Постанова
від 15.06.2011 по справі 2270/6293/11
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 2270/6293/11

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 червня 2011 рокум. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіКовальчук О.К. при секретарі Марків О.З. за участі:представника позивача Мороз Т.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Хмельницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія-97 Плюс" про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовною заявою в якій просить у відповідності до вимог ст.ст.19, 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" стягнути з відповідача на користь Хмельницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції у розмірі 10878,05 грн. та пеню за порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій у розмірі 88,02 грн.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримала у повному обсязі, обґрунтовуючи наданими в матеріали справи доказами.

Відповідач в судове засідання не з'явився повторно. Про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши наявні в матеріалах справи докази в їх взаємному зв'язку і сукупності, суд вважає, що позов підлягає задоволенню у повному обсязі з наступних підстав.

ТОВ "Мрія-97 Плюс" зареєстроване як юридична особа 11.03.2010 року Теофіпольською районною державною адміністрацією ( рішення №16671020000000518) та включене до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що підтверджується витягом з ЄДРПОУ по Хмельницькій області Головного управління статистики у Хмельницькій області від 04.05.2011 року №03-07/280.

Відповідно до ст.19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" (далі - Закон) для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Відповідно до ст.20 Закону підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю.

Порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Судом зважається на те, що відповідачем подано до Фонду соціального захисту інвалідів звіт форми №10-ПІ про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2010 рік, відповідно до якого відповідачем показана середньооблікова кількість штатних працівників облікового складу - 41 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність, фактично працює - 1; кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог ст. 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" - 2. Фонд оплати праці штатних працівників - 446,0 тис. грн; середньорічна заробітна плата штатного працівника - 10878,05 грн; сума адміністративно-господаський санкцій - 10878,05 грн.

На підставі даних звіту позивачем проведено розрахунок заборгованості зі сплати адміністративно-господарських санкцій, згідно якого відповідачу обрахована сума адміністративно-господарських санкцій в сумі середньорічної заробітної плати штатного працівника за не створення 1 робочого місця для працевлаштування інваліда в розмірі 10878,05 грн.

За порушення строків сплати адміністративно-господарських санкцій за період з 15.04.2011р. по 12.05.2011р. позивачем нараховано пеню в розмірі 120% річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк (27 днів прострочення платежу) яка становить 88,02 грн.

Відповідно до повідомлення Теофіпольського районного центру зайнятості від 28.04.2011 року №14-04/367, ТОВ "Мрія-97 Плюс" не інформувало районний центр зайнятості про створення чи пристусування у 2010 р. робочих місць для працевлаштування інвалідів.

З матеріалів справи вбачається, що відповідачем не дотримано встановлений Законом норматив для працевлаштування інвалідів, тому позивачем правомірно заявлено до стягнення 10878,05 грн. адміністративно-господарських санкцій. Крім того, у зв'язку із несплатою адміністративно-господарських санкцій в добровільному порядку у встановлені законодавством терміни, позивачем обґрунтовано нараховано пеню за період 15.04.2011р. по 12.05.2011р. в розмірі 88,02 грн.

Відповідачем, всупереч вимог ч.1 ст.71 КАС України не надані докази, що спростовують доводи позивача та підтверджують відсутність порушення норм чинного законодавства, натомість позивачем доведений факт порушення відповідачем нормативу створення робочих місць для працевлаштування інвалідів та обґрунтованість застосування адміністративно-господарських санкцій та нарахування пені.

За таких обставин позов заявлений обґрунтовано, підтверджений належними доказами, відповідає чинному законодавству та підлягає задоволенню.

Згідно ч. 4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 6, 14, 71, 86, 94, 104, 158-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Адмінстративний позов задовольнити.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Мрія-97 Плюс", код ЄДРПОУ 36923500, на користь Хмельницького обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів 10878,05 грн. адміністративно-господарських санкцій та 88,02 грн. пені.

Постанова може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Повний текст постанови виготовлено 20 червня 2011 року

Суддя /підпис/О.К. Ковальчук "Згідно з оригіналом" Суддя О.К. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.06.2011
Оприлюднено05.03.2013
Номер документу29689370
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2270/6293/11

Ухвала від 17.05.2011

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 02.11.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Постанова від 15.06.2011

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук О.К.

Ухвала від 01.12.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні