Постанова
від 21.02.2013 по справі 20/43б/2011
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

cpg1251

донецький апеляційний господарський суд

Постанова

Іменем України

18.02.2013 р. справа №20/43б/2011

Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого: суддівМ'ясищева А.М. Манжур В.В., Москальової І.В. при секретарі: за участю представників сторін: від скаржника 1 від скаржника 2 ліквідатор, від ТОВ "Профі-Прес" розглянувши у судовому засіданні апеляційні скарги Лебеденко В.В. не з'явився; не з'явився; не з'явився; Вашуткіна С.В. - довіреність; 1)управління Пенсійного фонду України в м. Стаханові Луганської області; 2) Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області державної податкової служби на ухвалу господарського судуЛуганської області від 24.12.2012р. у справі№ 20/43б/2011 (суддя Кірпа Т.С.) за заявою кредитораСтахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області державної податкової служби до боржника проприватного підприємства "Агенція сучасних перевезень "Нова лінія" м. Стаханов банкрутство

В С Т А Н О В И В:

Ухвалою господарського суду Луганської області від 24.12.2012р. клопотання арбітражного керуючого Льовіна А.П. від 24.12.2012р. №429/32926450-12 про залишення заяви всіх кредиторів до боржника, ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов Луганської області у даній справі без розгляду, відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 81 ГПК України, відхилено; затверджено оплату послуг арбітражного керуючого Льовіна А.П. за виконання ним повноважень ліквідатора ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов за період з дня призначення - з 10.05.2011р. по 25.11.2011р. в загальній сумі 12592,31грн. та відшкодування витрат, понесених при проведенні ліквідаційної процедури в загальній сумі 2510,24грн., з оплатою за рахунок коштів кредиторів, пропорційно заявленим вимогам, а саме: ТОВ "Профі-Прес" судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-5896,98грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -1175,54грн.; Луганського обласного відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-7,56грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -1,51грн.; ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Стаханові судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-6,30., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -1,26грн.; УПФУ у м. Стаханові Луганської області судові витрати по оплаті послуг ліквідатора - 78,07грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -15,56грн.; Стахановського міського центру зайнятості судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-8,81грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -1,76грн.; Стахановської ОДПІ в Луганській області судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-6323,86грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -1260,64грн.; ФОП Світлика А. А. судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-151,11грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -30,12грн.; державної холдингової акціонерної компанії "Артем" судові витрати по оплаті послуг ліквідатора-115,85грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -23,09грн. Разом судові витрати по оплаті послуг ліквідатора- 12592,31грн., судові витрати по відшкодуванню витрат ліквідатора -2510,24грн.

В решті суми щодо затвердження оплати послуг та відшкодування витрат клопотання ліквідатора Льовіна А.П., - відхилено.

Припинено ліквідаційну процедуру ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов; затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов; ліквідовано "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов; провадження у справі припинено; скасовано мораторій на задоволення вимог кредиторів; відповідно до вимог ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, визнано вважати погашеними; зобов'язано AT "УкрСиббанк", м. Харків, МФО 351005, в особі Стахановського відділення №822, 94005, м. Стаханов Луганської обл., вул. Кірова, буд. №28, припинити розрахунково-касове обслуговування ПП "Агенція Сучасних перевезень "Нова Лінія", ідентифікаційний код 36533380, за поточним рахунком №26052244820800; зобов'язано арбітражного керуючого Льовіна А.П. в порядку ч. 1 ст. 25, ст. 34 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передати до відповідної архівної установи на зберігання документи банкрута, які згідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню, та у строк до 24.01.2013р. надати суду письмові докази здачі документації банкрута на збереження до архівної установи у встановленому чинним законодавством порядку.

Ухвала господарського суду мотивована тим, що за відсутністю виробничої діяльності відсутнього боржника, не виявленням у нього майна та відсутністю рішення комітету кредиторів щодо порядку розподілу між кредиторами витрат на оплату послуг ліквідатора у справі про банкрутство, а також витрат у зв'язку зі здійсненням ліквідаційної процедури, відшкодування вказаних витрат має бути покладено як на ініціюючого кредитора, так і на всіх інших виявлених кредиторів у такій справі, у зв'язку з чим покладення витрат на оплату послуг ліквідатора відсутнього боржника, що визнаний банкрутом, та витрат у справі у ліквідаційній процедурі на всіх виявлених кредиторів у такій справі слід здійснити пропорційно визнаним кредиторським вимогам.

Суд врахував, що не встановлено факту неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків у даній справі, а з матеріалів справи не вбачається оскарження будь-яким із кредиторів боржника у судовому порядку дій ліквідатора Льовіна А.П., шляхом подання скарги на дії ліквідатора на підставі ч. 4 ст. 25 Закону про банкрутство.

Матеріали справи свідчать, що ліквідаційна процедура банкрута завершена, ліквідатором надані довідки Управління Держкомзему в

м. Стаханові Луганської області від 16.06.2011 №2577, КП Стахановського бюро технічної інвентаризації від 30.05.2011 №1458, ВРЕР м. Стаханова УДАІ УМВС України в Луганській області від 09.06.2011 №275, про відсутність у банкрута земельних ділянок, нерухомого майна та автотранспортних засобів.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затверджено рішенням комітету кредиторів від 25.11.2011р. та постановлено клопотати перед судом про їх затвердження та ліквідацію підприємства-банкрута.

Банкрут протягом тривалого часу підприємницькою діяльністю не займається, не функціонує, як господарюючий суб'єкт, основних і обігових засобів та інших активів не має.

Можливостей для задоволення грошових вимог кредиторів не має, основні і обігові засоби та інші активи відсутні, тому підприємство підлягає ліквідації, як юридична особа.

За таких обставин, суд затвердив оплату послуг арбітражного керуючого Льовіна А.П. за виконання повноважень ліквідатора ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов Луганської області, за період з дня призначення - з 10.05.2011р. по 25.11.2011р. в загальній сумі 12592,31грн. та відшкодування витрат, понесених при проведенні ліквідаційної процедури в загальній сумі 2510,24грн., з оплатою за рахунок коштів кредиторів, пропорційно заявленим вимогам. В решті суми щодо затвердження оплати послуг та відшкодування витрат клопотання ліквідатора - відхилив.

Оскаржуючи ухвалу суду УПФУ в м. Стаханові просить її скасувати та прийняти нове рішення, яким встановити оплату праці арбітражного керуючого відповідно до законодавства.

Суд невірно застосував ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", перенесши положення про проведення збору комітетів кредиторів та утворення комітету кредиторів до розподілу витрат між кредиторами за відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури створивши при цьому нову правову норму в той час як оплата послуг арбітражного керуючого визначена п. 10 ст. 3-1 цього ж Закону. Тобто Законом визначено порядок оплати послуг арбітражного керуючого і рішення суду про пропорційний розподіл в ньому не значиться.

На засіданні комітету кредиторів, що відбулося 25.11.2011р. арбітражному керуючому Льовіну А.П. встановлено розмір оплати послуг у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора в розмірі двох мінімальних розмірів заробітних плат за період з 10.05.2011р. по 25.11.2011р., за рахунок коштів боржника у справі.

Рішення господарського суду про покладення обов'язку на кредиторів оплати послуг арбітражному керуючому Льовіну А.П., за умови відсутності погашення заборгованості кредиторських вимог, є таким, що завдає шкоди інтересам держави в особі УПФУ в м. Стаханові.

Оскільки кошторисом державних органів, які є членами комітету кредиторів, не передбачені окремі витрати на фінансування оплати послуг арбітражних керуючих, стягнення цієї суми призведе до нецільового використання державних коштів. Ніяких робіт та послуг арбітражного керуючого Льовіна А.П. УПФУ в м. Стаханові не замовляло та договорів з цього приводу не укладало.

Оскаржуючи ухвалу суду Стахановська ОДПІ Луганської області ДПС просить її скасувати.

Стахановська ОДПІ Луганської області ДПС не згодна з пунктом 2 ухвали господарського суду а, саме, що Стахановській ОДПІ потрібно буде сплатити 6 323,86грн. витрат по оплаті послуг ліквідатора та 1260,64грн. витрат ліквідатора по проведенню ліквідаційної процедури.

Судом не правомірно визначено оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат на проведення ліквідаційної процедури за рахунок коштів кредиторів з підстав того, що протоколом комітету кредиторів від 25.11.2011р. встановлено оплату у розмірі двох мінімальних заробітних плат, щомісячно, за рахунок коштів боржника та відшкодування витрат арбітражного керуючого з джерел за які здійснюється оплата послуг арбітражного керуючого.

Також тим же протоколом затверджено звіт арбітражного керуючого про відшкодування витрат у загальній сумі 2 510,24грн.

Зазначена позиція підтримана комітетом кредиторів від 06.04.2012р. та протоколом комітету кредиторів від 02.11.2012р.

З вищевикладеного вбачається, що судом безпідставно прийнято рішення про оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат на проведення ліквідаційної процедури за рахунок коштів кредиторів.

Крім того, договір про оплату послуг та відшкодування витрат з арбітражним керуючим Льовіним А.П. за виконання ним повноважень ліквідатора зі Стаханівською ОДПІ не укладався. При цьому Стахановська ОДПІ є бюджетною установою, яка фінансується за рахунок держбюджету, кошторисом доходів та видатків на 2012р. Стахановської ОДПІ не передбачено відшкодування витрат на здійснення ліквідаційних процедур.

У відзиві на апеляційну скаргу ВВД ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, повідомляє, що підтримує апеляційну скаргу УПФУ в м. Стаханові та просить скасувати оскаржувану ухвалу.

Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення кредитора ТОВ "Профі-Прес", судова колегія встановила.

Ухвалою господарського суду від 27.04.2011р. за заявою ініціюючого кредитора Стахановської ОДПІ Луганської області на підставі ст.ст. 1, 2, 8, 11, 12, 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" порушена справа про банкрутство боржника ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов Луганської області.

Постановою господарського суду від 10.05.2011р. визнано грошові вимоги кредитора, Стахановської ОДПІ Луганської області до ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова Лінія" м. Стаханов, у сумі 169078,14 грн., у тому числі 168738,14 грн. - основний борг та 340 грн. - штрафні санкції, визнано останнього банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, до 10.05.2012р., призначено ліквідатором у справі арбітраж ного керуючого Льовіна А. П., ліцензія АВ №158472 від 07.12.2006, якого зобов'язано письмово повідомити про визнання боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника.

Як вбачається з матеріалів справи ліквідатором, відповідно до ст. 52 Закону про банкрутство, складені та направлені відповідні письмові повідомлення про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усім відомим ліквідатору кредиторам відсутнього боржника.

При цьому ним виявлено наступних кредиторів: ТОВ "Профі-Прес" з грошовими вимогами до боржника в сумі 157670,80грн.; Луганське обласне відділення ФСС з тимчасової втрати працездатності, з грошовими вимогами до боржника в сумі 215,60грн.; ФСС від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Стаханові, виконавча дирекція, з грошовими вимогами до боржника в сумі 155,64грн.; УПФУ у м. Стаханові Луганської області, з грошовими вимогами до боржника в сумі 2102,5грн.; Стахановський міський центр зайнятості, з грошовими вимогами до боржника в сумі 234,54грн.; ФОП Світлик Андрія Андрійовича, з грошовими вимогами до боржника в сумі 4189грн.; державну холдингову акціонерну компанію "Артем", з грошовими вимогами до боржника в сумі 3059,93грн.

Дані грошові вимоги ліквідатором банкрута розглянуті та включені до реєстру кредиторів як такі, що підтверджені належними та допустимими доказами .

Крім того, як вбачається з матеріалів справи ліквідатором складені документи бухгалтерського обліку відсутнього боржника, здійснено розшук керівних органів (засновників, директора, головного бухгалтера) відсутнього боржника, встановлено засновника та директора (в одній особі) відсутнього боржника.

Передача - приймання печатки та штампу, бухгалтерської та іншої документації банкрута не відбулася, у зв'язку із вилученням співробітниками податкової міліції Стахановської ОДПІ документації та печаток боржника, у відповідності до протоколу обшуку від 31.05.2001р.

Також ним здійснені заходи щодо виявлення майна банкрута, шляхом складання та направлення відповідних запитів до державних реєстраційних органів, проведена інвентаризація активів банкрута, складено і здійснено запит до державної податкової інспекції за місцем реєстрації щодо надання інформації про банківські рахунки відсутнього боржника, до державної виконавчої служби щодо наявних виконавчих проваджень у відношенні банкрута, отримано відповіді.

Здійснені заходи з виявлення обмежень щодо майна банкрута, шляхом отримання Витягів з державних реєстрів обтяжень рухомого та нерухомого майна. Виявлені обмеження (арешти) на нерухоме майно банкрута, які зареєстровані в державному реєстрі обтяжень рухомого майна, які здійснені Стахановською ОДПІ Луганської області. Здійснено звернення до Стахановської ОДПІ щодо скасування даних арештів і вилучення запису про обмеження з держреєстру обтяжень на підставі постанови господарського суду Луганської області від 10.05.2011р. № 20/43б/2011.

Проведені заходи щодо отримання печатки банкрута у осіб, які її утримували. Вилучену ліквідатором печатку знищено у відповідності до встановлених правил, про що складено відповідний акт.

Здійснені заходи з закриття поточних, валютних та інших рахунків банкрута, які були виявлені при проведенні ліквідаційної процедури.

Матеріали справи свідчать, що ліквідаційна процедура банкрута завершена, ліквідатором надані довідки Управління Держкомзему в

м. Стаханові Луганської області від 16.06.2011 №2577, КП Стахановського бюро технічної інвентаризації від 30.05.2011 №1458, ВРЕР м. Стаханова УДАІ УМВС України в Луганській області від 09.06.2011 №275, про відсутність у банкрута земельних ділянок, нерухомого майна та автотранспортних засобів.

Крім того, рішенням комітету кредиторів від 25.11.2011р. звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затверджено та вирішено клопотати перед судом про їх затвердження та ліквідацію підприємства-банкрута.

При цьому, зазначено, що можливостей для задоволення грошових вимог кредиторів не має, основні і обігові засоби та інші активи відсутні, тому підприємство підлягає ліквідації, як юридична особа.

За таких обставин, суд першої інстанції затвердив звіт ліквідатора та ліквідаційний балансу банкрута, ліквідував підприємство - банкрута та припинив провадження.

З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор звернувся до господарського суду з заявою вирішити питання про оплату послуг та відшкодування витрат призначеному господарським судом арбітражному керуючому Льовіну А.П. - ліквідатору банкрута у справі, а саме:

- встановити оплату послуг арбітражному керуючому Льовіну А.П. у зв'язку із виконанням повноважень ліквідатора ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова лінія" у справі про банкрутство №20/436/2011 в розмірі двох мінімальних заробітних плат, щомісячно, і відшкодування витрат, за час виконання повноважень ліквідатора у справі, з 10.05.2011р., по 25.11.2011р., за рахунок коштів кредиторів, пропорційно заявленим вимогам, відповідно до принципів пропорційності, визначеної ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника і або визнання його банкрутом";

- затвердити звіт арбітражного керуючого про оплату послуг за час виконання повноважень ліквідатора у справі, з 10.05.2011р. по 25.11.2011р. в загальній сумі 12592,31 грн., з оплатою за рахунок коштів кредиторів, пропорційно заявленим вимогам;

- затвердити звіт про відшкодування витрат арбітражного керуючого, за час виконання повноважень ліквідатора у справі, з 10.05.2011р. по 25.11.2011р., в загальній сумі 2557,63грн., у зв'язку з виконанням повноважень ліквідатора ПП "Агенція сучасних перевезень "Нова лінія", м. Стаханов Луганської області по справі, з подальшим відшкодуванням невідшкодованого залишку в сумі 2510,24 грн. за рахунок коштів кредиторів пропорційно заявленим вимогам;

- покласти судові витрати з оплати послуг арбітражного керуючого та відшкодуванню здійснених ним витрат на всіх кредиторів, шляхом зобов'язання кредиторів у справі щодо здійснення оплати послуг в загальній сумі 12592,31 грн. та відшкодування витрат в загальній сумі 2510,24 грн. арбітражному керуючому Льовіну А.П., ідентифікаційний номер 2483306119, на поточний рахунок 2600612350039 в ПАТ "Укркомунбанк", МФО 304988, пропорційно їх грошових вимог до боржника, відповідно до принципів пропорційності, визначеної ст. 16 вищеназваного Закону про банкрутство.

Згідно приписів чинного законодавства порядок покладення та розподілу витрат на оплату послуг арбітражного керуючого у справі про банкрутство відсутнього боржника спеціальними нормами ст. 52 Закону про банкрутство не встановлений.

Нормами ч. 1 п. 10 ст. 3-1 Закону про банкрутство визначені три джерела оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку із виконанням ним своїх обов'язків: за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних в результаті виробничої діяльності боржника. При цьому слід зазначити, що відповідно до норм пунктів 11, 12, 13 ст. 3-1 вказаного Закону питання оплати послуг арбітражного керуючого (розмір, порядок оплати, створення фонду для оплати послуг, розподіл відповідних витрат між кредиторами, тощо) визначаються за рішенням комітету кредиторів боржника, що затверджується господарським судом.

Однак, виходячи з особливостей здійснення спрощеної процедури банкрутства щодо відсутнього боржника, визначених нормами ст. 52 Закону про банкрутство, імперативний обов'язок щодо створення комітету кредиторів боржника у справі про банкрутство відсутнього боржника не передбачений. За відсутності комітету кредиторів звіт арбітражного керуючого про оплату його послуг повинен затверджуватися в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури або в окремому судовому засіданні. При цьому суд повинен вирішити питання про затвердження витрат на оплату послуг ліквідатора та проведення ліквідаційної процедури у справі про банкрутство.

Керуючись принципом пропорційності голосів кредиторів, кількості їх грошових вимог відповідно до ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд вправі застосувати такий принцип до розподілу витрат між кредиторами за відсутності коштів від реалізації майна боржника на проведення ліквідаційної процедури.

Проте, матеріали справи свідчать про створення комітету кредиторів, яким постановлено рішення про затвердження оплати послуг та витрат арбітражного керуючого за рахунок боржника. Однак таке рішення суперечить чинному законодавству, оскільки у банкрута відсутні активи.

Так судом першої інстанції встановлено, що за результатами роботи ліквідатора боржника майна у останнього для погашення заборгованості перед кредиторами не виявлено, а докази виконання дій у ліквідаційній процедурі та на підтвердження витрат арбітражного керуючого містяться у матеріалах справи.

За таких обставин суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про те, що за відсутністю виробничої діяльності відсутнього боржника, не виявленням у нього майна та відсутністю рішення комітету кредиторів щодо порядку розподілу між кредиторами витрат на оплату послуг ліквідатора у справі про банкрутство, а також витрат у зв'язку зі здійсненням ліквідаційної процедури, відшкодування вказаних витрат має бути покладено як на ініціюючого кредитора, так і на всіх інших виявлених кредиторів у такій справі, у зв'язку з чим покладення витрат на оплату послуг ліквідатора відсутнього боржника, що визнаний банкрутом, та витрат у справі у ліквідаційній процедурі на всіх виявлених кредиторів у такій справі слід здійснити пропорційно визнаним кредиторським вимогам.

При цьому судова колегія враховує, що господарським судом не встановлено факту неналежного виконання ліквідатором своїх обов'язків у даній справі, а з матеріалів справи не вбачається оскарження будь-яким із кредиторів боржника у судовому порядку дій ліквідатора Льовіна А.П., шляхом подання скарги на дії ліквідатора на підставі ч. 4 ст. 25 Закону про банкрутство.

Відтак, висновок суду першої інстанції про пропорційне задоволення витрат на оплату послуг ліквідатора та на проведення ліквідаційної процедури всіма кредиторами у справі є законним, обґрунтованим та таким, що відповідає матеріалам справи.

В частині решти суми затвердження оплати послуг та відшкодування витрат, - суд першої інстанції обґрунтовано відхилив клопотання ліквідатора Льовіна А.П. у зв'язку з фактичним завершенням роботи по проведенню ліквідаційної процедури станом на 25.11.2011р.

В іншій частині ухвала суду не оскражується сторонами та згідно приписів ст. 106 ГПК України не підлягає розгляду в порядку апеляційного провадження.

Посилання скаржників на те, що членами комітету кредиторів, не передбачені окремі витрати на фінансування оплати послуг арбітражних керуючих, а стягнення цієї суми призведе до нецільового використання державних коштів та про те, що при цьому ніяких робіт та послуг арбітражного керуючого Льовіна А.П. УПФУ в м. Стаханові не замовляло та договорів з цього приводу не укладало, з огляду на наведене та враховуючи приписи ст.3-1,16,52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" не може бути прийнято до уваги.

З огляду на наведене, ухвала суду відповідає приписам чинного законодавства, матеріалам справи та не підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст. 103, 105, 106 ГПК України, судова колегія,

ПОСТАНОВИЛА :

Ухвалу господарського суду Луганської області від 24.12.2012р. по справі №20/43б/2011 залишити без змін, апеляційну скаргу без задоволення.

Головуючий А.М. М'ясищев

Судді: В.В. Манжур

І.В. Москальова

Надруковано: 12 прим.

1. кредиторам 8

2. банкруту

3. ліквідатору

4. у справу

5. апеляційному суду

СудДонецький апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення21.02.2013
Оприлюднено22.02.2013
Номер документу29480128
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/43б/2011

Ухвала від 12.12.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 11.11.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 24.10.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 30.09.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Постанова від 21.08.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Поляков Б.М.

Ухвала від 12.08.2013

Господарське

Вищий господарський суд України

Поляков Б.М.

Постанова від 03.07.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

М'ясищев А.М.

Ухвала від 25.06.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кірпа Т.С.

Ухвала від 18.06.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

М'ясищев А.М.

Ухвала від 05.06.2013

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

М'ясищев А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні