Ухвала
від 26.03.2013 по справі 915/19/2013(5/1)
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

=======================================================================

УХВАЛА

"26" березня 2013 р. Справа № 915/19/2013(5/1)

м. Миколаїв

Банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ БРАВО", 54028, м.Миколаїв, вул.Гмирьова, 14, к. 7, ідентифікаційний код 37844226

Кредитори:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Маслоград", 54028, м.Миколаїв, вул.Гмирьова, 14

2. Державна податкова інспекція у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби, 54028, м.Миколаїв, вул.Гмирьова, 1/1

Ліквідатор: Шибко О.Л., 54025, м.Миколаїв, проспект Героїв Сталінграду, 20, кв. 65

Суддя - Міщенко В.І.

При секретарі : Колесниковій В.В.

За участю представників:

від 1-го кредитора: Цуріка М.В., дов. від 04.10.12

від 2-го кредитора: 13.03.13 - Коваль О.В., дов. від 24.08.12

від банкрута: ліквідатор Шибко О.Л.

Суть справи: про банкрутство ТОВ "ПРАЙМ БРАВО"

13.03.2013 р. в судовому засіданні оголошено перерву.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши присутніх представників учасників провадження у справі, господарський суд, установив.

Господарським судом Миколаївської області 03.01.2013 р. за заявою кредитора - Товариства з обмеженою відповідальністю «Маслоград» порушено провадження у справі про банкрутство боржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАЙМ БРАВО», оскільки останній неспроможний задовольнити вимоги кредитора на підставі наказу від 18.12.2012 р., виданого на виконання рішення господарського суду Миколаївської області від 04.12.2012 р. у справі № 5016/2451/2012(3/112) у сумі 99 960,00 грн. (98000,00 грн. боргу, 1960,00 грн. судового збору), а також у зв'язку з відсутністю боржника за місцезнаходженням (довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 19.12.2012 р.).

Постановою суду від 15.01.2013 р. боржника було визнано банкрутом згідно ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі-Закон), призначено ліквідатором арбітражного керуючого Шибко О.Л. та визнані вимоги ініціюючого кредитора у сумі 99 960,00 грн. заборгованості та 5 365,00 грн. судового збору.

Відповідно до постанови суду від 15.01.2013 р. ліквідатор приступив до своїх обов'язків.

Згідно постанови суду та ч. 5 ст. 52 Закону, ліквідатор письмово повідомив про визнання господарським судом усіх відомих йому кредиторів.

Ліквідатор виконав вимоги передбачені ст.ст. 32, 52 Закону, а саме надруковано оголошення про втрату та недійсність печаток, штампів, установчих документів підприємства-банкрута в газеті "Позвоните" від 18.02.2013 р. за № 11 (1541) та прийняті заходи по виявленню майна та інших активів банкрута.

Відповідно до акту обстеження наявності майна за адресою банкрута № 1 від 11.03.2013 р. майна банкрута не виявлено, банкрут за адресою не перебуває, печаток, штампів, оригіналів статутних та інших документів банкрута ліквідатором не виявлено.

В процесі ліквідаційної процедури ліквідатором визнані грошові вимоги Державна податкова інспекція у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби у сумі 7 252,35 грн.

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс станом на 01.03.2013 р. свідчать про відсутність у банкрута основних та оборотних засобів для ведення господарської діяльності, своєчасного погашення грошових зобов'язань, відсутня можливість відродити платоспроможність, оскільки у банкрута відсутнє будь-яке майно, що підтверджується листом УДАІ УМВС України в Миколаївській області № 9/2-278 від 05.02.2013 р., відміткою Інспекції Держтехнагляду Миколаївської ОДА від 24.01.2013 р. на листі ліквідатора від 18.01.2013 р., відміткою Територіального управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області б/н від 24.01.2013 р. на запиті ліквідатора від 18.01.2013 р.

Згідно листа Управління Держземагенства у Миколаївському районі Миколаївської області від 31.01.2013 р. за № 163/751-2/1400 інформація щодо реєстрації земельних ділянок за банкрутом - відсутня.

Ленінським відділом державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції надіслано ліквідатору постанову про закінчення виконавчого провадження від 25.01.2013 р. по виконанню наказу суду від 18.12.2012 р. у справі № 5016/2451/2012(3/112).

Відповідно до листа Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби № 328/10/18-278 від 21.01.2013 р. станом на 21.01.2013 р. даних про відкриття банкруту р/рахунків в установах банків не має.

Згідно довідки Архіву з особового складу управління архівної роботи та урочистих подій Виконкому Миколаївської міськради № 27/01-22 від 18.01.2013 р. на зберігання до архіву документи з особового складу банкрута не надходили.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна від 22.02.2013 р. інформація щодо банкрута відсутня.

Відповідно до рішення про відмову у наданні інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 453913 від 19.02.2013 р. ліквідатору банкрута відмовлено у наданні інформації відносно нерухомого майна банкрута.

Вимоги кредиторів банкрута неможливо задовольнити, у зв'язку з відсутністю майна та грошових коштів у банкрута, тому згідно п. 6 ст. 31 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ці вимоги вважаються погашеними.

25.03.2013 р. від Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби надійшов лист від 22.03.2013 р. за № 1225/9/221-112 в якому вона просить з метою не допущення втрат бюджету не ліквідувати банкрута до проведення документальної податкової перевірки банкрута.

Ліквідатор в звіті повідомив, що йому не передавались документи, які стосуються фінансово-господарської діяльності банкрута, так як справа про банкрутство порушена на підставі ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у зв'язку з відсутністю боржника за місцезнаходженням.

Ліквідатором двічі надсилалися до ДПІ у Ленінському районі м.Миколаєва листи, які отримано Державною податковою інспекцією 17.01.2013 р. та 15.03.2013 р., в яких ліквідатор повідомляв про визнання боржника банкрутом та просив провести податкову перевірку за наявними у ДПІ матеріалами.

Крім того, згідно п. 11.2 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588, у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданою згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Згідно п. 11.3 Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 р. за № 1588, у разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі. Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках.

В ліквідаційній процедурі орган державної податкової служби не позбавлений та має право здійснити податкову перевірку та у разі виявлення порушень вимог податкового законодавства та заборгованості боржника по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів) заявити свої претензії до такого боржника шляхом подачі заяви із кредиторськими вимогами, що Державною податковою інспекцією і зроблено. Грошові вимоги Державної податкової інспекції у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби визнані ліквідатором у повному обсязі.

Відповідно до п.п. 78.1.7. пункту 78.1. ст. 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Відповідно до п. 82.2. ст. 82 Податкового кодексу України тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів. Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у підпункті 78.1.7 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, проводиться у строк, визначений абзацом першим цього пункту, за наявності за два останні календарні роки одночасно таких умов: платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності; платник податку не зареєстрований як платник податку на додану вартість; в органах податкової служби відсутня податкова інформація щодо: використання платником податку найманої праці фізичних осіб; відкритих платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах.

Таким чином, у Державній податковій інспекції у Ленінському районі м.Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби було достатньо часу для проведення податкової перевірки банкрута з моменту першого повідомлення ліквідатора, яке отримано ДПІ - 17.01.2013 р.

Керуючись ст. 32, п. 6 ст. 40, ст. 52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 80, 86 ГПК України, - господарський суд

УХВАЛИВ:

Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ БРАВО" станом на 01.03.2013 р.

Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРАЙМ БРАВО" (54028, м.Миколаїв, вул.Гмирьова, 14, к. 7, ідентифікаційний код 37844226), зареєстроване Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради 23.08.2011 р.

Зобов'язати ліквідатора:

- примірники ліквідаційного балансу банкрута надіслати Головному управлінню статистики в Миколаївській області та Виконавчому комітету Миколаївської міської ради;

- копію ухвали надіслати власнику банкрута.

Ухвалу надіслати кредиторам, ліквідатору (два екземпляра), державному реєстратору виконавчого комітету Миколаївської міської ради, державному органу з питань банкрутства.

Провадження у справі припинити.

Суддя


В.І. Міщенко

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення26.03.2013
Оприлюднено28.03.2013
Номер документу30233274
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/19/2013(5/1)

Постанова від 13.05.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Ухвала від 29.04.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Ухвала від 17.04.2013

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Картере В.І.

Ухвала від 26.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 03.01.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 22.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 13.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Ухвала від 05.03.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

Постанова від 15.01.2013

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Міщенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні