Постанова
від 13.02.2013 по справі 5004/1677/12
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

про визнання банкрутом

"13" лютого 2013 р. Справа № 5004/1677/12

Господарський суд Волинської області, розглянувши матеріали справи,

за заявою Приватного підприємства «Друкмаркет», м.Луцьк

про банкрутство

Суддя: Гончар М. М.

за участю представників сторін:

від боржника: Кумановський Л.М. (довіреність від 22.01.2013р.)

Відповідно до ст. 20 Господарського процесуального кодексу України роз'яснено право відводу судді. Відводу судді не заявлено. На підставі ст. 22 ГПК України роз'яснено процесуальні права та обов'язки сторін.

Клопотання про здійснення технічної фіксації судового процесу від представника боржника не поступало.

Суть спору: боржник - Приватне підприємство "Друкмаркет" звернулось із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство останнього на підставі ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою господарського суду Волинської області від 29.12.2012 року порушено провадження у справі та прийнято до розгляду, введено мораторій на задоволення всіх вимог кредиторів боржника ПП «Друкмаркет».

На виконання вимог ухвали суду від 29.12.12р. ПП "Друкмаркет" подано пояснення від 21.01.2013р., в якому останній зазначає, що голова ліквідаційної комісії Самолюк В.І. має вищу освіту за спеціальністю "Фінанси та кредит" та здобув кваліфікацію економіста. Самолюк В.І. довгий час перебував керівником боржника, належним чином виконував свої посадові обов'язки. На даний момент він є головою ліквідаційної комісії ПП "Друкмаркет", процедуру ліквідації проводить у точній відповідності із законодавством України, а відтак володіє достатніми теоретичними спеціальними знаннями у цій сфері.

Зазначає, що у боржника відсутнє будь-яке майно, за рахунок якого він би міг повністю або частково задовольнити вимоги кредиторів. Враховуючи, що у підприємства відсутнє будь-яке майно, ПП "Друкмаркет" не в змозі оплатити послуги третьої особи, яка б могла виступати у якості арбітражного керуючого (ліквідатора) по даній справі, а також те, що законом передбачена персональна відповідальність голови ліквідаційної комісії за не звернення до суду із заявою про банкрутство, ПП "Друкмаркет" змушений звернутись до суду із заявою із проханням призначення ліквідатора боржника - голову ліквідаційної комісії ПП "Друкмаркет" - Самолюка В.І.

Ухвалою господарського суду Волинської області від 23.01.2013 року розгляд підготовчого засідання відкладався.

З матеріалів справи вбачається, що Приватне підприємство «Друкмаркет» зареєстроване виконавчим комітетом Луцької міської ради 25.04.2005 року, ідентифікаційний код юридичної особи 33463227 (а.с.112).

У відповідності до Протоколу загальних зборів учасників ПП "Друкмарккет" №1 від 05.03.2012р. було прийнято рішення про припинення діяльності підприємства шляхом його ліквідації (а.с. 10).

Факт публікації оголошення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації про ліквідацію ПП "Друкмаркет" підтверджується витягом з "Бюлетня державної реєстрації" №207 (7) від 13.03.2012 року, запис №2117.

В ході проведення ліквідаційною комісією інвентаризації, комісією основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та інших активів у ПП «Друкмаркет» виявлено не було.

Дебіторської заборгованості за товарами, роботами, послугами, а також за розрахунками з бюджетом та іншої дебіторської заборгованості ліквідаційною комісією у боржника виявлено не було.

Ліквідаційною комісією підприємства по рахунках 502 «Кредити», 6855 «Контрагенти» та 631 «замовлення» було виявлено кредиторів підприємства - ПП Мочкош Вікторія Олександрівна та ПАТ «Західінкомбанк».

Відсутність майна у ПП «Друкмаркет» підтверджується постановою державного виконавця про повернення виконавчого документа стягувачу (кредитору) - ПАТ «Західінкомбанк», в якому зазначено, що у боржника відсутнє майно та частково погашені вимоги у сумі 53 276, 36 грн. (а.с.106).

Ліквідаційний баланс ПП «Друкмаркет» перевірявся органом державної податкової служби. За результатами документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Друкмаркет» з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.07.2009р. по 07.07.2012р. валютного та іншого законодавства за період з 01.07.2009р. по 07.07.2012р. Луцькою ОДПІ складено довідку від 13.07.2012 року (а.с. 27 - 46).

Згідно даної довідки загальна кредиторська заборгованість, що визнана боржником становить 3 555 072, 98 грн.

Заборгованість із єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування по податках і зборах (обов'язкових платежах) відсутня.

Невикористані та своєчасно не повернуті кошти Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у бухгалтерському обліку підприємства не обліковуються.

Заборгованість по відшкодуванню шкоди, заподіяної життю та здоров'ю, виплаті заробітної плати та вихідної допомоги працівникам боржника, виплати авторської винагороди відсутня.

Основні засоби, нематеріальні активи, товарно-матеріальні цінності, грошові кошти та інші активи у ПП «Друкмаркет» відсутні.

Дебіторська заборгованість за товарами, роботами, послугами, розрахунками з бюджетом та інша дебіторська заборгованість у ПП «Друкмаркет» відсутня.

Майно, обтяжене заставою у боржника відсутнє.

Згідно з ч. 1 ст. 51 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом.

Слід зазначити, що 19.01.2013 р. набрав чинності Закон України № 4212-VI від 22.12.2011р. «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», яким Закон України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» викладено в новій редакції.

Відповідно до абз. 3 п. 11 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» із змінами та доповненнями, положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Відтак при прийнятті у даній справі постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури застосовуються норми Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» у новій редакції.

Відповідно до ч. 1 ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», якщо вартості майна боржника - юридичної особи, щодо якого прийнято рішення про ліквідацію, недостатньо для задоволення вимог кредиторів, така юридична особа ліквідується в порядку, передбаченому цим Законом. У разі виявлення зазначених обставин ліквідатор (ліквідаційна комісія) зобов'язаний звернутися до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство такої юридичної особи. Обов'язковою умовою звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство є дотримання боржником порядку ліквідації юридичної особи відповідно до законодавства України.

Відповідне правило передбачено ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, яка містить загальні положення про ліквідацію юридичної особи.

Спрощена процедура банкрутства, яка передбачена ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (банкрутство боржника, що ліквідується власником), випливає з процедури добровільної ліквідації юридичної особи, тобто ліквідації юридичної особи за рішенням її учасників (власників) або органу, уповноваженого на це установчими документами.

У зв'язку з чим необхідними передумовами для звернення із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство боржника в порядку ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» є дотримання вимог цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Згідно ч.1 ст. 105 Цивільного кодексу України, учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, зобов'язані негайно письмово повідомити про це орган, що здійснює державну реєстрацію, який вносить до єдиного державного реєстру відомості про те, що юридична особа перебуває у процесі припинення.

Відповідно до абз. 3 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», державний реєстратор - посадова особа, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

До матеріалів справи долучено копію опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи» підписаного державним реєстратором Грабко А.В., згідно якого ПП «Друкмаркет» передало державному реєстратору рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи (примірник оригіналу) та документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи (примірник оригіналу) (а.с.11).

До матеріалів справи долучено копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серія АЖ №989804 станом на 07.08.2012 р., з якого вбачається, що державним реєстратором внесено до єдиного державного реєстру відомості про те, що ПП «Друкмаркет» перебуває у процесі припинення підприємницької діяльності (а.с. 113).

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що боржник належно, відповідно до ч.1 ст. 105 Цивільного кодексу України, письмово повідомив орган, що здійснює державну реєстрацію, про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи.

Згідно із ч. 3 ст. 60 Господарського кодексу України, ліквідаційна комісія або інший орган, який проводить ліквідацію суб'єкта господарювання, вміщує в друкованих органах відповідно до закону повідомлення про його ліквідацію та про порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановлені цим Кодексом чи спеціальним законом строки.

Відповідно до ч. 2 ст. 105 Цивільного кодексу України, після внесення запису про прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.

Згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації. Відповідно до ст. 1 цього Закону, спеціалізований друкований засіб масової інформації - видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.

Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов'язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації формою і містить всі передбачені законом обов'язкові реквізити.

Листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. №9786 визначено, що публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ст. 105 Цивільного кодексу України.

До матеріалів справи долучено копію Бюлетеня державної реєстрації № 207 (7) 2012 рік, в якому опубліковано відомості про дату внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про перебування ПП «Друкмаркет» в стані припинення підприємницької діяльності (05.03.2012р.), про ліквідатора (Самолюк В.І.), а також про строк заявлення кредиторами вимог - до 14.05.2012 р. (а.с. 12).

Також, до матеріалів справи долучено копії повідомлень явних (відомих) кредиторів про ліквідацію підприємства та докази направлення зазначених повідомлень кредиторам.

Враховуючи наведене, суд вважає, що боржником належно, відповідно до ч. 3 ст. 60 Господарського кодексу України та ст. 105 Цивільного кодексу України, поміщено в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється, повідомлення про припинення юридичної особи, а явних (відомих) кредиторів повідомлено персонально у письмовій формі.

Відповідно до ч. 5 ст. 60 Господарського кодексу України, ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання, який ліквідується, і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію.

До матеріалів справи долучено проміжний ліквідаційний баланс ПП «Друкмаркет» станом на 18.07.2012 р., затверджений загальними зборами учасників ПП «Друкмаркет» (протокол загальних зборів учасників ПП «Друкмаркет» від 18.07.2012 р. №2 (а.с.54 - 55).

Враховуючи наведене, суд дійшов висновку, що боржником дотримано вимоги цивільного та господарського законодавства щодо добровільної ліквідації юридичної особи.

Відповідно до ч. 2 ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна.

Згідно з ч. 1 ст. 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

У заяві про порушення справи про банкрутство, заявник (боржник) просить суд призначити ліквідатором по даній справі голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) ПП «Друкмаркет» - Самолюка Валерія Івановича.

Згідно п.2 п. 2 ст. 114 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років.

Відповідно до поданих документів Самолюк В.І. є головою комісії (ліквідатор) боржника та директор ПП «Друкмаркет», що суперечить п.2.п.2 ст. 114 Закону щодо призначення його кандидатури ліквідатора у справі про банкрутство ПП «Друкмаркет».

Заслухавши думку представника боржника, суд приходить до висновку про призначення ліквідатором ПП «Друкмаркет» арбітражного керуючого Темчишина Володимира Петровича (ліцензія Міністерства юстиції України серія АВ №600559 видана 06.12.2011 року, ідент. номер 2558912410, м.Луцьк, вул. Світла, 5/3), який має відповідну освіту, працює протягом тривалого часу арбітражним керуючим та зарекомендував себе з позитивної сторони, відповідально ставиться до покладених на нього обов'язків.

Відповідно до ч. 1 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

Згідно з ч. 2 ст. 38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю. Виплата вихідної допомоги звільненим працівникам банкрута провадиться ліквідатором у першу чергу за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута, або отриманого для цієї мети кредиту; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; у разі провадження банкрутом діяльності, пов'язаної з державною таємницею, вживає заходів з ліквідації режимно-секретного органу. Для цього за погодженням із Службою безпеки України визначає склад ліквідаційної комісії режимно-секретного органу, яка формується в установленому законодавством порядку; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Згідно з ч. 3 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», з дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута.

Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

Враховуючи наведене, керуючись ст. ст. 2, 4, 9, 7, 37-48, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Приватне підприємство «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227) визнати банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.

2. Скасувати всі арешти, накладені на майно боржника - Приватного підприємства «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227) чи інші обмеження щодо розпорядження майном Приватного підприємства «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227). Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном Приватного підприємства «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227) не допускається.

3. Призначити ліквідатором Приватного підприємства «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227) арбітражного керуючого Темчишина Володимира Петровича (ліцензія Міністерства юстиції України серія АВ №600559 видана 06.12.2011 року, ідент. номер 2558912410, м.Луцьк, вул. Світла, 5/3).

З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи - банкрута. Протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора відповідні посадові особи банкрута зобов'язані передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута ліквідатору. У разі ухилення від виконання зазначених обов'язків відповідні посадові особи банкрута несуть відповідальність відповідно до законів України.

4. Зобов'язати ліквідатора - арбітражного керуючого Темчишина Володимира Петровича:

4.1. Подати до офіційних друкованих органів оголошення про визнання Приватного підприємства «Друкмаркет» (вул. Електроапаратна, 3в, м. Луцьк, код ЄДРПОУ 33463227) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, яке повинно містити найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування та адресу господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, номер справи, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора.

4.2. Відповідно до ст.ст. 37 - 48, 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» здійснити ліквідаційну процедуру та подати звіт про виконану роботу і ліквідаційний баланс банкрута на затвердження суду у строк, встановлений ст. 37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».

4.3. Надати суду висновок органів державної податкової служби щодо наявності ознак фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства.

4.4. Скласти і надати суду реєстр вимог кредиторів.

4.5. Надати суду документально підтвердженні відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості введення процедури санації.

4.6. Надати суду відомості про майно боржника (довідки БТІ, ДАІ, управління земельних ресурсів, тощо).

4.7. Надати суду аудиторський висновок щодо фінансового-господарського стану боржника, станом на час звернення з позовом до суду.

4.8. Надати суду докази публікації оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

4.9. Повідомити усіх виявлених кредиторів про місце, дату та час розгляду справи.

4.11.Представити суду докази повідомлення всіх кредитів про місце, дату та час розгляду справи.

5. Судове засідання призначити на 03.04.2013р. на 10 год. 00 хв. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Волинської області (м. Луцьк, пр.. Волі, 54А, зал судових засідань 209).

6. Участь у судовому засіданні ліквідатора визнати обов'язковою.

7. Копію постанови надіслати ПП «Друкмаркет» (м.Луцьк, вул. Електроапаратна, 3в), арбітражному керуючому Темчишину В.П. (м.Луцьк, вул. Світла, 5/3) сектору з питань банкрутства Головного управління юстиції у Волинській області, Державному реєстратору виконавчого комітету Луцької міської ради (м.Луцьк, пр. Грушевського, 1), ДВ ДВС Луцького міського управління юстиції (м.Луцьк, вул. Винниченка, 27а) .

Суддя М. М. Гончар

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення13.02.2013
Оприлюднено18.02.2013
Номер документу29378692
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5004/1677/12

Ухвала від 12.03.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бригинець Л.М.

Ухвала від 26.03.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бригинець Л.М.

Постанова від 11.06.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Ухвала від 29.05.2014

Господарське

Вищий господарський суд України

Коваленко В.М.

Постанова від 31.03.2014

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Бригинець Л.М.

Ухвала від 05.02.2014

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

Ухвала від 18.12.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

Ухвала від 11.09.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

Ухвала від 21.08.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

Ухвала від 12.06.2013

Господарське

Господарський суд Волинської області

Гончар Марія Михайлівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні