Постанова
від 11.02.2013 по справі 2а/0470/15245/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2013 р. Справа № 2а/0470/15245/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Турлакової Н. В. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Заступника прокурора Дніпропетровської області до Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ :

До суду надійшла позовна заява Заступника прокурора Дніпропетровської області до Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області з позовними вимогами про визнання протиправним та скасування рішення відповідача №344-28/ІV від 15.03.2006р. «Про безоплатну передачу внутрішньогосподарської меліоративної системи колишнього КСП ім.Леніна із комунальної власності в довгострокове користування приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен».

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що Вищетарасівською сільською радою 15.03.2006р. прийнято рішення №344-28/ІV «Про безоплатну передачу внутрішньогосподарської меліоративної системи колишнього КСП ім.Леніна із комунальної власності в довгострокове користування приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен» на підставі якого, 17.03.2006р. укладено договір №1 «про безоплатне користування ПП «Агрофірма «Борисфен» меліоративними системами та іншим майном, що є комунальною власністю і перебуває на балансі органа місцевого самоврядування» та 18.03.2006р. відповідно до акту приймання-передачі, передано в безоплатне користування внутрішньогосподарську меліоративну систему колишнього КСП ім.Леніна, розташовану на зрошувальних землях загальною площею 2995га. залишковою вартістю 312571грн. Позивач, вважає, що оскаржуване рішення є протиправним та підлягає скасуванню, оскільки ПП «Агрофірма «Борисфен» не являється підприємством-правонаступником колишнього КСП ім.Леніна та є приватним підприємством, головною метою діяльності якого є отримання прибутку, який після передбачених законом платежів залишається в повному розпорядженні підприємства та використовується за рішенням директора відповідно до затверджених власником основних напрямів та планів діяльності підприємства, що суперечить п.п.5, 7, 8 ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.24 Господарського кодексу України.

Представник відповідача звернувся до суду з письмовим клопотанням, у якому зазначив, що позов подано через шість років з моменту, прийняття оскаржуваного рішення, тобто з пропущенням строків звернення до адміністративного суду передбачених ст.99 КАС України, у зв'язку з чим, підлягає залишенню без розгляду. Правом на надання письмових заперечень до матеріалів справи, по суті спору відповідач не скористався.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав, посилаючись на доводи викладені в позові.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечував, в обґрунтування заперечень, зазначив що меліоративну систему згідно законодавства слід передавати правонаступнику, проте сам правонаступник не є комунальним підприємством, оскільки СФГ «Святослав» був створений не за рішенням загальних зборів, є інше рішення ради від цієї дати з іншим змістом, на вказаній земельній ділянці паї громадян, відновлювальна вартість меліоративної системи 626 тис. грн., більше ніж оцінювальна. З вказаних підстав просив в задоволенні позову відмовити.

Представник позивача заявив клопотання про розгляд справи в порядку письмового провадження. Прокурор вирішення вказаного клопотання, залишив на розсуд суду.

Ухвалою суду від 11.02.2013р. відповідно до ч.4 ст.122 КАС України розгляд справи продовжено у письмовому провадженні на підставі наявних в справі доказів, за відсутності сторін.

Дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.

Рішенням Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області, двадцять восьмої сесії, ІУ скликання, № 342-28/ІУ від 15.03.2006р. «Про затвердження Акту про результати інвентаризації зрошувальної мережі», розглянувши Акт про результати інвентаризації зрошувальної мережі, сільська рада вирішила : затвердити Акт про результати інвентаризації зрошувальної мережі.

Відповідно до рішення Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області, двадцять восьмої сесії, ІУ скликання, № 343-28/ІУ від 15.03.2006р. «Про прийняття на баланс сільської ради в комунальну власність внутрішньогосподарської меліоративної» системи колишнього КСП ім..Леніна згідно затвердженого акту інвентаризації зрошувальної мережі із послідуючою передачею в п/п «Борисфен». На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2003 р. № 1253 «Про затвердження порядку безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передачі на баланс підприємств-правонаступників», сільська рада вирішила: прийняти у комунальну власність внутрішньогосподарську меліоративну систему колишнього КСП ім..Леніна розташовану на зрошувальних землях загальною площею 2995га (акт інвентаризації зрошувальної мережі, схеми додаються).

Згідно рішення Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області, двадцять восьмої сесії, ІУ скликання, №344-28/ІV від 15.03.2006р. «Про безоплатну передачу внутрішньогосподарської меліоративної системи колишнього КСП ім.Леніна із комунальної власності в довгострокове користування приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен», розглянувши заяву приватного підприємства «Агрофірма «Борисфен», і беручи до уваги постанову Кабінету Міністрів України від 13.08.203р. № 1253 «Про затвердження порядку безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передачі на баланс підприємств-правонаступників» п.9, сільська рада вирішила: передати із комунальної власності безкоштовно в довгострокове повне господарське віддання приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен» внутрішньогосподарську меліоративну систему колишнього КСП ім.Леніна, розташовану на зрошувальних землях загальною площею 2995га. згідно матеріалів інвентаризації внутрішньогосподарської меліоративної системи. Сільський голова В.Дворник.

Відповідно до Договору про безоплатне користування меліоративними системами та іншим майном, що є комунальною власністю №1 від 17.03.2006р., укладеного між Вищетарасівською сільською радою Томаківського району Дніпропетровської області та приватним підприємством «Агрофірма «Борисфен», предметом якого є: орган місцевого самоврядування передає, а користувач приймає у безоплатне користування меліоративні системи, інше майно, що є комунальною власністю і перебуває на балансі органа місцевого самоврядування. Склад і вартість майна, що передається користувачу згідно з цим договором, визначені відповідно до передатного балансу органа місцевого самоврядування станом на 15.03.2006р. (на дату проведення інвентаризації майна). Вартість майна становить 312571 грн.

На виконання вказаного Договору, 18.03.2006р. Вищетарасівською сільською радою Томаківського району Дніпропетровської області та приватним підприємством «Агрофірма «Борисфен» складено Акт приймання-передачі від 18.03.2006р., копія кого наявна в матеріалах справи, згідно якого орган місцевого самоврядування передає, а користувач приймає в безоплатне користування майно згідно з цим актом.

Згідно розділу 1 Статуту приватного підприємства «Агрофірма «Борисфен», зареєстрованого Томаківською районною державною адміністрацією 18.02.2000р., із змінами 06.12.2002р., приватне підприємство «Агрофірма «Борисфен» створено і діє у відповідності до Конституції України, Законів «Про підприємництво», «Про власність», «Про підприємства в Україні», іншого законодавства України. Засновником і власником підприємства є громадянин України ОСОБА_3. П.п.2.1 Статуту передбачено, що головною метою діяльності Підприємства є отримання прибутку шляхом виробництва сільськогосподарської продукції, її переробки, реалізації та здійснення інших видів діяльності.

Відповідно до Довідки з ЄДРПОУ від 01.11.2012р. відносно Приватного підприємства Агрофірма «Борисфен» підприємство зареєстровано 09.12.2004р. Томаківською районною державною адміністрацією Дніпропетровської області.

Згідно розділу 1 Статуту сільськогосподарського виробничого кооперативу «Святослав», зареєстрованого Томаківською районною державною адміністрацією 20.06.2000р., сільськогосподарський виробничий кооператив «Святослав», є добровільним обєднанням фізичних і юридичних осіб, створеним для спільного виробництва продукції сільського, рибного і лісового господарства. П.1.8 Статуту передбачено, що кооператив є правонаступником колективного сільськогосподарського підприємства імені Леніна місцезнаходження: с.Вищетарасівка Томаківського району, Дніпропетровської області, код за ЄДРПОУ - 03740692, зареєстрованого рішенням виконавчого комітету районної ради народних депутатів смт.Томаківка за № 174 від 23.12.1994р.і відповідно Кооператив є правонаступником усіх майнових прав та обов'язків КСП ім..Леніна Томаківського району, його обігових та основних засобів.

Листом №47-2034вих12 від 05.11.12р. Прокуратура Томаківського району направила до Прокуратури Дніпропетровської області довідку про балансову належність та вартість зрошувальної системи Вищетарасівської сільської ради; копію договору про безоплатне користування меліоративними системами та іншим майном, що є комунальною власністю; копію рішення Вищетарасівської сільської ради від 15.03.2006р. №344-28/ІV; копію статуту ПП «АФ «Борисфен»; довідку з ЄДРПОУ ПП «АФ «Борисфен»; копію статуту СВК «Святослав».

Відповідно до висновків Рецензії на «Звіт про вартість зрошувальної системи, колекторно-дренажних мереж, с.Вишетарасівка, Томаківського району, Дніпропетровської області», поданий «Звіт про вартість зрошувальної системи, колекторно-дренажних мереж, с.Вишетарасівка, Томаківського району, Дніпропетровської області» не відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна, є неякісним і не може бути використаний.

Також судом були досліджені надані сторонами письмові докази: Статут сільськогосподарського виробничого кооперативу «Святослав»; Порядок денний 15.03.2006р. Вищетарасівської сільської ради; Звіт оціночної вартості зрошувальної системи, колекторно-дренаджних мереж, с.Вищетарасівка, Томаківського району, Дніпропетровської області, від 31.07.2005р.; Акт приймання-передачі технічної документації від 15.03.2006р.; Договір оренди землі від 09.11.2006р.; Акт приймання-передачі земельної ділянки по договору оренди від 09.11.2006р.; Довідка щодо балансового обліку меліоративної системи на 1арк; Протокол 28 сесії IV скликання Вищетарасівської сільської ради від 15.03.06; копія книги оборотів на 3арк.

С.20 Закону України «Про прокуратуру» визначено повноваження прокурора при здійсненні прокурорського нагляду, згідно п.3 ч.2 якої передбачено, що при виявленні порушень закону прокурор у межах своєї компетенції має право звертатись до суду в передбачених законом випадках.

П.1, 2 ч.4 ст.23 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що якщо подання не вносилося, прокурор може звернутися до суду щодо визнання незаконним нормативно-правового акта відповідного органу повністю чи в окремій його частині; визнання протиправним рішення чи окремих його положень і щодо скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень.

Право комунальної власності, за визначенням абз.15 ст. 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21 травня 1997 року N 280/97-ВР, право територіальної громади володіти, доцільно, економно, ефективно користуватися і розпоряджатися на свій розсуд і в своїх інтересах майном, що належить їй, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування.

З огляду на приписи ст.2 цього Закону (280/97-ВР) місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.

Згідно зі ст. 10 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Обласні та районні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст, у межах повноважень, визначених Конституцією України, цим та іншими законами, а також повноважень, переданих їм сільськими, селищними, міськими радами.

Відповідно до ч.1 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

В силу пункту 8 статті 31 Закону України "Про колективне сільськогосподарське підприємство" від 14 лютого 1992 року N 2114-XII об'єкти соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарські меліоративні системи підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників, підлягають безоплатній передачі до комунальної власності в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Згідно ст.26 Земельного кодексу України, земельні ділянки, одержані громадянами внаслідок приватизації земель державних та комунальних сільськогосподарських підприємств, на яких розташовані та функціонують меліоративні системи, використовуються спільно на підставі угоди. У разі відсутності згоди щодо спільного використання зазначених земельних ділянок питання вирішується в судовому порядку.

Статтею 24 Господарського кодексу України передбачено, що управління господарською діяльністю у комунальному секторі економіки здійснюється через систему організаційно-господарських повноважень територіальних громад та органів місцевого самоврядування щодо суб'єктів господарювання, які належать до комунального сектора економіки і здійснюють свою діяльність на основі права господарського відання або права оперативного управління. Правовий статус окремого суб'єкта господарювання у комунальному секторі економіки визначається уповноваженими органами управління відповідно до вимог цього Кодексу та інших законів. Відносини органів управління між зазначеними суб'єктами у випадках, передбачених законом, можуть здійснюватися на договірних засадах. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів.

Згідно п.1 «Порядку безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських меліоративних систем колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1253 від 13.08.2003р., цей Порядок визначає механізм безоплатної передачі у комунальну власність об'єктів соціальної сфери, житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, а також внутрішньогосподарських меліоративних систем колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств та передані на баланс підприємств-правонаступників (далі - об'єкти).

Об'єктами передачі згідно з цим Порядком є в тому числі внутрішньогосподарські меліоративні системи - внутрішньогосподарська меліоративна мережа з об'єктами інженерної інфраструктури, що не підлягали паюванню в процесі реформування колективних сільськогосподарських підприємств.

Відповідно до п. 3 даного Порядку рішення про передачу об'єктів соціальної сфери та житлового фонду, у тому числі незавершеного будівництва, приймається відповідною сільською, селищною, міською радою, а внутрішньогосподарської меліоративної системи, які передаються у спільну власність територіальних громад, - районною, якщо об'єкт знаходиться в межах території району, або обласною радою, якщо об'єкт знаходиться в межах території двох і більше районів.

Згідно п.4 Порядку, ініціаторами передачі об'єктів у комунальну власність можуть бути місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства-правонаступники, на балансі яких перебувають об'єкти.

У разі коли ініціатором передачі об'єктів у комунальну власність є місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, пропозиція погоджується з підприємством-правонаступником.

Передача здійснюється за рішенням комісії з питань передачі об'єктів у комунальну власність (далі - комісія).

Утворює комісію і призначає її голову виконавчий орган відповідної сільської, селищної, міської ради, а стосовно передачі внутрішньогосподарських меліоративних систем - відповідно районна або обласна державна адміністрація.

До складу комісії можуть входити представники виконавчих органів відповідної ради, місцевих органів виконавчої влади, органів, уповноважених управляти державним майном, фінансових органів, підприємств-правонаступників, трудових колективів цих підприємств, об'єкти яких підлягають передачі, представники установ та організацій, створених сільськогосподарськими підприємствами на пайових засадах, фізкультурно-спортивних товариств, організацій з будівництва, ремонту та утримання автомобільних шляхів у сільській місцевості, водогосподарських та інших організацій (п. 5 Порядку).

У разі недосягнення згоди між сторонами, що передають і приймають об'єкти, спільним рішенням цих сторін може утворюватися тимчасова узгоджувальна робоча група для опрацювання взаємоприйнятних рішень та визначення у разі потреби додаткових умов передачі (п. 6 Порядку).

Відповідно до п.7 Передача оформляється актом приймання-передачі за формою згідно з додатком до цього Порядку. Акт складається у чотирьох примірниках та підписується головою і членами комісії.

Право власності на об'єкт передачі виникає з дати підписання акта приймання-передачі.

До акта приймання-передачі об'єктів додаються: а) витяг з бухгалтерського балансу підприємства, яке передає об'єкти, складеного на останню звітну дату, про перелік об'єктів передачі та їх вартість; б) проектно-кошторисна документація; показники розрахунків з підрядними будівельними організаціями та постачальниками виробів, матеріалів і обладнання; характеристика технічного стану об'єктів; вартість виконаних робіт, перелік непридатних для використання чи експлуатації виробів, конструкцій та матеріалів у разі передачі об'єктів незавершеного будівництва; в) договори найму (оренди) нежитлових приміщень; г) дані інвентаризації на дату реорганізації колективного сільськогосподарського підприємства.

Згідно п.9 вказаного Порядку, орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня підписання акта приймання-передачі повідомляє про приймання-передачу об'єктів органи державної статистики, державної податкової служби, фінансові органи. У цей же строк орган місцевого самоврядування зобов'язаний закріпити своїм рішенням зазначені об'єкти за відповідним підприємством (організацією) на праві повного господарського відання (оперативного управління).

Відповідно до ст.ст.11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Частина 2 ст.19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Аналізуючи норми вищевказаного законодавства України, суд зазначає, що внутрішньогосподарські меліоративні системи колективних сільськогосподарських підприємств, що не підлягали паюванню в процесі реорганізації цих підприємств, повинні закріплюватися не за будь-яким підприємством, а за підприємствами-правонаступниками колективних сільськогосподарських підприємств.

Судом встановлено, матеріалами справи підтверджено, відповідно до статутних документів та Довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №15026970 від 01.11.2012р. відносно ПП АФ «Борисфен» ПП «Агрофірма «Борисфен» не являється підприємством-правонаступником колишнього КСП ім.Леніна та є приватним підприємством, головною метою діяльності якого є отримання прибутку, який після передбачених законом платежів залишається в повному розпорядженні підприємства та використовується за рішенням директора відповідно до затверджених власником основних напрямів та планів діяльності підприємства.

Доводи відповідача з посиланням на те що правонаступник не є комунальним підприємством та допущені порушення під час його створення, не обґрунтовують дій відповідача які не відповідають чинному законодавству, та не пояснюють підстав передавання меліоративної системи саме ПП «Агрофірма «Борисфен».

Щодо посилань відповідача на копію рішення Вищетарасівської сільської ради від 15.03.2006р. №344-28/ІV з іншим змістом, а саме за виключенням слова «безкоштовно», то з огляду на наявність в матеріалах справи Договору про безоплатне користування меліоративними системами та іншим майном, що є комунальною власністю від 17.03.2006р. № 1, акта приймання-передачі від 18.03.2006р., що є додатком до вищевказаного договору, та матеріалів справи в сукупності, то суд їх вважає безпідставними.

Посилання представника відповідача на пропущення позивачем строків звернення з адміністративним позовом до суду, суд не приймає, оскільки позивачем надані докази поважності пропуску процесуальних строків, у зв'язку з чим, ухвалою суду про відкриття провадження у справі від 21.12.2012р., строк звернення до адміністративного суду із даним позовом поновлено.

Таким чином, на підставі викладеного, враховуючи норми чинного законодавства, та обставини справи в сукупності, суд приходить до висновку, що відповідач при прийнятті оскаржуваного рішення, діяв всупереч нормам чинного законодавства України, без врахування всіх обставини справи, правомірність своїх дій останнім не доведена, а відповідно позовні вимоги є обґрунтованими, а оскаржуване рішення №344-28/ІV від 15.03.2006р. «Про безоплатну передачу внутрішньогосподарської меліоративної системи колишнього КСП ім.Леніна із комунальної власності в довгострокове користування приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен» є протиправним та підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Заступника прокурора Дніпропетровської області до Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Вищетарасівської сільської ради Томаківського району Дніпропетровської області №344-28/ІV від 15.03.2006р. «Про безоплатну передачу внутрішньогосподарської меліоративної системи колишнього КСП ім.Леніна із комунальної власності в довгострокове користування приватному підприємству «Агрофірма «Борисфен».

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст.254 КАС України.

Відповідно до ст.186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Н.В. Турлакова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2013
Оприлюднено21.03.2013
Номер документу30071816
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/15245/12

Ухвала від 25.12.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Постанова від 11.02.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні