Постанова
від 21.02.2013 по справі 826/289/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

21 лютого 2013 року № 826/289/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Аблова Є.В., розглянувши у письмовому провадженні адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Серво Лайн» до Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС про визнання дій протиправними ,-

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС про визнання протиправними дій, обгрунтовуючи свої вимоги тим, що відповідачем під час призначення та проведення перевірки ТОВ «Серво Лайн» було допущено ряд суттєвих порушень чинного законодавства, у зв'язку з чим такі дії відповідача є незаконними.

В позовній заяві з урахуванням уточнення позовних вимог позивач просить суд визнати протиправними дій Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС, а саме неповідомлення ТОВ «Серво Лайн» про позапланову невиїзну перевірку згідно з наказом від 11.11.2011р. №3296 та визнати незаконними дії Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС, а саме, проведення позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Серво Лайн» згідно з наказом від 11.11.2011р. №3296 Державної податкової інспекції у Оболонському районі м. Києва ДПС без попереднього повідомлення ТОВ «Серво Лайн».

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з`явився.

Відповідно до ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи зазначене, суд ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.

Розглянувши наявні матеріали справи, суд дійшов наступних висновків:

На підставі наказу ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС про проведення позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Серво Лайн» від 11.11.2011р. №3296, ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС було проведено документальну невиїзну перевірку ТОВ «Серво Лайн» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 01.06.2011р. по 30.06.2011р., за результатами якої складено акт від 25.11.2011р. №666/23-7/37047767.

Позивач вважає дії відповідача щодо проведення перевірки протиправними, оскільки повідомлення про перевірку отримане позивачем після початку перевірки.

Частиною 2 статті 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.п. 20.1.4. п. 20.1. ст. 20 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Відповідно до п.75.1. ст.75 Податкового кодексу України (далі-Кодекс) органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків (пп.75.1.2. п.75.1. ст.75 Кодексу).

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби.

Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки (п.78.4. ст.78 Кодексу).

Згідно п.79.1. ст.79 Кодексу, документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки (п.79.2.ст.79 Кодексу).

Відповідно до пп.78.1.1. п.78.1. ст.78 Кодексу, документальна позапланова виїзна (невиїзна) перевірка здійснюється, зокрема, за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язків письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту.

Результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка (п.86.1. ст.86 Кодексу).

Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки складається у двох примірниках, підписується посадовими особами органу державної податкової служби, які проводили перевірку, та реєструється в органі державної податкової служби протягом п'яти робочих днів з дня, що настає за днем закінчення установленого для проведення перевірки строку (для платників податків, які мають філії та/або перебувають на консолідованій сплаті, - протягом 10 робочих днів).

Акт (довідка) документальної невиїзної перевірки після його реєстрації вручається особисто платнику податків або його законним представникам. У разі відмови платника податків або його законних представників від підписання акта (довідки) перевірки посадовими особами органу державної податкової служби складається відповідний акт, що засвідчує факт такої відмови. Відмова платника податків або його законних представників від підписання акта перевірки не звільняє такого платника податків від обов'язку сплатити визначені органом державної податкової служби за результатами перевірки грошові зобов'язання (п.86.4. ст.86 Кодексу).

Як встановлено судом, на момент проведення перевірки стан платника ТОВ «Серво Лайн» - « 9» направлено повідомлення про відсутність за місцем знаходження. При проведенні перевірки відповідачем використовувались: Висновок «щодо наявності ознак «фіктивності» та відсутності факту реального здійснення господарської діяльності ТОВ «Серво Лайн» за червень 2011 року, отриманий від ГВПМ ДПІ у Оболонському районі м. Києва службовою запискою від 22.11.2011р. №9617/26-05; Акт обстеження місцезнаходження юридичної особи, наданий відповідачу службовою запискою ГВПМ ДПІ у Оболонському районі м. Києва від 09.09.2011р. № 76650/26-05, яким встановлено, ТОВ «Серво Лайн» (код ЄДРПОУ 37047767) за юридичною адресою (м. Київ, вул. Шахтарська,2) не знаходиться. В період з липня 2011року до початку проведення перевірки ТОВ «Серво Лайн» до ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС не звітувало. Відповідно до інформації наданої ГВПМ ДПІ у Оболонському районі м. Києва службовою запискою від 22.11.2011р. №9617/26-05, в період за який проводилась перевірка засновником та посадовою особою ТОВ «Серво Лайн» був ОСОБА_1, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1. При виїзді за вказаною адресою працівниками ГВПМ ДПІ у Оболонському районі м. Києва було встановлено, що ОСОБА_1 за місцем реєстрації не проживає.

З матеріалів справи вбачається, що свідоцтво платника ПДВ №100283438 ТОВ «Серво Лайн» скасовано 08.06.2011р. через відсутність підтвердження відомостей протягом року. В результаті анулювання свідоцтва платника ПДВ податкова декларація з податку на додану вартість за червень 2011 року не визнана як податкова.

На підставі п.п. 78.1.1. ст. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, наказом начальника ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС від 11.11.2011 року №3296 , за наслідками отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового законодавства, з метою здійснення контролю за своєчасністю , достовірністю, повнотою нарахування та сплатою податків і зборів, призначено документальну позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Серво Лайн» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 01.06.2011р. по 30.06.2011р.

Наказ від 11.11.11р. №3296 та повідомлення про проведення перевірки №3630/23-711-2 від 14.11.2-11р. надіслано на податкову адресу ТОВ «Серво Лайн» (м. Київ, вул. Шахтарська,2) рекомендованим листом з повідомленням про вручення.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В даному випадку відповідачем доведено правомірність своїх дій.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що ДПІ у Оболонському районі м. Києва ДПС при проведенні перевірки діяли на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а тому суд приходить до висновку про необґрунтованість позовних вимог позивача та відсутність підстав для їх задоволення.

Керуючись ст.ст. 94, 158-163 КАС України суд,-

П О С Т А Н О В И В:

В задоволенні позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Серво Лайн» відмовити повністю.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Окружний адміністративний суд міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.

Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.

Суддя Є.В. Аблов

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення21.02.2013
Оприлюднено28.02.2013
Номер документу29636400
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/289/13-а

Постанова від 03.07.2013

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Гром Л.М.

Постанова від 21.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 11.01.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні