полягає в особливостях пенсійного забезпечення зазначених осіб. Так зі змісту статті 14 Закону України «Про пенсійне забезпечення» вбачається, що працівники, безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних і відкритих гірничих роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) по видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт і рудників та в металургії мають право на пенсію незалежно від віку, якщо вони були зайняті на цих роботах не менше 25 років.
Таким чином, аналіз положень пункту 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» у контексті положень статті 14 Закону України «Про пенсійне забезпечення» дає підстави для висновку про те, що порядок, за яким витрати на доставку пільгових пенсій покриваються до 1 січня 2005 року за рахунок коштів Пенсійного фонду, а з 1 січня 2005 року - за рахунок коштів Державного бюджету України, стосується лише витрат на виплату та доставку пенсій, призначених особам за умов, передбачених статтею 14 Закону № 1788-ХІІ.
Оскільки судом встановлено, що спір між сторонами стосується стягнення заборгованості з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених, хоча і працівникам, які безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних і відкритих гірничих роботах, але відповідно до пункту "а" частини першої статті 13 Закону № 1788-ХІІ (список № 1), то з урахуванням наведених положень законодавства суд приходить до висновку, що відповідач повинен відшкодувати управлінню ПФУ витрати на виплату та доставку таких пенсій.
До аналогічних висновків дійшов Верховний Суд України у постанові від 10.10.2011 року по подібній справі № 21-62а11, чим усунув неоднакове застосування вказаних норм права.
Питання стягнення заборгованості зі сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (далі - страхові внески), сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій та інших платежів до бюджету Пенсійного фонду України, нарахування і сплати фінансових санкцій та пені, а також відшкодування підприємствами витрат Пенсійного фонду України на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах визначаються Інструкцією про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, затвердженої Постановою правління Пенсійного фонду України від 19.12.2003 № 21-1, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 16 січня 2004 р. за № 64/8663.
Згідно з пунктом 6.1 Інструкції № 21-1 відшкодуванню підлягають витрати Пенсійного фонду на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах відповідно до частини 2 Прикінцевих положень Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», зокрема, в таких розмірах:
для платників, зазначених у підпункті 2.1.1 пункту 2.1 цієї Інструкції, - фактичні витрати на виплату і доставку пенсій працівникам, зайнятим повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці за списком N 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затвердженим Кабінетом Міністрів України, крім працівників, що були безпосередньо зайняті повний робочий день на підземних роботах (включаючи особовий склад гірничорятувальних частин) з видобутку вугілля, сланцю, руди та інших корисних копалин, на будівництві шахт та рудників за списком робіт і професій, затвердженим Кабінетом Міністрів України, у таких розмірах: 20 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2004 році; 30 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2005 році; 40 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2006 році; 50 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2007 році; 60 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2008 році; 70 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2009 році; 80 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2010 році; 90 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених у 2011 році; 100 відсотків від фактичних витрат на виплату і доставку цих пенсій, призначених та/або виплачених з 2012 року.
Відповідно до п. 6.4 Інструкції про порядок обчислення і сплати страхувальниками та застрахованими особами внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування до Пенсійного фонду України, розмір сум до відшкодування на поточний рік визначається відділами доходів органів Пенсійного фонду України щорічно в повідомленнях про розрахунок сум фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій, призначених відповідно до частини 2 "Прикінцевих положень" Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», які надсилаються підприємствам до 20-го січня поточного року та протягом 10 днів з новопризначених пенсій.
На виконання наведеного пункту інструкції органом УПФУ були складені та направлені відповідачу для відшкодування відповідні розрахунки фактичних витрат на виплату і доставку пільгових пенсій по працівниках відповідача за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року на загальну суму 3 650 155,30 гривень.
Згідно п. 6.8. Інструкції, підприємства щомісяця до 25-го числа вносять до Пенсійного фонду зазначену в повідомленні місячну суму фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах.
Відповідач фактичні витрати на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, позивачу у встановлені строки не вносив.
Відповідно до пункту 6.10 Інструкції 21-1, відшкодування сум і фактичних витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, здійснюється підприємством на рахунки органу пенсійного фонду за місцем його реєстрації.
Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Оскільки судом встановлено, що позивач за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року поніс витрати на виплату і доставку пільгових пенсій працівникам відповідача у розмірі 3 650 155,30 гривень, враховуючи, що обов'язок з відшкодування позивачу цих витрат законодавством покладено на відповідача, приймаючи до уваги невідшкодування відповідачем цих витрат та наявність на день розгляду справи заборгованості у зазначеному розмірі, суд дійшов висновку, що позовні вимоги УПФУ є обґрунтованими та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування», Закону України «Про пенсійне забезпечення», Закону України «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування», ст. 2, ст. 7-11, ст. 17-20, ст. 69-72, ст. 86, ст. 94, ст. 122-154, ст. 158-163, ст. 167, ст. 185, ст. 186, ст. 254, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
П О С Т А Н О В И В :
Управління Пенсійного фонду України в Пролетарському районі міста Донецька до Державного підприємства Шахтоуправління імені газети «Правда» про стягнення заборгованості зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій призначених за списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року в розмірі 3 650 155,30 гривень - задовольнити.
Стягнути з Державного підприємства Шахтоуправління імені газети «Правда» (код ЄДРПОУ 00174697) на користь Управління Пенсійного фонду України в Пролетарському районі міста Донецька заборгованість з відшкодування фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком № 1 за період з 1 червня по 30 листопада 2012 року в розмірі 3 650 155 (три мільйони шістсот п'ятдесят тисяч сто п'ятдесят п'ять) гривень 30 копійок.
Постанова складена та підписана у нарадчій кімнаті, її вступну та резолютивну частини проголошено у судовому засіданні 29 січня 2013.
Постанова складена в повному обсязі 4 лютого 2013 року.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У випадку подання апеляційної скарги постанови, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Бабіч С.І.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.01.2013 |
Оприлюднено | 15.02.2013 |
Номер документу | 29306936 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Бабіч С.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні