Постанова
від 29.03.2013 по справі 817/813/13-а
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/813/13-а

29 березня 2013 року 11год. 30хв. м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гломба Ю.О. за участю секретаря судового засідання Маринич В.М. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представники Полюхович Л.С., Мельник Т.М.,

відповідача: представник не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державної фінансової інспекції у Рівненській області доВиробничо комунального підприємства "Зарічне" про стягнення коштів, ВСТАНОВИВ :

Державна фінансова інспекція у Рівненській області звернулась до суду з позовом до Виробничо комунального підприємства "Зарічне" про стягнення коштів в сумі 39674,37 грн.

Позовні вимоги в повній мірі були підтримані представниками позивача в судовому засіданні та обґрунтовані наступним. Так, відповідно до п. 1.4.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції в Рівненській області на ІІІ квартал 2012 року з 27.09.2012 року по 19.11.2012 року позивачем було проведено ревізію дотримання вимог бюджетного законодавства Зарічненською селищною радою за період з 01.04.2010 року по 01.10.2012 року.

В ході проведення ревізії встановлено, що протягом періоду з 01.04.2010 року по 31.07.2012 року Зарічненською селищною радою, для Виробничо комунального підприємства "Зарічне", внаслідок завищення потреби у бюджетних асигнуваннях на оплату праці працівників по благоустрою, зайво виділено коштів Зарічненського селищного бюджету по КФК 100203 за КЕКВ 1310 на загальну суму 39674,37 грн., в тому числі у 2010 році на суму 13416,34 грн., у 2011 році на суму 14121,89 грн., протягом січня-липня 2012 року на суму 12136,13 грн., чим порушено п. 3, 6 ч. 4 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 №2542-111 та п. 9 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456- VI. На підставі викладеного просять позов задовольнити повністю.

Відповідач в судове засідання не прибув, належним чином повідомлений про дату, час і місце судового розгляду. Відповідач заперечень на адміністративний позов, клопотань про відкладення розгляду справи не подавав, поважності причин неприбуття не повідомляв.

Керуючись ч. 4 ст. 128 КАС України, суд вважає за можливе вирішувати справу на підставі наявних у ній доказів.

Заслухавши пояснення представників позивача, повно і всебічно з'ясувавши всі обставини адміністративної справи в їх сукупності, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення повністю.

Судом встановлено, що в період з 27.09.2012 року по 19.11.2012 року із зупиненням з 17.10.2012 року по 26.10.2012 року Державною фінансовою інспекцією у Рівненській області у відповідності до п. 1.4.1. Плану роботи Державної фінансової інспекції в Рівненській області на ІІІ квартал 2012 року та на підставі направлення на проведення ревізії № 848 від 09.10.2012 року проведено ревізію дотримання вимог бюджетного законодавства Зарічненською селищною радою за період з 01.04.2010 року по 01.10.2012 року, за результатами якої складено акт від 21.11.2012 року № 17-08-06/85 (а.с.8-14).

В ході ревізії, проведено зустрічну звірку з метою документального підтвердження виду, обсягу та якості операцій і розрахунків, що здійснювались між Зарічненською селищною радою та Виробничо комунального підприємства "Зарічне".

При цьому, встановлено, що відповідно до мережі розпорядників та одержувачів коштів Зарічненського селищного бюджету на підставі планів використання бюджетних коштів протягом періоду з 01.04.2010 року по 31.07.2012 року Виробничо комунальному підприємству "Зарічне" по КФК 100203 "Благоустрій міст, сіл, селищ" за КЕКВ 1310 "Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)" на виконання селищної програми по благоустрою смт.Зарічне із Зарічненського селищного бюджету виділено коштів на загальну суму 238046,20 грн., в тому числі: у 2010 році - 80498,04 грн., у 2011 році - 84731,35 грн., протягом січня-липня 2012 року - 72816,80 грн. (а.с.15-20).

Вказані кошти, Виробниче комунальне підприємство "Зарічне" використало на виплату заробітної плати працівників по благоустрою - 198371,83 грн. (акти на оплату заробітної плати а.с.32-45) та на проведення адмінвитрат (господарських видатків пов'язаних з діяльністю підприємства) - 39674,37 грн. (акти прийняття виконаних робіт а.с.21-31).

Так, протягом періоду з 01.04.2010 року по 31.07.2012 року Зарічненською селищною радою, для Виробничо комунального підприємства "Зарічне", внаслідок завищення потреби у бюджетних асигнуваннях на оплату праці працівників по благоустрою, зайво виділено коштів Зарічненського селищного бюджету по КФК 100203 за КЕКВ 1310 на загальну суму 39674,37 грн., в тому числі: у 2010 році на суму 13416,34 грн., у 2011 році на 14121,89 грн., протягом січня-липня 2012 року на суму 12136,13 грн., чим порушено п. 3, 6 ч. 4 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 21.06.2001 №2542-111 та п. 9 ч. 5 ст. 22 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010 №2456- VI .

Зазначені порушення призвели до завищення касових та фактичних видатків у формі "Звіт про виконання загального фонду кошторису установ" по КФК 100203 за КЕКВ 1310 за 2010 рік на суму 13416,34 грн., за 2011 рік на суму 14121,89 грн. та за 9 місяців 2012 року на суму 15222,59 грн., чим недотримано вимог ч. 1 ст. 3 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", п. 1.2 Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.01.2012 №44, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.02.2012 року №196/20509, п. 1.2 Порядку складання фінансової та бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, затвердженого наказом Державного казначейства України від 05.01.2011 №2, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02.02.2011 за №144/18882 (чинного на час відповідних правовідносин).

Внаслідок допущеного порушення Зарічненському селищному бюджету завдано матеріальної шкоди (збитків) на суму 39674,37 грн.

На підставі акту ревізії дотримання вимог бюджетного законодавства Зарічненською селищною радою за період з 01.04.2010 року по 01.10.2012 року № 17-08-06/85 від 21.11.2012 року Державною фінансовою інспекцією у Рівненській області 05.12.2012 року було сформовано вимогу про усунення порушень, виявлених ревізією дотримання вимог бюджетного законодавства № 17-08-13/8859 (а.с.6-7). Вказану вимогу направлено голові Зарічненської селищної ради листом від 05.12.2012 року №17-08-13/8859 та зобов'язано надати інформацію щодо усунення вказаних в вимозі порушень з копіями завірених відповідних підтверджуючих документів до Державної фінансової інспекції у Рівненській області строком до 04.01.2013 року.

Проте, вимога Державної фінансової інспекції у Рівненській області підконтрольною установою - Зарічненською селищною радою залишається невиконаною, у судовому порядку не оскаржена, порушення не усунуті, кошти Виробничо комунальним підприємством "Зарічне" до селищного бюджету не повернуті.

Внаслідок невиконання вимоги позивача, кошти у сумі 39674,37 гривень, не надійшли до селищного бюджету Зарічненської селищної ради, що згідно ст. 5 Бюджетного кодексу України, є складовою єдиної бюджетної системи України.

Статтею 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" визначено, що Головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов'язань.

У відповідності до ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" законні вимоги службових осіб органу державного фінансового контролю є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", органу державного фінансового контролю надається правозвертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Крім того, згідно абз. 3 п.п. 4 п. 4 Положення про Державну фінансову інспекцію України, затвердженого Указом Президента України від 23.04.2011 року № 499/2011, Держфінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме: звертається до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Станом на дату розгляду справи судом відповідачем доказів сплати коштів в сумі 39674,37 грн. не надано.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Виробничо комунального підприємства "Зарічне" (код ЄДРПОУ 32367501) до загального фонду селищного бюджету Зарічненської селищної ради кошти в сумі 39674,37 грн. (Тридцять дев'ять тисяч шістсот сімдесят чотири грн. 37 коп.).

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Гломб Ю.О.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2013
Оприлюднено15.04.2013
Номер документу30642387
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/813/13-а

Ухвала від 22.06.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Комшелюк Т.О.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Комшелюк Т.О.

Постанова від 29.03.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Постанова від 29.03.2013

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні