Ухвала
від 25.03.2013 по справі 119/2349/13-а
ФЕОДОСІЙСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

Справа № 119\2349\13-а

6-а\119\10\13

УХВАЛА

25 березня 2013 року Феодосійський міський суд Автономної Республіки Крим у складі: головуючого судді Лошакової Т.А.

при секретарі Винокурової Є.Є.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Феодосії заяву Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції МЮУ в АР Крим про встановлення способу виконання судового рішення,

встановив:

Постановою Феодосійського міського суду від 8 липня 2010 року був частково задоволений позов ОСОБА_1 до Керченської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення Керченської міської ради, поновлення на службі в органах місцевого самоврядування на посаді секретаря Керченської міської ради, стягнення середньої заробітної платні за час вимушеного прогулу. З Керченської міської ради на користь ОСОБА_1 стягнутий середній заробіток за час вимушеного прогулу з 25 травня 2005 року по 14 квітня 2006 року в сумі 16240 грн. 82 коп. з обліком видатків та інших обов’язкових платежів.

Постанова набрала законної сили.

Заступник начальника ВПВР управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції МЮУ в АР Крим звернувся до суду із заявою про встановлення способу виконання постанови суду, в якої посилається на те, що постановою державного виконавця від 23.03.2012 року відкрито виконавче провадження за виконавчим листом № 2-а-167\10, виданим 29.11.2011 року. Згідно відповіді управління Державної казначейської служби у м. Керч від 14.06.2012 року, Керченська міська рада не має реєстраційних рахунків. З балансу установи слідує, що все рухоме та нерухоме майно зареєстроване за виконавчим комітетом Керченської міської ради, що також підтверджується інформаційною довідкою КРП «Керченське міське БРТІ» від 04.07.2011 року. До наступного часу боржником не здійснені заходи для добровільного виконання рішення суду. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Згідно ст. 11 зазначеного Закону, виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах рад є їх виконавчі комітети. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам. Виконавчі комітети міських рад наділені повноваженнями у галузі бюджету, фінансів, у тому числі, складання проекту місцевого бюджету та здійснення фінансування видатків з місцевого бюджету. При цьому виконавчий комітет має відкриті рахунки в Державній казначейській службі у м. Керч. У п. 1 ст. 36 Закону України «Про виконавче провадження» передбачено право державного виконавця, за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за власною ініціативою чи за заявою сторін звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про встановлення або зміну способу і порядку виконання. Просить визначити спосіб виконання постанови Феодосійського міського суду від 08.07.2010 року по справі № 2-а-167\10 шляхом стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу з 25 травня 2005 року по 14 квітня 2006 року в сумі 16240 грн. 82 коп. з обліком видатків та інших обов’язкових платежів на користь ОСОБА_1 з виконавчого комітету Керченської міської ради.

У судове засідання представник ВПВР Управління ДВС ГУ юстиції Міністерства юстиції України в АР Крим, стягував та представник боржника не з’явилися, належним чином про час розгляду заяви повідомлені.

Неприбуття у судове засідання осіб, які були належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи, не перешкоджає судовому розгляду.

Перевіривши матеріали справи, суд вважає, що заява підлягає задоволенню.

Відповідно до ст. 263 КАС України за наявності обстави, що ускладнюють виконання рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду, який видав виконавчий документ, із поданням, а сторона виконавчого провадження із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

Феодосійським міським судом виданий 29.11.2011 року виконавчий лист № 2-а-167\2010 про стягнення з Керченської міської ради на користь ОСОБА_1 середнього заробітку за час вимушеного прогулу з 25 травня 2005 року по 14 квітня 2006 року в сумі 16240 грн. 82 коп. з обліком видатків та інших обов’язкових платежів.

На підставі зазначеного виконавчого документу у відповідності до ст. ст. 17, 19, 25 Закону України «Про виконавче провадження» державним виконавцем 23.03.2012 року відкрито виконавче провадження ВП № 32015732. Боржнику наданий 7-денний строк для добровільного виконання рішення.

Постанова суду до тепер не виконана.

Виконання зазначеної постанови суду, не може бути проведено, оскільки, згідно відповіді управління Державної казначейської служби у м. Керч від 14.06.2012 року, Керченська міська рада не має реєстраційних рахунків. З балансу установи слідує, що все рухоме та нерухоме майно зареєстроване за виконавчим комітетом Керченської міської ради, що також підтверджується інформаційною довідкою КРП «Керченське міське БРТІ» від 04.07.2011 року.

Відповідно до ст. 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Згідно ст. 11 зазначеного Закону, виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах рад є їх виконавчі комітети. Виконавчі органи сільських, селищних, міських, районних у містах рад є підконтрольними і підзвітними відповідним радам. Виконавчі комітети міських рад наділені повноваженнями у галузі бюджету, фінансів, у тому числі, складання проекту місцевого бюджету та здійснення фінансування видатків з місцевого бюджету.

Виконавчий комітет Керченської міської ради має відкриті рахунки в Державній казначейській службі у м. Керч.

На підставі викладеного, суд вважає, що у процесі виконання виконавчого документу виникли обставини, що перешкоджають примусовому виконанню постанови, тому виникла необхідність встановлення способу виконання судового рішення.

Керуючись ст. 263 КАС України, Законом України «Про виконавче провадження», суд

ухвалив:

Заяву Відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції МЮУ в АР Крим про встановлення способу виконання судового рішення задовольнити.

Встановити спосіб виконання постанови Феодосійського міського суду від 8 липня 2010 року по справі адміністративної юрисдикції № 2-а-167/2010 за позовом ОСОБА_1 до Керченської міської ради про визнання незаконним та скасування рішення Керченської міської ради, поновлення на службі в органах місцевого самоврядування на посаді секретаря Керченської міської ради, стягнення середньої заробітної платні за час вимушеного прогулу, шляхом стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу з 25 травня 2005 року по 14 квітня 2006 року в сумі 16240 грн. 82 коп. з обліком видатків та інших обов’язкових платежів на користь ОСОБА_1 з виконавчого комітету Керченської міської ради код ЄДРПОУ 04055624.

На ухвалу може бути подана апеляційна скарга в Севастопольський апеляційний адміністративний суд в 5-денний строк через Феодосійський міський суд у порядку ст. 186 КАС України.

Суддя: підпис

Копія вірна: суддя -

секретар -

СудФеодосійський міський суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення25.03.2013
Оприлюднено21.01.2014
Номер документу30194411
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —119/2349/13-а

Ухвала від 21.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Яковенко Світлана Юріївна

Ухвала від 12.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Яковенко Світлана Юріївна

Ухвала від 25.03.2013

Адміністративне

Феодосійський міський суд Автономної Республіки Крим

Лошакова Т. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні