Постанова
від 26.02.2013 по справі 2а-84/10/1170
КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 лютого 2013 року Справа № 2а-84/10/1170

Кіровоградський окружний адміністративний суд, у складі:

головуючого - судді Хилько Л.І.,

при секретарі судового засідання - Дегтярьову Д.В.,

за участю сторін:

прокурора - Борош А.О.,

представника позивача - Шевченко Т.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Кіровограді адміністративну справу за позовом прокурора Компаніївського району в інтересах держави в особі Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Відкритого акціонерного товариства "Компаніївське ремонтно-транспортне підприємство" про стягнення заборгованості, -

В С Т А Н О В И В:

Прокурор Компаніївського району (далі -прокурор) в інтересах держави в особі Південного територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі -позивач) звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Відкритого акціонерного товариства "Компаніївське ремонтно-транспортне підприємство" (далі -відповідач), в якому просить суд стягнути з відповідача до державного бюджету штрафні санкції за порушення законодавства про цінні папери та фондовий ринок в сумі 17000 грн..

Позовні вимоги обґрунтовано тим, що на підставі акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.10.2009 року №116-КІ постановою від 05.11.2009 року №118-КІ до відповідача застосовано штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 17000,00 грн.. Вказане правопорушення виникло у зв'язку з тим, що відповідачем не виконано розпорядження Кіровоградського територіального управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (яке існувало на час виникнення правовідносин) про усунення порушень законодавства про цінні папери від 14.08.2009 року №46-КІ, що є порушенням вимог ст.ст.39, 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», п.1, п.5 гл.7 розділу V Положення про розкриття інформації емітента цінних паперів, затвердженого рішенням ДКЦПФР №1591 від 19.12.2006 року та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 року за №97/13364..

Представник прокуратури та представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримали в повному обсязі, просили суд їх задовольнити.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, про дату, час і місце розгляду справи повідомлявся вчасно та належним чином, що підтверджується наявними в матеріалах справи документами /а.с.131, 161/. Про причину неявки суду не повідомив, заяв (клопотань) до суду не надав.

Заслухавши думку представників сторін щодо можливості розгляду справи по суті без участі представника відповідача, суд прийшов до висновку про розгляд справи за даної явки сторін.

Відповідно до частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства (далі -КАС) України, складення постанови в повному обсязі відкладено до 27.02.2013 року із проголошенням вступної та резолютивної частини постанови в тому ж засіданні, в якому закінчився розгляд справи з урахуванням вимог частини четвертої статті 167 КАС України.

Дослідивши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, що мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, адміністративний суд приходить до наступних висновків.

Відповідно до пункту другого статті 121 Конституції України, частини другої статті 60 КАС України, прокурор забезпечує представництво інтересів держави в суді у випадках, передбачених законом.

Ст.36-1 Закону України "Про прокуратуру" визначено, що представництво прокуратурою інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні прокурорами від імені держави процесуальних та інших дій, спрямованих на захист у суді інтересів громадянина або держави у випадках, передбачених законом. Підставою представництва у суді інтересів держави є наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.

Згідно із ст.ст.1, 5, 6 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» (в редакції, чинній на день виникнення спірних правовідносин), здійснення комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері покладено на Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку та її територіальні органи.

Відповідно до п.14 ст.8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», державна комісія з цінних паперів та фондового ринку має право накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.

Згідно пункту 7 розділу I «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.08.2009 року №948, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.02.2007 року за №97/13364 (далі -Положення), емітент має надавати інформацію для розміщення у стрічці новин або у загальнодоступній інформаційній базі даних комісії до особи, уповноваженої на розміщення інформації в загальнодоступній інформаційній базі даних комісії.

Встановлено, 19.10.2009 р. Кіровоградським територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі -Кіровоградське ТУ ДКЦПФР) винесено постанову б/н про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів /а.с.13-14/.

Актом про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.10.2009 р. №116-КІ зафіксовано, що відповідачем не виконано розпорядження Кіровоградського ТУ ДКЦПФР про усунення порушень законодавства про цінні папери від 14.08.2009 року №46-КІ, а саме: не надано регулярну річну інформацію емітента цінних паперів за 2008 рік, чим порушено вимог ст.39, 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та п.1, п.5 гл.7 розділу V "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів". 29.10.2009 року Кіровоградським ТУ ДКЦПФР винесено постанову про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів.

Акт про правопорушення на ринку цінних паперів від 29.10.2009 р. №116-КІ та постанова про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів направлено відповідачу разом із супровідним листом від 29.10.2009 року за вих. №881-05-е /а.с.10-12/.

Згідно пункту 1 частини шостої статті 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" (в редакції, чинній на день виникнення правовідносин), за нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів на порушника накладається штраф у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

05.11.2009 року Кіровоградським ТУ ДКЦПФР винесено постанову №118-КІ про накладення на відповідача санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в розмірі 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян або 17000,00 грн.. Вказана постанова направлена на адресу відповідача, про що свідчать копія супровідного листа від 05.11.2009 року за вих. №918-05-е /а.с.8-9/.

Постанова Кіровоградського ТУ ДКЦПФР від 05.11.2009 року №118-КІ про накладення на відповідача санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 17000 грн. оскаржувалась відповідачем в судовому порядку, проте рішеннями судів першої та апеляційної інстанції не скасована /а.с.118-123, 124-127/.

Відповідно до розділу 19 «Правил розгляду справ про правопорушення на ринку цінних паперів та застосування санкцій», затверджених рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку №1369 від 25.06.2007 року (далі - Правила), відповідачем не перераховано на рахунок Державного бюджету суму штрафу, протягом 15 днів з моменту отримання ним відповідної постанови. Документ, який підтверджує сплату штрафу відповідачем до позивача не надано.

Згідно зі ст.16 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" та п.5 розділу 19 Правил, у разі несплати штрафу юридичною особою, штраф стягується в судовому порядку.

Відповідно до зазначених норм та встановлених обставин справи, суд прийшов до висновку про правомірність застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкції в розмірі 17000 грн., а тому позовні вимоги підлягають задоволенню в повному обсязі.

Згідно до частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, керуючись вимогами ст.ст.71, 86, 94, 158-163 КАС України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1.Адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

2.Стягнути з Відкритого акціонерного товариства "Компаніївське ремонтно-транспортне підприємство" (код ЄДРПОУ -03751592) до державного бюджету штрафні (фінансові) санкції за порушення законодавства про цінні папери та фондовий ринок в сумі 17000 (сімнадцять тисяч) грн. 00 коп..

Постанова суду набирає законної сили в порядку та строки, передбачені ст. 254 КАС України.

Постанова суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Кіровоградський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її оголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні, апеляційна скарга подається в 10-денний строк з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови виготовлено та підписано - 27.02.2013 року.

Суддя Кіровоградського окружного

адміністративного суду Л.І. Хилько

СудКіровоградський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.02.2013
Оприлюднено01.03.2013
Номер документу29639640
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-84/10/1170

Ухвала від 21.10.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Т.І. Ясенова

Ухвала від 19.01.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Ком’якович

Ухвала від 27.04.2010

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Г.М. Ком’якович

Ухвала від 26.02.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Ухвала від 26.02.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Постанова від 26.02.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

Постанова від 26.02.2013

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Л.І. Хилько

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні