Ухвала
від 21.02.2013 по справі 804/2733/13-а
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

21 лютого 2013 року Справа № 804/2733/13-а

Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Озерянська С.І., розглянувши матеріали адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Ін-Вест» до Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання дій податкового органу неправомірними, -

ВСТАНОВИВ:

До Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Ін-Вест» до Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби з вимогами:

1.Визнати протиправними дії Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби у проведені зустрічної звірки та складання довідки № 526/226/37160219 від 25.10.2012 року «Про результат проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро-Ін-Вест» щодо підтвердження відомостей отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків з ПП «Техкомплектресурс» (код ЄДРПОУ 33378011) за серпень 2010 року».

2.Скасувати довідку № 526/226/37160219 від 25.10.2012 року про результат проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро-Ін-Вест» щодо підтвердження відомостей отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків з ПП «Техкомплектресурс» (код ЄДРПОУ 33378011) за серпень 2010 року».

3.Стягнути з відповідача суму сплаченого збору.

З позовної заяви та доданих до неї доказів вбачається, що позивач, зокрема, просить скасувати довідку № 526/226/37160219 від 25.10.2012 року про результат проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро-Ін-Вест» щодо підтвердження відомостей отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків з ПП «Техкомплектресурс» (код ЄДРПОУ 33378011) за серпень 2010 року».

Частинами ч. 1, 2 ст. 2 КАС України передбачено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ. До адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 17 цього Кодексу компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

КАС України не містить визначення термінів нормативно-правовий акт та правовий акт індивідуальної дії.

За встановленими в теорії права підходами до класифікації актів нормативно-правовий акт - виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування. Правовий акт індивідуальної дії - виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта (суб'єктів), якому він адресований.

Обов'язковою ознакою як нормативно-правового, так і правового акту індивідуальної дії є юридичний характер, тобто обов'язковість його приписів для відповідного суб'єкта (суб'єктів), дотримання якої забезпечується правовими механізмами.

Як вбачається з п.1 позовних вимог, Позивач просить суд скасувати довідку № 526/226/37160219 від 25.10.2012 року про результат проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро-Ін-Вест» щодо підтвердження відомостей отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків з ПП «Техкомплектресурс» (код ЄДРПОУ 33378011) за серпень 2010 року», яка, однак, не містить обов'язкових приписів для позивача, дотримання яких забезпечується правовими механізмами. Довідка про результати проведеня зустрічної звірки є лише засобом документування дій контролюючого органу та не є актом індивідуальної дії в розумінні частини другої статті 17 КАС України.

Предметом оскарження в адміністративному суді є юридичні наслідки (застосовані наслідки), що безпосередньо випливають з результатів проведення зустрічної звірки, тобто оскарженню підлягають вимоги щодо усунення виявлених порушень, а відтак, довідка не може бути оскаржена до адміністративного суду.

З врахуванням наведеного суд вважає, що ці позовні вимоги не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до п.1 ч.1 ст. 109 КАС України, суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст.109, 160, 165 КАС України суд,-

УХВАЛИВ:

Відмовити у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Агро Ін-Вест» до Дніпропетровської міжрайонної державної податкової інспекції Дніпропетровської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування рішення - в частині: «Скасувати довідку № 526/226/37160219 від 25.10.2012 року про результат проведення зустрічної звірки ТОВ «Агро-Ін-Вест» щодо підтвердження відомостей отриманих від особи, яка мала правові відносини з платником податків з ПП «Техкомплектресурс» (код ЄДРПОУ 33378011) за серпень 2010 року».

В іншій частині позовних вимог відкрити провадження у адміністративній справі.

Копію ухвали направити позивачу.

Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та в строки, встановленні статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя /підпис/ Озерянська С.І.

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.02.2013
Оприлюднено22.02.2013
Номер документу29473306
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/2733/13-а

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Постанова від 04.03.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Озерянська Світлана Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні