ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013
ПОСТАНОВА
Іменем України
18 березня 2013 р. Справа №801/133/13-а
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Яковлєва С.В.,
при секретарі Проніні Є.С.
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовом Публічного акціонерного товариства «Бурлюк»
до Головного управління Державної казначейської служби України в АРК
Управління Державної казначейської служби України в Бахчисарайському районі АРК
третя особа Бахчисарайське управління агропромислового розвитку Бахчисарайської районної державної адміністрації в АРК
про визнання протиправною бездіяльності , спонукання до виконання певних дій та стягнення.
за участю представників:
від позивача - Валанчюс Т.О. - пред-к , дов. від 28.11.2012 р. .
від відповідачів - 1) Кілеса Р.В. - пред-к, дов. № 11.0-18/59 від 08.01.2013 р.
2) Захарова Т.С.- пред-к, дов. № 11.0-25.5/1 від 20.02.2013 р. .
третя особа - не з'явився.
Суть спору: До Окружного адміністративного суду АР Крим звернулось з адміністративним позовом Публічне акціонерне товариство "Бурлюк" (далі позивач), в якому просило визнати протиправною бездіяльність Головного управління Державної казначейської служби України в АР Крим (далі Головне управління) у не перерахуванні на поточний рахунок позивача компенсації здійснених ним в поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт та придбання матеріалів у сумі 3149058 грн., зобов'язати Головне управління перерахувати нампоточний рахунок позивача грошові кошти на виплату компенсації здійснених ним у поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водо накопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів, затверджених Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України №537 від 03.09.2012 р. та №636 від 19.10.2012 р. у сумі 3149058 грн., стягнути з державного бюджету на користь позивача компенсацію здійснених ним у поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водо накопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів, затверджених Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України №537 від 03.09.2012 р. та №636 від 19.10.2012 р. у сумі 3149058 грн. Вимоги мотивовані тим,що в порушення положень Закону України «Про збір на розвиток виноградарства , садівництва і хмелярства» , Постанови КМУ № 587 від 15.07.2005 р. позивачем не отримана в повному обсязі компенсація понесених ним у 2012 р. витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів.
Керуючись ст. 49,51 КАС України, позивач 07.02.2013 р. уточнив позовні вимоги , просив визнати протиправною бездіяльність Головне управління у не перерахуванні на поточний рахунок позивача компенсації здійснених ним в поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт та придбання матеріалів у сумі 4180058 грн., зобов'язати Головне управління перерахувати на поточний рахунок позивача грошові кошти на виплату компенсації здійснених ним у поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водо накопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів, затверджених Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України №537 від 03.09.2012 р. та №636 від 19.10.2012 р. ,№ 762 від 11.12.2012р. та № 827 від 25.12.2012р. у сумі 4180058 грн., стягнути з Державного бюджету України на користь позивача компенсацію здійснених ним у поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів, затверджених Наказами Міністерства аграрної політики та продовольства України №537 від 03.09.2012 р. та №636 від 19.10.2012 р. ,№ 762 від 11.12.2012р. та № 827 від 25.12.2012р. у сумі 4180058 грн.
У судовому засіданні, яке відбулось 13.02.2013 р., представник Головного управління заявив клопотання про залучення другого відповідача - Управління Державної казначейської служби України у Бахчисарайському районі АР Крим, та третьої особи яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Бахчисарайське управління агропромислового розвитку Бахчисарайської районної державної адміністрації.
Позивач проти клопотання Головного управління не заперечував.
Керуючись ст. 52,53 КАС України, суд ухвалою від 13.03.2013 р. залучив до участі у справі в якості другого відповідача Управління Державної казначейської служби України у Бахчисарайському районі АР Крим (далі Управління) , в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача, Бахчисарайське управління агропромислового розвитку Бахчисарайської районної державної адміністрації (далі третя особа).
У судовому засіданні 21.02.2013 р. представник позивача наполягав на задоволенні позову ( з урахуванням клопотання), представники відповідачів та третьої особи надали письмові заперечення на позов, в яких зазначили ,що відсутні підстави для задоволення позову.
Розгляд справи відкладався для вивчення позивачем заперечень , надання додаткових пояснень відповідачами ,щодо виконання Постанови КМУ № 587 від 15.07.2005 р.
У судове засідання, яке відбулось 18.03.2013 р. , третя особа явку свого представника не забезпечила, надіслала клопотання про продовження розгляду справи на підставі залучених до неї документів, представники позивача та відповідачів наполягали на вимогах та запереченнях, викладених у позові ( з урахуванням клопотання) та відзивах на позовну заяву, вважали можливим продовжити розгляд справи без участі представника третьої особи.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, заслухавши представників сторін , третьої особи, суд
ВСТАНОВИВ
Міністерством аграрної політики та продовольства України 03.09.2012 р. прийнятий наказ № 537 «Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 «Держава підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними» , відповідно до якого був затверджений Розподіл коштів між суб'єктами господарювання , які займаються виноградарством і садівництвом ,для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Відповідно до цього наказу позивачу компенсовано витрат на суму 2541 тис. грн.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №133 від 11.09.2012 р. позивачу було розподілено 2541 тис. грн. для компенсації його витрат на проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Міністерством аграрної політики та продовольства України 19.10.2012 р. прийнятий наказ № 636 «Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 «Держава підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними» , відповідно до якого був затверджений Розподіл коштів між суб'єктами господарювання , які займаються виноградарством і садівництвом ,для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, відповідно до якого компенсовано позивачу 647 тис. грн., за витрати з придбання обладнання техніки та механізмів - компенсовано 187 тис. грн.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №172 від 29.10.2012 р. відповідно до Наказу Міністерством аграрної політики та продовольства України № 636 від 19.10.2012 р. позивачу було розподілено 647 тис. грн. в якості компенсації його витрат ,здійсненний у поточному році, з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, 187 тис. грн. - компенсації витрат з придбання обладнання техніки та механізмів .
Міністерством аграрної політики та продовольства України 11.12.2012 р. прийнятий наказ № 762 , відповідно до якого позивачу було розподілено 887 тис. грн. в якості компенсації його витрат ,здійсненний у поточному році, з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №207 від 14.12.2012 р. відповідно до Наказу Міністерством аграрної політики та продовольства України № 762 від 11.12.2012 р. позивачу було розподілено 887 тис. грн. в якості компенсації його витрат ,здійсненний у поточному році, з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Міністерством аграрної політики та продовольства України 25.12.2012 р. прийнятий наказ № 827«Про розподіл коштів за бюджетною програмою 2801350 «Держава підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними» , відповідно до якого позивачу додатково було розподілено 144 тис. грн. для компенсації його витрат на проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №222 від 28.12.2012 р. відповідно до Наказу Міністерством аграрної політики та продовольства України № 827 від 25.12.2012 р. позивачу було додатково розподілено 144 тис. грн. в якості компенсації його витрат ,здійсненний у поточному році, з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень.
Ст.19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти на підстава, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Оцінюючи правомірність дій та рішень органу владних повноважень, суд керується критеріями, закріпленими у ст. 2 КАС України, які певною мірою відображають принципи адміністративної процедури, які повинен він дотримуватися при реалізації дискреційних повноважень владного суб'єкта., встановлюючи чи прийняті (вчинені) ним рішення (дії) : 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5)добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.
До 01.01.2013 р. діяв Закон України «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства», який визначав порядок справляння та використання збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства.
У ст.4 цього Закону було визначено,що збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства сплачувався на спеціальний рахунок центрального органу виконавчої влади, що реалізував державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, щомісяця у строки, визначені законом для місячного звітного періоду. Нараховані суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства залишались на спеціальному рахунку центрального органу виконавчої влади, що реалізував державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. Головним розпорядником цих коштів був центральний орган виконавчої влади, який здійснював державну політику у сфері виноградарства, садівництва і хмелярства. Механізм справляння збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства та порядок використання цих коштів затверджувались Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України № 587 від 15.07.2005 р. затверджений Порядок справлення збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства (далі Порядок №587), який визначає механізм справляння збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства (далі - збір) та використання коштів, що надійшли від справляння збору в порядку та розмірі, встановлених Законом України "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" , до спеціального фонду державного бюджету за програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" (далі - бюджетні кошти).
У п. 5 Порядку № 587 зазначено напрями ,за якими надаються бюджетні кошти суб'єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством (далі - суб'єкти господарювання), незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість).
Механізм утворення органів та порядок розгляду заяв про компенсацію та документів, поданих суб'єктами господарювання, вирішення питання про її надання визначені у п.6-10 Порядку №587.
Згідно з п. 12 Порядку №587 комісія, утворена Мінагрополітики, вивчає до 1 числа місяця, що настає за місяцем отримання документів, інформацію про попередні обсяги компенсації, подану комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською держадміністраціями, та визначає остаточний обсяг компенсації, що затверджується наказом Мінагрополітики у розрізі кожного суб'єкта господарювання із застосуванням знижувального коефіцієнта, який обчислюється на відповідний період, та з урахуванням узагальнених попередніх обсягів компенсації. У разі виникнення розбіжностей під час визначення обсягів компенсації між суб'єктами господарювання та відповідними комісіями остаточне рішення приймає утворена Мінагрополітики комісія. На підставі інформації, поданої відповідно до пункту 10 цього Порядку, утворена Мінагрополітики комісія здійснює пропорційний розподіл бюджетних коштів для компенсації витрат з придбання обладнання, техніки та механізмів, що затверджується Мінагрополітики.
Відповідно до п.14 Порядку №587 Міністерство аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим та головні управління агропромислового розвитку обласних держадміністрацій спрямовують бюджетні кошти управлінням агропромислового розвитку районних держадміністрацій. Управління промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрації, управління агропромислового розвитку районних держадміністрацій на підставі відповідних наказів Мінагрополітики подають управлінням Казначейства реєстр підприємств і платіжні доручення на виплату компенсацій шляхом перерахування бюджетних коштів із власного реєстраційного рахунка на поточні рахунки суб'єктів господарювання, відкриті в банках.
У разі наявності заборгованості за матеріали, роботи та послуги за представленими до компенсації витратами суб'єкти господарювання у двотижневий строк після надходження бюджетних коштів подають Міністерству аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку обласних або управлінню промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрацій платіжне доручення про її сплату (п.16 Порядку №587).
Як зазначено вище, судом встановлено,що на підставі наказів Міністерства аграрної політики та продовольства України № 537 від 03.09.2012 р., № 636 від 19.10.2012 р. ,№ 762 від 11.12.2012р. та № 827 від 25.12.2012 р. , наказів Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №133 від 11.09.2012 р. , №172 від 29.10.2012 р., №207 від 14.12.2012 р. та №222 від 28.12.2012 р. позивачу згідно з Порядком №587 у 2012 р. розподілено відповідно 2541тис.грн. , 834 тис. грн., 887 тис. грн. та 144 тис. грн. в якості компенсації його витрат ,здійсненний у поточному році, з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат з придбання обладнання ,техніки та механізмів
Позивач зазначає ,що з наведених вище обсягів компенсації його витрат,здійсненний у 2012 р. , з проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень ним було отримано 225942грн.
До матеріалів справи залучена копія листа третьої особи від 05.03.2012р. №0401-1/28 , яким підтверджено виплату позивачу компенсації відповідно до Порядку №587 станом на 01.01.2013 р. у розмірі 225942 грн., реєстрації в Управлінні платіжного доручення № 133 від 11.09.2012 р. на суму 2541000 грн., фінансових зобов'язань відповідно до наказів Міністерства аграрної політики та продовольства АРК №172 від 29.10.2012 р., №207 від 14.12.2012 р. та №222 від 28.12.2012 р. на суму 1865000 грн.
Вивчивши наведені вище обставини, суд вважає доведеним факт наявності у позивача права на отримання відповідно до Порядку № 587 у 2012 р. компенсацій на суму 4406000 грн. , з яких ним отримано 225942грн.
За таких обставин, приймаючи до уваги лист третьої особи №401-1/28 від 05.03.2013 р. , суд вважає,що існують підстави для стягнення з Державного бюджету на користь позивача 4180058 грн. не отриманої компенсації понесених ним у 2012 р. витрат на на проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, з придбання обладнання ,техніки та механізмів.
В силу викладеного права та інтереси позивача, визначені у Законі України «Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства», який втратив чинність 01.01.2013р., та Порядку №587 , на думку суду захищені у повному обсязі, в наслідок чого відсутні підстави для задоволення вимог в частині спонукання відповідачів перерахувати на його поточний рахунок грошові кошти на виплату компенсації здійснених ним у поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водо накопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів у сумі 4180058 грн.
Відповідачами до матеріалів справи залучені докази того,що в межах наявного бюджетного фінансування відповідно до грошових зобов'язань наданих третьою особою у 2012 р. на відповідні бюджетні рахунки третьої особи направлялись кошти для здійснення виплат компенсацій витрат суб'єктів господарювання витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів.
Розподіл отриманих з Державного бюджету України коштів здійснювався третьою особою.
В матеріалах справи відсутні докази того, що в наслідок невиконання саме відповідачами вимог чинного законодавства, зокрема, Бюджетного кодексу України , позивач в умов наявності повного бюджетного фінансування видатків на виплату компенсації витрат суб'єктів господарювання витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт, будівництво водонакопичувальних басейнів та розкорчування площ непродуктивних багаторічних насаджень, витрат на придбання обладнання, техніки та механізмів, не отримав в повному обсязі компенсацію у розмірі 4406000грн.
За таких обставин відсутні підстави для задоволення позову в частині визнання протиправною бездіяльність Головне управління у не перерахуванні на поточний рахунок позивача компенсації здійснених ним в поточному бюджетному році витрат на проведення робіт із закладенням насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення та придбання матеріалів , необхідних для проведення таких робіт та придбання матеріалів у сумі 4180058 грн.
Під час судового засідання, яке відбулось 18.03.2013 р. були оголошені вступна та резолютивна частини постанови. Відповідно до ст. 163 КАСУ постанову складено 22.03.2013 р.
Керуючись ст.ст. 160-163 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ
1. Позов задовольнити частково.
2.Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Бурлюк» ( Бахчисарайський район, с.Каштани, вул. Виноградна 3, код ЄДРПОУ 32323045, п/р 2600600130028 в ПАТ «АКТАБАНК», МФО 307394) грошові кошти на виплату компенсації у розмірі 4180058 грн. , шляхом списання даних кошті з рахунку Бахчисарайського управління агропромислового розвитку Бахчисарайської районної державної адміністрації в АРК Бахчисарайського управління агропромислового розвитку Бахчисарайської районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень .
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Публічного акціонерного товариства «Бурлюк» ( Бахчисарайський район, с.Каштани, вул. Виноградна 3, код ЄДРПОУ 32323045, п/р 2600600130028 в ПАТ «АКТАБАНК», МФО 307394) 2146грн. судового збору.
4. В іншій частині позовних вимог - у позові відмовити.
Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Яковлєв С.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 18.03.2013 |
Оприлюднено | 01.04.2013 |
Номер документу | 30119396 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Яковлєв С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні