ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
28 лютого 2013 року 16:30 № 2а-16763/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Шулежка В.П., при секретарі судового засідання Воронюк М.М. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом приватного акціонерного товариства «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» до Державної екологічної інспекції у м. Києві, Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві за участю Київської прокуратури з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері про визнання протиправними дій та рішення,-
В С Т А Н О В И В:
З позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва звернулось приватне акціонерне товариство «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» (далі - позивач, ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів») до Державної екологічної інспекції у м. Києві (далі - відповідач 1), Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (далі - відповідач 2) за участю Київської прокуратури з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері про визнання протиправними дій щодо скорочення терміну дії дозволу № 8036100000-283 від 29.12.2010 р. та рішення № 139 від 31.07.2012 р. про тимчасову заборону (зупинення) господарської діяльності ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів».
В обґрунтування своїх вимог позивач зазначив про протиправність дій посадових осіб Державної екологічної інспекції у м. Києві та Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві, які знайшли своє відображення у винесенні протизаконних рішень, спрямованих на зупинення господарської діяльності позивача.
У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив суд позов задовольнити.
Представник відповідача 1 проти позову заперечував в повному обсязі, зазначив, що оскаржуване рішення є обґрунтованим, прийняте з дотриманням вимог чинного законодавства та просив суд у задоволенні позову відмовити.
Представник відповідача 2 в судове засідання не прибув, хоча про дату, час та місце судового розгляду повідомлений належним чином. До суду скерував заяву про розгляд справи за відсутності уповноваженого представника.
В матеріалах справи містяться письмові заперечення на позов, в яких відповідач 2 зазначив, що позовні вимоги не визнає та вважає їх необґрунтованими. Відповідач, переглянувши строк дії та умови надання дозволу, діяв на підставі та відповідно до чинного законодавства, а тому підстав для визнання його дій протиправними та скасування рішення відсутні.
Протокольно ухвалою суду від 11.02.2013р. допущено до участі у справу Київську прокуратуру з нагляду за додержанням законів у природоохоронній сфері на стороні відповідачів на підставі повідомлення Прокуратури від 31.01.2013 р. № 52-117вих13.
Представник прокуратури в судове засідання 18.02.2013 р. не прибув, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином. Заяв про розгляд справи за відсутності представника до суду не надходило.
Відповідно до вимог частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
З огляду на вищевикладене та з урахуванням вимог статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд прийшов до висновку про доцільність розгляду справи у порядку письмового провадження на підставі наявних доказів у матеріалах справи.
Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.
ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» зареєстроване як юридична особа Голосіївською районною в м. Києві державною адміністрацією 30.05.2000 р. за адресою: м. Київ, вул. Червонопрапорна, буд. 34, ідентифікаційний код - 30966863.
Також, відповідно до свідоцтва форми №2-ПДВ № 100280712 товариство є платником податку на додану вартість.
Як вбачається з матеріалів справи, державним інспектором з охорони навколишнього природного середовища м. Києва Жикевичем Є.І. проведено позапланову перевірку дотримання вимог природоохоронного законодавства, а саме викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» , що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Червонопрапорна, буд. 34.
За результатами перевірки складено акт дотримання вимог природоохоронного законодавства від 27.04.2012 р., яким зафіксовано порушення позивачем п. 4 та п. 5 дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, а саме на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та нездійснення контролю за дотриманням затверджених граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Державною екологічною інспекцію у м. Києві у зв'язку з виявленими порушеннями вимог природоохоронного законодавства позивачу винесено припис від 27.04.2012 р. щодо усунення порушень з наданням терміну для виконання до 11.05.2012 р.
Позивач, на виконання припису від 27.04.2012 р., надіслав до відповідача 1 лист №42/01 від 14.05.2012 р., в якому повідомив, що у 2010 році проведено налагодження та регулювання аеродинамічного та температурного режимів печі ПП «Компанія Буденерго». Перевищення нормативу по секундним і валовим викидам оксиду вуглецю джерелом №10 не виявлено. Також зазначив, що 02.04.2012 р. позивач уклав договір з НВО «Аспект-Еко» №10/12 на виконання робіт з виробничого контролю за дотриманням нормативів дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. НВО «Аспект-Еко» приступило до виконання робіт по договору. По закінченню робіт акти по замірах викидів шкідливих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел будуть направлені до Державної екологічної інспекції у м. Києві.
Листом від 11.06.2012 р. № 62/01 позивач повідомив Державну екологічну інспекцію у м. Києві про виконання п. 1 припису від 27.04.2012 р. та додав копію звіту за результатами проведення інструментального контролю викидів забруднюючих речовин у атмосферне повітря зі стаціонарних джерел ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» за 2012 рік. Стосовно п. 2 припису, позивач просив перенести термін виконання цього пункту припису до отримання висновку спеціалістів Інституту газу, з якими укладено договір.
У відповідь на лист від 11.06.2012 р. № 62/01, Державна екологічна інспекція у м. Києві надала відповідь позивачу від 06.07.2012 р. за №2184-05/08 та перенесла термін виконання п. 2 припису від 27.04.2012 р. до 06.12.2012 р.
Окрім цього, відповідачем 1 надіслано 10.05.2012 р. до Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві листа від 10.05.2012 р. № 802-05/07 та подання від 10.05.2012 р. щодо анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів», що здійснює свою діяльність за адресою: м. Київ, вул. Червонопрапорна, 34.
Державне управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві своїм листом від 03.07.2012 р. №06-07/3628/1 щодо перегляду терміну дії дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами термін дії дозволу ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» скоротило до 17.07.2012 р. та повідомило, що дію дозволу може бути продовжено у випадку усунення недоліків та виконання приписів Державної екологічної інспекції у м. Києві за письмовим зверненням суб'єкта господарювання.
На підставі листа від 03.07.2012 р. №06-07/3628/1, відповідач 1 скасував свого листа від 06.07.2012 р. №2184-05/08 щодо відкладення строку виконання припису від 27.04.2012 р.
У зв'язку з невиконанням ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» припису від 27.04.2012 р., спеціалістами Державної екологічної інспекції у м. Києві 01.06.2012 р. та 31.07.2012 р здійснено позапланові перевірки.
Під час проведення вищезазначених перевірок виявлено невиконання позивачем припису від 27.04.2012 р.
Рішенням Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві №139 від 31.07.2012 р. тимчасово з 13.08.2012 р. заборонено (зупинено) господарську діяльність ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» за адресою: м. Київ, вул. Червонопрапорна, 34.
Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, суд виходить з наступного.
Правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, порядок діяльності дозвільних органів, уповноважених видавати документи дозвільного характеру та державних адміністраторів визначає та встановлює Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 06.09.2005 р. № 2806-IV.
Відповідно до статті 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» порядок видачі документів дозвільного характеру або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання центральними органами виконавчої влади, їх територіальними (регіональними, місцевими) органами встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом, якщо інше не передбачено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.
Єдиний механізм проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 р. № 302 «Про затвердження Порядку проведення та оплати робіт, пов'язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку підприємств, установ, організацій та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності, які отримали такі дозволи» (далі - Порядок № 302).
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами - це офіційний документ, який дає право підприємствам, установам, організаціям та громадянам-підприємцям експлуатувати об'єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші, за умови дотримання встановлених відповідних нормативів граничнодопустимих викидів та вимог до технологічних процесів у частині обмеження викидів забруднюючих речовин протягом визначеного в дозволі терміну.
Дозвіл видається безоплатно територіальними органами Мінприроди за погодженням з установами державної санітарно-епідеміологічної служби на термін не менш як п'ять років.
Постановою Кабінету Міністрів України №526 від 21.05.2009 року «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» з метою удосконалення системи видачі документів дозвільного характеру та забезпечення реалізації Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» затверджено перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, що видаються виключно через дозвільні центри за принципом організаційної єдності.
До переліку входить дозвіл на викиди забруднюючих речовин на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
Державне управління охорони навколишнього природного середовища в місті Києві відповідно до Положення про Державне управління охорони навколишнього природного середовища в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Мінприроди України від 19.12.2006 р. №548 є територіальним органом Міністерства екології та природних ресурсів України і входить до сфери його управління.
Державне управління охорони навколишнього природного середовища в місті Києві відповідно до покладених на нього завдань: подає на затвердження відповідними обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями проекти лімітів використання природних ресурсів місцевого значення, утворення та розміщення відходів у навколишньому природному середовищі; видає в установленому порядку дозволи на спеціальне використання природних ресурсів, дозволи на спеціальне водокористування в разі використання води з водних об'єктів загальнодержавного значення, дозволи на викиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, дозволи на розміщення та здійснення інших операцій у сфері поводження з відходами, приймає відповідні рішення щодо зупинення їх дії або анулювання ( п.п.4 .4, 4.5, 4.6 Положення).
Судом встановлено, що Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в місті Києві у 2010 році ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» видано дозвіл № 8036100000-283 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Термін дії дозволу становить 5 років з дати видачі 26.04.2010 р. по 26.04.2015 р.
Відповідно до пункту 9 Порядку № 302 термін дії дозволу переглядається територіальним органом Мінприроди, який його видав, у разі, якщо: ступінь забруднення атмосферного повітря зумовлює необхідність перегляду граничних значень викидів; використання істотних досягнень у сфері розроблення найдосконаліших доступних технологій дає змогу значно зменшити викиди без додаткових витрат; вимоги безпеки експлуатації під час виробничого процесу чи провадження діяльності зумовлюють необхідність застосування інших технологій; має місце зміна напряму виробничої діяльності, що може призвести до істотних негативних наслідків для здоров'я людей та стану довкілля.
Підставою для перегляду терміну дії дозволу є письмові звернення установ державної санітарно-епідеміологічної служби, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадськості.
Як вбачається з матеріалів справи, Державна екологічна інспекція у м. Києві звернулась з листом від 10.05.2012 р. № 802-05/07 до Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві та поданням від 10.05.2012 р. щодо анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів».
Державна екологічна інспекція у м. Києві є територіальним органом Державної екологічної інспекції України, який діє у складі Держекоінспекції України і їй підпорядковується і діє в межах своїх повноважень забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів, поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), екологічної та в межах своєї компетенції радіаційної безпеки в місті Києві.
Відповідно до підпункту 4.2 пункту. 4 Положення «Про Державну екологічну інспекцію у м. Києві", затвердженого Наказом Державної екологічної інспекції України № 136 від 12.12.2011р. Інспекція, відповідно до покладених на неї завдань, здійснює державний нагляд (контроль) за додержанням територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування в частині здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і господарювання, громадянами України, іноземцями та особами без громадянства, а також юридичними особами-нерезидентами вимог законодавства про охорону атмосферного повітря щодо: виконання запланованих і затверджених загальнодержавних, галузевих або регіональних природоохоронних програм; наявності та додержання дозволів на викиди забруднюючих речовин; забезпечення безперебійної ефективної роботи і підтримання у справному стані споруд, устаткування та апаратури для очищення викидів і зменшення рівнів впливу фізичних та біологічних факторів; додержання нормативів у галузі охорони атмосферного повітря; додержання екологічних показників нафтопродуктів (бензину автомобільного та дизельного палива), які реалізуються шляхом оптової та роздрібної торгівлі суб'єктами господарювання; порядку здійснення діяльності, спрямованої на штучні зміни стану атмосфери і атмосферних явищ у господарських цілях; надання своєчасної, повної та достовірної інформації про стан атмосферного повітря, визначення видів і обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря.
Також підпунктом 6.4. пункту 6 6. Положення встановлено, що Державна екологічна інспекція у м. Києві для виконання покладених на неї завдань має право, зокрема, проводити перевірки з питань, що належать до її компетенції, видавати за їх результатами обов'язкові для виконання приписи, розпорядження.
Відповідно до пункту 4.7. Наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України від 10.09.2008р. №464, яким затверджено Порядок організації та проведення перевірок суб'єктів господарювання щодо дотримання вимог природоохоронного законодавства (далі - Порядок) державні інспектори під час здійснення перевірок мають право давати обов'язкові для виконання приписи про усунення порушень і недоліків.
Згідно з пунктом 4.22. Порядку передбачено, що на підставі акта, який складено за результатами перевірки, протягом п'яти днів з дня її завершення, у разі виявлення порушень вимог природоохоронного законодавства складається припис про усунення порушень вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища.
Пунктом 4.25. Порядку визначено, що строк виконання припису встановлює державний інспектор залежно від виявлених порушень природоохоронного законодавства, але не більше ніж 6 місяців. У разі неможливості виконання приписів у встановлені в них строки суб'єкт господарювання, що перевірявся, може звернутись до органу Держекоінспекції для їх продовження з обґрунтуванням та підтверджуючими документами, оформленими належним чином.
Позивач, на виконання вказаних норм, звернувся до відповідача 1 з листом №42/01 від 14.05.2012 р., в якому повідомив про виконання п. 1 припису від 27.04.2012 р. та додав копію звіту за результатами проведення інструментального контролю викидів забруднюючих речовин у атмосферне повітря зі стаціонарних джерел ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» за 2012 рік.
Стосовно п. 2 припису, позивач просив перенести термін виконання цього пункту припису до отримання висновку спеціалістів Інституту газу, з якими укладено договір.
Державною екологічною інспекцією у м. Києві листом від 06.07.2012 р. перенесено термін виконання п. 2 припису від 27.04.2012 р. до 06.12.2012 р.
З наведеного вище вбачається, що позивачем п. 1 припису виконано, на підтвердження надано копію договору від 02.04.2012 р. № 10/12 П на виконання робіт з виробничого контролю за дотриманням нормативів дозволу на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря та оформлення актів ефективності роботи пило-газоочисних установок викидів шкідливих забруднюючих речовин у атмосферне повітря.
Відповідно до вказаного договору, виконання робіт підтверджується звітом про результати проведення виробничого контролю викидів шкідливих забруднюючих речовин у атмосферне повітря від стаціонарних джерел забруднення та актом приймання - передачі виконаних робіт, які позивач додав до позовної заяви.
Проте, відповідач 2 розглянувши подання Державної екологічної інспекції у м. Києві від 10.05.2012 р. за невиконання умов дозволу на викиди забруднюючих речовин у атмосферне повітря скоротив термін дії дозволу позивача до 17.07.2012 р.
З матеріалів справи вбачається, що на виконання п.2 припису (нездійснення контролю за дотриманням затверджених граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря) позивач звернувся до розробників Інституту газу НАН України. Основним крупним показником ліміта дозволу є викиди вуглецю оксиду та діоксину. Для зменшення їх викиду позивачу запропоновано встановлення додаткових пальників ГНБ-80 ТГ розробки Інституту газу для виконання функцій догоряння газу.
Як зазначив позивач в листах до відповідача 2, встановлення вказаного пальника на позиціях печі, де температура не перевищує 500 С, призведе навпаки до збільшення викидів вуглецю оксиду та діоксину. Також, заміна стабілізатора на пальнику веде за собою зміну характеристики пальника та повинно пройти експертизу в експертно-технічному центрі газоспоживаючого обладнання Інституту газу НАН України, на виконання цього укладено відповідні договори. У зв'язку з тим, що потрібно час для здійснення даного контролю за дотриманням затверджених граничнодопустимих викидів вказаних забруднюючих речовин, позивач просив відмінити рішення щодо скорочення терміну дії дозволу.
У листах від 12.07.2012 р. та від 07.08.2012 р. до Державного управління охорони навколишнього природного середовища в місті Києві, позивач повідомив, що звернувшись до розробників пальника, укладено необхідні договори з Інститутом газу НАН України, зроблено обстеження характеристик пальників в експертно-технічному центрі та виконати пункти дозволу було неможливим.
Проте, як зазначив позивач, звернувшись до вказаного Інституту у вирішенні питання, укладено необхідні договори з Центром по використанню газопальникових устроїв НАН України та видано рекомендації щодо виключення 10 пальників з зони підготовки та зміни кривої обпалення цегли по першому етапу заходів по зменшенню викидів. На підставі виконаних робіт викиди скоротились вдвічі. Наступним етапом будуть налагоджувальні роботи 40 працюючих пальників з метою усунення та приведення до дозвільних викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає посилання відповідачів на невиконання позивачем умов дозволу необґрунтованим, оскільки позивачем здійснено всі необхідні дії щодо контролю за дотриманням граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами та виконання умов передбачених у дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
Окрім того, відповідачі посилаються на невиконання ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» умов припису від 27.04.2012 року й під час проведення позапланових перевірок від 01.06.2012 р. та 31.07.2012 р.
Наявність вказаних порушень станом на 27.04.2012 р. підтверджується та позивачем не оспорюється, проте, станом на час проведення повторних перевірок 01.06.2012 р., 31.07.2012 р. та прийняття оскаржуваного рішення від 31.07.2012 р. про тимчасову заборону (зупинення) господарської діяльності ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» позивач неодноразово повідомляв та надавав підтверджуючі документи про виконання вимог припису від 27.04.2012 р.
Отже, з вищевикладеного слідує, що відповідачами не встановлено в повному обсязі обставини та не перевірено дотримання позивачем вимог природоохоронного законодавства, що призвело до прийняття неправомірного рішення.
При зазначених обставинах, суд вважає, що неврахування відповідачем інформації про усунення позивачем виявлених порушень є наслідком визнання дій відповідачів протиправними, а відповідного рішення таким, що не відповідає вимогам законодавства, а тому суд приходить до висновку, що вимоги позивача є правомірними та такими, що належним чином обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи, а тому підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу, а суд згідно статті 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
З огляду на наведене, суд приходить до висновку про наявність підстав для задоволення адміністративного позову.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Позовні вимоги приватного акціонерного товариства «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів» задовольнити повністю.
Визнати неправомірними дії посадових осіб Державної екологічної інспекції у м. Києві та Державного управління охорони навколишнього природного середовища в м. Києві щодо скорочення терміну дії дозволу № 8036100000-283 від 29.12.2010 р. та рішення № 139 від 31.07.2012 р. про тимчасову заборону (зупинення) господарської діяльності ПрАТ «Корчуватський комбінат будівельних матеріалів».
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі до Окружного адміністративного суду міста Києва апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає до Київського апеляційного адміністративного суду.
Якщо апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений ст. 186 КАС України, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
Суддя В.П. Шулежко
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 28.02.2013 |
Оприлюднено | 18.03.2013 |
Номер документу | 29969164 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Шулежко В.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні