Постанова
від 13.03.2013 по справі 2а-7397/12/0170/18
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

м. Сімферополь

13 березня 2013 р. (16:10 год.) Справа №2а-7397/12/0170/18

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Панова О.І., при секретарі Карпенко Л.П., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Закладу Федерації профспілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак"

до Державної податкової інспекції у м. Алушті АР Крим

про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

представники сторін: не з'явились.

Суть справи: До Окружного адміністративного суду АР Крим надійшла позовна заява Закладу Федерації профспілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" (далі - Позивач) до Державної податкової інспекції у м. Алушті АР Крим (далі - Відповідач) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення№0000821502 від 11.04.2012 р.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що при проведені перевірки, на підставі якої прийнято оскаржуване податкове повідомлення -рішення, відповідач дійшов неправильних, необґрунтованих та недостовірних висновків щодо заниження суми податкових зобов'язань, заявлених у податкових декларації, уточнюючих розрахунках.

Також, позивач зазначив про те, що в акті камеральної перевірки, інспектор ДПІ у м. Алушті перевищивши надані йому п.п. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 розділу І ПКУ та п.п. 75.1.1 п. 75.1 ст. 75 розділу ІІ ПКУ повноваження, неправомірно вказав на порушення норм ПКУ - п.п. 199.1-199.3 ст. 199 Податкового кодексу України.

Ухвалами від 09.07.2012 р. відкрито провадження у справі, закінчено підготовче провадження, справа призначена до судового розгляду.

У судовому засіданні ухвалою суду від 04.10.2012 року по справі призначено судово-економічну експертизу.

Ухвалою суду від 04.10.2012 року провадження у справі було зупинено у зв'язку з призначенням експертизи до одержання результатів експертизи.

25.12.2012р. на адресу суду від ТОВ "Кримське експертне бюро" надійшов висновок №215/12 судової економічної експертизи по адміністративній справі №2а-7397/12/0170/18.

Ухвалою суду від 21.01.2013р. суддею Пановим О.І. було прийнято до провадження адміністративну справу 2а-7397/12/0170/18, у зв'язку з тривалою відпусткою судді Папуши О.В.

Ухвалою суду від 22.01.2013р. було поновлено провадження в адміністративній справі №2а-7397/12/0170/18.

У судове засідання 13.03.2013 р. представник позивача не з'явився, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи, на адресу суду 13.03.2013р. надіслав клопотання, в якому просив суд стягнути з відповідача суму усіх судових витрат позивача, пов'язаних з розглядом цієї справи.

У судове засідання представник відповідача 13.03.2013 р. також не з'явився, повідомлений належним чином про дату, час та місце розгляду справи, будь-яких клопотань до суду не надіслав. Правова позиція відповідача викладена у письмових запереченнях на позов (а.с. 23, 115-116, 121-123).

Суд вважає можливим розглянути справу за відсутністю представників сторін на підставі наявних в справі матеріалів, оскільки по справі достатньо доказів для вирішення її по суті.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази по справі в їх сукупності, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Заклад федерації професійних спілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" (ЄДРПОУ 02651769) зареєстрований 30.01.1995 р. Виконавчим комітетом Алуштинської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 98500, АР Крим, м. Алушта, вул. Перекопська, буд. 9, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 № 655322 та свідчить довідка статистики, копія якої наявна в матеріалах справи.

Відповідно до Довідки про включення до ЄДРПОУ видами діяльності Заклад Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак»:

- 92.62.0 Інша діяльність у сфері спорту

- 92.61.0 Діяльність спортивних об'єктів

- 82.12.0 Медична практика

- 60.23.0 Діяльність нерегулярного пасажирського транспорту

- 85.14.0 Інша діяльність у сфері охорони здоров'я людини

- 55.23.0 Надання інших місць для тимчасового проживання, не віднесених до інших групувань.

Позивач узятий на облік платника податків 17.04.1995 р. за № 24-С, про що свідчить довідка ДПІ в м. Алушта АР Крим від 22.06.2010 р. 141/29-015.

Номер свідоцтва платника податку на додану вартість 246030 від 05.04.2006, індивідуальний податковий номер 026517601020.

20.03.2012 р. ДПІ в м. Алушта АР Крим проведено камеральну перевірку даних, задекларованих позивачем у податковій звітності з податку на додану вартість, а саме уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість за січень 2012 року, про що складено акт № 289/15-2/02651769. Висновки свідчать про заниження суми податкових зобов'язань, заявлених у податкових декларації, уточнюючих розрахунках, та відповідальність платника передбачена п.123.1 ст. 123 розділу II Податкового кодексу України №2755-VІ від 02.12.2010, та збільшується сума, що за результатами звітного (податкового) періоду підлягає сплаті платником податку до бюджету у сумі 10417,00 грн.

На підставі акту Державної податкової інспекції в м. Алушта АР Крим від 20.03.2012 №289/15-2/02651769 винесено податкове повідомлення-рішення від 11.04.2012 № 0000821502 про донарахування податкового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 10417,00 грн., та штрафні (фінансових) санкції на суму 5208,50 грн., на загальну суму 15625,50 грн.

У податковому повідомленні-рішенні вказано порушення п.199.1-199.4 ст.199, п.200.2 ст.200 розділу V Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, п. п. 4.4 п.4 Розділу V Порядку заповнення та подання податкової звітності з ПДВ, затвердженого наказом ДПА України від 25.11.2011 №1492.

Перевіряючи обґрунтованість визначення суми завишення від'ємного значення податку на додану вартість на суму 10417,00 грн. Закладу федерації професійних спілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" , суд зазначає наступне.

Відповідно до частини 3 статті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно.

Тому, вирішуючи справу стосовно позовних вимог позивача щодо скасування податкового повідомлення - рішення, суд зобов'язаний перевірити, чи є правомірними дії відповідача у зв'язку прийняттям такого повідомлення -рішення, яким позивачеві визначені податкові зобов'язання з податку на додану вартість та нараховані штрафні санкції.

Як вбачається судом із матеріалів справи, акту перевірки сума податкових зобов'язань Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак», яка підлягає сплаті до бюджету за січень 2012 року складає 10417,00 грн.

Відповідно до пункту 198.3 статті 198 розділу V Податкового кодексу України, податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

При цьому, як визначено пунктом 198.5 статті 198 розділу V Кодексу, якщо у подальшому такі товари/послуги, основні виробничі засоби фактично використовуються в операціях, що не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування, міжнародних договорів (угод), за винятком випадків проведення операцій, передбачених підпунктом 196.1.7 пункту 196.1 статті 196 цього Кодексу, то з метою оподаткування такі товари/послуги, основні виробничі засоби вважаються проданими у податковому періоді, на який припадає таке використання, у тому випадку, якщо платник податку скористався правом на податковий кредит за цими товарами/послугами, основними виробничими засобами. Датою використання товарів/послуг, основних виробничих засобів вважається дата визнання витрат відповідно до розділу III цього Кодексу.

Отже, у звітному періоді, в якому товари/послуги, основні виробничі засоби почали використовуватися виключно в неоподатковуваних операціях, у частині, яка пропорційна залишковій частині вартості таких товарів/послуг чи необоротних активів, необхідно визнати їх умовний продаж.

А якщо товари/послуги, основні виробничі засоби почали використовуватися в неоподатковуваних операціях частково, а частково продовжують використовуватися в оподатковуваних операціях, то в такому випадку у звітному періоді, в якому почалося їх використання в оподатковуваних та неоподатковуваних операціях, відповідно до пункту 199.1 статті 199 розділу V Кодексу здійснюється часткове виключення суми податку на додану вартість зі складу податкового кредиту пропорційно частці їх використання в таких неоподатковуваних операціях з подальшим проведенням перерахунку за правилами, встановленими пунктом 199.4 статті 199 розділу V Кодексу.

У разі якщо платник придбає товари/послуги чи необоротні активи, які призначені для використання як в оподатковуваних, так і в неоподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого суб'єкта господарювання, у періоді їх придбання відразу ж здійснюється пропорційний розподіл сум податку відповідно до частки використання, визначеної в порядку, встановленому пунктами 199.2 - 199.3 статті 199 розділу V Кодексу, і з подальшим проведенням перерахунку за правилами, встановленими пунктом 199.4 статті 199 розділу V Кодексу.

Як визначено пунктом 199.5 статті 199 розділу V Кодексу, частка використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними, (ввезеними) товарами/послугами між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями, визначена з урахуванням норм пунктів 199.2 - 199.4 статті 199 цього Кодексу, застосовується для проведення коригування сум податку, які відносяться до податкового кредиту за операціями, зазначеними в пункті 199.1 статті 199 цього Кодексу.

Порядок визначення такої частки регулюється пунктами 199.2 - 199.3 статті 199 розділу V Кодексу, а саме:

- пунктом 199.2 статті 199 розділу V Кодексу визначено, що частка використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами (послугами) між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями визначається у відсотках як відношення обсягів з постачання оподатковуваних операцій (без урахування сум податку) за попередній календарний рік до сукупних обсягів постачання оподатковуваних та неоподатковуваних операцій (без урахування сум податку) за цей самий попередній календарний рік. Визначена у процентах величина застосовується протягом поточного календарного року;

- за правилами, встановленими пунктом 199.3 статті 199 розділу V Кодексу, платники податку, у яких протягом попереднього календарного року були відсутні неоподатковувані операції, а такі неоподатковувані операції почали здійснюватися у звітному періоді, а також новостворені платники податку проводять у поточному календарному році розрахунок частки використання придбаних товарів/ послуг між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями на підставі розрахунку, визначеного за фактичними даними обсягів з постачання оподатковуваних та неоподатковуваних операцій першого звітного податкового періоду, в якому задекларовано такі операції.

У цьому випадку розрахунок частки використання сплаченого (нарахованого) податку за придбаними (ввезеними) товарами (послугами) між оподатковуваними та неоподатковуваними операціями подається до органу державної податкової служби одночасно з податковою декларацією звітного податкового періоду, в якому задекларовані такі оподатковувані та неоподатковувані операції.

Згідно з пунктом 199.4 статті 199 розділу V Кодексу платник податку за підсумками календарного року здійснює перерахунок частки використання товарів/послуг в оподатковуваних операціях виходячи з фактичних обсягів проведених протягом року оподатковуваних та неоподатковуваних операцій. У разі зняття з обліку платника податку, у тому числі за рішенням суду, перерахунок частки здійснюється виходячи з фактичних обсягів оподатковуваних та неоподатковуваних операцій, проведених з початку поточного року до дата зняття з обліку.

Частиною другою пункту 199.4 статті 199 розділу V Кодексу визначено окремий порядок перерахунку такої частки для необоротних активів, а саме: перерахунок частки використання необоротних активів в оподатковуваних операціях здійснюється за результатами 12, 24 і 36 місяців їх використання.

При цьому, як зазначено в пункті 4.5 розділу V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПА України від 25.01.2011 №41 «Про затвердження форм та порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.02.2011 за № 197/18935, результати такого перерахунку відображаються у податковій декларації за звітний (податковий) період, на який припадає 12-й, 24-й чи 36-й місяць використання необоротних активів.

Отже, Кодексом встановлено різний порядок перерахунку податкового кредиту для товарів/послуг та для об'єктів основних виробничих засобів і нематеріальних активів: для товарів/послуг - за підсумками календарного року; для необоротних активів - за результатами 12, 24, 36 місяців їх використання від дати застосування зазначеної норми (незалежно від дати їх придбання).

Відповідно до Наказу Державної податкової служби України від 16.02.2012 № 129 «Розрахований показник частки використання застосовується для визначення частки сплаченого (нарахованого) податку на додану вартість під час придбання або виготовлення товарів/послуг, необоротних активів, яку платник має/не має право віднести до податкового кредиту (рядки 15.1/15.2 декларації (Наказ Міністерство фінансів України від 25.11.2011 №1492 «Про затвердження форм та Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», із змінами і доповненнями), протягом поточного календарного року, включаючи й останній період року (грудень або четвертий квартал)».

Таким чином, при дослідженні первинних документів бухгалтерського та податкового обліку Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак», декларацій з податку на додану вартість, реєстрів виданих та отриманих податкових накладних за період 2011 року, які є в матеріалах справи, судом встановлено, що позивачем фактично включено до податкового кредиту за поточний рік 1295032,00 грн., сума податку на додану вартість, що підлягає включенню до податкового кредиту з урахуванням перерахованої частки використання товарів/послуг в оподаткованих операціях склала 1134979,00 грн.

Тобто сума податку на додану вартість, що підлягає включенню до податкового кредиту з урахуванням перерахованої частки використання товарів/послуг в оподаткованих операціях склала - 160053,00 грн. (1295032,00-1134979,00).

Відхилення в сумі 623556,00 грн. (1295032,00-1918588,00) утворилось за рахунок того, що ДПІ у рядок 8 цього розрахунку «Фактично включено до податкового кредиту» включена сума обсягу постачання відходів лома чорних та кольорових металів, що утворилися при розбиранні ліквідованого устаткування.

Значення цього показника переноситься до рядка 16.4 декларації за останній податковий період календарного року.

При зіставленні показників декларацій з податку на додану вартість Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак» за січень 2012 року з даними реєстру виданих та отриманих податкових накладних розбіжностей у сумах податкового зобов'язання та податкового кредиту розбіжностей не встановлено.

При вивчені показників податкової декларації з податку на додану вартість Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак» за січень 2012 року судом встановлено, що податковій кредит (рядок 17 податкової декларації по ПДВ) становив - 36199,00 грн.

Ця сума складається з наступних показників декларації: (рядок 10.1 (32949) + рядок 15.1 (3250)) де:

- Рядок 10.1 «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів з метою їх використання виключно у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій, які: підлягають оподаткуванню за основною ставкою та нульовою ставкою» - 32949 грн.;

- Рядок 15.1 «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення, ввезення) з податком на додану вартість товарів/послуг та необоротних активів, які частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково в операціях, які не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), та/або звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди)), та/або не оподатковуються (постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України): частина*, що включається до складу податкового кредиту» - 3250 грн.

Таким чином, при вивчені показників податкової декларації з податку на додану вартість позивача за січень 2012 року судом вбачається, що підтверджено відображення податкових зобов'язань по податку на додану вартість у сумі 3222,00 грн., податкового кредиту у сумі 36199,00 грн.

Позитивне значення різниці між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту поточного звітного (податкового) періоду склало 3222,00 грн.

Сума податку на додану вартість, яка підлягає нарахуванню та сплаті в бюджет за підсумками поточного звітного (податкового) періоду з урахуванням залишку від'ємного значення попереднього звітного періоду за січень 2011 склало 3222,00 грн.

На підставі вищевикладеного, судом убачається, що висновки Державної податкової інспекції у м. Алушта АР Крим, викладені в акті перевірки від 20.02.2012 №289/15-02/02651769 щодо збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 10417,00 грн. матеріалами справи не були підтверджені.

А отже, розбіжність з даними акту в сумі 10417,00 грн. в бік зменшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість утворилось за рахунок того, що при перевірці не прийнято право платника податку розподілу частині, що включається або не включається до складу податкового кредиту, у податкової декларації за січень 2012 року.

Крім того, у відповідності з вимогами статті 199.1. Податкового Кодексу України «У разі якщо придбані та/або виготовлені товари/послуги, необоротні активи частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково - ні, до сум податку, які платник має право віднести до податкового кредиту, включається та частка сплаченого (нарахованого) податку під час їх придбання або виготовлення, яка відповідає частці використання таких товарів/послуг, необоротних активів в оподатковуваних операціях».

У рядку 10.1 «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення) з податком на додану вартість на митній території України товарів/послуг та необоротних активів з метою їх використання виключно у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій, які: підлягають оподаткуванню за основною ставкою та нульовою ставкою» податкової декларації з ПДВ Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак» за січень 2012 відображено податкового кредиту на загальну суму обсяг придбання (без податку на додану вартість) - 164745,00 грн. дозволений податковий кредит-32949,00 грн.

У рядку 15.1 «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження, створення, ввезення) з податком на додану вартість товарів/послуг та необоротних активів, які частково використовуються в оподатковуваних операціях, а частково в операціях, які не є об'єктом оподаткування (стаття 196 розділу V Кодексу), та/або звільнені від оподаткування (стаття 197 розділу V Кодексу, підрозділ 2 розділу XX Кодексу, міжнародні договори (угоди)), та/або не оподатковуються (постачання послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено відповідно до пунктів 186.2, 186.3 статті 186 розділу V Кодексу за межами митної території України): частина, що не включається до складу податкового кредиту» податкової декларації з ПДВ Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр «Спартак» за січень 2012 відображено обсяг придбання (без податку на додану вартість) - 3250 грн.

Таким чином, у січні 2012 року податкові накладні від ТОВ "Максіма" №20 від 06.01.2012 р. на суму ПДВ - 919,67 грн. та ПДВ який не включається до складу податкового кредиту - 290,98 грн., №1 від 04.01.2012 р. на суму ПДВ - 15130 грн. та ПДВ який не включається до складу податкового кредиту - 47,87 грн., №15 від 16.01.2012р. на суму ПДВ - 467,25 грн. та ПДВ який не включається до складу податкового кредиту - 147,84 грн. та від ФЛП ОСОБА_1 №1 від 16.01.2012р. на суму ПДВ - 3216,67 грн. та ПДВ який не включається до складу податкового кредиту - 1017,75 грн., за якими придбані товари і послуги, які частково не передбачаються використовуватися в оподатковуваних операціях та не включається до складу податкового кредиту у сумі 3250,44 грн. (4754,89 грн. х 68,36%).

Отже, відображення позивачем в рядку 10.1 Декларації з ПДВ від 20.02.2012 №9006749970 придбання товарів та послуг з податку на додану вартість у сумі 32949,00 грн. за січень 2012, яке повністю брало участь в операціях, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою 20% (рядок 1 декларації з ПДВ від 20.02.2012 №9006749970), а в рядку 15 відображено тільки придбані товари і послуги з ПДВ, які підприємство передбачає в майбутньому частково використовувати в оподаткованих операціях, а частково ні вимогам п. 199.1 ст.199 Податкового кодексу України відповідає.

На підставі викладеного вище, суд дійшов висновку, що висновки викладені відповідачем в акті перевірки №289/15-2/02651769 від 20.03.2012 р. не підтверджується матеріалами справи, а отже у відповідача не було правових підстав для визначення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 10417,00 грн.

У зв'язку з цим, також необґрунтованим є застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій з податку на додану вартість.

Також, судово-економічною експертизою відповідно до висновку №215/12 від 07.02.2013 р. ТОВ "Кримське експертне бюро" було зроблено такий висновок:

- Висновки Державної податкової інспекції у м. Алушта АР Крим, викладені в акті перевірки від 20.03.2012 №289/15-02/02651769 щодо збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 10417,00 грн. документами первинного бухгалтерського та податкового обліку Закладу Федерації профспілок України «Олімпійській учбово-спортивний центр "Спартак" не підтверджено.

- Відображення позивачем в рядку 10.1 Декларації з ПДВ від 20.02.2012 №9006749970 придбання товарів та послуг з податку на додану вартість у сумі 164745 грн. (база оподаткування), ПДВ у сумі 32949 за січень 2012, яке повністю брало участь в операціях, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою 20% брало участь в операціях, які підлягають оподаткуванню за основною ставкою 20% (рядок 1 декларації з ПДВ від 20.02.2012р. №9006749970), а в рядку 15 відображено тільки придбані товари і послуги з ПДВ , які підприємство передбачає в майбутньому частково використовувати в оподаткованих операціях, а частково ні вимогам п. 199.1 ст. 199 Податкового кодексу України відповідає.

Отже, викладені обставини судом також підтверджуються висновком судової економічної експертизи, яку суд вважає повною та обґрунтованою і приймає у якості доказу по справі.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Приймаючи до уваги зазначене вище, суд вважає податкове повідомлення-рішення відповідача від 11.04.2012 р. №0000821502, не може бути визнано таким, що прийняте на підставі та відповідно до діючого законодавства, добросовісно та безсторонньо, тому позовні вимоги є правомірними, обґрунтованими і підлягають задоволенню.

Згідно з п. 3 ст. 87 КАС України до витрат, пов'язаних з розглядом справи належать: витрати на правову допомогу; витрати сторін та їхніх представників, що пов'язані із прибуттям до суду; витрати, пов'язані із залученням свідків, спеціалістів, перекладачів та проведенням судових експертиз; витрати, пов'язані з проведенням огляду доказів на місці та вчинення інших дій, необхідних для розгляду справи.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Відповідно до листа Вищого адміністративного суду України від 21.11.2011 року № 2135/11/13-11у резолютивній частині судового рішення слід зазначати обов'язок органу Державної казначейської служби України стягнути судові витрати із Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень -відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у м. Алушті АР Крим від 11.04.2012 р. №0000821502.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Закладу Федерації профспілок України "Олімпійський учбово-спортивний центр "Спартак" (ЄДРПОУ 02651769) судові витраті зі сплати судового збору у розмірі 156,26 грн. та з проведення судової експертизи у розмірі 9501,00 грн. шляхом їх безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень -відповідача.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Панов О.І.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення13.03.2013
Оприлюднено19.03.2013
Номер документу29984920
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7397/12/0170/18

Ухвала від 11.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 04.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 04.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Постанова від 13.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Панов О.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні