Постанова
від 05.03.2013 по справі 805/1490/13-а
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

Донецький окружний адміністративний суд

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

05 березня 2013 р. Справа № 805/1490/13-а

приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

Час прийняття постанови: 11 година 55 хвилин

Донецький окружний адміністративний суд у складі судді Кравченко Т.О., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Закритого акціонерного товариства «Донбудмонтаж» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів,

встановив:

7 лютого 2013 року Донбаське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - Позивач або Управління) звернулося до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Закритого акціонерного товариства «Донбудмонтаж» (далі - Відповідач або ЗАТ «Донбудмонтаж»), в якому просило суд стягнути з Відповідача до Державного бюджету України фінансові санкції в сумі 5 100,00 грн., застосовані на підставі постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів №№ 366-ДО-1-Е, 367-ДО-1-Е, 368-ДО-1-Е від 13 серпня 2012 року.

В обґрунтування заявлених вимог Позивач зазначив, що ЗАТ «Донбудмонтаж» є емітентом цінних паперів і зобов'язане щорічно розкривати інформацію шляхом розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії, опублікування в офіційному друкованому виданні та подання до Комісії річної інформації про емітента.

В порушення вимог Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів Відповідач не здійснив розкриття інформації за 2011 рік, що слугувало підставою для прийняття Позивачем постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів на загальну суму 5 100,00 грн.

ЗАТ «Донбудмонтаж» мало сплатити застосовані до нього фінансові санкції не пізніше як через 15 днів з дня отримання ним постанов, однак до теперішнього час цього не здійснило, чим порушило інтереси Держави, що виявилося у ненадходженні грошових коштів до Державного бюджету України.

З урахуванням наведеного та посилаючись на положення Законів України «Про цінні папери та фондовий ринок», «Про державне регулювання ринку цінних паперів в України», Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, Комісія просила стягнути на користь Державного бюджету України застосовані до Відповідача фінансові санкції.

Представником Позивача надана заява про розгляд справи в порядку письмового провадження (а.с.44).

Відповідач про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином з дотриманням вимог ст.ст.33-36 Кодексу адміністративного судочинства України, що підтверджується рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, явку свого представника в судове засідання не забезпечив, про причини неявки суд не повідомив, клопотання про відкладення судового розгляду не надав, свого ставлення до заявлених позовних вимог не висловив.

Приймаючи до уваги положення ч.4 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів, ч.1 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом, а також ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, відповідно до якої якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта, суд вважав за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження.

З'ясовуючи чи мали місце обставини, якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, та якими доказами вони підтверджуються, а також чи є інші фактичні дані, які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження, суд встановив наступне.

Закрите акціонерне товариство «Донбудмонтаж» (ідентифікаційний код 30075405) зареєстроване у якості юридичної особи Виконавчим комітетом Донецької міської ради 02 вересня 1998 року (а.с.40-41).

20 березня 2007 року Донецьким територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку Відповідачу видане свідоцтво про реєстрацію випуску акцій за № 11/05/1/07 (а.с.39).

Як емітент цінних паперів ЗАТ «Донбудмонтаж» зобов'язано розкривати річну інформацію в порядку та у спосіб, що визначені Законом України «Про цінні папери та фондовий ринок» і Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів.

17 липня 2012 року на підставі доповідної записки головного спеціаліста відділу звітності емітентів цінних паперів від 19 червня 2012 року у зв'язку з не розміщенням Відповідачем у загальнодоступній базі даних Комісії регулярної річної інформації за 2011 рік уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ЗАТ «Донбудмонтаж» винесена постанова про порушення справ про правопорушення на ринку цінних паперів, розгляд справи призначено на 1 серпня 2012 року (а.с.20), постанова надіслана на адресу емітента 24 липня 2012 року (а.с.23).

1 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 366-ДО-1-Е, яке полягало у невиконанні вимог ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів та виявилося у нерозміщенні в загальнодоступній базі даних Комісії регулярної річної інформації за 2011 рік, розміщення якої здійснюється в строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним (а.с.17). Акт складений за відсутності представника ЗАТ «Донбудмонтаж».

Розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 13 серпня 2012 року, що вбачається зі змісту постанови від 1 серпня 2012 року (а.с.24), надісланої на адресу Відповідача 3 серпня 2012 року (а.с.27).

13 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесена постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 366-ДО-1-Е, згідно з якою за нерозміщення інформації у загальнодоступній базі даних Комісії - стрічці новин до ЗАТ «Донбудмонтаж» застосована фінансова санкція у вигляді штрафу в розмірі 1 700,00 грн., який мав бути сплачений до Державного бюджету України протягом 15 днів з моменту отримання цієї постанови, копія розрахункового документа, що підтверджуватиме виконання цієї постанови, мала бути надіслана на адресу Позивача (а.с.8), постанова надіслана на адресу Відповідача 16 серпня 2012 року (а.с.29).

Докази оскарження постанови в позасудовому або судовому порядку, рівно як і докази сплати ЗАТ «Донбудмонтаж» фінансової санкції до Державного бюджету України, суду не надані.

17 липня 2012 року на підставі доповідної записки головного спеціаліста відділу звітності емітентів цінних паперів від 19 червня 2012 року у зв'язку з не опублікуванням Відповідачем у офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації за 2011 рік уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ЗАТ «Донбудмонтаж» винесена постанова про порушення справ про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.21), постанова надіслана на адресу емітента 24 липня 2012 року (а.с.23).

1 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 367-ДО-1-Е, яке полягало у невиконанні вимог ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів та виявилося у не опублікуванні в офіційному друкованому виданні регулярної річної інформації за 2011 рік, опублікування якої здійснюється в строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним (а.с.18). Акт складений за відсутності представника ЗАТ «Донбудмонтаж».

Розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 13 серпня 2012 року, що вбачається зі змісту постанови від 1 серпня 2012 року (а.с.25), надісланої на адресу Відповідача 3 серпня 2012 року (а.с.27).

13 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесена постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 367-ДО-1-Е, згідно з якою за неопублікування інформації в офіційному друкованому виданні до ЗАТ «Донбудмонтаж» застосована фінансова санкція у вигляді штрафу в розмірі 1 700,00 грн., який мав бути сплачений до Державного бюджету України протягом 15 днів з моменту отримання цієї постанови, копія розрахункового документа, що підтверджуватиме виконання цієї постанови, мала бути надіслана на адресу Позивача (а.с.9), постанова надіслана на адресу Відповідача 16 серпня 2012 року (а.с.29).

Докази оскарження постанови в позасудовому або судовому порядку, рівно як і докази сплати ЗАТ «Донбудмонтаж» фінансової санкції до Державного бюджету України, суду не надані.

17 липня 2012 року на підставі доповідної записки головного спеціаліста відділу звітності емітентів цінних паперів від 19 червня 2012 року у зв'язку з не поданням Відповідачем регулярної річної інформації за 2011 рік до Комісії уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку у відношенні ЗАТ «Донбудмонтаж» винесена постанова про порушення справ про правопорушення на ринку цінних паперів (а.с.22), постанова надіслана на адресу емітента 24 липня 2012 року (а.с.23).

1 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку складений акт про правопорушення на ринку цінних паперів за № 368-ДО-1-Е, яке полягало у невиконанні вимог ст.40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів та виявилося у неподанні до Комісії регулярної річної інформації за 2011 рік, подання якої здійснюється в строк не пізніше 1 червня року, наступного за звітним (а.с.19). Акт складений за відсутності представника ЗАТ «Донбудмонтаж».

Розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 13 серпня 2012 року, що вбачається зі змісту постанови від 1 серпня 2012 року (а.с.26), надісланої на адресу Відповідача 3 серпня 2012 року (а.с.27).

13 серпня 2012 року уповноваженою особою Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку винесена постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів № 368-ДО-1-Е, згідно з якою за неподання інформації до Комісії до ЗАТ «Донбудмонтаж» застосована фінансова санкція у вигляді штрафу в розмірі 1 700,00 грн., який мав бути сплачений до Державного бюджету України протягом 15 днів з моменту отримання цієї постанови, копія розрахункового документа, що підтверджуватиме виконання цієї постанови, мала бути надіслана на адресу Позивача (а.с.9), постанова надіслана на адресу Відповідача 16 серпня 2012 року (а.с.29).

Докази оскарження постанови в позасудовому або судовому порядку, рівно як і докази сплати ЗАТ «Донбудмонтаж» фінансової санкції до Державного бюджету України, суду не надані.

Вирішуючи справу по суті, до спірних правовідносин суд застосовує нижченаведені норми права.

Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в України визначає Закон України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» від 30 жовтня 1996 року № 448/96-ВР (далі - Закон № 448/96-ВР).

Сутність державного регулювання ринку цінних паперів полягає у здійсненні державою комплексних заходів щодо упорядкування, контролю, нагляду за ринком цінних паперів та їх похідних та запобігання зловживанням і порушенням у цій сфері (абз.2 ст.1 Закону № 448/96-ВР).

Відповідно до ч.1 ст.5 Закону № 448/96-ВР державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР) є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України, підзвітним Верховній Раді України, може утворювати територіальні органи у випадках, передбачених у положенні про НКЦПФР, здійснює повноваження через центральний апарат і свої територіальні органи. Відповідні положення містяться у ч.ч.1, 3, 4 ст.6 Закону № 448/96-ВР.

НКЦПФР має право здійснювати контроль за достовірністю і розкриттям інформації, що надається емітентами та її відповідністю встановленим вимогам; накладати адміністративні стягнення, штрафні та інші санкції за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (п.п.8, 14 ч.1 ст.8 Закону № 448/96-ВР).

Згідно з ч.ч.1-2 ст.9 Закону № 448/96-ВР уповноваженими особами НКЦПФР є: Голова та члени НКЦПФР; уповноважені НКЦПФР. Уповноважені особи НКЦПФР мають право відповідно до розподілу обов'язків чи письмового доручення провадити в межах наданих повноважень розгляд справ про порушення чинного законодавства щодо випуску та обігу цінних паперів, у тому числі стандартів, норм і правил, визначених нормативними актами НКЦПФР.

З урахуванням наведених норм, суд дійшов висновку, що у спірних правовідносинах Управління виступає у якості суб'єкта владних повноважень, на виконання повноважень якого у сфері публічно-правових відносин поданий адміністративний позов.

Відносини, що виникають під час розміщення, обігу цінних паперів і провадження професійної діяльності на фондовому ринку, з метою забезпечення відкритості та ефективності функціонування фондового ринку регулює Закон України «Про цінні папери та фондовий ринок» від 23 лютого 2006 року № 3480-IV (далі - Закон № 3480).

Ч.ч.1-2 ст.2 Закону № 3480 визначено, що фондовий ринок (ринок цінних паперів) - сукупність учасників фондового ринку та правовідносин між ними щодо розміщення, обігу та обліку цінних паперів і похідних (деривативів). Учасники фондового ринку - емітенти або особи, що видали неемісійні цінні папери, інвестори в цінні папери, інституційні інвестори, професійні учасники фондового ринку, об'єднання професійних учасників фондового ринку, у тому числі саморегулівні організації професійних учасників фондового ринку. Емітент - юридична особа, Автономна Республіка Крим або міські ради, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади, яка від свого імені розміщує емісійні цінні папери та бере на себе зобов'язання за ними перед їх власниками.

Отже, ЗАТ «Донбудмонтаж» як емітент належить до учасників фондового ринку.

Вимоги до розкриття інформації визначені ст.39 Закону № 3480, відповідно до ч.1 якої розкриття інформації на фондовому ринку здійснюється емітентами цінних паперів шляхом: розміщення її в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів; опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або НКЦПФР; подання її до НКЦПФР.

Емітенти цінних паперів зобов'язані розкривати інформацію відповідно до вимог, в обсязі та строки, встановлені цим Законом та нормативно-правовими актами НКЦПФР.

Відповідно до ч.1 ст.40 Закону № 3480 регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка розкривається на фондовому ринку, в тому числі шляхом подання до НКЦПФР.

Згідно з приписами ч.2 ст.40 Закону № 3480 звітним періодом для складання річної інформації про емітента є календарний рік.

Таким чином, ЗАТ «Донбудмонтаж» як емітент зобов'язане було розкрити звітну інформацію про результати фінансового-господарської діяльності за 2011 рік у відповідності до вимог, встановлених Законом № 3480 та нормативно-правовими актами НКЦПФР.

Так, відповідно до ч.3 ст.40 Закону № 3480 річна інформація про емітента повинна містити такі відомості: найменування та місцезнаходження емітента, розмір його статутного капіталу; орган управління емітента, його посадові особи та засновники; господарська та фінансова діяльність емітента;цінні папери емітента (вид, форма випуску, тип, кількість), спосіб розміщення та лістинг цінних паперів; річна фінансова звітність; аудиторський висновок; перелік власників значних пакетів (10 відсотків і більше) акцій із зазначенням кількості, типу та/або класу належних їм акцій. Емітент має право додатково розкривати іншу інформацію.

За правилами ч.4 ст.40 Закону № 3480 річна інформація про емітента є відкритою і в обсязі, встановленому Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, підлягає оприлюдненню емітентом не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом: розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР про ринок цінних паперів; опублікування в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України або НКЦПФР; розміщення на власному веб-сайті.

Строки, порядок і форми розкриття регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) і додаткових відомостей, що містяться у такій інформації, встановлюються НКЦПФР, яка також встановлює додаткові вимоги до розкриття регулярної інформації про емітента та вживає заходів щодо її розкриття. (ч.6 ст.40 Закону № 3480).

Склад, порядок і строки розкриття на фондовому ринку регулярної, особливої інформації та інформації про іпотечні цінні папери, сертифікати фонду операцій з нерухомістю та інформації в повідомленні про проведення загальних зборів емітентами цінних паперів та подання її до НКЦПФР регулює Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затверджене рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 № 1591, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 5 лютого 2007 року за № 97/13364 (далі - Положення № 1591).

Склад річної інформації емітентів цінних паперів визначений главою 3 Положення № 1591.

Відповідач обов'язку щодо розкриття річної інформації про емітента за 2011 рік не виконав, що слугувало підставою для застосування до нього фінансових санкцій.

Згідно з п.п.5-7 ч.1 ст.11 Закону № 448/96-ВР НКЦПФР застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за неопублікування, опублікування не в повному обсязі інформації та/або опублікування недостовірної інформації - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; нерозміщення, розміщення не в повному обсязі інформації та/або розміщення недостовірної інформації у загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

неподання, подання не в повному обсязі інформації та/або подання недостовірної інформації до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку - у розмірі до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Наведені норми свідчить про наявність у Позивача повноважень, які б дозволяли прийняти рішення про застосування до ЗАТ «Донбудмонтаж» фінансових санкцій, стягнення яких є предметом спору по справі.

Відповідно до положень ст.12 Закону № 448/96-ВР санкції застосовуються Головою НКЦПФР, членом НКЦПФР, уповноваженими НКЦПФР посадовими особами після розгляду документів, що підтверджують факт правопорушення.

Уповноважена особа НКЦПФР приймає рішення про застосування санкції протягом 30 робочих днів після отримання документів, що підтверджують факт правопорушення. Рішення про застосування санкції оформляється постановою, що надсилається юридичній особі, до якої застосовано

санкцію.

Ч.6 ст.12 Закону № 448/96-ВР визначено, що юридична особа може бути притягнута до відповідальності за вчинення правопорушення на ринку цінних паперів не пізніше трьох років з дня його вчинення незалежно від санкції.

Державне регулювання ринку цінних паперів здійснюється, крім іншого, з метою одержання учасниками ринку цінних паперів інформації про умови випуску та обігу цінних паперів, результати

фінансово-господарської діяльності емітентів, обсяги і характер угод з цінними паперами та іншої інформації, що впливає на формування цін на ринку цінних паперів; захисту прав учасників фондового ринку; дотримання учасниками ринку цінних паперів вимог актів законодавства; контролю за прозорістю та відкритістю ринку цінних паперів, про що йдеться в ст.2 Закону № 448/96-ВР.

Судом встановлено, що ЗАТ «Донбудмонтаж» не виконало обов'язку щодо розкриття інформації про емітента за 2011 рік, що слугувало підставою для застосування до нього фінансових санкцій на загальну суму 5 100,00 грн., докази оскарження постанов про застосування санкції за правопорушення на ринку цінних паперів суду, рівно як і докази сплати Відповідачем застосованого до нього штрафу до Державного бюджету України, суду не надані.

Відповідно до ч.3 ст.11 Закону № 448/96-ВР у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, що з урахуванням фактичних обставин, за яких виникли спірні правовідносини, зумовлює висновок про законність та обґрунтованість вимог Позивача і, як наслідок, - про їх задоволення.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, беручи до уваги, що ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили, оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог.

Відповідно до ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись Конституцією України, ст.ст.1-15, 17-20, 69-72, 86, 94, 98, 99, 158-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

постановив:

Адміністративний позов Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Закритого акціонерного товариства «Донбудмонтаж» про стягнення фінансових санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів - задовольнити повністю.

Стягнути з Закритого акціонерного товариства «Донбудмонтаж» (ідентифікаційний код 30075405) до Державного бюджету України (відділення Державного казначейства в м. Донецьку на р/р 31110106700004, код ЄДПРОУ 38033949, банк отримувач - Головне управління Державної казначейської служби України у Донецькій області, МФО банку 834016, код платежу 21081100) фінансові санкції в сумі 5 100 (п'ять тисяч сто) грн. 00 коп., застосовані на підставі постанов про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 13 серпня 2012 року №№ 366-ДО-1-Е, 367-ДО-1-Е, 368-ДО-1-Е.

Постанова прийнята, складена і підписана у нарадчій кімнаті 5 березня 2013 року.

Постанова може бути оскаржена до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецькій окружний адміністративний суд у порядку, визначеному ст.186 Кодексом адміністративного судочинства України, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом ч.3 ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених ч.4 ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Суддя Кравченко Т.О.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.03.2013
Оприлюднено06.03.2013
Номер документу29725844
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/1490/13-а

Постанова від 05.03.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кравченко Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні