cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА
01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44 тел. 284-18-98
ПОСТАНОВА
про визнання боржника банкрутом
20.02.13 Справа № 910/958/13.
За заявоюТовариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» (код ЄДРПО 32047280) Пробанкрутство Суддя Хоменко М.Г.
Представники:
від заявника (боржника) -Шаповал А.О.-голова ліквідаційної комісії, Білан Л.М.
у судовому засіданні присутній предтавник ДПІ у Подільському районі м.Києва -Перепелюк О.В.;
арбітражний керуючий -Гаврилюк Є.В.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» подало до суду заяву за підписом голови ліквідаційної комісії юридичної особи про порушення справи про банкрутство в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції, чинній на момент порушення справи), посилаючись на свою неспроможність виконати грошові зобов'язання перед кредиторами в сумі 890230,76грн.
Провадження у справі за вказаною заявою порушено ухвалою Господарського суду міста Києва № 910/958/13 від 18.01.2013 р., яку призначено до розгляду на 30.01.2013 р.
Ухвалою Господарського суду м.Києва від 30.01.2013 відкладено розгляд справи у судовому засіданні на 19.02.2013.
У судовому засіданні, що відбулось 19.02.2013, судом оголошено перерву до 20.02.2013.
У судове засідання, призначене на 20.02.2013 р., з'явилися представники заявника(боржника), які подали додаткові документи і докази по справі, підтримав вимоги заяви про визнання банкрутом Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром», клопотали про визнання підприємства банкрутом та просили призначити його ліквідатором голову ліквідаційної комісії Шаповалова А.О.
Розглянувши вимоги, заявлені в порядку ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", дослідивши матеріали справи та подані докази, заслухавши представника заявника (боржника), суд
ВСТАНОВИВ :
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» зареєстроване як юридична особа Подільською районною у м. Києві державною адміністрацією 31.05.2002, з присвоєнням ідентифікаційного коду 32047280.
Відповідно до поданих суду документів місцезнаходженням підприємства є: 04070, м. Київ, вул. Волоська,55/57, основними видами діяльності -будівництво житлових і нежитлових будівель.
Згідно з даними статуту установи її засновником і власником є Кудаєв С.М.
08.12.2012 р. власником Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» було прийнято рішення про ліквідацію юридичної особи.
Згідно з вказаним рішенням для ліквідації юридичної особи було призначено ліквідаційну комісію у складі : -голови ліквідаційної комісії Шаповала Андрія олександровича та членів ліквідаційної комісії Кудаєва Сергія Миколайовича і Возного Петра Олександровича.
Матеріалами справи стверджується, що на виконання вимог ч. 1 ст. 105 Цивільного Кодексу України та ч. 1 ст. 34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" підприємство звернулося до державного реєстратора Печерського району міста Києва для подання документів, потрібних для внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про припинення юридичної особи. .
Відповідно до ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України оголошення про припинення підприємства шляхом ліквідації та відомості про ліквідатора були розміщені в друкованому засобі масової інформації, в якому публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється.
17.01.2013 р. заявником (боржником) було подано до Державної податкової інспекції у Подільському районі міста Києва заяву про припинення платника податків за формою № 8-ОПП.
Як слідує з матеріалів справи, ліквідатором виявлено, що боржник має кредиторську заборгованість перед : ТОВ «РПФ Алькор»у розмірі 4200грн.; ТОВ «торгівельна група «Восток плюс» у розмірі 35869,83грн.; ПП фірма «Босс» у розмірі 4940,00грн., ТОВ «Нью Девелопмент Лімітед Лоу» у розмірі 258695,98грн.; ТОВ «Спецпідряд Сервіс» у розмірі 131993,10грн.; ТОВ «Універсал Груп Строй» у розмірі 173288,73грн.; ТОВ «Хельса» у розмірі 123738,30грн.; ТОВ «Буд техно плюс» у розмірі 52579,16грн.; ТОВ «Група компаній «Новий дім-1» у розмірі 74539,66грн.; ТОВ «Львівська брама плюс» у розмірі 24426,00грн.; ТОВ «Стерек» у розмірі 5960,00грн. Загальна сума заборгованості становить 890230,76грн.
Зазначені грошові вимоги кредитора відображені в бухгалтерському обліку боржника та визнані головою ліквідаційної комісії в повному обсязі.
Даними статуту підприємства стверджується, що у статутному капіталі Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром»частка державної власності відсутня.
Після спливу строку для звернення кредиторів з вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром», передбаченого ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу України, ліквідатором складено проміжний ліквідаційний баланс.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 110 Цивільного Кодексу України юридична особа ліквідується за рішенням її учасників або органу юридичної особи , уповноваженого на це установчими документами, в тому числі, у зв'язку із закінченням строку, на який було створено юридичну особу, досягнення мети, для якої її створено, а також в інших випадках, передбачених установчими документами.
Згідно з вимогами ч. 3 ст. 110 Цивільного Кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа ліквідується в порядку, встановленому Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
У ч. 4 ст. 105 Цивільного Кодексу встановлено, що комісія з припинення юридичної особи поміщає в друкованих засобах масової інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію юридичної особи, що припиняється , повідомлення про припинення юридичної особи та про порядок і строк заявлення кредиторами вимог до неї. Цей строк не може становити менше двох місяців з дня публікації повідомлення про припинення юридичної особи.
Виходячи з ч. 1 ст. 22 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців" інформація про проведення державної реєстрації юридичної особи, про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи тощо підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Згідно зі ст. 1 вказаного Закону спеціалізований друкований засіб масової інформації -видання спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації, в якому відповідно до цього Закону публікуються відомості з Єдиного державного реєстру.
Бюлетень державної реєстрації є єдиним спеціалізованим друкованим засобом масової інформації, в якому обов'язково розміщуються відомості про реєстраційні дії, зокрема, відомості про прийняття засновниками (учасниками) рішення щодо припинення юридичної особи. Таке повідомлення здійснюється за встановленою формою і містить всі передбачені законом обов'язкові реквізити.
Згідно з листом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 14.08.2009 р. № 9786, публікація у Бюлетені державної реєстрації повідомлення про припинення юридичної особи і порядок та строк заявлення кредиторами вимог до неї є належним виконанням вимог ч.4 ст. 105 Цивільного кодексу України.
Відповідно до ч. 1 ст. 111 Цивільного Кодексу України ліквідаційна комісія після закінчення строку для пред'явлення вимог кредиторами складає проміжний ліквідаційний баланс, який містить відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред'явлених кредиторами вимог, а також про результати їх розгляду. Проміжний ліквідаційний баланс затверджується учасниками юридичної особи або органом, який прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи.
Частиною 5 ст. 60 Господарського Кодексу України встановлено, що ліквідаційна комісія оцінює наявне майно суб'єкта господарювання , який ліквідується і розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та подає його власнику або органу, який призначив ліквідаційну комісію на затвердження. Достовірність та повнота ліквідаційного балансу повинні бути перевірені у встановленому законодавством порядку.
Нормами ч. 1 ст. 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру.
Згідно з ч. 2 ст. 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується, банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора. Обов'язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії (ліквідатора) незалежно від наявності в нього ліцензії
Станом на момент вирішення судом питання про визнання боржника банкрутом та перехід до ліквідаційної процедури у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» набрав чинності Закон України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. в редакції від 22.12.2011р.
Пунктом 1-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992 р. в редакції від 22.12.2011 р. встановлено, що положення цього Закону, що регулюють ліквідаційну процедуру, застосовуються господарськими судами під час розгляду справ про банкрутство, провадження у яких порушено до набрання чинності цим Законом, якщо на момент набрання ним чинності господарським судом не було прийнято постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.
Відповідно до ч.2 ст. 95 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» за результатами розгляду заяви про порушення справи про банкрутство юридичної особи, майна якої недостатньо для задоволення вимог кредиторів, господарський суд визнає боржника, який ліквідується банкрутом, відкриває ліквідаційну процедуру, призначає ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом для призначення розпорядника майна. Обов»язки ліквідатора можуть бути покладені на голову ліквідаційної комісії ліквідатора) незалежно від наявності у нього статусу арбітражного керуючого.
Враховуючи наявні в матеріалах справи докази та встановлені в ході судового розгляду обставини, зокрема, щодо недостатності майна боржника для задоволення вимог його кредиторів, господарський суд приходить до висновку щодо наявності підстав для визнання боржника банкрутом та введення процедури ліквідації.
У судовому засіданні 20.02.2013 представник заявника просив призначити ліквідатором по справі голову ліквідаційної комісії Шаповала Андрія Олександровича.
Крім цього, у даному судовому засіданні було розглянуто заяву арбітражного керуючого Гаврилюка Євгена Володимировича про призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром».
Оскільки нормами Закону передбачено можливість покладення на голову ліквідаційної комісії обов»язків ліквідатора, суд вважає за можливе задовольнити клопотання заявника стосовно призначення ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» голову ліквідаційної комісії Шаповала Андрія Олександровича.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 22, 23, 25, 51 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд
ПОСТАНОВИВ:
ППОСТАНОВИВ :ПОСПОСТАНОВИВТАНОВИВ:
1.Визнати банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» (04070, м.Київ, вул. Волоська,55/57, код ЄДРПОУ 32047280).
2.Відкрити ліквідаційну процедуру.
3.Призначити ліквідатором Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «Укренергопром» голову ліквідаційної комісії Шаповала Андрія Олександровича.
4.Зобов'язати ліквідатора у п'ятиденний строк з дня прийняття постанови про визнання боржника банкрутом подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України (газета "Голос України") чи Кабінету Міністрів України (газета "Урядовий кур'єр") оголошення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Відомості про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури повинні містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом, найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство, дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, відомості про ліквідатора.
5. Зобов'язати ліквідатора надати суду докази публікації оголошення в офіційному друкованому органі про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури протягом двох тижнів з моменту винесення постанови (оригінал примірника газети).
6.Зобов'язати ліквідатора у разі отримання ним заяв з вимогами до банкрута письмово повідомити про це суд.
7 .Зобов'язати Державного реєстратора за місцем знаходження боржника внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців запис про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та відомості про ліквідатора боржника.
8.Підприємницьку діяльність банкрута завершити.
9.Скасувати арешт, накладений на майно банкрута, чи інші обмеження щодо розпорядження майном банкрута. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
10. Строк виконання всіх грошових зобов'язань вважати таким, що настав з 20.02.2013 р.
11.Припинити нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій по всіх видах заборгованості банкрута з 20.02.2013.
12.Припинити повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном з 20.02.2013 р.
13. Зобов'язати ліквідатора виконувати у повному обсязі обов"язки ліквідатора, які передбачені розділом ІІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у тому числі: прийняти до свого відома майно боржника та вживати всіх заходів щодо його збереження; провести оцінку майна банкрута відповідно до норм чинного законодавства; проаналізувати фінансове становище банркута; вжити всіх можливих заходів щодо виявлення дебіторської заборгованості та пред"явлення до 3-х осіб вимог щодо повернення дебіторської заборгованості. Про виконання зазначеного та про проведену роботу у справі щоквартально інформувати суд.
14. Зобов'язати ліквідатора надати суду ліквідаційний баланс банкрута та звіт ліквідатора до 20.02.2014 . Звіт ліквідатора повинен містити: докази вчинення належних дій ліквідатором по виявленню активів та пасивів боржника, встановлення неможливості відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів, встановлення неможливості задоволення визначених за звітом ліквідатора вимог кредиторів та необхідності у зв'язку з цим ліквідації боржника. До звіту ліквідатора повинні додаватись письмові пояснення та докази проведення ліквідаційної процедури, реєстр вимог кредиторів (в разі наявності кредиторів) з урахуванням вимог ініціюючого кредитора, докази встановлення наявності активів боржника та докази вчинення ліквідатором дій по встановленню грошових вимог кредиторів шляхом надіслання відповідних запитів до державної податкової інспекції, Головного управління статистики; Київського міського бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об"єкти нерухомого майна; Головного управління земельних ресурсів; УДАІ МВС України в м. Києві; Київської міської інспекції державного технічного нагляду; Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку; державних реєстраторів заборон рухомого та нерухомого майна Державного підприємства "Інформаційний центр"Міністерства юстиції України; Державного підприємства "Український інститут промислової власності"Філія "Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг"; Державного департаменту інтелектуальної власності; Інспекції головного державного реєстратора флоту України; Державної митної служби України; Державної авіаційної адміністрації Міністерства транспорту та зв"язку України , Київської державної інспекції котлонагляду і підіймальних споруд щодо наявності/відсутностіпідіймальних спорут та котлів; Територіального управління державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду по м.Києву та Київській області щодо наявності/відсутності об"єктів підвищеної небезпеки, викотонажних автомобілів, технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації у вулично-дорожній мережі, трубопроводів, об"єктів нафтогазового комплексу, ділянок надр, наданих для експлуатації та будівництва підземних споруд; Державної архітектурно-будівельної інспекції Міністерства регіонального розвитку та будівництва України щодо наявності/відсутності дозволу на виконання будівельних робіт та переліку замовника будівництва , тощо.
15. Копію постанови направити учасникам провадження у справі та ліквідатору .
16. Копію постанови для відома направити в Прокуратуру м. Києва, ДПА у м. Києві, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19 (Управління по забезпеченню оперативно-правового супроводження матеріалів ДПС в судових установах УПМ ДПА у м. Києві), Державну податкову інспекцію за місцем знаходження боржника та державному реєстратору за місцемзнаходженням боржника.
Суддя М.Г. Хоменко
Суд | Господарський суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 20.02.2013 |
Оприлюднено | 26.02.2013 |
Номер документу | 29552060 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд міста Києва
Хоменко М.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні