Ухвала
від 12.03.2013 по справі 3/34/09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

УХВАЛА

"12" березня 2013 р.Справа № 3/34/09 м. Миколаїв

Позивач: Державна інспекція з контролю за цінами в Миколаївській області

вул. Адміральська, 41, м. Миколаїв, 54009

Відповідач: Врадіївська районна державна лікарня ветеринарної медицини

Миколаївська область смт . Врадіївка, вул. Перемоги, 31

про стягнення економічних санкцій в сумі 478828,00 грн.

Суддя Смородінова О.Г.

Секретар судового засідання Мартиненко М.С.

П Р Е Д С Т А В Н И К И:

Від позивача: не з'явився;

Від відповідача: Бойко С.І., за довіреністю;

Гирля А.І., за довіреністю.

СУТЬ СПОРУ:

Позивач звернувся до господарського суду з позовом стягнути з відповідача необґрунтовано отриману виручку в розмірі 119 707,00 грн. та штраф в сумі 359 121,00 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що стягнення економічних санкцій в загальній сумі 478 828,00 грн. було прийнято на підставі рішення Державної інспекції з контрою за цінами в Миколаївській області від 25.11.2008 р. № 104.

23.03.09 р. відповідач через канцелярію суду надав клопотання про зупинення провадження по адміністративній справі, в якому просить суд зупинити провадження у справі № 3/34/09 до набрання законної сили рішення в іншій пов'язаній з нею справі № 2а-337/09/1470 про визнання противоправним дії Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області та скасування припису № 10/15-2869 від 25.11.2008 р. та рішення № 104 від 25.11.2008 р.

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 26.03.2009р. провадження у справі було зупинено до набрання законної сили судового рішення по справі № 2а-337/09/1470.

З поданого відповідачем 06.03.2013 р. через канцелярію суду пакету документів вбачається, що ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 23.05.2011 р. апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області залишено без задоволення, а постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 14.07.2009 р. залишено без змін. Отже, постанова суду першої інстанції по справі № 2а-337/09/1470 вступила в законну силу.

Ухвалою господарського суду Миколаївської області від 18.02.13 р. провадження у справі 3/34/09 було поновлено, та розгляд справи призначено на 12.03.2013 р.

Позивач в судове засідання свого представника не направив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином, про що свідчить поштове повідомлення № 5400118974154.

08.11.11 р. (в період зупинення провадження у даній справі) позивач звертався до господарського суду з письмовим клопотанням, в якому просив суд зупинити провадження по справі на підставі п.2 ч. 1 ст. 156 КАС України, оскільки Державна інспекція з контролю за цінами в Миколаївській області на даний час перебуває на завершальному етапі ліквідації.

Суд, дослідив зазначене клопотання та дійшов висновку про відмову в його задоволенні на даний час з нижченаведених причин.

11.03.13 р. до суду від Держінспекції України надійшло клопотання, в якому заступник начальника відділу юридичного забезпечення, запобігання та виявлення корупції проінформував суд, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2011 р. № 346 «Про ліквідацію урядових органів» та наказу Міністерства економіки України від 08.06.2011 р. № 484 «Деякі питання ліквідації Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів» Державна інспекція з контролю за цінами та її територіальні органи припинені шляхом ліквідації. Отже, в зв'язку з неможливістю явки в судове засідання представника Державної інспекції України з контролю за цінами як сторону по справі, керуючись ст. ст. 49,51 Кодексу адміністративного судочинства України, просить розглянути справу № 3/34/09 за відсутності представника Держцінінспекції України за наявними у справі матеріалами.

Ознайомившись з матеріалами справи, вислухавши представників відповідача, суд -

ВСТАНОВИВ :

З 18.11.2008 р. по 20.11.2008 року Державною інспекцією з контролю за цінами в Миколаївській області було проведено планову перевірку Врадіївської районної державної лікарні ветеринарної медицини з питання дотримання державної дисципліни цін.

Як свідчать матеріали справи, перевіркою було встановлено, що відповідач безпідставно стягував плату за клінічний огляд вимені корови перед дослідження молока на субклінічний мастит та видачу ветеринарних свідоцтв форми № 2 на готову продукцію (ковбасні вироби та копченості). Такими діями відповідач порушив вимоги ст. 32 Закону України «Про ветеринарну медицину», ст. 58 Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів».

По вищезазначеним фактам було складено акт від 20.11.08 р. за № 260. Та, на підставі даного акту перевірки, Держінспекцією було видано припис № 10/15-2869 від 25.11.2008 р. про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни цін та прийнято рішення № 104 від 25.11.2008р. про застосування до позивача штрафних санкцій за порушення державної дисципліни цін в загальному розмірі 478 828,00 грн.

Постановою Миколаївського окружного адміністративного суду від 14.07.2009 р. по справі № 2а-337/09/1470 позовні вимоги за позовом Врадіївської районної державної лікарні ветеринарної медицини до Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області про визнання противоправним дій, скасування рішення від 25.11.08 р. № 104, припису № 10/15-2869 від 25.11.08 р. адміністративний позов задоволений повністю, визнано такими, що не відповідають вимогам пункту 8 статті 7 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» дії посадових осіб Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області в частині підписання та видачі припису від 25.11.2008 р. № 10/15-2869 про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни цін. Визнано противоправними та скасовані у повному обсязі припис від 25.11.2008 р. № 10/15-2869 про виконання законних вимог щодо усунення порушень державної дисципліни та рішення від 25.11.2008 р. № 104 щодо застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін прийнятих Державною інспекцією з контролю за цінами в Миколаївській області.

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 23.05.2011 р. апеляційну скаргу Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області залишено без задоволення, а постанову Миколаївського окружного адміністративного суду від 14.07.2009 р. залишено без змін.

Отже, з 23.05.2011 року постанова Миколаївського окружного адміністративного суду від 14.07.2009 року по справі № 2а-337/09/1470 набрала законної сили.

Водночас, матеріали справи свідчать, що згідно Витягу позивача з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, органів державної влади і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб, а також інформації щодо фізичних осіб -підприємців 13.03.2012 р. відбулась державна реєстрація припинення Державної інспекції з контролю за цінами в Миколаївській області як юридичної особи в результаті її ліквідації за рішенням засновників, що не пов'язано з реорганізацією.

Відповідно переліку до Постанови Кабінету міністрів України № 346 від 28.03.2011 р. «Про ліквідацію урядових органів» - до урядових органів, що ліквідуються, було віднесено Державну інспекцію з контролю за цінами.

Наказом Міністерства економіки України № 484 від 08.06.2011 р. «Деякі питання ліквідації Державної інспекції з контролю за цінами та її територіальних органів» здійснено заходи, пов'язані з ліквідацією Держінспекції та її територіальних органів.

Указом Президента України № 19/2012 від 19.01.2012 р. «Про Державну інспекцію України з контролю за цінами» не визначено наявність правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами.

Згідно приписам ч. 6 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» дата внесення до Єдиного державного реєстру запису про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи є датою припинення юридичної особи.

Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 157 Кодексу адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою особи, яка була стороною у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва, або ліквідації підприємства, установи, організації, які були стороною у справі.

Враховуючи вищенаведене, господарський суд дійшов висновку закрити провадження у даній справі в зв'язку з ліквідацією позивача.

Отже, керуючись ст. 157, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд, -

У Х В А Л И В :

Провадження у справі № 3/34/09 закрити.

Ухвала набирає законної сили та може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду у порядку і строки, передбачені статтями 186 і 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

СуддяО.Г. Смородінова

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення12.03.2013
Оприлюднено18.03.2013
Номер документу29971494
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/34/09

Ухвала від 12.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Смородінова О.Г.

Ухвала від 18.02.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Смородінова О.Г.

Рішення від 19.03.2009

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Соловйов В.М.

Ухвала від 26.03.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Смородінова О.Г.

Ухвала від 28.01.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Смородінова О.Г.

Ухвала від 27.01.2009

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Смородінова О.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні