cpg1251 КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 825/3/13-а Головуючий у 1-й інстанції: Лобан Д.В. Суддя-доповідач: Файдюк В.В.
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 квітня 2013 року м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді Файдюка В.В.
суддів: Маслія В.І.
Чаку Є.В.
При секретарі: Бібко А.П.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Державної податкової служби на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2013 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дітел - Плюс» до Державної податкової інспекції у м. Чернігові Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -
В С Т А Н О В И В :
Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2013 року адміністративний позов ТОВ «Дітел - Плюс» до ДПІ у м. Чернігові ДПС про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - задоволено.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, відповідач звернувся до суду з апеляційною скаргою в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог.
Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, співробітниками ДПІ у м. Чернігові проведена документальна позапланова виїзна перевірка TOB «Дітел - Плюс» з питань достовірності, повноти нарахування податку на додану вартість по податкових деклараціях з податку на додану вартість за травень, червень, липень, серпень 2011 року при проведенні господарських взаємовідносин з TOB «Компанія «Радабудсервіс».
За результатами вказаної перевірки відповідачем складено акт від 01 жовтня 2012 року № 1972/22/34191024, а якому зафіксовано порушення позивачем п. 198.2 п. 198.6 статті 198, п. 200.1 та п. 200.2 статті 200 Податкового кодексу України в результаті чого TOB «Дітел - Плюс» занижено податок на додану вартість на загальну суму 122 719, 00 грн, в т.ч. за травень 2011 року в сумі 11 321, 00 грн., за червень 2011 року в сумі 49 230, 00 грн., за липень 2011 року в сумі 25 254, 00 грн., за серпень 2011 року в сумі 36 914, 00 грн.
На підставі зазначеного акту та викладених у ньому порушень, ДПІ у м. Чернігові прийнято податкове повідомлення-рішення від 15 жовтня 2012 року № 0003552320, яким TOB «Дітел - Плюс» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) в сумі 138 264, 00 грн., в т.ч. за основним платежем 122 719 00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями - 155 45, 00 грн.
Позивачем в порядку адміністративного оскарження до ДПС у Чернігівський області була направлена скарга від 25 жовтня 2012 року за про оскарження зазначеного податкового повідомлення-рішення.
За результатами розгляду скарги ДПС у Чернігівській області було прийнято рішення, яким скасоване податкове повідомлення-рішення ДПІ у м. Чернігові ДПС від 15 жовтня 2012 року № 0003552320 в частині збільшення грошового зобов'язання з податку на додану вартість у вигляді застосованої штрафної (фінансової) санкції в сумі 1, 00 грн., та скаргу товариства в цій частині задоволено, в іншій частині, податкове повідомлення - рішення від 15 жовтня 2012 року № 0003552320 про збільшення грошових зобов'язань з податку на додану вартість в сумі 138 263, 00 грн., з яких за основним платежем 122 719, 00 грн. та штрафними (фінансовими) санкціями -15 544, 00 грн. залишено без змін, а скаргу в цій частині - без задоволення.
ДПІ у м. Чернігові 16 листопада 2012 року було винесено нове податкове повідомлення-рішення № 0006882320, яким позивачу донарахована сума грошового зобов'язання з податку на додану вартість в сумі 138 263, 00 грн., з яких за основним платежем 122 719, 00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) в сумі 15 544, 00 грн.
Не погоджуючись з вказаним податковим повідомленням-рішенням, позивач оскаржив його в судовому порядку.
З матеріалів справи вбачається, що основними видами діяльності TOB «Дітел - Плюс» є будівництво будівель, будівництво магістральних трубопроводів, ліній зв'язку та енергопостачання, будівництво місцевих трубопроводів, ліній зв'язку та енергопостачання, будівництво інших споруд, діяльність у сфері інжинірингу та інше.
Також, TOB «Дітел - Плюс» надано дозвіл на виконання робіт підвищеної безпеки відповідно до переліку доданого до дозволу Державного комітету з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 01 грудня 2009 року.
З матеріалів справи вбачається, що у періоді, що перевірявся податковим органом, TOB «Дітел - Плюс» здійснювало господарську діяльність із контрагентом TOB «Компанія «Радабудсервіс».
Так, 21 березня 2011 року між TOB «Дітел - Плюс» (Замовник) та TOB «Компанія «Радабудсервіс» (Виконавець) було укладено договір № 118/2011-РБ, у відповідності до вимог якого Виконавець надає обов'язкові послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту та необов'язкові послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту щодо підтримання в належному технічному стані об'єктів, тобто, за визначеннями згідно договору, антено-вежових споруд (ABC), антено-фідерних пристроїв (АФП) та об'єктів телекомунікаційної системи Замовника - базових станцій (БС). Виконавець надає обов'язкові послуги на об'єктах за свій рахунок та своїми ресурсами відповідно до умов договору. Послуги надаються згідно з вимогами діючих керівних нормативних документів (КНД 45-205-2003), проектної та виробничої технічної документації на об'єкти та обов'язковим дотриманням правил техніки безпеки та охорони праці. Обов'язкові послуги надаються Виконавцем згідно з узгодженим сторонами графіком надання обов'язкових послуг.
Вартість надання обов'язкових послуг для різних типів ABC складає 115 060, 83 грн., з яких ПДВ - 23 012, 17 грн., всього з ПДВ - 138 073, 00 грн. Оплата послуг здійснюється Замовником щомісячно протягом 20 банківських днів після одержання від Виконавця рахунку - фактури, оформленого належним чином.
Протягом трьох робочих днів з моменту проведення технічного обслуговування по кожному об'єкту складається та передається Замовнику протокол проведення технічного обслуговування на об'єкті, на підставі підписаних сторонами протоколів узгодження наданих обов'язкових послуг Виконавець складає та надає акт здачі - приймання наданих послуг.
Договір підписано директорами підприємств та скріплено печатками.
Надалі між TOB «Дітел - Плюс» та TOB «Компанія «Радабудсервіс» укладались додаткові угоди до договору про надання послуг з технічного обслуговування і ремонту антено-вежових споруд та антено-фідерних пристроїв базових станцій.
Реальність виконання вказаного договору підтверджують наявні в матеріалах справи копії податкових накладних та актів здачі-приймання наданих послугу.
Розрахунок за надані послуги здійснено безготівковим шляхом, що підтверджується виписками банку по особовому рахунку TOB «Дітел - Плюс».
Всі податкові накладні, видані та отримані TOB «Дітел - Плюс», були включені до реєстру виданих та отриманих накладних за червень, серпень 2011 року.
Свої податкові зобов'язання та податковий кредит TOB «Дітел - Плюс» самостійно визначило в податкових деклараціях з податку на додану вартість за червень, серпень 2011 року.
Також, 21 березня 2011 року між TOB «Дітел - Плюс» (Замовник) та TOB «Компанія «Радабудсервіс» (Виконавець) було укладено договір № 176/2010-РБ, у відповідності до вимог якого Виконавець надає обов'язкові послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту та необов'язкові послуги з технічного обслуговування і поточного ремонту щодо підтримання в належному технічному стані об'єктів, тобто, за визначеннями згідно договору, антено-вежових споруд (ABC), антено-фідерних пристроїв (АФП) та об'єктів телекомунікаційної системи Замовника - базових станцій (БС). Виконавець надає обов'язкові послуги на об'єктах за свій рахунок та своїми ресурсами відповідно до умов договору. Послуги надаються згідно з вимогами діючих керівних нормативних документів (КНД 45-205-2003), проектної та виробничої технічної документації на об'єкти та обов'язковим дотриманням правил техніки безпеки та охорони праці. Обов'язкові послуги надаються Виконавцем згідно з узгодженим сторонами графіком надання обов'язкових послуг.
Вартість надання обов'язкових послуг для різних типів ABC складає 806 66, 67 грн., з яких ПДВ - 16 133, 33 грн., всього з ПДВ - 96 800, 00 грн. Оплата послуг здійснюється Замовником щомісячно протягом 20 банківських днів після одержання від Виконавця рахунку - фактури, оформленого належним чином.
Протягом трьох робочих днів з моменту проведення технічного обслуговування по кожному об'єкту складається та передається Замовнику протокол проведення технічного обслуговування на об'єкті, на підставі підписаних сторонами протоколів узгодження наданих обов'язкових послуг Виконавець складає та надає акт здачі-приймання наданих послуг.
Договір підписано директорами підприємств та скріплено печатками.
Реальність виконання вказаного договору підтверджується відповідними податковими накладними та актами здачі-приймання наданих послуг.
Розрахунок за надані послуги здійснено безготівковим шляхом, що підтверджується виписками банку по особовому рахунку ТОВ «Дітел - Плюс».
Всі податкові накладні, видані та отримані ТОВ «Дітел - Плюс», були включені до реєстру виданих та отриманих накладних за червень 2011 року.
Свої податкові зобов'язання та податковий кредит TOB «Дітел - Плюс» самостійно визначило в податковій декларації з податку на додану вартість за червень 2011 року.
Крім того, 01 травня 2011 року між TOB «Дітел - Плюс» (Замовник) та TOB «Компанія Радабудсервіс» (Виконавець) було укладено договір № 436/11-РБ, у відповідності до вимог якого Виконавець за плату зобов'язаний надати послуги по підтримці температурного режиму на всіх об'єктах Замовника, а саме в приміщеннях базових станцій мобільного зв'язку и в приміщеннях технічних центрів, які знаходяться експлуатації Дніпровського територіального управління (ДТУ) ПрАО «МТС Україна», а Замовник приймає та оплачує виконані роботи та надані послуги на умовах договору.
Договірна ціна по наданню послуг складає 311 060, 44 грн., в тому числі ПДВ - 62 212, 09 грн., всього з ПДВ - 373 272, 53 грн.
Виконані роботи приймаються шляхом підписання актів прийому - передачі робіт.
Договір підписано директорами підприємств та скріплено печатками.
Реальність виконання вказаного договору підтверджується відповідними податковими накладними та актами здачі-приймання наданих послуг.
Розрахунок за надані послуги здійснено безготівковим шляхом, що підтверджується виписками банку по особовому рахунку TOB «Дітел - Плюс».
Всі податкові накладні, видані та отримані TOB «Дітел - Плюс», були включені до реєстру виданих та отриманих накладних за червень, липень, серпень 2011 року.
Свої податкові зобов'язання та податковий кредит TOB «Дітел - Плюс» самостійно визначило в податкових деклараціях з податку на додану вартість за червень, липень, серпень 2011 року.
Також, 31 травня 2011 року між TOB «Дітел - Плюс» (Замовник) та TOB «Компанія «Радабудсервіс» (Виконавець) було укладено договір № 3221/05-РБ, у відповідності до вимог якого Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання виконати комплекс будівельно - монтажних робіт, а саме: підготовка майданчику, покриття подрібненим гравієм, монтаж контейнера телекомунікаційного, монтаж та пусконалагоджування кондиціонеру та інше згідно п. 1.2 договору, базової станції мобільного зв'язку LVILVI МТ1, що розташована з адресою: м. Львів, вул. Чупринки, 72.
Вартість вказаних робіт складає 65 447, 50 грн., в тому числі ПДВ - 13 089, 50 грн., всього з ПДВ - 78 537, 00 грн.
Договір підписано директорами підприємств та скріплено печатками.
Реальність виконання вказаного договору підтверджується відповідними податковими накладними та актами здачі-приймання наданих послуг.
Розрахунок за надані послуги здійснено безготівковим шляхом, що підтверджується виписками банку по особовому рахунку TOB «Дітел - Плюс».
Всі податкові накладні, видані та отримані TOB «Дітел - Плюс», були включені до реєстру виданих та отриманих накладних за липень, серпень 2011 року.
Свої податкові зобов'язання та податковий кредит TOB «Дітел - Плюс» самостійно визначило в податкових деклараціях з податку на додану вартість за липень, серпень 2011 року.
Отже, правовідносини за вказаними правочинами в повній мірі відображені в бухгалтерському та податковому обліку позивача.
Суд вважає, що будь-які документи мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції. Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.
З матеріалів справи вбачається, що договори мали на меті настання реальних правових наслідків, що обумовлені ними, оскільки товар (роботи/послуги) був переданий, оплата проведена, договори виконано сторонами в повному обсязі.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» - якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, то третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.
Суд звертає увагу на те, що на момент вчинення правочинів підприємство - контрагент позивача ТОВ «Компанія «Радабудсервіс» було зареєстровано в якості юридичної особи та платника податків, що підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців від 11 січня 2013 року та відомостями по платнику податків.
Відповідно до п. 44.1 статті 44 Податкового кодексу України - для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
Відповідно до пп. 139.1.9 п. 139.1 статті 139 ПК України - не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.
Згідно із п. 185.1 статті 185 ПК України - об'єктом оподаткування є постачання товарів (послуг), місце постачання яких розташоване на митній території України.
Відповідно до п. 187.1 статті 187 ПК України - датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата нарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку; б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Згідно із п. 188.1 статті 188 ПК України - база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів, крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів, і збору на обов'язкове державне пенсійне страхування на послуги стільникового рухомого зв'язку).
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податку безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг.
Згідно із п. 198.1 статті 198 ПК України - право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг.
Відповідно до п. 198.2 статті 198 ПК України - датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: - дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; - дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.
Згідно із п. 198.3 статті 198 ПК України - податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.
Відповідно до п. 198.6 статті 198 ПК України - не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 статті 201 цього Кодексу.
Згідно із п. 201.7 статті 201 ПК України - податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
У разі якщо частка товарів/послуг, послуг не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів/послуг зазначається в додатку до податкової накладної у порядку, встановленому центральним органом державної податкової служби, та враховується при визначенні загальних податкових зобов'язань.
Відповідно до п. 201.10 статті 201 ПК України - податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Відповідно до п. 138.2 статті 138 Податкового кодексу України - витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Згідно статті 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Відповідно до ч. 2 статті 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» - бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно з ч. 1 статті 9 вказаного Закону - підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Колегія суддів звергає увагу на те, що податкові накладні, видані TOB «Дітел - Плюс», містять всі реквізити передбачені п. 201.1 статті 201 ПК України, а тому згідно п. 201.10 статті 201 ПК України вони є підставою для нарахування податкового кредиту.
При цьому, з урахуванням норм статей 44 та 61 ПК України, саме на контролюючі органи покладається обов'язок контролювати правильність формування даних податкового обліку платників податків, у тому числі щодо правильності складення та достовірності первинних документів.
При дослідженні факту здійснення господарської операції оцінюватися повинні, перш за все, відносини безпосередньо між учасниками тієї операції, на підставі якої сформовані дані податкового обліку. Відносини між учасниками попередніх поставок товарів, робіт, послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між позивачем та його контрагентами.
Не є обов'язковою передумовою для визначення контролюючими органами грошових зобов'язань визнання недійсними (у тому числі нікчемними) правочинів, які укладалися за ланцюгом між попередніми посередниками, через ланцюг яких декларувався рух товарів чи послуг, нібито придбаних останнім у такому ланцюгу платником податку. При цьому, відносини між учасниками попередніх ланцюгів постачань товарів та послуг не мають безпосереднього впливу на дослідження факту реальності господарської операції, вчиненої між останнім у ланцюгу постачань платником податків та його безпосереднім контрагентом.
Доводи апелянта щодо неможливості здійснення контрагентом позивача фінансово - господарської діяльності у зв'язку з відсутністю його за своїм місцезнаходженням, відсутністю у нього основних засобів та трудових ресурсів для здійснення такої діяльності колегія суддів вважає необґрунтованими, оскільки чинним цивільним та господарським законодавством дійсність і реальність договорів та правомірність виданих за ними, зокрема, податкових накладних не обумовлені наявністю у постачальника (продавця) матеріальних та трудових ресурсів для здійснення такої діяльності.
Таким чином, надання податковому органу належним чином оформлених всіх первинних документів, передбачених законодавством, є підставою для формування валових витрат та податкового кредиту.
Враховуючи зазначене, колегія суддів вважає безпідставними висновки податкового органу, викладені ним в зазначеному акті перевірки, про порушення позивачем норм податкового законодавства по взаємовідносинах з його контрагкнтом, а тому, відповідно, протиправним є податкове повідомлення-рішення, що ґрунтується на такому акті перевірки.
Таким чином, правомірним є висновок суду першої інстанції про задоволення даного адміністративного позову.
Отже при винесенні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому відсутні підстави для її скасування.
Відповідно до статті 200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст. ст. 160, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України суд,
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Державної податкової служби - залишити без задоволення.
Постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 29 січня 2013 року - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 КАС України та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтею 212 КАС України.
Головуючий суддя:
Судді:
Головуючий суддя Файдюк В.В.
Судді: Маслій В.І.
Чаку Є.В.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2013 |
Оприлюднено | 10.04.2013 |
Номер документу | 30536834 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Файдюк В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні