Постанова
від 28.03.2013 по справі 827/405/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА СЕВАСТОПОЛЯ

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 березня 2013 рокуСправа №827/405/13-а

Окружний адміністративний суд міста Севастополя в складі:

головуючого судді - Гавури О.В.;

при секретарі - Плаксіній О.С.,

за участю: представників позивача - Єрасова Алевтіна Юріївна, паспорт НОМЕР_1 виданий Ленінським РВ УМВ України в м.Севастополі, Авдєєв Олексій Іванович, довіреність № 1Ю від 01.03.13, Товариство з обмеженою відповідальністю "Індпошив одягу";

представника відповідача - Горошко Марія Олександрівна, довіреність № 226/9/10-039 від 04.02.13, Державна податкова інспекція у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Севастополі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Індпошив одягу" до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби про визнання дій протиправними та визнання податкове повідомлення-рішення недійсним,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Індпошив одягу" звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби № 000007/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ «Індпошив одягу» з податку на додану вартість на 25 948, 75 грн., з яких за основним платежем - 20 759 грн., за штрафними санкціями - 5 189, 75 грн. та про визнання дій протиправними та скасування податкового повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби № 000009/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ «Індпошив одягу» з податку на прибуток підприємств на 32 436, 25 грн., з яких за основним платежем -25 949, 00 грн., за штрафними санкціями - 6 487, 25 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що податковим органом безпідставно зроблений висновок про заниження об'єкту оподаткування з податку на додану вартість, оскільки позивачем при проведені перевірки надані всі необхідні належним чином оформлені документи, що підтверджують правомірність віднесення Товариством з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» сум по господарських операціях з Приватним підприємством «Севелітстрой» до складу податкового кредиту.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Севастополя від 14 лютого 2013 року відкрито провадження в адміністративній справі № 827/405/13-а.

14 лютого 2013 року підготовче провадження по справі закінчене, справа призначена до судового розгляду.

У судовому засіданні представники позивача уточнені позовні вимоги підтримали у повному обсязі, наполягали на їх задоволенні. Зазначили, що згідно з нормами законодавчих актів, презумпції правомірності угоди, усі укладені між сторонами угоди є дійсними якщо їх недійсність прямо не передбачена законом (нікчемний правочин). В інших випадках питання недійсності правочину повинно розглядатися судом, про що приймається відповідне рішення. Оскільки, укладені між позивачем та контрагентом договори, не віднесені до категорії нікчемних правочинів, рішення суду про визнання угод недійсними відсутні, придбання товару та послуг оформлено належним чином первинними документами бухгалтерської та податкової звітності, висновки податкового органу про нікчемність правочинів не підтверджуються матеріалами перевірки.

Представник відповідача у судовому засіданні з позовом не погодився у повному обсязі з підстав, викладених у письмових запереченнях.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог частково з наступних підстав.

Судом встановлено, що Державною податковою інспекцією у Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби у період з 13.12.2012 по 18.12.2012 проведено документальну позапланову виїзну перевірку Товариства з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» по податку на прибуток та додану вартість з питань взаємовідносин з постачальниками - Приватне підприємство «Севелітстрой» за період з 01.01.2009 року по 31.03.2012 року.

За результатами перевірки відповідачем складено акт № 143/22-2/03058744/9812/10 від18.12.2012 року, в якому зафіксовані порушення: частин 1, 5 статті 203, пунктів 1, 2 статті 215, 228 Цивільного кодексу України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по правочинах, здійснених Товариством з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» при придбанні товарів, послуг; підпунктів 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість», у результаті чого занижено податок на додану вартість у сумі 20759,00 грн., у тому числі за травень 2010 року у сумі 10559,00 грн. та за серпень 2010 року у сумі 10200,00 грн., підпунктів 5.2.1 пункту 5.2, підпунктів 5.3.9 п.5.3, статті 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», у результаті чого занижено податок на прибуток у загальній сумі 25949,00 грн., у тому числі за перше півріччя 2010 року у сумі 13199,00 грн. та за 3 квартали 2010 року у сумі 25949,00 грн.

На підставі вказаного акту перевірки Державною податковою інспекцією у Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби прийнято податкове повідомлення-рішення № 000007/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ «Індпошив одягу» з податку на додану вартість на 25 948,75 грн., з яких за основним платежем - 20 759,00 грн., за штрафними санкціями - 5 189,75 грн., а також, податкове повідомлення - рішення № 000009/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання ТОВ «Індпошив одягу» з податку на прибуток підприємств на суму 32 436,25 грн., з яких за основним платежем - 25 949 грн., за штрафними санкціями - 6 487,25 грн.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Статтею 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 зазначено, що сфера дії Закону поширюється на всіх юридичних осіб, створених відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, які зобов'язані вести бухгалтерський облік та подавати фінансову звітність згідно з законодавством.

Згідно з пунктом 2 статті 3 цього Закону бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Статті 1, 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлюють, що господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства; підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій; первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно з підпунктами 2.1, 2.4 пункту 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 88 від 24.05.1995 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.06.1995 за №168/704, первинні документи - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Відповідно до пункту 2.15 та пункту 2.16 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, пункту 44.1 статті 44 Податкового кодексу України для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством. Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.

Отже, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Аналіз реальності господарських операції здійснюється на підставі даних податкового та бухгалтерського обліку платника податків. Для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції. Якщо ж фактичного здійснення господарської операції не було, відповідні документи не можуть вважатися первинними документами для цілей ведення податкового обліку навіть за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, що передбачені чинним законодавством.

Правовідносини, що виникають у зв'язку з формуванням платником податку податкового кредиту з податку на додану вартість, у спірний період регулювались Законом України «Про податок на додану вартість».

Відповідно до пункту 1.7 статті 1 Закону України «Про податок на додану вартість» податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом. Податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, сплачених (нарахованих) платником податків у звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг), вартість яких відноситься до складу валових витрат виробництва (обігу) та основних фондів чи нематеріальних активів, що підлягають амортизації (підпункт 7.4.1 пункту 7.4 ст.7 Закону).

Згідно з нормами Закону України «Про податок на додану вартість» бюджетне відшкодування - це сума, що підлягає поверненню платнику податку з бюджету у зв'язку із зайвою сплатою (нарахуванням) податку і незалежна від сплати даного податку до бюджету постачальником.

Не дозволяється включення до податкового кредиту, відповідно до пункту 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 цього Закону, будь-яких витрат по сплаті податку, що не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями, а при імпорті робіт (послуг) - актом прийняття робіт (послуг) чи банківським документом, який засвідчує перерахування коштів в оплату вартості таких робіт.

Згідно з підпунктом 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх одержувача, і є підставою для нарахування податкового кредиту.

Підпунктом 7.7.1 пункту 7.1 статті 7 вказаного Закону встановлено, що суми податку, що підлягають сплаті до бюджету або відшкодуванню з бюджету, визначаються як різниця між загальною сумою податкових зобов'язань, що виникли у зв'язку з будь-яким продажем товарів (робіт, послуг) протягом звітного періоду, та сумою податкового кредиту звітного періоду.

Відповідно до підпункту 7.7.3 пункту 7 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» підставою для отримання відшкодування є дані тільки податкової декларації за звітний період.

Необхідною умовою для віднесення сплачених у ціні товарів (послуг) сум податку на додану вартість до податкового кредиту платника податків є факт придбання товарів та послуг із метою їх використання в господарській діяльності.

Таким чином, витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

При цьому, чинне законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника податку на додану вартість права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншим суб'єктом господарювання, зокрема, тим, який був постачальником товарів (послуг), на вартість яких нарахований податок на додану вартість, що включений платником податку до податкового кредиту. Тобто, якщо контрагент не виконав свого зобов'язання щодо сплати податку до бюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме для цієї особи.

З урахуванням принципу персональної відповідальності, зазначені обставини не є підставою для позбавлення платника податку права на податковий кредит з податку на додану вартість у випадку, коли останній виконав усі передбачені законом умови щодо отримання такого права та має необхідні документальні підтвердження розміру податкового кредиту.

У ході судового розгляду встановлено, що 03 серпня 2010 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» та Приватним підприємством «Севелістрой» було укладено договір про надання послуг №583/452, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» (Замовник) доручає, а Приватне підприємство «Севелістрой» (Виконавець) приймає на себе зобов'язання з виконання послуг за обслуговуванням кондиціонерів, які розташовані усередині і зовні будівлі, яка розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Сенявина, будинок 1. Замовник зобов'язаний сплачувати ці послуги у порядку та на умовах, передбачених за даним договором.

Загальна вартість робіт за даним договором складає орієнтовно 61 200,00 грн. та підлягає уточненню відповідно до актів виконаних робіт.

Строк дії даного договору - до 31 серпня 2010 року.

На виконання зазначеного договору Приватне підприємство «Севелітстрой» виконало, а Товариство з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» у серпні 2010 року прийняло надання послуг, а саме: перевірка працездатності ланцюгів самоконтролю систем кондиціонування повітря, профілактика внутрішнього блоку систем кондиціонування, профілактика зовнішнього блоку систем кондиціонування, вартість зазначених послуг складає 61 200,00 грн., у тому числі податок на додану вартість - 10 200,00 грн., що підтверджується актом прийому виконаних робіт (надання послуг) за серпень 2010 року, а також рахунком-фактурою від 26.08.2010 року на вказану суму.

Як вбачається з матеріалів справи, Приватним підприємством «Севелітстрой» було виписано, а позивачем пред'явлено під час проведення перевірки, податкову накладну № 1065 від 26.08.2010 року на суму 61 200,00 грн. у тому числі податок на додану вартість - 10 200,00 грн.(арк. с 85)

Факт перерахування коштів у повному обсязі на розрахунковий рахунок Приватного підприємства «Севелітстрой» підтверджується квитанціями № 3671, № 3681, № 3691, № 3699, № 3708, № 3708, № 3714, № 3725. (арк. с. 81).

Крім того, 12 травня 2010 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» та Приватним підприємством «Севелістрой» було укладено договір про надання послуг № 584, відповідно до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» (Замовник) доручає, а Приватне підприємство «Севелістрой» (Виконавець) приймає на себе зобов'язання з виконання послуг за комплексному професійному прибиранні усередині і зовні будівлі, яка розташована за адресою: м. Севастополь, вул. Сенявина, будинок 1. Замовник зобов'язаний сплачувати ці послуги у порядку та на умовах, передбачених за даним договором. Терміни і способи надання послуг визначаються сторонами додатково. Види і об'єм робіт, пов'язаних з наданням послуг, фіксуються у відповідних актах, які є невід'ємними частинами цього договору

За надання послуг, передбачених договором, замовник оплачує Виконавцеві оплату згідно виставлених Виконавцем рахунків впродовж п'яти банківських днів від дати підписання виконаних робіт.

Строк дії даного договору - до 31 грудня 2010 року.

На виконання зазначеного договору Приватне підприємство «Севелітстрой» виконало, а Товариство з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» у травні 2010 року прийняло надання послуг, а саме: чищення трубопроводів, видалення грибкової плісняви, дезинфекція туалетів, дезинфекція і очищення повітряної вентиляції, нанесення захисного покриття, вартість зазначених послуг складає 63 354, 00 грн., у тому числі податок на додану вартість - 10 559, 00 грн., що підтверджується актом прийому виконаних робіт (надання послуг) за травень 2010 року, а також рахунком-фактурою від 15.05.2010 року на вказану суму.

Як вбачається з матеріалів справи, Приватним підприємством «Севелітстрой» було виписано, а позивачем пред'явлено під час проведення перевірки, податкову накладну № 523 від 31.05.2010 року на суму 63 354,00 грн. у тому числі податок на додану вартість - 10 559,00 грн. (арк. с. 92).

Факт перерахування коштів у повному обсязі на розрахунковий рахунок Приватного підприємства «Севелітстрой» підтверджується квитанціями № 3388, № 3378, № 3373, № 3415, № 3409, № 3400, № 3428 (арк. с. 90)

Доводи Державної податкової інспекції у Ленінському районі міста Севастополя Державної податкової служби щодо нікчемності правочинів ґрунтуються на відсутності бази та об'єкта оподаткування податком на додану вартість, що свідчить про відсутність у Приватного підприємства «Севелістрой» фактичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе зобов'язань, що, в свою чергу, свідчить про відсутність наміру створення правових наслідків, тобто такі угоди носять фіктивний характер.

З такою позицією відповідача суд не погоджується, оскільки відповідно до частини 2 статті 215 Цивільного кодексу України недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.

Підставою недійсності правочину згідно з частиною 1 зазначеної статті є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1-3, 5, 6 статті 203 Цивільного кодексу України (загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину).

Крім того, частиною 3 статті 215 Цивільного кодексу України передбачено, якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша зацікавлена особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).

Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.

Згідно з частиною 1 статті 228 Цивільного кодексу України, правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

Правочин, який порушує публічний порядок, відповідно до частини 2 статті 228 зазначеного Кодексу, є нікчемним.

Отже, нікчемними є правочини, що посягають на суспільні, економічні та соціальні основи держави, зокрема: правочини, спрямовані на використання всупереч закону комунальної, державної або приватної власності; правочини, спрямовані на незаконне відчуження або незаконне володіння, користування, розпорядження об'єктами власності українського народу - землею як основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, її надрами, іншими природними ресурсами (стаття 14 Конституції України); правочини щодо відчуження викраденого майна; правочини, що порушують правовий режим вилучених з обігу або обмежених в обігу об'єктів цивільного права тощо.

Усі інші правочини, спрямовані на порушення інших об'єктів права, передбачені іншими нормами публічного права, не є такими, що порушують публічний порядок.

При кваліфікації правочину за статтею 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Зазначена позиція суду узгоджується з висновками Пленуму Верховного Суду України, викладеними у постанові «Про судову практику розгляді цивільних справ про визнання правочинів недійсними» № 9 від 06.11.2009.

Відповідачем не наведено жодного доводу та не надано будь-яких доказів, які б могли свідчити про недобросовісність позивача як платника податків або про наявність обставин, що виключають обґрунтованість заявленої позивачем податкової вигоди: належні доказі, які підтверджують безтоварний та/або фіктивний характер здійснених операцій, завідоме придбання товарів (робіт, послуг) у осіб, діяльність яких має ознаки фіктивного підприємництва, протиправний характер укладених договорів, непов'язаність понесених витрат із господарською діяльністю позивача, факту узгодженості дій позивача з таким постачальником з метою незаконного отримання податкових вигод або його обізнаності з такими діями чи сприяння ухиленню виконавцем робіт від виконання податкових зобов'язань, спрямування операцій на одержання прибутку виключно за рахунок податкової вигоди тощо.

Отже, зазначене свідчить про фактичне виконання господарських операцій між позивачем та його контрагентом з відображенням у податковому обліку відповідних зобов'язань з податку на додану вартість.

Таким чином, податкове повідомлення-рішення № 000007/0222 від 04.01.2013 про збільшення Товариству з обмеженою відповідальністю «Індпошив одяг» грошового зобов'язання з податку на додану вартість по операціях з Приватним підприємством «Севелітстрой» у розмірі 25 948,75 грн. є протиправним і підлягає скасуванню, а також, податкове повідомлення-рішення № 000009/0222 від 04.01.2013 про збільшення Товариству з обмеженою відповідальністю «Індпошив одяг» грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств по операціях з Приватним підприємством «Севелітстрой» у розмірі 32 436,25 грн. протиправним і підлягає скасуванню.

Враховуючи викладене, адміністративний позов підлягає задоволенню.

Постанову складено та підписано в порядку частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України 02 квітня 2013 року.

Керуючись статтями 94, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати дії Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби по збільшенню грошових зобов'язань Товариства з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємства протиправними.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби № 000007/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» з податку на додану вартість на 25 948,75 грн.: 20 759,00 грн. - за основним платежем, 5 189,75 грн. - штрафні (фінансові) санкції.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення - рішення Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Севастополя Державної податкової служби № 000009/0222 від 04.01.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» з податку на прибуток підприємств на 32 436,25 грн.: 25 949, 00 грн. - за основним платежем, 6 487,25 грн. - штрафні (фінансові) санкції.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Індпошив одягу» (99011, місто Севастополь, вул. Сенявина, буд. 1, код ЄДРПОУ 03058744) витрати по сплаті судового збору у розмірі 618,26 грн. (шістсот вісімнадцять гривень двадцять шість копійок).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подання апеляційної скарги. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили у порядку та строки передбачені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя О.В. Гавура

Суддя О.В. Гавура

СудОкружний адміністративний суд міста Севастополя
Дата ухвалення рішення28.03.2013
Оприлюднено16.04.2013
Номер документу30661087
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —827/405/13-а

Постанова від 17.10.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Ухвала від 18.05.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Дадінська Тамара Вікторівна

Постанова від 28.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Гавура О.В.

Ухвала від 14.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Севастополя

Гавура О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні