Рішення
від 28.02.2013 по справі 28пд/5014/3225/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

28 лютого 2013 року Справа № 28пд/5014/3225/2012

Суддя Семендяєва І.В., при секретарі судового засідання Мартинцевій Н.М., розглянувши матеріали за позовом

Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганськвода», м. Луганськ

до Лутугинського міського комунального підприємства «Лутугинежилфонд», м. Лутугине

про врегулювання розбіжностей, які виникли при укладанні додаткової угоди до договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення

за участю представників сторін:

від позивача: Ключнікова С.І., довіреність б/н від 26.07.2012, начальник юридичного відділу;

від відповідача: Грицюк О.Ю., довіреність б/н від 20.01.2012, юрисконсульт.

суть спору: позивач з урахуванням заяви № 10/1 від 10.01.2013 просить п. 5.9 договору, викладений у п. 3 додаткової угоди від 01.11.2012 до договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 01.01.2008 № 225, прийняти у редакції ТОВ "Луганськвода":

"При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, "Споживач" також сплачує "Постачальнику" за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення "Споживач" або, через розташовані на території "Споживача" дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення "Постачальника". Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає "Споживач".

Підставою свого позову позивач зазначає непогодження відповідача з пропонованою позивачем редакцією п. 5.9 договору, викладеного у п. 3 додаткової угоди від 01.11.2012 до договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 01.01.2008 № 225.

Відповідач у відзиві на позов не погодився з позовними вимогами, посилаючись на те, що позивач при укладанні додаткової угоди повинен був встановити договором всі необхідні показники скидання стічних вод, однак у додатковій угоді лише передбачений обов'язок відповідача враховувати при розрахунку об'ємів водоспоживання 100% спожитої води. Для нарахування додаткової оплати позивач повинен надати докази попадання води в систему водовідведення відповідача або колодязі позивача, які розміщені на його території, і провівши відповідний відбір проб стічної води для визначення в ній дощової води, скласти необхідний акт за підписом відповідача. При цьому, як зазначає відповідач, повинні враховуватися кордони відомчої приналежності елементів системи водовідведення відповідача і позивача. Відповідач вважає, що проби, відібрані після контрольного колодязя з головного каналізаційного колектора, не можуть бути доказом обов'язку підприємства оплачувати скидання дощової води. У паспорті водного господарства вказано три об'єкти: будівля майстерні та адміністративна будівля відповідача, будівля котельні ПТУ № 20, які не мають централізованої системи водовідведення, окрім будівлі котельні ПТУ № 20. Територія, на якій розташована будівля котельні ПТУ № 20, належить Лутугинському професійному ліцею; колодязі та інші гідротехнічні споруди, розміщені на цій території, не належать відповідачу.

У поясненні № 20/168 від 24.01.2013 позивач обґрунтував необхідність зміни п. 5.9 договору змінами чинного законодавства України, що регулює спірні відносини. В цьому поясненні позивач зазначив, що відповідно до п. 4.10 Правил № 190 об'єм поверхневих стічних вод визначається шляхом складання середньорічного об'єму дощових вод з середньорічним об'ємом снігових вод та з середньорічним об'ємом поливально-мийних вод. Порядок нарахування середньорічного об'єму дощових вод, середньорічного об'єму снігових вод та середньорічного об'єму поливально-мийних вод зазначений у п. 4.11-4.13 Правил № 190. Для визначення середньорічного об'єму дощових вод, снігових вод, поливально-мийних вод, які є складовими при визначенні середньорічного об'єму поверхневих стічних вод, виробнику необхідні вихідні дані: кількість опадів за теплий період року та холодний період року, які визначається за метрологічними даними; загальна площа стоку дощових та снігових вод з території підприємства, установи, організації, яка визначається за даними, наданими споживачем.

Розглянувши матеріали справи, встановивши фактичні обставини справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши надані докази, господарський суд Луганської області

в с т а н о в и в :

Між Товариством з обмеженою відповідальністю «Луганськвода» та Лутугинським міським комунальним підприємством "Лутугинежилфонд" 01.08.2008 був укладений договір на послуги з водопостачання та водовідведення №225.

Згідно п. 1.1 цього договору постачальник (позивач) зобов'язався постачати відповідачу питну воду та приймати стічні води, а споживач (відповідач) своєчасно оплачувати надані послуги з водопостачання і водовідведення на умовах, визначених договором, та виконувати інші умови договору

Розділом 5 договору встановлений порядок обліку водопостачання та водовідведення.

П. 5.9 договору визначає встановлення об'єму стічних вод, які скинуті в каналізаційні мережі в період дощів та сніготанення, у випадку відсутності приладів обліку стічних вод.

Даний договір діє з 01.08.2008 по 31.12.2008.

Додатковою угодою № 225 від 01.08.2008 внесені зміни до договору, а саме до преамбули договору, до п. 12 договору «Юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін».

Додатковою угодою від 31.12.2009 сторони продовжили строк дії договору до 31.12.2010.

Додатковою угодою від 01.12.2010 сторони продовжили строк дії договору до 31.12.2011.

Додатковою угодою від 01.12.2011 сторони продовжили строк дії договору до 31.12.2012.

Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 №131, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2012 за № 557/20870 (далі за текстом Наказ №131), були затверджені зміни до Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за № 936/15627 (далі за текстом - Правила №190).

Відповідно до п. 4.10-4.13, викладених у змінах, затверджених Наказом №131, встановлений інший порядок визначення об'єму стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій і неорганізовано потрапляє в мережі водовідведення споживачів або через дощозбірники і колодязі на мережах водовідведення, які розташовані на території споживачів, у мережі водовідведення виробника.

Для приведення у відповідність умов договору до чинного законодавства України позивач направив на адресу відповідача проект додаткової угоди для підписання, в якій пропонував внести такі зміни:

- пункт 2.1. договору № 225 від 01.08.2008 викласти у наступній редакції: «Якість питної води, яка постачається "Споживачу" до точки підключення відповідає нормам ДСанПін 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», з урахуванням нормативу, зазначеного в дужках, відповідно Наказу № 505 МОЗ України від 15.08.2011р. «Про затвердження змін до Державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною»;

- пункт 5.4 договору № 225 від 01.08.2008 викласти у наступній редакції: «Зняття поточних розрахункових показань приладів обліку на об'єктах «Споживача» здійснюється представниками відповідних відокремлених підрозділів «Постачальника», не рідше одного разу на місяць з оформленням кількості наданої води та об'єму прийнятих стоків двостороннім актом або груп-рахунком. "Споживач» повинен сприяти представникам "Постачальника" та забезпечити їх безпеку при виконанні цих робіт»;

- пункт 5.9. Договору № 225 від 01.08.2008 викласти у наступній редакції: «При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач»;

- у пункті 6.2. Договору № 225 від 01.08.2008 другий абзац викласти у наступній редакції: «Акти, груп-рахунки, податкові накладні та інші документи від імені „Постачальника" підписуються на рівні відокремленого підрозділу «Південне управління» ТОВ „Луганськвода" та скріплюються печаткою цього підрозділу. "Споживач" здійснює оплату за спожиті послуги на банківський рахунок, який „Постачальник" вказує в груп-рахунку за поточний місяць»;

- пункт 10.1 Договору № 225 від 01.08.2008 викласти у наступній редакції: „Термін дії Договору з 01.10.2009 р. по 31.12. 2013 р. включно»;

- пункт 11.1 Договору № 225 від 01.08.2008 викласти у наступній редакції: „Постачальник" є платником податку на прибуток на загальних умовах, згідно Податковому Кодексу України».

Листом від 26.11.2012 № 767 відповідач повернув додаткову угоду з протоколом розбіжностей, в якому пропонував п. 5.9 Договору викласти в наступній редакції: «При відсутності приладів обліку стічних вод при розподільній системі каналізації у разі наявності у "Споживача" функціонуючої зливної каналізації, "Споживач" сплачує "Постачальнику" за об'єм стічних вод, який скинуто в каналізаційні мережі в період дощів та сніготанення, який визначається у розмірі 20 % від розрахункового обсягу стічних вод із загальної площі території "Споживача", згідно п. 15.9 Правил користування, СНіП 2.04.03.-85 та даних Гідроміцентру. При загальносплавній системі каналізації "Споживач" додатково сплачує "Постачальнику" за об'єм стічних вод, який скинуто в каналізаційні мережі в період дощів та сніготанення, у розмірі 100% від розрахункового обсягу стічних вод із загальної площі території "Споживач", згідно п. 15.9. Правил користування, СніП 2.04.03.-85 "Каналізація. Зовнішні мережі та споруди " та даних Гідроміцентру».

З іншими пропозиціями відповідач погодився, в т.ч. про продовження дії договору до 31.12.2013 включно.

Таким чином, залишилися неврегульованими розбіжності щодо п. 5.9, які передані позивачем на розгляд суду.

Позивач вважає, що запропонована у протоколі розбіжностей відповідачем редакція п. 5.9 Договору не відповідає порядку визначення об'єму стічних вод, який утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій, встановленому п. 4.10 - 4.13, які викладені у змінах, затверджених Наказом №131.

Дані обставини стали підставою для звернення з даним позовом.

Статтею 180 Господарського кодексу України передбачено, що зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.

Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору.

У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.

Статтею 652 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання.

Зміна обставин є істотною, якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, вони не уклали б договір або уклали б його на інших умовах.

Якщо сторони не досягли згоди щодо приведення договору у відповідність з обставинами, які істотно змінились, або щодо його розірвання, договір може бути розірваний, а з підстав, встановлених частиною четвертою цієї статті, - змінений за рішенням суду на вимогу заінтересованої сторони за наявності одночасно таких умов: 1) в момент укладення договору сторони виходили з того, що така зміна обставин не настане; 2) зміна обставин зумовлена причинами, які заінтересована сторона не могла усунути після їх виникнення при всій турботливості та обачності, які від неї вимагалися; 3) виконання договору порушило б співвідношення майнових інтересів сторін і позбавило б заінтересовану сторону того, на що вона розраховувала при укладенні договору; 4) із суті договору або звичаїв ділового обороту не випливає, що ризик зміни обставин несе заінтересована сторона.

У разі розірвання договору внаслідок істотної зміни обставин суд, на вимогу будь-якої із сторін, визначає наслідки розірвання договору виходячи з необхідності справедливого розподілу між сторонами витрат, понесених ними у зв'язку з виконанням цього договору.

Зміна договору у зв'язку з істотною зміною обставин допускається за рішенням суду у виняткових випадках, коли розірвання договору суперечить суспільним інтересам або потягне для сторін шкоду, яка значно перевищує затрати, необхідні для виконання договору на умовах, змінених судом.

Позивач вважає пропоновані зміни щодо обліку стічних вод однією з істотних умов договору з централізованого водопостачання та водовідведення.

Частиною 1 ст.19 Закону України „Про питну воду та питне водопостачання" передбачено, що послуги з питного водопостачання надаються споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору.

Згідно п. 2.1 Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 936/15627 (далі за текстом - Правила №190), договірні відносини щодо користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення здійснюються виключно на договірних засадах відповідно до Законів України «Про питну воду та питне водопостачання» та «Про житлово-комунальні послуги».

Пунктом 2.2 Правил № 190 істотні умови договору між виробником та споживачем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення визначаються відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Статтею 26 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» наданий перелік істотних умов договору, до яких відносяться: 1) найменування сторін; 2) предмет договору; 3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг; 4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги; 5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості; 6) права та обов'язки сторін; 7) порядок контролю та звіту сторін; 8) порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг; 9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця/виробника споживачу; 10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту); 11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку; 12) порядок здійснення ремонту; 13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору; 14) порядок вирішення спорів; 15) перелік форс-мажорних обставин; 16) строк дії договору; 17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору; 18) дата і місце укладення договору.

Відповідно до п. 3.1 Правил № 190 розрахунки за спожиту питну воду та скид стічних вод здійснюються на основі показів засобів обліку.

Згідно п. 3.14 Правил № 190 у разі відсутності у споживача засобів обліку на каналізаційних випусках кількість стічних вод визначається за кількістю води, що надходить з мереж централізованого водопостачання та з інших джерел.

Пунктом 1.4 Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України, затверджених Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 19 лютого 2002 року № 37, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 квітня 2002 р. за № 403/6691, передбачено, що стічні води підприємств - усі види стічних вод, що утворилися внаслідок їхньої діяльності після використання води в усіх системах водопостачання (господарсько-питного, технічного, гарячого водопостачання тощо), а також поверхневі та дощові води з території Підприємства (з урахуванням субабонентів).

Таким чином, є правомірними доводи позивача про те, що відповідач повинен сплачувати усі стічні води, які потрапили від нього до мереж позивача, а порядок їх вимірювання є істотною умовою договору.

Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та п. 4 Положення про Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, затвердженого Указом Президента України від 31.05.2011 № 633, з метою запровадження єдиних підходів до визначення обсягів стічних вод, що утворюються на територіях населених пунктів внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення, наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 №131, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.04.2012 за № 557/20870 (далі за текстом Наказ №131), були затверджені зміни до Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України, затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 № 190, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 936/15627.

Вказаним наказом п. 4.10 Правил № 190 прийнятий у новій редакції та додані пункти 4.11-4.13.

Так, відповідно до п. 4.10 Правил № 190 в новій редакції «середньорічний об'єм стічних вод, що утворюється внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та здійснення поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), О і неорганізовано потрапляє в мережі

р

водовідведення споживачів або через дощозбірники і колодязі на мережах водовідведення, які розташовані на території споживачів, у мережі водовідведення виробника, як при загальносплавній, так і при роздільній системі водовідведення, визначається за формулою

О = О + О + О , (1)

р Д С ПМ

де О - середньорічний об'єм поверхневих стічних вод,

р

куб.м/рік;

О - середньорічний об'єм дощових вод, куб.м/рік;

Д

О - середньорічний об'єм снігових вод, куб.м/рік;

С

О - середньорічний об'єм поливально-мийних вод,

ПМ

куб.м/рік».

Згідно п. 4.11 Правил № 190 «Середньорічний об'єм дощових вод, О, визначають за Д

формулою

О = 10h к F , (2)

Д Д Д Д

де h - кількість опадів за теплий період року, мм,

Д

визначається за метеорологічними даними;

к - загальний коефіцієнт стоку дощових вод, що враховує Д

кількість дощових вод (шар або об'єм), що надходить у мережі водовідведення за певний період часу (доба, місяць, сезон, рік), від усієї суми атмосферних опадів, що випали за цей період;

F - загальна площа стоку дощових вод, га.

Д

Загальний коефіцієнт стоку дощових вод для площ стоку з різним видом поверхні визначається на підставі даних, наведених у додатку 3 до цих Правил.

Для визначення середньорічного об'єму дощових вод, О,

Д

з території населеного пункту, що має різні види поверхонь, загальний коефіцієнт стоку, к, для загальної площі стоку, F ,

Д Д

розраховується як середньозважена величина з окремих значень коефіцієнта стоку, наведеного у додатку 3, для площ стоку з різним видом поверхні».

Відповідно до п. 4.12 Правил № 190 «Середньорічний об'єм снігових вод, О, С

визначають за формулою

О = 10h к Fc, (3)

С С С

де h - кількість опадів за холодний період року (загальна

С початок сніготанення), мм, визначається за метеорологічними даними;

к - загальний коефіцієнт стоку снігових вод (з урахуванням

С

прибирання снігу і втрат води за рахунок часткового поглинання водопроникними поверхнями в період відлиги дорівнює 0,6);

Fc - загальна площа стоку снігових вод з території підприємства, установи, організації, га».

У п. 4.13 Правил № 190 визначено, що «середньорічний об'єм поливально-мийних вод, О,

ПМ

що надходить у вуличну мережу водовідведення, у разі відсутності засобу обліку на водопровідному трубопроводі, що подає воду на ці потреби, та у разі використання води для здійснення поливально-мийних робіт з додаткового джерела непитного водопостачання визначається за формулою

О = 10mpF к , (4)

ПМ ПМ ПМ

де m - питома витрата води на миття покриттів (як правило, приймається 1,35 л/кв.м на одне миття), л/кв.м;

p - середня кількість операцій поливання та миття на рік (складає близько 150), од.;

F - площа твердих покриттів, на яких здійснюється миття, га

ПМ;

к - коефіцієнт стоку для поливально-мийних вод (приймається рівним 0,5)».

ПМ

Таким чином, необхідність укладення п. 5.9 договору в пропонованій позивачем редакції обумовлена наведеним вище законодавством.

Також необхідність внесення змін у п. 5.9 договору обумовлена тим, що сторони домовились у п. 1.2 договору про те, що в ході виконання договірних зобов'язань вони керуються, зокрема Правилами № 190. Виконуючи даний договір, сторони на час вирішення спору, не можуть керуватися п. 4.10 Правил № 190 в редакції, яка діяла до 12.04.2012, відповідно до якого була викладена діюча редакція п. 5.9 договору. Тому у зв'язку зі зміною порядку визначення об'єму стічних вод п. 5.9 договору підлягає зміні та викладенню в редакції, пропонованій позивачем.

Не приймаються до уваги доводи відповідача про те, що позивачем не доведено потрапляння поверхневих стічних вод в мережі водовідведення відповідача, оскільки даний спір виник з питання приведення п. 5.9 договору у відповідність до чинного на даний час законодавства (Правил № 190), а факт потрапляння у мережі водовідведення постачальника (позивача) стічних вод, які утворюються внаслідок атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт, які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення споживача (відповідача) або через розташовані на території споживача дощозбірники і колодязі, повинен довести позивач при виконанні договору.

За таких обставин, позовні вимоги позивача про розгляд розбіжностей, які виникли при укладенні додаткової угоди щодо пункту 5.9 договору, викладеного у п. 3 додаткової угоди від 01.11.2012 до договору на послуги з централізованого водопостачання і водовідведення від 01.01.2008 № 225, підлягають задоволенню в повному обсязі шляхом викладення спірного пункту 5.9 в редакції позивача:

«При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач».

День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше (ч.2 ст.187 ГК України).

Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду (ч.5 ст.188 ГК України).

Відповідно до ст.ст.44,49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір покладається на відповідача.

У судовому засіданні були оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.44, 49, 82, 84, 85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд Луганської області

В И Р І Ш И В:

1. Позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Луганськвода» до Лутугинського міського комунального підприємства «Лутугинежилфонд» про врегулювання розбіжностей, які виникли при укладанні додаткової угоди до договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення задовольнити повністю.

2. Пункт 5.9 договору, викладений у п. 3 додаткової угоди від 01.11.2012 до договору на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення 01.01.2008 № 225, викласти в редакції позивача, а саме:

«При відсутності приладів обліку стічних вод на системі каналізації, «Споживач» також сплачує «Постачальнику» за об'єми стічних вод, які утворюються внаслідок випадання атмосферних опадів, сніготанення та при здійсненні поливально-мийних робіт під час прибирання територій (далі - поверхневі стічні води), які неорганізовано потрапляють в мережі водовідведення «Споживач» або, через розташовані на території «Споживача» дощозбірники і колодязі, у мережі водовідведення «Постачальника». Розрахунок об'ємів поверхневих стічних вод, як при загальносплавній, так і при розподільній системі водовідведення, виконується згідно п. 4.10 - 4.13 Правил користування (зі змінами, внесеними Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.03.2012 № 131). Дані для розрахунку надає споживач».

3. Стягнути з Лутугинського міського комунального підприємства «Лутугинежитлфонд», м. Лутугине, вул. Буцької, 2, ідентифікаційний код 31647013, на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганськвода" , м. Луганськ, кв. Пролетаріату Донбасу, 166, ідентифікаційний код 35554719, судовий збір у сумі 1073 грн. 00 коп., видати наказ позивачу.

Відповідно до ст.85 Господарського процесуального кодексу України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Дата підписання рішення: 04.03.2013.

Суддя І.В. Семендяєва

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення28.02.2013
Оприлюднено04.03.2013
Номер документу29692203
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —28пд/5014/3225/2012

Рішення від 28.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 12.02.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 29.01.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 10.01.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

Ухвала від 18.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Семендяєва І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні